maar? dat vind ik heel erg hoog voor alles wat met wiskunde te maken heeftquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
tsss, "maar" noemt 'i dat. gefeli!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
u weet nu al een datum?quote:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijptquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef breetai het volgende:
[..]
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.
zo volhouden anthraxx
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef anthraxx het volgende:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijpt
laplace had ik met "maar" een 7,4 geeindigd. ik moet volgende week trouwens aan de fourier als tentamen, maar dat moet wel goedkomen (hoewelquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef breetai het volgende:
[..]
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.
dierenbeul..quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:15 schreef breaktothedance het volgende:
zoooo, terug van werken op zaterdag. vanavond maar weer eens gezellig de stad in! heb alweer een mooi aanbod staan
![]()
![]()
@anthraxx: gefeliciteerd dude! het eerste cijfer dat ik echt niet verwacht had was een 9 voor functioneel programmeren. dat vak had ik echt té slecht geleerd, té weinig van begrepen en té weinig voor gedaan
. bovendien had ik 2 van de 13 opgaven op het tentamen niet gemaakt
![]()
![]()
![]()
oh ja, al die kattenplaatjes doen me er weer aan herinneren dat onze kat een half uur geleden toen ik mijn kamer binnenliep zo zat te kijken:en dat ik haar waarschijnlijk eten moet gaan geven.
zo terug![]()
de tijd gaat ook zo snel he,quote:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef breaktothedance het volgende:
nou ja, niet echt een bijzonder aanbod, maar kwam een goede bekende van me tegen waar ik wel regelmatig de stad mee in ga en die vroeg weer of ik tijd/zin had. nou ja, beide eigenlijk wel, dus dat was zo gefixed! ik heb er weer zin in!!
uur of 8 1/2, zoiets, en op is het ook niet helemaal hoorquote:
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halenquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
ik vind het toch grappig hoe je over je cijfers praat annie, alsof het een eitje is
variatie is okay.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef pietjuh het volgende:
ben vandaag voor de verandering eens aangevallen door een 16 jarig puberend meisje in plaats van een wurgslang
opschepperquote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |