yup. ben weer druk aan het werkquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef thunderchild het volgende:
[..]
good night, don't let the bed bugs bite . . .![]()
morgen weer werken ??![]()
![]()
ik lees ook heel veel, heb alle nicci french gehad geloof ik, op 1 na... vond 'de bewoonde wereld' eigenlijk het minste, heb jij meer gelezen van nicci french?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 00:04 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik lees ontzettend veel, nu ben ik een boek van nicci french (de bewoonde wereld) aan het lezen, gewoon om 's avonds wat te relaxen..
en nu is het echt laat genoeg .....ik kan mn ogen niet meer openhouden..ik ga slapen ben vreselijk moe, dus iedereen trusten..![]()
gefeliciteerd q!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef qyroz het volgende:
ja, geaccepteerd.
alles is wel goed afgelopen neem ik aan? wat een gedoe zeg.....quote:op zaterdag 22 oktober 2005 02:30 schreef gf het volgende:
zo, was weer gezellig in de stadje maat zwaar onder de plak zodat je de halve avond naar hem en z'n vriendin zit te kijken incl. kleffe show. 2 mannen die ruzie krijgen en een vechtpartij wordt. niemand hielp de barvrouw dat tuig buiten te zetten dus hielp ik maar met m'n nog geen 1.80
hoe was jullie avond?
kom op, word je hard vanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 07:06 schreef breaktothedance het volgende:
* breaktothedance doet licht weer aan
@gf: wat een spanning weer zo 's nachtsmijn avond was redelijk rustig, behalve dan dat ik maar weer eens kort geslapen heb
ik sliep rond half 3 en ben vanaf half 7 wakker
jawelquote:op zaterdag 22 oktober 2005 07:29 schreef melismay het volgende:
alles is wel goed afgelopen neem ik aan? wat een gedoe zeg.....
goeiemiddag zal je bedoelen . . .quote:
werk schmerkquote:op zaterdag 22 oktober 2005 12:08 schreef twisted_fok het volgende:
he he, dat scheelt. tis al weer middag verdomme. tijd om te werken
tijd voor een nieuwe huisgenoot dusquote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:40 schreef twisted_fok het volgende:
m'n huisgenoot heeft een hekel aan katten.
de enige acceptabele oplossing.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe huisgenoot dus![]()
je zegt gewoon dat ie niet meer weg wil gaanquote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:40 schreef twisted_fok het volgende:
m'n huisgenoot heeft een hekel aan katten.
5?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef gf het volgende:
katten zijn tof.
ik had er eerst 1. toen 2. daarna 3. toen 5. en nu weer 2.
ja, we namen er een kitten bij. uit een asiel. bleek zwanger. en zat ik een paar maanden later ineens een navelstreng door te knippen zeg maarquote:
ja bart, ik heb geen idee waarom, maar hij had ineens besloten dat dit z'n nieuwe huis was. ik heb niets gedaan waardoor ie dat zou denken.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef melismay het volgende:
[..]
je zegt gewoon dat ie niet meer weg wil gaan![]()
hij is er toch nooit!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:13 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja bart, ik heb geen idee waarom, maar hij had ineens besloten dat dit z'n nieuwe huis was. ik heb niets gedaan waardoor ie dat zou denken.
neem je je je nieuwe kat toch overal mee naar toe?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef twisted_fok het volgende:
maar stel dattie er wel eens is en ik dan weer niet, dat vind ik ook zo lullig voor hem, moet hij voor die kat zorgen.![]()
ja, daar zijn katten heel makkelijk inquote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
neem je je je nieuwe kat toch overal mee naar toe?
ja joh, aan een riempje!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja, daar zijn katten heel makkelijk in
ik zag laatst zo'n klein meisje die met haar cavia aan het wandelen was aan een riempjequote:
geniaalquote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n klein meisje die met haar cavia aan het wandelen was aan een riempje
congrats!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
maar? dat vind ik heel erg hoog voor alles wat met wiskunde te maken heeftquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
tsss, "maar" noemt 'i dat. gefeli!quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef anthraxx het volgende:ik heb mijn discrete wiskunde gehaald
maar eeen 7.6
u weet nu al een datum?quote:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijptquote:op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef breetai het volgende:
[..]
gefeliciteerd.wiskunde vond ik altijd wel heel gaaf. alleen wist ik op het laatst er niet echt meer een vinger achter te krijgen.
zo volhouden anthraxx
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 18:16 schreef anthraxx het volgende:
ik moet mijn eerste onvoldoende voor wiskunde in ruim 8 jaar tijd nog zien te halen dus ik heb er wel enigzins aanleg voor ofzo. wiskunde is mooi als je het begrijpt
laplace had ik met "maar" een 7,4 geeindigd. ik moet volgende week trouwens aan de fourier als tentamen, maar dat moet wel goedkomen (hoewelquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef breetai het volgende:
[..]
mtrixen en differentieren vond ik wel lachen. maar laplace, fast fourier en onbepaalde integralen heb ik iets te weinig tijd in gestoken om goed te kunnen. komt nog wel een keer.
dierenbeul..quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:15 schreef breaktothedance het volgende:
zoooo, terug van werken op zaterdag. vanavond maar weer eens gezellig de stad in! heb alweer een mooi aanbod staan
![]()
![]()
@anthraxx: gefeliciteerd dude! het eerste cijfer dat ik echt niet verwacht had was een 9 voor functioneel programmeren. dat vak had ik echt té slecht geleerd, té weinig van begrepen en té weinig voor gedaan
. bovendien had ik 2 van de 13 opgaven op het tentamen niet gemaakt
![]()
![]()
![]()
oh ja, al die kattenplaatjes doen me er weer aan herinneren dat onze kat een half uur geleden toen ik mijn kamer binnenliep zo zat te kijken:en dat ik haar waarschijnlijk eten moet gaan geven.
zo terug![]()
de tijd gaat ook zo snel he,quote:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 20:30 schreef breaktothedance het volgende:
nou ja, niet echt een bijzonder aanbod, maar kwam een goede bekende van me tegen waar ik wel regelmatig de stad mee in ga en die vroeg weer of ik tijd/zin had. nou ja, beide eigenlijk wel, dus dat was zo gefixed! ik heb er weer zin in!!
uur of 8 1/2, zoiets, en op is het ook niet helemaal hoorquote:
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halenquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
ik vind het toch grappig hoe je over je cijfers praat annie, alsof het een eitje is
variatie is okay.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef pietjuh het volgende:
ben vandaag voor de verandering eens aangevallen door een 16 jarig puberend meisje in plaats van een wurgslang
opschepperquote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik hoef er niet zo veel voor te doen om zulke cijfers te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |