quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie doet niets anders. Het wordt is knap treurig.
..dit is het derde symptoom van het Patty-Brard-Complex...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:47 schreef Day het volgende:
Oh nu komt de ware Nathalie naar boven.
Ze bemoeide zich hiervoor nergens meer, maar vanaf staat ze in de roddelmodus.
Heel jammer dat de regie wel preuts is, want dan hadden we haar veel meer kunnen bewonderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend weer dat Liesde zich nergens druk om maakt qua bloot enzo... en dat de rest van de dames zeer preuts zijn. Volgens mij was dat met BB4 Jeanette ook al zo.
Omdat ze hem stiekem wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
Waarom heeft dido niet op roel gestemd?
Dan was roel zo boos geworden dat hij dido niet meer wil spreken
En dan is dido van die plakkont af.
omdat Dido hem stiekem heel graag wilquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
En wat zijn de andere 7 symptomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
..dit is het derde symptoom van het Patty-Brard-Complex...![]()
Voor nu, ja. Ze zegt wel dat ze er klaar mee is en dat ze vanaf nu een leuke week ervan gaat maken (dat wordt veel zingen dus), maar reken maar dat ze elke gelegenheid zal aangrijpen om erover te praten en Tanja zwart zal maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie heeft het nu over haar opa en Roel's oma, dus einde gesprek over nominaties
en dan het risico lopen dat ze haar speeltje kwijtraakt? Neuh...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
vrouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat Dido hem stiekem heel graag wil![]()
- aanvallen van complete hysteriequote:
Ach.. het goede nieuws is dat we dan volgende week Rob gaan uitzwaaienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:04 schreef BBscanner het volgende:
Maak me nu wel een beetje zorgen om de Fok poll sinds hij op de Blog staat wint Nathalie erg veel stemmen.![]()
[afbeelding]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach niet op letten joh. Linda stond hier de vorige keer ook heel ver bovenaan.
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar dat Fokkers op Nathalie stemmen dat snap ik dus niet!![]()
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Alles om Rob eruit te krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien is het een stem op natte lie, omdat de rest nog erger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft een smurfen stem! Ze heeft geen mening Ze is saai Ze praat haags etc....
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
1. Heb je Ingrid wel eens horen praten ???
2. Wat heb je tegen Haags???
![]()
3. etc...![]()
In welk accent spreek jij dan ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
Heb je geen capture gemaakt? Valt me trouwens nauwelijks op dat de dames naar de kapper zijn geweest. Ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Chantal zei net iets tegen de kapper en die trok een smoel alsof hij helemaal geen zin had in haar gelach
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:22 schreef Ireth het volgende:
aarrgghh!! k zie bloot, denk 'ff vergroot kijken of er wat te cappen valt' is het Rob!![]()
![]()
![]()
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geilquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt haags een lelijk accent, eigenlijk erger ik me aan ieder acent! Je hebt gelijk Ingrid praat ook vreselijk plat! Moest een reden vinden om Nathalie te bashen![]()
* Jojogirl gaat daar ook wel eens heen, maar moet er niet aan denken dat je relaxed in de sauna ligt en ineens zo'n Sesamstraat stemmetje hoortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie gaat wel eens naar Elysium bij Bleiswijk.
Ralluf...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef MissX het volgende:
[..]
Haags is ook lelijk, behalve bij Ralph daar was het wel geil![]()
als joost zijn kopquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
Een gerstekorrel ziet er uit als een klein wit korreltje in de huid. Een gerstekorrel is een kleine holte (cyste) in een haarschacht (follikel). In de cyste zit hard geworden talg (huidsmeer).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ziet een gerstekorrel eruit?
* Jojogirl heeft echt geen idee wat het is?
"Ja beste bewoners, jullie zitten natuurlijk niet in een hotel he?"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:27 schreef arneaux het volgende:
Wat is dit nou voor kul. Ze mochten toch geen ENKEL contact met de buitenwereld?! Ze hebben gewoon een eigen schoonheidssalon MET personeel. Ff serieus man.
Das én humor idd én de methode om met Dido om te gaan. Als je haar geen tegengas geeft gaat ze helemaal los, net als Ingrid.quote:
nee, want de kapsels van de bewoners mogen niet ingrijpend gewijzigd worden...... anders wordt hummie boos......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens ook dat je bijna niets kan zien aan de kapsels van de reeds geknipte mensen...
tsja.. je hebt van die dagen he...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef arneaux het volgende:
t Geluid op de streams is kut, beleidsvoering bij BB is kut, de snelheid van Fok is kut en het is kutweer.
Kut zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |