Is één van de reden waarom ik deze poll niet vertrouwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef cuall het volgende:
Inmiddels staat Nathalie al op de 4e plek bij Talpa![]()
Boven Lieske
Meteen declareren bij Talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
En ik nam net een hapje van mijn stokbroodje tartaar met uitjes![]()
Godzijdank heb ik mijn broodje reeds achter de kiezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
Toen Ralluf de eerste keer op de bank zat had het wel degelijk invloed wat de Fokkers schrevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Net alsof dat onze keuze om haar er per direct uit te gooien beïnvloed
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is één van de reden waarom ik deze poll niet vertrouw
he bahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:13 schreef Ireth het volgende:
Robheeft
een
ingegroeide
teen
nagel
Menno is de klos denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.
Die tuitlipjes, terwijl ze op zichzelf geilt in de spiegel is zo ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:15 schreef Cherryman het volgende:
Hmm ik heb zo'n vermoeden dat nathalie nu ze genomineerd is nauwelijks meer uit de badkamer komt.. Ze had al zo'n obsessie om er 54 keer per dag naar binnen te lopen....
Weleens gezien?.. midden in een gesprek staat ze op.. loopt naar de badkamer.. trekt gekke bekken en rommeld met haar haar... en gaat weer terug..
Onzekerheid.. is dat!! En Grinnn zo Nomi op je naam maakt dat er vast beter op ;-)
Nee, ik weet eigenlijk wel zeker dat Rob op mag zoutenquote:
Wat een leuheuk plaatje!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Falco het volgende:
Er is één jarig hoera hoera!
[afbeelding]
En je hebt Lieske in je avatar. Vind je haar niet meer leuk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:21 schreef Falco het volgende:
Als Menno druit gaat, dan is Big Brother echt voor mij vergald. Dat zou namelijk betekenen dat de vierde keer op rij een favoriet van mij eruit gaat. Alleen Joost blijft dan ongeveer over als de enige die het tofst is.
je zegt dus deze poll wordt elke week alles weer op 0 gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich niet vreemd. Deze poll is gisteren ingegaan en dan wordt er toch automatisch meer gestemd op de genomineerden. Nathalie is blijkbaar toch redelijk populair, net zoals op onze poll blijkt.
Ohja das waar ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je hebt Lieske in je avatar. Vind je haar niet meer leuk?
Duidelijk symptoom van Patty-Brad-Complex !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lult maar door over de deksel niet op de boter.
Eigenlijk wil ze het wel uitschreeuwen: "Waar haalt ze het lef vandaan om MIJ te nomineren!!!!"
HA Ha.... luisters ze ooit wel dan?????????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Dit is weer zo'n moment dat Menno tegen Nathalie praat, maar ze luistert volgens mij totaal niet.
Klopt. Iedere keer na de donderdag is de stand weer 0. Dan kan iedereen ook weer stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
je zegt dus deze poll wordt elke week alles weer op 0 gezet.
Dan heb je gelijk dat de genomineerden meer stemmen krijgen.
Aha, tweede symptoom van het Patty-Brard-Complex....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
HA Ha.... luisters ze ooit wel dan?????????
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Iedere keer na de donderdag is de stand weer 0. Dan kan iedereen ook weer stemmen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lult maar door over de deksel niet op de boter.
Eigenlijk wil ze het wel uitschreeuwen: "Waar haalt ze het lef vandaan om MIJ te nomineren!!!!"
Ach.. Sommige mannen zoeken iemand die alleen maar zegt: ja ja ja Kirrr kirrrrquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Naat... Wat ziet Ralph eigenlijk in haar, volgens mij kan dat niet meer zijn dan jeugdsentiment.
Bron: www.big-brother.nlquote:Het boterdekseltje
Nathalie kan het maar niet verkroppen dat ze genomineerd is en wil precies weten waarom. En laat de reden nu niet zo zwaar te zijn als ze dacht…
Tanja heeft een aparte nominatiestrategie. Bij haar is het niks persoonlijks. “Je stond gewoon op mijn lijstje.” Aan het begin heeft Tanja een lijstje gemaakt met wie ze gaat nomineren. “Maar waarom dan niet Liekse?”, wil Nathalie weten. “Die heb je toch eerder ook al genomineerd.” “Dat was om die 5.000 euro-reden. Ik wil haar daar nu niet meer op afrekenen. Vooral omdat ik Rob tussendoor heb genomineerd en Lieske al een keer heb ‘gehad’. Zij staat nu weer onderaan mijn lijstje.
“En ik doe een jongen-meisje-jongen-meisje-strategie.” Nathalie: “En waarom mij dan?” Dan heeft Tanja gelijk haar woordje klaar: “Omdat je geen deksel op de boter deed.” Ze beseft hoe maf het klinkt.
Beide meiden lachen wat moeilijk. Nathalie is duidelijk verbaasd dat dit de reden is dat ze genomineerd is. “Ik doe altijd de deksel op de boter”, zegt ze nog. “Ja, maar de eerste twee weken niet en toen heb ik deze strategie bedacht.” Nathalie dacht dat het te maken had met dat zij Tanja twee weken geleden genomineerd had, maar daar blijkt dus niks van waar te zijn.
Dan vraagt Nathalie hoe zij zich nou voelt om genomineerd te zijn. “Ik vind het een flikker streek om me nu te nomineren. Als ik na deze week zie wie mij genomineerd heeft dan hoef ik nooit meer met die persoon te praten. Daar ga ik echt nooit contact meer mee opzoeken.” Nathalie probeert het nog goed te praten voor de personen die op haar genomineerd hebben, maar Tanja wil er niks van weten. “Het gaat allemaal hartstikke goed. Ik ben weer mezelf; mijn kuren zijn weg. Ik had het niet erg gevonden als ze me volgende keer weer genomineerd hadden, maar dit….dit vind ik echt een rotstreek.”
Dan gaan ze weer naar binnen. Tanja gaat snel terug naar haar dochter en Nathalie blijft achter bij de rest. Ze laat weten met Tanja gepraat te hebben. Joost wil wel weten waarom zij haar dan had genomineerd. "Omdat ik geen deksel op de boter deed." Joost wil het niet geloven, evenals Chantal, Menno en Ingrid die er bij zijn komen staan.
Nathalie laat ook weten dat Tanja niet meer met de mensen wil praten die op haar genomineerd hebben. Joost kijkt wat pis. "Ze weet toch niet dat ik op haar heb gestemd?" Nathalie laat weten dat ze hier niks over heeft gezegd. Ze praten nog een tijdje na over de bijzondere nominatiestrategie van Tanja.
Nathalie blijft stomverbaasd achter en zegt cynisch: "Maar ja, nu weet wel heel Nederland dat ik dus geen deksel op de boter deed de eerste twee weken..."
wil je niet zo generaliseren :p chantal is niet representatief voor de gemiddelde amsterdammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
Waarom zeggen alle Amsterdammers eigenlijk twee keer per zin "ik seg"?
Willen ze op die manier meer gewicht in hun woorden leggen of zo?
Daar snap ik dus ook helemaal niets vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Naat... Wat ziet Ralph eigenlijk in haar, volgens mij kan dat niet meer zijn dan jeugdsentiment.
Kan te maken hebben omdat de streams zijn gedowngrade deze week en de rate gehalveerd isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:31 schreef jessie het volgende:
Ik heb echt heeeeel zacht geluid. Iedereen last van?
Ach, elke gemeenschap heeft zo'n z'n zwarte schapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wil je niet zo generaliseren :p chantal is niet representatief voor de gemiddelde amsterdammer![]()
Hij is puikquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:38 schreef Day het volgende:
Speedy Gonzales is weer aan het woord, hoor!
Middag
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat na de BB tijd echt naar de kapsalon van die man die haar net geknipt heeft. Ze is laaiend enthousiast over hem.
quote:Inmiddels zegt Ingrid dat Nathalie er nooit uit zal vliegen als de reden van Tanja's nominatie bekend wordt.
Ralph houdt van brandjes blussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook helemaal niets van
Campingsmoking (of friese schaatskleding)quote:
Als ze er dan maar voor zorgt dat hij van heur haar afblijft!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat na de BB tijd echt naar de kapsalon van die man die haar net geknipt heeft. Ze is laaiend enthousiast over hem.
Ik denk ook dat Lieske zich meer druk maakt over haar exceem, dan over de proporties van haar lichaam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend weer dat Liesde zich nergens druk om maakt qua bloot enzo... en dat de rest van de dames zeer preuts zijn. Volgens mij was dat met BB4 Jeanette ook al zo.
dat zal de komende dagen en nachten nog wel verder gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:middag
zijn ze nu nog over die nominaties aan het zeiken??
Je hebt dat woord nog nooit gehoord èn je kijkt BB?? Lieske heeft dat woord al honderden keren gezegdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:46 schreef Gert het volgende:
Lieske zegt net "zuneme" bovenbenen.
Is dat Gronings? Ik heb dat woord echt nog nooit gehoord.
Nathalie doet niets anders. Het wordt knap treurig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:middag
"Nog?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:47 schreef teamlead het volgende:middag
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie doet niets anders. Het wordt is knap treurig.
..dit is het derde symptoom van het Patty-Brard-Complex...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
Oh nu komt de ware Nathalie naar boven.
Ze bemoeide zich hiervoor nergens meer, maar vanaf staat ze in de roddelmodus.
Heel jammer dat de regie wel preuts is, want dan hadden we haar veel meer kunnen bewonderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend weer dat Liesde zich nergens druk om maakt qua bloot enzo... en dat de rest van de dames zeer preuts zijn. Volgens mij was dat met BB4 Jeanette ook al zo.
Omdat ze hem stiekem wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
Waarom heeft dido niet op roel gestemd?
Dan was roel zo boos geworden dat hij dido niet meer wil spreken
En dan is dido van die plakkont af.
omdat Dido hem stiekem heel graag wilquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
En wat zijn de andere 7 symptomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
..dit is het derde symptoom van het Patty-Brard-Complex...![]()
Voor nu, ja. Ze zegt wel dat ze er klaar mee is en dat ze vanaf nu een leuke week ervan gaat maken (dat wordt veel zingen dus), maar reken maar dat ze elke gelegenheid zal aangrijpen om erover te praten en Tanja zwart zal maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft het nu over haar opa en Roel's oma, dus einde gesprek over nominaties
en dan het risico lopen dat ze haar speeltje kwijtraakt? Neuh...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
vrouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat Dido hem stiekem heel graag wil![]()
- aanvallen van complete hysteriequote:
Ach.. het goede nieuws is dat we dan volgende week Rob gaan uitzwaaienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!![]()
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Alles om Rob eruit te krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien is het een stem op natte lie, omdat de rest nog erger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???
2. Wat heb je tegen Haags???
![]()
3. etc...![]()
In welk accent spreek jij dan ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
Heb je geen capture gemaakt? Valt me trouwens nauwelijks op dat de dames naar de kapper zijn geweest. Ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei net iets tegen de kapper en die trok een smoel alsof hij helemaal geen zin had in haar gelach
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:22 schreef Ireth het volgende:
aarrgghh!! k zie bloot, denk 'ff vergroot kijken of er wat te cappen valt' is het Rob!![]()
![]()
![]()
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geilquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
* Jojogirl gaat daar ook wel eens heen, maar moet er niet aan denken dat je relaxed in de sauna ligt en ineens zo'n Sesamstraat stemmetje hoortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat wel eens naar Elysium bij Bleiswijk.
Ralluf...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
[..]
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geil![]()
als joost zijn kopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
Een gerstekorrel ziet er uit als een klein wit korreltje in de huid. Een gerstekorrel is een kleine holte (cyste) in een haarschacht (follikel). In de cyste zit hard geworden talg (huidsmeer).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
"Ja beste bewoners, jullie zitten natuurlijk niet in een hotel he?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef arneaux het volgende:
Wat is dit nou voor kul. Ze mochten toch geen ENKEL contact met de buitenwereld?! Ze hebben gewoon een eigen schoonheidssalon MET personeel. Ff serieus man.
Das én humor idd én de methode om met Dido om te gaan. Als je haar geen tegengas geeft gaat ze helemaal los, net als Ingrid.quote:
nee, want de kapsels van de bewoners mogen niet ingrijpend gewijzigd worden...... anders wordt hummie boos......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je bijna niets kan zien aan de kapsels van de reeds geknipte mensen...
tsja.. je hebt van die dagen he...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef arneaux het volgende:
t Geluid op de streams is kut, beleidsvoering bij BB is kut, de snelheid van Fok is kut en het is kutweer.
Kut zeg.
ze hebben ws instructies gekregen dat er geen metamorfose kapsels mogen komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je bijna niets kan zien aan de kapsels van de reeds geknipte mensen...
Spannendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
ha ha, ze moeten naar de slaapkamer ove 10 minuten
En die cap met gekleurd haar dan. Was dat weer Photoshopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske is gewoon nog net zo blond als altijd. En de kapper raadde haar iets bruinigs met roodtinten aan, dus dat heeft ie zeker niet gedaan.
Die was roze?! Dacht je serieus dat die echt was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
En die cap met gekleurd haar dan. Was dat weer Photoshop![]()
klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niemand meer naar de schoonheidssalon en zodra de mensen klaar waren moet iedereen naar de slaapkamer ongeveer over 10 minutenquote:
Om eerlijk te zijn: ja dat dacht ik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:00 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die was roze?! Dacht je serieus dat die echt was?
Dat was ie dus niet, ze is nog gewoon blond.
Tanja moet in de babykamer blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:
tanja blijft watKan die gozer niet wat duidelijker praten
Ja snap jij 't, snap ik 't. Maar ik snapnix, dus als jij 't snapt mag je 't zeggen....quote:
tsja.. weinig te melden op het momentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Ireth het volgende:
het valt hier ook gelijk stil qua commentaren
Ik wil dat wel nuanceren hoor,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...quote:
Inderdaad, het beauty-programma werd nogal abrupt afgebroken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...
Misschien werd er te veel over BB gesproken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...
of de kapper etc hebben gewoon ff pauzequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien werd er te veel over BB gesproken.
En krijgen de kapper enz enz nieuwe instructies
quote:14:23Geen sanctie, maar een gesnoeide Tuin
De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
quote:De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
Je gaat toch niet zo maar de tuin snoeien lekkere orginisatie die talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
Aldus de Talpa site:
14:23Geen sanctie, maar een gesnoeide Tuin
De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
Wat zal Roel straks bleekjes wegtrekkenquote:
Ja inderdaad, die zal wel even zwetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat zal Roel straks bleekjes wegtrekken.
Wedden dat die vannacht nog gaat kijken of z'n geld er nog ligt?
(Of had-ie dat al weggehaald?)
Misschien stonden de hoveniers voor de deur te wachten.... Tijd is geldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo maar de tuin snoeien lekkere orginisatie die talpa
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Accentloos! Dat is mijn strevenen jij haags?
Je kletst nog beroerder dan Lieske. Wat probeer je hier nu precies te zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
Bommelding binnen gekomen van Poolse Homo's
Die het niet eens mijn de opmerkingen van Roel
...hangt ervanaf welke paus......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef arneaux het volgende:
Heiliger dan de paus? Of roomser dan de paus?
waarom zijn hoofd en niet de rest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:51 schreef Fiorenza het volgende:
Is Menno al geschoren? Zn hoofd dan he...
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
artikelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kletst nog beroerder dan Lieske. Wat probeer je hier nu precies te zeggen?
Nee maar op 18 oktober rond 11:14 hoorde hij een schreeuw, en hij is er bijna van overtuigd dat dat het typische schreeuwtje van zijn dochter was....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Giggio het volgende:
Heeft Rob al weer liggen janken om zijn kinderen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
die hebben ze al gehad teamlead
Gelukkig komt er weer een nieuwe Haagse Harry uit volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
ah.. okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je had het over een pauze en die hadden ze tussen 12 en 1
Dat gemurmel van Ingrid kan ik echt zelden verstaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..
Is dat zo? Whahaha wat zullen Joost en Menno link zijn danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Bocaj het volgende:
Hebben ze Tric Trac afgepakt? whahahahahaha
Terecht! En de roze bal is ook wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:38 schreef markna het volgende:
hahaha daag tric trac als sanctie
scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef Bocaj het volgende:
Peeling bij een eczeemhuid.....
Bij een eczeemhuid moet je zo min mogelijk de huid 'triggeren' ....
die krijgt massagequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
zal dat ook verboden wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??
Je hebt gelijk, maar bij Lieske is het toch meer een voedingsprobleem... (pdk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danAls de eczeem het gevolg is van een allergische reactie is dat toch niet te triggeren door een peeling
wil rob NU nathalie komen inleveren in de dagboekkamer.. Rob, nathalie inleverenquote:
Ze zijn ook gecast op uiterlijk... maar kennelijk hebben ze de persoonlijkheden niet bekekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef markna het volgende:
BB van dit momment : mooi zitten en dom kijken
wat een slappe hap zo
Of dat ze het gewoon ergens midden in de tuin hebben gelegd, zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als ze ook Roel zijn geld hebben weggehaald, dan flipt hij enorm![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De bewoners moeten een uurtje of 8 wachten want Hummie ondergaat een schoonheidsbehandeling.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef MissX het volgende:
jezus Lieske hou op met zeiken over je sjaal
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef srblackbird het volgende:
BB heeft de zelfgebreide sjaal van Lieske in beslag genomen, ze is nu boos ( terecht )
echt he, als ik BB was. Had ik er een geldboete gegeven als ze het woord sjaal nog een x in der mond durft te nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ja soms gedraagd ze zich wel heel erg als een verwend kein kind zeg
![]()
Nee, dat gaat de arbeidsinspectie a.s. donderdag doen, in de live-uitzendingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
Schaakspel, bal en tric trac afgepakt... hoelang zal het duren voordat bb ook de baby afpakt?
Tanja had haar baby moeten nomineren ipv Natalie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
Schaakspel, bal en tric trac afgepakt... hoelang zal het duren voordat bb ook de baby afpakt?
Zeker weten. Belachelijke actie van BB. Als ze niet wilden dat Lieske die sjaal ging maken, hadden ze meteen moeten ingrijpen... en niet pas nadat ze al 2 meter klaar had. Ik vraag me af wat je op zo'n moment als bewoner kunt doen. Weinig denk ik.quote:
Ze mogen wel beginnen met wat hardere maatregelen dan dingen afpakken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef MissX het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat BB niet hard genoeg is enz. En dan gaan jullie nu zeiken omdat ze is wat maatregelen treffen. Juist leuk dat ze het doen nadat ze 2m af had ipv gelijk zeggen.
idd, dit is zijn nog sloeber maatregelsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze mogen wel beginnen met wat hardere maatregelen dan dingen afpakken.
Dammen met aardappels ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef APK het volgende:
Gingen Roel en Rob nou blindschaken?![]()
Lekker zieken.![]()
Ja ik vond het ook bespottelijk dat Lieske wel voor zichzelf ging breien ipv bezig zijn met de weekopdracht. Terecht dat hij nu is afgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terecht dat die sjawl is ingepikt. Ze moesten vierkantjes breien, geen persoonlijke onzin. Opdracht is opdracht. Ze hebben gewoon misbruik van de situatie gemaakt. Dus de sanctie is geheel terecht.
En een beetje stoer doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef APK het volgende:
Gingen Roel en Rob nou blindschaken?![]()
Lekker zieken.![]()
Joost zei het meteen al goed : TEVEEL alles waar je teveel voor zet, betekend dat het niet goed is. En ja, je kunt zelfs teveel geld hebben......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:28 schreef cuall het volgende:
Het gaat over vitaminen supplementen. Joost geeft aan dat teveel schadelijk kan zijn
Lieske gaat er tegenin, een afgestudeerde dokterheeft haar eens een hele hoge dosering voor geschreven.
Ook Dido gaat er tegen in, het teveel plas je weer uit en noemt Joost zijn verhaal een broodje aap
Joost heeft echter WEL gelijk
http://www.natuurarts.nl/vraag4.htm
En wil je nu nog ontkennen dat Lieske twee gezichten heeft?quote:
zo ja echt wel, geen vooruitgang geweest die beautydag voor haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Wat krijgt Lieske trouwens een dikke kop van dit nieuwe kapsel...
Dat was dus het eerste wat ik ook dacht toen ik die cap zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat krijgt Lieske trouwens een dikke kop van dit nieuwe kapsel...
Nee, ik blijf het symptoombestrijding vinden. BB kan zelf niet met interessante opdrachten komen, dus gaan de bewonders zelf wel wat verzinnen om zichzelf bezig te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef MissX het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat BB niet hard genoeg is enz. En dan gaan jullie nu zeiken omdat ze is wat maatregelen treffen. Juist leuk dat ze het doen nadat ze 2m af had ipv gelijk zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |