scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef Bocaj het volgende:
Peeling bij een eczeemhuid.....
Bij een eczeemhuid moet je zo min mogelijk de huid 'triggeren' ....
die krijgt massagequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef Giggio het volgende:
Is Natte Lie ook meegenomen? die heb ik al een tijdje niet meer gehoord... sugt... gelukkig maar
zal dat ook verboden wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ze wordt op dit moment gemasseerd......vraag me af wat dat met d'r smurfenstem doet ??? (Alvin Chipmunk, D. Duck, Tommy, ..) ??
Je hebt gelijk, maar bij Lieske is het toch meer een voedingsprobleem... (pdk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
scheelt het niet wat de oorzaak van de eczeem is danAls de eczeem het gevolg is van een allergische reactie is dat toch niet te triggeren door een peeling
wil rob NU nathalie komen inleveren in de dagboekkamer.. Rob, nathalie inleverenquote:
Ze zijn ook gecast op uiterlijk... maar kennelijk hebben ze de persoonlijkheden niet bekekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef markna het volgende:
BB van dit momment : mooi zitten en dom kijken
wat een slappe hap zo
Of dat ze het gewoon ergens midden in de tuin hebben gelegd, zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als ze ook Roel zijn geld hebben weggehaald, dan flipt hij enorm![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De bewoners moeten een uurtje of 8 wachten want Hummie ondergaat een schoonheidsbehandeling.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |