housewarmingfeestjes zijn tofquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef qyroz het volgende:
ik vind q gewoon tof, omdat ie geboden heeft op een huis.
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
housewarmingfeestjes zijn tofzomaar even een losse opmerking tussendoor hoor
+1 vooruitgedachtquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.
"fokkers" en "de rest"?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
groeperingen, beter !quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
+2 parasiterendquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:47 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?
voel je je al wat beter zussie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef wolkje het volgende:
hoi, ik ben ook weer wakker
ook wel bekend als +2 student.quote:
+2 inzichtvol (niet student over het algemeenquote:
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.quote:
ja ik snap..... beterschap danquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef wolkje het volgende:
[..]
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.
doeg nixxx... veel plezierquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik moet reageren op de vraag of je op iemand anders feestje mag komen?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik wil wel zeggen dat je ook op q's feestje mag komen, hoorquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
wie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef #ANONIEM het volgende:
martydekale heeft gepaaldanst
http://members.home.nl/si(...)afeltennis%20098.jpg
dat is wel een roddel toch![]()
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef frezer het volgende:
we hebben natuurlijk ook nog de twist en melis roddel,.
fijn dat u deze zware taak weer op u wilt nemen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
moet dat?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
op leukquote:op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef breetai het volgende:
ik ga zo naar de osdorp posse. zal wel weer lachen worden.
hoi freezer...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef frezer het volgende:
beetje opgeknapt cara? have fun breetai.
hier geen wilde plannen, morgen moet er gewerkt worden.
ja help die roddels maar weer!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
melis
![]()
ik ben er weer vandoor, mn accu opladen zodat ik morgen weer hard aan de slag kan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |