housewarmingfeestjes zijn tofquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef qyroz het volgende:
ik vind q gewoon tof, omdat ie geboden heeft op een huis.
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
housewarmingfeestjes zijn tofzomaar even een losse opmerking tussendoor hoor
+1 vooruitgedachtquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
die gaat er dan ook komen hoor, meerdere, voor meerdere groepen mensen.
"fokkers" en "de rest"?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
groeperingen, beter !quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
+2 parasiterendquote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:47 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ah, dus ik mag naar meerdere feestjes komen?
voel je je al wat beter zussie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef wolkje het volgende:
hoi, ik ben ook weer wakker
ook wel bekend als +2 student.quote:
+2 inzichtvol (niet student over het algemeenquote:
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.quote:
ja ik snap..... beterschap danquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef wolkje het volgende:
[..]
mja, ietsje. vervelend is dat we morgen hier een feestje hebben, dat is wat minder fijn als je ziek bent.
doeg nixxx... veel plezierquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik moet reageren op de vraag of je op iemand anders feestje mag komen?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef nixxx het volgende:toedels, misschien vanavond nog en anders tot volgende week vrijdagavond
ik wil wel zeggen dat je ook op q's feestje mag komen, hoorquote:op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
iedereen negeert al mijn reacties hier gewoon ja.
wie?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef #ANONIEM het volgende:
martydekale heeft gepaaldanst
http://members.home.nl/si(...)afeltennis%20098.jpg
dat is wel een roddel toch![]()
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef frezer het volgende:
we hebben natuurlijk ook nog de twist en melis roddel,.
fijn dat u deze zware taak weer op u wilt nemen.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
moet dat?!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
bij gebrek aan andere roddels willen wij best wel weer roddel van de week zijn.
op leukquote:op vrijdag 21 oktober 2005 19:58 schreef breetai het volgende:
ik ga zo naar de osdorp posse. zal wel weer lachen worden.
hoi freezer...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 20:43 schreef frezer het volgende:
beetje opgeknapt cara? have fun breetai.
hier geen wilde plannen, morgen moet er gewerkt worden.
ja help die roddels maar weer!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
melis
![]()
ik ben er weer vandoor, mn accu opladen zodat ik morgen weer hard aan de slag kan![]()
en de melis en plato roddel dan?quote:
dat was geen roddelquote:
geen idee, heb het niet gezien. ik moet nog steeds het eerste seizoen zien . . .quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef _cara_ het volgende:
"lost" is afgelopen ? was het spannend?
ze gaan allemaal dood !!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef melismay het volgende:
niks zeggen over lost hoor!
tja. shit happens...quote:
dit is t eerste seizoen!quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef thunderchild het volgende:
[..]
geen idee, heb het niet gezien. ik moet nog steeds het eerste seizoen zien . . .
ik moet de laatste 5 afleveringen nog kijken ofzo, maar daar ga ik zondag denk ik even voor zittenquote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef frezer het volgende:
nou ja, dan zeg ik maar alleen dat er weer een goede cliffhanger was.
das toch niet te veel melis?
nou, het scheelde idd niet veelquote:
ik heb alleen de eerste 2 of 3 afleveringen gezien.. en daarna?.. geen idee waarom ik niet meer keek..maar veel mensen vinden het idd spannend.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:53 schreef frezer het volgende:
nou ja, dan zeg ik maar alleen dat er weer een goede cliffhanger aan was.
das toch niet te veel melis?
moet je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben . . .quote:
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef frezer het volgende:
[..]
nou, het scheelde idd niet veel. eentje dan.
je moet zeggen.. "hoe goed ik op de hoogte ben van lost.." van andere dingen zul je vast wel op de hoogte zijn toch?quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:55 schreef thunderchild het volgende:
moet je nagaan hoe goed ik op de hoogte ben . . .![]()
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik heb alleen de eerste 2 of 3 afleveringen gezien.. en daarna?.. geen idee waarom ik niet meer keek..maar veel mensen vinden het idd spannend.
ik geloof niet dat je teveel hebt prijsgegegen hoor...
vertel ik jou bij.... vertel jij mij bij...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:57 schreef frezer het volgende:, ik heb nou juist de eerste afleveringen gemist. maar er is nog steeds redelijk goed in te stappen hoor.
ja shocking he,quote:
onder het genot van een kopje senseo uit een goed werkend senseo apparaat.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef _cara_ het volgende:
[..]
vertel ik jou bij.... vertel jij mij bij...hahaha lol
![]()
wie is er dood?! ow nee, dat wil ik ook helemaal niet weten eigenlijk!quote:
juist..quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:00 schreef frezer het volgende:
onder het genot van een kopje senseo uit een goed werkend senseo apparaat..
quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef melismay het volgende:
[..]
wie is er dood?! ow nee, dat wil ik ook helemaal niet weten eigenlijk!
ik heb de sydney nog steeds niet gehad, je maakt me nieuwsgierig.quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef _cara_ het volgende:
[..]
juist..![]()
hmmmmmm sydney of rio de janeiro....![]()
he bahquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef frezer het volgende:
[..]er stond bijna. en bijna elke aflevering gaat er iemand bijna dood. dus feitelijk heb ik niks nieuws verteld,
.
het is de moeite waard...vind ik dan..(er zijn er die een totaal ander mening hebben en gewoon een bakkie versgezette koffie willenquote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:04 schreef frezer het volgende:
ik heb de sydney nog steeds niet gehad, je maakt me nieuwsgierig..
ik zal het laten weten,quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:06 schreef _cara_ het volgende:
[..]
het is de moeite waard...vind ik dan..(er zijn er die een totaal ander mening hebben en gewoon een bakkie versgezette koffie willen) maar ikke.... ikke, vind de koffie zo lekker..
probeer maar eens en dan laat je me het weten.. ben benieuwd..
klopt vind ik ook...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:13 schreef frezer het volgende:
rio is in elk geval erg lekker(alleen niet 's morgens vroeg).
veel plezier, en weltrusten alvast. ik ga zo mijn nest opzoeken...quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef _cara_ het volgende:
[..]
klopt vind ik ook...
ik ga weer verder in mn boek dusss![]()
wild hè ??quote:
good night, don't let the bed bugs bite . . .quote:op vrijdag 21 oktober 2005 23:37 schreef melismay het volgende:
truste! morgen ben ik weer als eerste waarschijnlijk... helaas![]()
ik lees ontzettend veel, nu ben ik een boek van nicci french (de bewoonde wereld) aan het lezen, gewoon om 's avonds wat te relaxen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |