je loopt achter,quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
smiddags cara
ja idd..quote:
werkt dat bij jou ja? ik zie er 's ochtends altijd nog precies het zelfde uit als 's avonds.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef _cara_ het volgende:
het is bijna mijn tijd voor mn schoonheidsslaapje...![]()
hockeyclubquote:
nou....als ik voldoende slaap heb gehad, zie ik er volgens mij toch iets patenter uit...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:00 schreef frezer het volgende:
werkt dat bij jou ja? ik zie er 's ochtends altijd nog precies het zelfde uit als 's avonds..
ik zit in gmt +1 en jij daar in limbolandquote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef _cara_ het volgende:
wat smiddags...in welke tijdzone zit jij...![]()
het is bijna mijn tijd voor mn schoonheidsslaapje...![]()
alsof ik van een andere planeet kom..quote:op zondag 23 oktober 2005 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
ik zit in gmt +1 en jij daar in limboland
leren ende werck verrichten.quote:op zondag 23 oktober 2005 00:15 schreef _cara_ het volgende:
en wat komen die daar dan doen?
nee.....dat van mij is leuker...quote:
is dat echt zo? je moet toch een visum hebben om daar heen te mogen?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:09 schreef _cara_ het volgende:
[..]
alsof ik van een andere planeet kom..hahaha lol
maar hier komen echt leuke mensjes vandaan hoor....![]()
bléh!! helemaal niet hoor.... en geloof me...je zou de moeite eens moeten nemen...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat echt zo? je moet toch een visum hebben om daar heen te mogen?
en leuke mensjes uit limboland, moet ik daar dan toch maar eens gaan kijken?
euhm... yep... guilty!!quote:op zondag 23 oktober 2005 00:18 schreef frezer het volgende:
en cara komt shoppen,. u heeft een laarzen fetish
?
het pad van het station naar de tu heet zelfs limbopad,.
ik ben volgens mij een van de weinige jongens die shoppen niet erg vind,quote:op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef _cara_ het volgende:
[..]
nee.....dat van mij is leuker...al vindt dat vast niet iedereen..
![]()
ik zal het nixxx een vragen dan hequote:op zondag 23 oktober 2005 00:20 schreef _cara_ het volgende:
[..]
bléh!! helemaal niet hoor.... en geloof me...je zou de moeite eens moeten nemen...![]()
(heb ik van anderen gehoord hoor...en die zijn zééér te spreken over ons (limburgse mensjes/meisjes)
hahahaha![]()
schoenen en laarzen...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
@frezer, het is een schoenenfetish voor cara hoor
ah oke, gymschoenen oid vind ik dan weer weinig erotiserend.quote:op zondag 23 oktober 2005 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
@frezer, het is een schoenenfetish voor cara hoor
gymschoenen....quote:op zondag 23 oktober 2005 00:26 schreef frezer het volgende:
ah oke, gymschoenen oid vind ik dan weer weinig erotiserend..
jah duh!! jij bent een man....quote:op zondag 23 oktober 2005 00:28 schreef frezer het volgende:
3 paar schoenen hier, zomer, winter en werk schoenen. genoeg voor mij,.
nou dan!! vind ik heéééééééél gewooon hoorquote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik kom wel tot een paar of 15 denk ik![]()
zwart, altijd goed (of denk ik nu te simpel?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef _cara_ het volgende:
[..]
jah duh!! jij bent een man....
ik moet elke dag opnieuw kunnen kiezen wat bij elkaar past en wat niet.... toch?![]()
ja... wat denk jij..?. het ontbreekt er nog maar aan dat je ook alleen maar witte sokken aan hebt...quote:op zondag 23 oktober 2005 00:32 schreef frezer het volgende:
zwart, altijd goed (of denk ik nu te simpel?).
the doors
je vrouwelijke kant?quote:op zondag 23 oktober 2005 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
ik kom wel tot een paar of 15 denk ik![]()
quote:op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ja... wat denk jij..?. het ontbreekt er nog maar aan dat je ook allleen maar witte sokken aan hebt...![]()
(die gasten ken ik ook..)
zoiets ja, en oppassen anders krijg je een ram met mijn tasje jaquote:op zondag 23 oktober 2005 00:34 schreef frezer het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant?![]()
sorry, dat was een inkopper.
zeg, ik ben nog aan het lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |