Ach.. het goede nieuws is dat we dan volgende week Rob gaan uitzwaaienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!![]()
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Alles om Rob eruit te krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien is het een stem op natte lie, omdat de rest nog erger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???
2. Wat heb je tegen Haags???
![]()
3. etc...![]()
In welk accent spreek jij dan ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
Heb je geen capture gemaakt? Valt me trouwens nauwelijks op dat de dames naar de kapper zijn geweest. Ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei net iets tegen de kapper en die trok een smoel alsof hij helemaal geen zin had in haar gelach
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:22 schreef Ireth het volgende:
aarrgghh!! k zie bloot, denk 'ff vergroot kijken of er wat te cappen valt' is het Rob!![]()
![]()
![]()
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geilquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
* Jojogirl gaat daar ook wel eens heen, maar moet er niet aan denken dat je relaxed in de sauna ligt en ineens zo'n Sesamstraat stemmetje hoortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat wel eens naar Elysium bij Bleiswijk.
Ralluf...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
[..]
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geil![]()
als joost zijn kopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
Een gerstekorrel ziet er uit als een klein wit korreltje in de huid. Een gerstekorrel is een kleine holte (cyste) in een haarschacht (follikel). In de cyste zit hard geworden talg (huidsmeer).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
"Ja beste bewoners, jullie zitten natuurlijk niet in een hotel he?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef arneaux het volgende:
Wat is dit nou voor kul. Ze mochten toch geen ENKEL contact met de buitenwereld?! Ze hebben gewoon een eigen schoonheidssalon MET personeel. Ff serieus man.
Das én humor idd én de methode om met Dido om te gaan. Als je haar geen tegengas geeft gaat ze helemaal los, net als Ingrid.quote:
nee, want de kapsels van de bewoners mogen niet ingrijpend gewijzigd worden...... anders wordt hummie boos......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je bijna niets kan zien aan de kapsels van de reeds geknipte mensen...
tsja.. je hebt van die dagen he...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef arneaux het volgende:
t Geluid op de streams is kut, beleidsvoering bij BB is kut, de snelheid van Fok is kut en het is kutweer.
Kut zeg.
ze hebben ws instructies gekregen dat er geen metamorfose kapsels mogen komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je bijna niets kan zien aan de kapsels van de reeds geknipte mensen...
Spannendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef cuall het volgende:
ha ha, ze moeten naar de slaapkamer ove 10 minuten
En die cap met gekleurd haar dan. Was dat weer Photoshopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske is gewoon nog net zo blond als altijd. En de kapper raadde haar iets bruinigs met roodtinten aan, dus dat heeft ie zeker niet gedaan.
Die was roze?! Dacht je serieus dat die echt was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
En die cap met gekleurd haar dan. Was dat weer Photoshop![]()
klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niemand meer naar de schoonheidssalon en zodra de mensen klaar waren moet iedereen naar de slaapkamer ongeveer over 10 minutenquote:
Om eerlijk te zijn: ja dat dacht ik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:00 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die was roze?! Dacht je serieus dat die echt was?
Dat was ie dus niet, ze is nog gewoon blond.
Tanja moet in de babykamer blijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:
tanja blijft watKan die gozer niet wat duidelijker praten
Ja snap jij 't, snap ik 't. Maar ik snapnix, dus als jij 't snapt mag je 't zeggen....quote:
tsja.. weinig te melden op het momentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef Ireth het volgende:
het valt hier ook gelijk stil qua commentaren
Ik wil dat wel nuanceren hoor,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...quote:
Inderdaad, het beauty-programma werd nogal abrupt afgebroken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...
Misschien werd er te veel over BB gesproken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja, beetje vaag want ze waren helemaal nog niet klaar... bewoners weten zelf ook niet wat er aan de hand is...
of de kapper etc hebben gewoon ff pauzequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien werd er te veel over BB gesproken.
En krijgen de kapper enz enz nieuwe instructies
quote:14:23Geen sanctie, maar een gesnoeide Tuin
De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
quote:De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
Je gaat toch niet zo maar de tuin snoeien lekkere orginisatie die talpaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
Aldus de Talpa site:
14:23Geen sanctie, maar een gesnoeide Tuin
De Bewoners zijn abrupt uit hun beautydagje gehaald. Ze moesten hals over kop (binnen tien minuten) naar de Slaapkamer toe. Even geen nieuwe kapsels, frisse koppies en een goede massage, maar een opknapbeurt voor de Tuin. Door de zon en regen is alles zo snel gegroeid dat het wat bijgesnoeid moet worden. Ieder op zijn tijd en nu is dus tijd voor de Tuin. Als deze weer helemaal opgeknapt is, gaat de Salon weer 'open'.
Wat zal Roel straks bleekjes wegtrekkenquote:
Ja inderdaad, die zal wel even zwetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat zal Roel straks bleekjes wegtrekken.
Wedden dat die vannacht nog gaat kijken of z'n geld er nog ligt?
(Of had-ie dat al weggehaald?)
Misschien stonden de hoveniers voor de deur te wachten.... Tijd is geldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo maar de tuin snoeien lekkere orginisatie die talpa
Iets erger dan Naat, maar minder dan Ink....en dat vind ik goed (Haags is eigenlijk de moeder aller talen, lees het groen geile boekkie er maar opna !!!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Accentloos! Dat is mijn strevenen jij haags?
Je kletst nog beroerder dan Lieske. Wat probeer je hier nu precies te zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
Bommelding binnen gekomen van Poolse Homo's
Die het niet eens mijn de opmerkingen van Roel
...hangt ervanaf welke paus......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef arneaux het volgende:
Heiliger dan de paus? Of roomser dan de paus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |