true. alleen schiet dat voorbereiden dan niet erg op,quote:op zondag 23 oktober 2005 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
is toch ook leuk, een hele dag fok!ken
nee, ze spelen in den haag, maar ik moet echt teveel doen voor die website. geen idee nog hoe het allemaal werkt en ik heb nog maar 10 dagenquote:op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef frezer het volgende:
[..]
true. alleen schiet dat voorbereiden dan niet erg op,.
nog in het eindhovense naar hockey wezen kijken?
maw, de hele dag achter de comp --> de hele dag fok!en.quote:op zondag 23 oktober 2005 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, ze spelen in den haag, maar ik moet echt teveel doen voor die website. geen idee nog hoe het allemaal werkt en ik heb nog maar 10 dagen
gedeeltelijk wel jaquote:op zondag 23 oktober 2005 13:48 schreef frezer het volgende:
[..]
maw, de hele dag achter de comp --> de hele dag fok!en..
laat jij je anders even beschieten met losse flodders jaquote:op zondag 23 oktober 2005 17:40 schreef nixxx het volgende:dan hoop ik dat het zo snel blijft .... gnagna en mijn moeder heeft ook een paar laarzen gekocht
en een groen suede jasje... dat limburgse gedoe is besmettelijk
slecht geslapen door alle huis-koop-spanning enzo.quote:op zondag 23 oktober 2005 16:58 schreef breaktothedance het volgende:
hmm... volgens mij gaan sommige posts verloren op het forum
mijn vorige post was iets als:
"waarom ben je moe q.?
ik ben niet zozeer moe, wel gefrustreerd, omdat er nog zoveel moet gebeuren, maar het lijkt er niet echt van te komen."
studeren is kei leuk man,quote:op zondag 23 oktober 2005 18:03 schreef breaktothedance het volgende:
ja, damnstuderen sucks. maar het gaat wel weer nu ik weer wat helderder ben.
das zweden ja, maar .nl, .be, .com, etc zijn al bezetquote:op zondag 23 oktober 2005 19:12 schreef frezer het volgende:
das wel een beetje vreemd (das zweden ofzo,) kun je er niet .com oid van maken?
(niet dat ik er ook maar iets van af weet,)
een .eu domein wellicht?quote:op zondag 23 oktober 2005 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
.org en .net zijn bezet , ander keuzes zijn er zo goed als niet
ach ik heb het al gezien, ze hebben het forum ge-update met een verbeterde versie van replique,quote:
quote:op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef frezer het volgende:
[..]
ach ik heb het al gezien, ze hebben het forum ge-update met een verbeterde versie van replique,.
quote:
ja, met een leuke meid gedanst in de disco. is verder niets gewordenquote:op zondag 23 oktober 2005 21:23 schreef gf het volgende:
[..]
![]()
nog 'wat heets' gezien/gesproken dit weekend? :
slowchatten is haast onmogelijk met deze snelheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |