waarom zijn hoofd en niet de rest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:51 schreef Fiorenza het volgende:
Is Menno al geschoren? Zn hoofd dan he...
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
artikelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kletst nog beroerder dan Lieske. Wat probeer je hier nu precies te zeggen?
Nee maar op 18 oktober rond 11:14 hoorde hij een schreeuw, en hij is er bijna van overtuigd dat dat het typische schreeuwtje van zijn dochter was....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Giggio het volgende:
Heeft Rob al weer liggen janken om zijn kinderen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
die hebben ze al gehad teamlead
Gelukkig komt er weer een nieuwe Haagse Harry uit volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
ah.. okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je had het over een pauze en die hadden ze tussen 12 en 1
Dat gemurmel van Ingrid kan ik echt zelden verstaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..
Is dat zo? Whahaha wat zullen Joost en Menno link zijn danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:31 schreef Bocaj het volgende:
Hebben ze Tric Trac afgepakt? whahahahahaha
Terecht! En de roze bal is ook wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:38 schreef markna het volgende:
hahaha daag tric trac als sanctie
scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef Bocaj het volgende:
Peeling bij een eczeemhuid.....
Bij een eczeemhuid moet je zo min mogelijk de huid 'triggeren' ....
die krijgt massagequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
zal dat ook verboden wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |