Je hebt gelijk, maar bij Lieske is het toch meer een voedingsprobleem... (pdk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danAls de eczeem het gevolg is van een allergische reactie is dat toch niet te triggeren door een peeling
wil rob NU nathalie komen inleveren in de dagboekkamer.. Rob, nathalie inleverenquote:
Ze zijn ook gecast op uiterlijk... maar kennelijk hebben ze de persoonlijkheden niet bekekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef markna het volgende:
BB van dit momment : mooi zitten en dom kijken
wat een slappe hap zo
Of dat ze het gewoon ergens midden in de tuin hebben gelegd, zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als ze ook Roel zijn geld hebben weggehaald, dan flipt hij enorm![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De bewoners moeten een uurtje of 8 wachten want Hummie ondergaat een schoonheidsbehandeling.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef MissX het volgende:
jezus Lieske hou op met zeiken over je sjaal
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef srblackbird het volgende:
BB heeft de zelfgebreide sjaal van Lieske in beslag genomen, ze is nu boos ( terecht )
echt he, als ik BB was. Had ik er een geldboete gegeven als ze het woord sjaal nog een x in der mond durft te nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ja soms gedraagd ze zich wel heel erg als een verwend kein kind zeg
![]()
Nee, dat gaat de arbeidsinspectie a.s. donderdag doen, in de live-uitzendingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
Schaakspel, bal en tric trac afgepakt... hoelang zal het duren voordat bb ook de baby afpakt?
Tanja had haar baby moeten nomineren ipv Natalie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
Schaakspel, bal en tric trac afgepakt... hoelang zal het duren voordat bb ook de baby afpakt?
Zeker weten. Belachelijke actie van BB. Als ze niet wilden dat Lieske die sjaal ging maken, hadden ze meteen moeten ingrijpen... en niet pas nadat ze al 2 meter klaar had. Ik vraag me af wat je op zo'n moment als bewoner kunt doen. Weinig denk ik.quote:
Ze mogen wel beginnen met wat hardere maatregelen dan dingen afpakken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:24 schreef MissX het volgende:
Iedereen zit te zeiken dat BB niet hard genoeg is enz. En dan gaan jullie nu zeiken omdat ze is wat maatregelen treffen. Juist leuk dat ze het doen nadat ze 2m af had ipv gelijk zeggen.
idd, dit is zijn nog sloeber maatregelsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze mogen wel beginnen met wat hardere maatregelen dan dingen afpakken.
Dammen met aardappels ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef APK het volgende:
Gingen Roel en Rob nou blindschaken?![]()
Lekker zieken.![]()
Ja ik vond het ook bespottelijk dat Lieske wel voor zichzelf ging breien ipv bezig zijn met de weekopdracht. Terecht dat hij nu is afgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terecht dat die sjawl is ingepikt. Ze moesten vierkantjes breien, geen persoonlijke onzin. Opdracht is opdracht. Ze hebben gewoon misbruik van de situatie gemaakt. Dus de sanctie is geheel terecht.
En een beetje stoer doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:27 schreef APK het volgende:
Gingen Roel en Rob nou blindschaken?![]()
Lekker zieken.![]()
Joost zei het meteen al goed : TEVEEL alles waar je teveel voor zet, betekend dat het niet goed is. En ja, je kunt zelfs teveel geld hebben......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:28 schreef cuall het volgende:
Het gaat over vitaminen supplementen. Joost geeft aan dat teveel schadelijk kan zijn
Lieske gaat er tegenin, een afgestudeerde dokterheeft haar eens een hele hoge dosering voor geschreven.
Ook Dido gaat er tegen in, het teveel plas je weer uit en noemt Joost zijn verhaal een broodje aap
Joost heeft echter WEL gelijk
http://www.natuurarts.nl/vraag4.htm
En wil je nu nog ontkennen dat Lieske twee gezichten heeft?quote:
zo ja echt wel, geen vooruitgang geweest die beautydag voor haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Wat krijgt Lieske trouwens een dikke kop van dit nieuwe kapsel...
Dat was dus het eerste wat ik ook dacht toen ik die cap zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Wat krijgt Lieske trouwens een dikke kop van dit nieuwe kapsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |