waarom zijn hoofd en niet de rest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:51 schreef Fiorenza het volgende:
Is Menno al geschoren? Zn hoofd dan he...
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
artikelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kletst nog beroerder dan Lieske. Wat probeer je hier nu precies te zeggen?
Nee maar op 18 oktober rond 11:14 hoorde hij een schreeuw, en hij is er bijna van overtuigd dat dat het typische schreeuwtje van zijn dochter was....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Giggio het volgende:
Heeft Rob al weer liggen janken om zijn kinderen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
die hebben ze al gehad teamlead
Gelukkig komt er weer een nieuwe Haagse Harry uit volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)![]()
![]()
ah.. okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je had het over een pauze en die hadden ze tussen 12 en 1
Dat gemurmel van Ingrid kan ik echt zelden verstaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
Je wilt dat binnenmondse gebrabbel van "Ink" toch geen Haags noemen hè..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |