abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31593277
Paradise Hotel op Veronica!

quote:
Van deze gloednieuwe reality-soap, die in de Verenigde Staten en Scandinavië een ware kijkcijferhit was, is nu door de makers van onder andere Peking Express en Terra Incognita ook een Nederlandse versie gemaakt!

Paradise Hotel is een origineel realityspel met een hoog soapgehalte. De Veronica-kijker zal dagelijks kunnen meeleven met de personages, hun emoties, gevoelens en verwachtingen. Alle soap-elementen zijn aanwezig: de personages, de vormgeving, de muziek en het dagelijkse vervolgverhaal.
Renee [Nederland]
Renee deelt een kamer met Jenneke en zit al vanaf het begin in Paradise Hotel.

Roxanne [Nederland]
Roxanne zit al vanaf het begin in Paradise Hotel en deelt een kamer met Manu.

Manu [België]
Manu versloeg Germain en Roelof en mocht daarom in Paradise Hotel blijven. Hij deelt nu een kamer met Roxanne uit Nederland.

Jenneke [Nederland]
Deze vrolijke, roodharige dame kwam samen met Oriana in het hotel, maar deze heeft inmiddels Paradise Hotel verlaten. Ze deelt momenteel een kamer met Renee.

Tim [België]
Tim komt uit België en werd als eerste nieuwkomer gekozen in dit spel. Hij deelt nu een kamer met de sexy Samantha uit Nederland.

Samantha [Nederland]
Samantha kwam samen met Gina in het spel, maar deze heeft het hotel alweer verlaten. Nu deelt zij een kamer met Tim, en praat graag over haar favoriete hobby`s.

Sarah [België]
Deze achterbakse dame zorgde ervoor dat Marvin het spel moest verlaten. Nu deelt zij een kamer met de meest gehate bewoner van dit hotel, Erik.

Jay [Nederland]
Jay, ookwel 'Sjonny' genoemd zit al vanaf het begin in het hotel. De eerste week deelde hij een kamer met Ellen, maar zij heeft het hotel verlaten. Nu deelt hij al een aantal weken een kamer met de sexy Melissa.

Melissa [Nederland]
Ze deelt al geruime tijd een kamer met Jay. Heren let op, want binnekort staat Melissa in de Playboy!

Erik [België]
Dit is de bewoner waar het spel eigenlijk om draait. Het is de meest achterbakse, slimme en lelijkste bewoner van heel Paradise Hotel. Zal hij de finale samen met Sarah bereiken?
quote:
Tanja Jess & Hans Otten!
Tanja Jess presenteert na Temptation Island nu ook Paradise Hotel. Zij krijgt op deze paradijselijke locatie gezelschap van haar Vlaamse Temptation-collega Hans Otten. Samen zijn zij het aanspreekpunt voor de hotelgasten én zorgen zij voor verrassende wendingen in het spel...

Voor Temptation Island was Tanja onder andere te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden en Baantjer. Hans Otten is naast Paradise Hotel momenteel in België ook te zien in de Vlaamse versie van Het Blok.
Niet vergeten..
'Paradise Hotel' iedere maandag tot en met donderdag om 22.30 op Veronica!

Wat vooraf ging in Paradise Hotel..

Toni: 'Game on!'

[ Bericht 0% gewijzigd door Nano op 21-10-2005 18:43:35 ]
pi_31598360
Wel jammer dat het op vrijdag niet is :/
Wat iemand in de vorige topic al zei, eigenlijk is wat sarah nou gedaan heeft nog veel achterbakser dan wat erik uberhaupt gedaan heeft bij elkaar....
Melissa loopt iedereen ook gigantisch tegen hem op te stoken omdat ze hem als een grote bedreiging ziet (tegen jay), denk ik.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:11:10 #3
76339 woeshie
Let your mind go
pi_31599315
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef Guiliano het volgende:

Wat iemand in de vorige topic al zei, eigenlijk is wat sarah nou gedaan heeft nog veel achterbakser dan wat erik uberhaupt gedaan heeft bij elkaar....
Idd, vind ik ook !
En ze is bovendien nog ongelofelijk dom ook. Eerst zegt ze dat ze Erik neemt zodat ze met hem veel verder in het spel kan geraken (vgl met Marvin). En daarna zegt ze weer dat het haar niet kan schelen mocht ze er volgende week al uitliggen. Wat wil je nou mens ??

Erik vind ik dan weer grappig. Hij heeft het terug mooi voor mekaar gekregen Da's nu al 2 weken na mekaar dat de anderen denken "Nu gaat hy er eindelijk uitliggen" .. Maar neen hoor
pi_31601866
Ik vind dat Paradise Hotel gewoon om half 9 moet komen. Want als je het echt volgt, blijkt het een meesterlijk programma te zijn.
pi_31602944
Ik vond die hele motivatie die Sarah gaf van "Het spel verdient Erik" ook heel erg vaag.
pi_31603599
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:11 schreef woeshie het volgende:

En ze is bovendien nog ongelofelijk dom ook. Eerst zegt ze dat ze Erik neemt zodat ze met hem veel verder in het spel kan geraken (vgl met Marvin). En daarna zegt ze weer dat het haar niet kan schelen mocht ze er volgende week al uitliggen. Wat wil je nou mens ??
Sarah is echt knettergek. Verkiest ze Erik boven Marvin

Okee Marvin was verliefd op haar en dat was niet wederzijds, maar dat lijkt me in PH vervelender voor hem dan voor haar. Ik bedoel: mocht hij haar per ongeluk aanraken in z'n slaap, tijdens het omdraaien ofzo zou dat geen probleem zijn lijkt me. Hij lijkt me iemand waar je je als meisje prima op je gemak bij voelt, ook in zo'n intieme situatie. Hij ziet er gewoon goed uit, verzorgt zichzelf, etc, en is geen griezel maar gewoon een sympathieke gast.

Erik daarentegen..... Die wil je zo ver mogelijk van je af hebben lijkt me. Raakt hij een meisje aan, zeker op hun kamer als ze alleen zijn, dan krijgt zo'n meisje toch de rilllingen? Oriana, Gina, Judith, ze vonden hem allemaal een griezel, en dat is hij ook.

Bizar dat Sarah zo iemand verkiest boven Marvin, die alles meeheeft: zijn uiterlijk, karakter, etc.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:05:00 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_31604050
Pssst... 't is doorgestoken kaart.
De regie wilde Erik erin houden want dat maakte de serie "uitdagender".
Hij zal er pas tegen het einde uit gaan, als er meer gebeurd dan alleen Eriks strategieën.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_31604157
Ik zat me net trouwens te bedenken. Waarom heeft Erik vorige week niet proberen op Sarah in te praten, terwijl het toen ook duidelijk was dat hij eruit lag?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:23:43 #9
76339 woeshie
Let your mind go
pi_31606737
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Bagheera het volgende:

Bizar dat Sarah zo iemand verkiest boven Marvin, die alles meeheeft: zijn uiterlijk, karakter, etc.
Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend .. Ik ging toen soms uit in Oostende en ben dan ook enkele keren weggeweest met hem en een paar vrienden.
Is een superlieve gast en doet heel graag gek
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
pi_31607223
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:

[..]

Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend .. Ik ging toen soms uit in Oostende en ben dan ook enkele keren weggeweest met hem en een paar vrienden.
Is een superlieve gast en doet heel graag gek
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
Ze laten ook niet echt veel zien. Schijnt dat hij samen met Jay toch wel het feestbeest van PH was.

Ik vraag me net af of Erik eigenlijk de amerikaanse versie heeft gezien. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
pi_31607246
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31608084
er klopt niks van die OP hoe kan Manu nou met twee mensen tegelijk roomen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:38:13 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31608235
sarah is betaald ofzo om erik in het spel te houden. Ze wil liever dat erik er met het geld vandoor gaat dan zij zelf, klopt geen reet van. Maar toch blijf ik kijken...
fijn!
pi_31608674
het maakt mij niet zoveel meer uit wie er wint, ik hoop alleen maar dat die bloedhoer en die bruine sjonnie zo snel mogelijk opzouten, en die paar meelopertjes ook.
pi_31622359
Wat een kutkneus die Jay zeg. Ging hij even dat vrouwtje bedreigen en uitschelden voor kk slet. Jay is sowieso een achterbakse sukkel... dan die opmerking over dat kunstgebit. Wat een VMBO-kloddermongool zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31625822
Jay spoort niet helemaal inderdaad
Do it again now
pi_31627156
Wat stond er precies in de aantekeningen van erik?
pi_31629595
Martin is zwak.
Sexy Roxanne heeft hoog 'vulgair-gehalte'.
Melissa valt misschien op mij.
Daddy Erik.

Verder heb ik niet echt veel weten op te vangen.
pi_31629695
SWOT-analyses van de andere deelnemers en zijn strategie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31629727
tof.
Jammer dat ik dat weer gemist heb. Bagger.
pi_31629851
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
pi_31630794
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Pssst... 't is doorgestoken kaart.
De regie wilde Erik erin houden want dat maakte de serie "uitdagender".
Hij zal er pas tegen het einde uit gaan, als er meer gebeurd dan alleen Eriks strategieën.
ik ook het vermoeden dat Sarah dit is ingefluisterd door de programma makers
pi_31630840
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:
ligt volgens mij aan de regie
het is de grote Erikshow en dat begint een beetje te vervelen
pi_31632924
Het domme gedrag van Marvin en Jay de laatste dag voor de eleminatie heeft ook geen gunstig effect gehad op de kansen van Marvin.
pi_31652119
jij zou niet boos zijn als je vriend als een stuk oud vuil zou worden behandeld wil je zeggen?

Anyway, ik wist ook niet wat SWOT was voor PH. egt dat wat over mij dan? Ik wist niet dat dit algemeen bekend was.
pi_31653473
Ik weet het nu nog steeds niet
pi_31655850

Zoiets?
pi_31665111
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 14:45 schreef robertvt het volgende:
jij zou niet boos zijn als je vriend als een stuk oud vuil zou worden behandeld wil je zeggen?

Anyway, ik wist ook niet wat SWOT was voor PH. egt dat wat over mij dan? Ik wist niet dat dit algemeen bekend was.
ik heb het ooit ene keer geleerd wat SWOT is.... maar geen flauw idee meer wat het betekend.

Volgens mij iets van Kans, bedreiging.... hmmm volgens mij heb ik die map nog ergens liggen, zal het eens opzoeken
pi_31665760
Ik snap geen reet van die uitzendingen, als ik het af en toe kijk zie ik steeds weer herhalingen en oude beelden .
pi_31666551
Haha laat dan dat wijf terug komen die als eerste weg moest.
Leuk voor Erik
Do it again now
pi_31667148
Die Sarah is echt een slang zeg, gadverdamme wat een kolerewijf... Erik blijft ook verschrikkelijk maar zij is net zo achterbaks....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:55:28 #32
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31668990
Marvin vond ik altijd zo saai en zonder uitstraling...

Sarah is niet betrouwbaar, zij weet niet wat ze wil, maar zijn durft wel eigen beslissingen te nemen
...Zij luistert niet naar de rest, dat vind ik tof..

Melissa ziet er uit als een aso, heeft een mega lelijke stem, roddelt te veel, is vol woede...

Eric is gaaf!
Hij blijft koppig en eigen dingen doen..Hij heeft tot nu toe veel geluk gehaad...
ha ha ha ha ha
pi_31672650
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef karoltje het volgende:
Ik snap geen reet van die uitzendingen, als ik het af en toe kijk zie ik steeds weer herhalingen en oude beelden .
Elke aflevering wordt ook de volgende dag herhaald.
22:300 is altijd de nieuwe aflevering, 18:30 is de herhaling, en vrijdagavond is er een compilatie van de afgelopen week.
pi_31674535
Heeft iemand Melisa gisteravond trouwens iets horen zeggen over dat urine-gedoe?
Ik was aan t zappen, maar zag steeds alleen Erik aan t woord daarover..
En ik vind Samantha een doos.
Met dr theorie over hoe je kan zien dat een vrouw echt is klaargekomen.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_31675557
Melissa vroeg aan Erik of hij een injectiespuit wilde vullen met urine in plaats van sterke drank en die wilde ze dan aan iemand geven. Erik heeft die spuit gevuld met sterke drank, maar Melissa dacht dus dat er urine in zat.
pi_31675670
Ja, maar dat heb ik Erik horen zeggen, niet letterlijk Melisa zelf.
Dus kan ie t dan ook hebben verzonnen? Of haar woorden verdraait? Of heeft zij ook op camera er iets over gezegd?
Daar was ik dus benieuwd naar.. Zal de herhaling s bekijken vanavond.
pi_31675727
Ze waren aan het konkelen en Melissa gaf Erik een buisje wat hij meenam naar de WC. Misschien wilde Melissa Erik een streek leveren? Zo slim is ze niet.
pi_31677783
Morgen gaan ze allemaal tegen die jankende homo.
Zou die Jay wel weer mee te maken hebben
Do it again now
pi_31681189
Echt geweldig wat er gister weer gebeurt is
Erik gaat nu Melissa vet onderuit halen met pandora's box, want zij denkt dat Erik iedereen heeft "genaaid', terwijl het haar idee was, dus dan gaat ze ff hard voor lul staan denk ik zo
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:35 schreef Remidepemi het volgende:
Heeft iemand Melisa gisteravond trouwens iets horen zeggen over dat urine-gedoe?
Ik was aan t zappen, maar zag steeds alleen Erik aan t woord daarover..
En ik vind Samantha een doos.
Met dr theorie over hoe je kan zien dat een vrouw echt is klaargekomen.
oja, hoe kon je dat ook al weer zien? harde tepels ofzo voor 10 min was het toch
pi_31682329
Ja, zoiets had ze r van gemaakt..
Heeft ze vast in de Tina gelezen ofzo. Zucht
Ben trouwens wel benieuwd naar die irritantste man verkiezing.. Daar zitten vast weer privileges aan vast.. Dus hoop nie da ze nu massaal voor Erik kiezen..
pi_31683792
Ik denk dat Erik redelijk veilig zit. Jay en Manu staan er slechter voor en bij de vrouwen kan Melissa zich weleens geweldig impopulair gaan maken tijdens Pandora's Box.
pi_31688272
Ik heb iedere avond meer de neiging om mijn schoen door de tv te naaien als ik die grafkop van Erik zie...
pi_31688407
Het is hier al meerdere malen gepost maar het is toch wel erg jammer dat echt elke handeling in dat hotel om het spel draait.... snap niet dat die mensen daar niet wat meer lol hebben, je zit de hele zomer in een prachtig hotel in Mexico, enjoy it....

En Manu is toch echt homo volgens mij...
pi_31688488
Ja echt he!
Iedereen heeft een afspraak, want dan staan ze sterk.
Maak ook s wat lol man!
Alleen maar gesprekken over taktiek en wie erin blijft en r uit moet.
Zucht...
pi_31688848
het is net of ik naar een spelletje "Stratego" zit te kijken... Dat half gare kusje tussen Renee en Sam gaf me zelfs hoop op dit moment!
Maar ik blijf gewoon kijken hoor
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_31689030
wat een gore bloedhoer is het toch he. maar erik pakt je nog wel na pandora's box. en die fopsjonnie van je gaat met je mee de hel in. en die andere likkers als roxanne en manu mogen ze naast jullie ophangen. wat een achterlijk idee, shots vullen met zeik. ik hoop dat ze jou vullen met sneldrogend beton.
pi_31689437
Melisa is een té ergelijk figuur.
Om Erik kan ik wel vaak lachen, maar tis natuurlijk een vette apekop. Te strategisch.
Samantha heeft mooie borsten.
Tim heeft een apart lichaam.
Er worden idd veel te veel tactisch gedacht in het spel vind ik, ook al maakt een kotsende Jen het nog wel grappig.

En ik heb sterk het gevoel dat er beslissingen worden genoemen door de regisseurs (of whatever) hoe het hun uitkomt. Zoals die grappen met Erik, dat ze hem er expres in willen houden omdat hij lekker veel herrie schopt daaro en zo een figuur is dat het ons lieve kijkertjes blijft boeien (irriteren)

-edit-
René heeft een irritant gezicht.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2005 23:27:23 ]
pi_31694851
Ik hoop niet dat melissa er mee weg kan komen en de schuld op erik kan schuiven... dat zie ik nog wel gebeuren, dat ze allemaal massaal wel melissa geloven maar erik niet. Ik hoop echt dat melissa vet op dr bek gaat, want het was haar idee. En dat doet ze de hele tijd, mensen tegen elkaar opzetten... echt smerig wijf is het, veel viezer dan erik.
Want toen met die shots, liep sarah voorbij, en toen zei erik hier sarah, en toen gaf ie een shot aan melissa zodat melissa het kon doen, maar die nam hem niet aan, dus deed erik het weer. Melissa heeft er geen een gedaan, maar het was wel haar idee. Zij is pas echt een viezerik...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:27:17 #49
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31696647
hehe melissa zat het verhaal over die spuitjes tegen roxanne alweer leuk te verdraaien
pi_31697549
Inderdaad.
pi_31697669
Die Roxanne trok gister ook eindelijk haar mond los,
Ik mag haar wel denk ik laat haar maar winnen.
Do it again now
pi_31699109
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef SouthernSun het volgende:
hehe melissa zat het verhaal over die spuitjes tegen roxanne alweer leuk te verdraaien
Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
Ben wel benieuwd naar de beloning voor irritantste man...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:46:29 #53
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31700971
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef Remidepemi het volgende:

[..]

Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
omdat de kijker wel weet hoe het nou gegaan is en melissa n paar dingen anders vertelde. weet niet meer precies wat het nou was maar ze zei het wel anders dan het gegaan was
pi_31702302
Melissa zei tegen die roelof dat ie pis had gedronken, dus melissa zit nu erik zwart te maken eigenlijk, terwijl het HAAR idee was. wie is er nou vies en smerig

Roxanne vind ik eigenlijk ook 10x niks... loopt met melissa mee, vind ik redelijk dom doen soms (zoals gister tegen erik op de bank, sloeg nergens op) en heeft niet echt een eigen mening eigenlijk...

Doe mij maar samantha & Erik
pi_31702749
Wat is er dan dom aan om eerst de sterkere spelers weg te werken?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:28:29 #56
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31703354
gewoon de achterbakse manier waarop. ze zit wel alles en iedereen te bekritiseren terwijl ze zelf net zo erg is
pi_31709569
Wel erg dom dat Melisa denkt dat ze slim is door Roelof erin te betrekken, maar dat Erik haar wrs keihard onderuit gaat halen..
En wie zal r morgen uit moeten..
pi_31710379
jaja eindelijk ziet men dat die vuile vieze graftak iedereen achter zijn of haar rug belazerd en zwart maakt. dat doet ze vast ook in real life, zo iemand is het wel. en wat een grafhoofd zeg. ik hoop dat ze haar volgende week van die rots af pleuren. nu eerst dat gebruiksvoorwerp van dr, dat zogenaamde macho ventje. en roxanne maar likken. ook weer bij pandoras box. een grote mond opzetten om in de smaak te vallen bij die grafhoer. en manu die bij iedereen likt en klikt. tijd om die vervelende afgeleefde figuren eruit te flikkeren. dag stinkhoer met je neptieten
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:09:30 #59
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31710386
denk dat er morgen ook nog wel een verrassing in zal zitten. en melissa is al gelijk bij roelof weer door de mand gevallen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:10:15 #60
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31710415
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel... Vooral aso Malissa...
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...

Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...
ha ha ha ha ha
pi_31710612
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel... Vooral aso Malissa...
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...

Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...
Ik hoop dat die associale kamphoer met die gore keiharde nep tieten aan de hoogste boom word gehangen
pi_31710786
maar door Melissa is het nu wel leuk om te kijken, net als door kwal Erik. Van mij mag ze blijven. Met niets zeggende, niets ondernemende mensen is het tv programma helemaal bud!
pi_31711284
Ik vind Erik nu wel grappig ja,
Die Jay en Melissa blijf ik maar stront irritand vinden
Do it again now
pi_31711313
Melisa: Señorita Irritante

Erik zit me daar toch aardig relaxed weer in het zadel na een spannend afgelopen weekje.
pi_31711483
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
Back in business.
pi_31711557
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
Ik doe met je meeeee..
pi_31717532
Ik denk wel dat roelof nu bij melissa gaat staan... om de week er na bij samantha te gaan staan ofzo. Dan is jay er namelijkj uit, en is melissa nergens meer. Roelof wilt jay er sowieso al uit hebben,en melissa nu ook wel denk ik.
pi_31718504
Maar dat gaat Roelof dus niet bepalen, maar Rene..
En die zal wel weer met Erik gaan overleggen welke man zij eruit willen...
pi_31721404
Volgens Erik gaat Jay er niet uit.
pi_31721433
heeft ie dat gezegd? volgensmij wilt erik melissa er super graag uit hebben, en daarvoor moet dus eigenlijk eerst jay er uit... (en jay wilt ie er ook wel uit volgensmij)

En anders wordt het tim denk ik, dan zetten ze roelof bij samantha...
pi_31725841
Rene zal Tim er wel uitzetten. Hij zei laatst toch tegen Jenneke dat hij van de mannen Tim het liefst ziet vertrekken?

Ik vind het wel geinig dat Roelof nu denkt dat Melissa dat hele verhaal verzonnen heeft, terwijl ze in haar eigen ogen toch gewoon de waarheid verteld.
pi_31740156
Tim is weg.. grappig dat hij zei dat René hem als grootste revaal zag. Echt niet! Hij was the weakest link: goodbye!

Wat is het trouwens met die insecten? Zitten ze in een super top hotel en hebben ze geen horren? Iedere dag zie je weer een ander in een boxershort die grote motten / nachtvlinders kapot slaan!
pi_31740514
jammer dat rene die jay niet liet opzouten. maar ja rene's keuze, hij blijkt dus meer een vriend van roelofje dan van erikje. ik hoop dat ze rene nog laten vertellen waarom tim nu echt weg moest, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat men galbak jay niet weg zou willen hebben. hij was bijna aan het huilen toen erik hem confronteerde met zijn enge gedrag met dat lachen dat tim weg moest en hij lekker niet. raar eigenlijk dat de likkertjes roxanne en manu alleen maar wegliepen en niet tegen erik ingingen om te slijmen bij jay. oooeeee jay gaat erik afmaken, zegtie.....

en waarom laten ze nu niet zien dat die grafhoer voor lul staat met dat gore plannetje van dr, dat iedereen eens weet dat zij iedereen zeik wilde voeren. best wel een anticlimax dat tim wegmoest. en nu weer een man erin, een gigilo, nou daar zal die met die neptieten wel op willen rijden, dus...... dag jay!! en daarna gaat zij er vast uit om medische redenen, gevaar voor anderen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:13:51 #74
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_31740609
hierbij quote ik jay:

"ik vind het vervelend dat uhm......... dat uhmm................. tim naar huis is.......... uhm"
The more debt, the better
pi_31741386
Ik snap René echt niet, Als ik hem was had ik Roelof echt bij Melissa gezet.
Dan is dat zeikwijf niet meer sterk en is die achterlijke mongool er eindelijk uit.

Ik hoop dat van deze mannen Roeloef en Manu het verste komen en van de vrouwen Roxanne en Samantha. Die nieuwe kerel is trouwens ook wel leuk
Do it again now
pi_31745637
Eric
pi_31747111
Ik snap het ook niet hoor waarom hij jay er niet uit gezet heeft... ik denk wel dat het een grote fout geweest is. Samantha zou ook wel voor roelof kunnen kiezen ipv tim denk ik. Tim was echt niet de grootste rivaal...eerder de minste.
jay en melissa zijn nog wel steeds het sterkste koppel denk ik... die kiezen wel voor elkaar, dus jay had er echt uitgemoeten.

Ik vind het ook stom van erik dat ie helemaal niks meer over dat hele gebeuren verteld... hij had melissa daar juist vet mee de grond in kunnen stampen...als hij gewoon in de groep verteld dat het haar idee was en dat hij het niet echt gedaan had... was een prachtkans denk ik, dan kon iedereen zien hoe melissa echt was. vooral omdat erik het tijdens het hele gebeuren aan sarah en rene (geloof ik) verteld heeft, dus hij kan bewijzen dat het niet echt was.
pi_31747130
ik denk trouwens dat die nieuwe kerel het gevaarlijkst is voor melissa en roxanne, die 2 zullen hem wss wel de meeste aandacht gaan geven en hij hun
pi_31754168
Rene heeft gewoon voor zekerheid gekozen. Hiermee heeft hij bewezen dat hij zich door niemand laat beinvloeden.. en zich houdt aan bestaande afspraken. Ray blij, Melissa blij, Roxanne blij, Manu blij.. en hij voldoet aan de wens van Samantha die graag met Roelof op de kamer wilde.. zonder de afspraak met Tim te schenden.. en dat kon op twee manieren..één ervan hebben we gisteren gezien. Errug voorspelbaar, maar of het ook de beste tactiek is, betwijfel ik. Genoeg back up.. Sam, Rox en Jenneke.
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_31774763
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...

Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
pi_31841680
Mooi dat de twee domste klootviolen zichzelf als strategische grootmeesters zien. Jay en Melissa dus.
pi_31857770
Ik vond de aflevering saai gisteren.....
pi_31858630
Ik vond m juist wel grappig.
Erik was alleen echt ranzig (maja, issie altijd )
En best een lekker ding die nieuwe vent, alleen weet ie t zo goed van zichzelf..
pi_31860797
Erik viel wel een beetje tegen gister mss... hij was echt zo zat, maar goed 16 tequila's...omg
das echt veel
die melissa gaat echt op die nieuwe gast vallen... vind ik wel cool Ik vind hem wel OK zoals ie zich tot nu toe gedragen heeft. Roelof vind ik ook steeds cooler worden. Vanavond weer een aflevering...

ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
pi_31868338
Ik vond de aflevering van gister ook wel leuk.
Die Erik werd echt agressief. hehe.

Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:43:32 #86
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31868653
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef robertvt het volgende:
Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
yep
pi_31869951
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Guiliano het volgende:

ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
Ik vind ook dat ze makkelijk een uur vol kunnen maken en meer van die feestjes te laten zien i.p.v. van altijd dat stom gelul tussendoor.

Naar zatte mensen kijken is tof.
pi_31870247
dave = erik.

haha!
pi_31870262
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
melissa is blond, jay is neger, dan krijg je ervan he.

ook heb ik me vaker zitten rukken op melissa, want ze is ubergeil woehoe
pi_31872948
Melissa heeft wel een pijpmondje.
pi_31873345
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...

Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
Ja inderdaad , Nu kan Jay nog gaan lopen spoken.
Do it again now
pi_31888125
Die Jimmy is een leuke gast maar volgens mij past die niet bij de huidige dames.
Aan de andere kant nog twee dagen dan is het donderdag en hij heeft nog steeds geen partner misschien mag hij wel iemand naar huis sturen. Wel vreemd trouwens drie mannen rondes achter elkaar.
Do it again now
pi_31890599
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
pi_31892702
niet zo veel, is bar weinig gebeurt eigenlijk vond ik...
ik ben wel benieuwd of jimmy nou ook weer immuniteit gaat krijgen...zou ik wel een beetje erg aso tegenover de mannen vinden eigenlijk. Ik vind dat sowieso een beetje lame, want dan wordt het veel meer een kans van mazzel om te winnen dan echt spelen, aangezien je daar eigenlijk weinig aan kunt doen.

Die Manu is echt een jankert zeg, jesus....wat kan die gast zielig doen....de hele aflevering ging zo'n beetje over manu die zielig deed :/
pi_31896697
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Twee hagedissen waren aan het sexen!
pi_31901710
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef robertvt het volgende:

[..]

Twee hagedissen waren aan het sexen!
Neeeeeeee. En dat heb ik gemist? Nondeju!
  woensdag 2 november 2005 @ 18:48:07 #97
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31904433
Ik vind Jimmy hot!
Zijn gezicht is mooi, zijn haar en lichaam ook...Hij is ook interessant en gezellig...
ha ha ha ha ha
pi_31906576
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Niet echt veel. Wat gehuilebalk van Manu. Wat een zeur is dat zeg. Het lijkt wel een wijf.
pi_31913156
Roxanne

Sarah
Do it again now
pi_31924009
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roxanne

Sarah
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel

ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 12:25:50 #101
8781 crew  Frutsel
pi_31924408
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
pi_31934214
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Guiliano het volgende:

[..]

Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel

ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo
Dat zou nog eens leuk zijn
Do it again now
pi_31934716
Ja, dan zijn in elk geval al die afspraken fucked. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen, toch, maar ik vind wel dat roelof en jimmy een beetje gelijk hebben, het is wel een beetje saai zo.
Maar het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt...
pi_31935125
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
Dat zo inderdaad zo kunnen zijn! Dus dat betekend dat Jay eruit vliegt, hij toch mag blijven en eric eruit stemt
pi_31935139
Roelof gaat er volgens mij gewoon uit.
pi_31935438
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
  donderdag 3 november 2005 @ 19:30:30 #107
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_31936262
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heb en daar moeten mannen op vallen ??!
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_31936840
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
Roelof.
pi_31937132
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef misteriks het volgende:
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heb en daar moeten mannen op vallen ??!
ja melissa denkt dat ze met die nepgevallen en die stinkende ragkop mannen aantrekt. nouja misschien die jimmy want die neukt alles wat los en vast zit als ie z'n zin niet gaat krijgen dalijk. Roxanne, jammer van dat kutkarakter en die grote mond waar alleen maar onzin uitkomt, want de rest gaat wel voor een paar keer. Wat kan die liegen zeg die roxanne.

jay is bang voor melissa en lult maar met haar mee, en lult zich vaak helemaal klem met z'n semi stoere opmerkingen. Jammer dat erik ook vaak van mening verandert. Tegen jay zegt ie: ja die jimmy moet eruit. Alleen tegen de camera zegt hij: toffe kerel die jimmy, en later tegen sarah is het weer jimmy moet eruit, vieze gast.

Die jimmy lult inderdaad alleen maar over zichzelf en zijn lul die al heeeeel lang niet uitgelatenis zo te zien. nou ja, gelukkig is melissa er, die zal hem graag wel eens een beetje helpen. Er wordt wel steeds onzettend geluld door de voice over en kandidaten. actie actie, spectaculair, sex, neuken, geile wijven, maar tot nu toe heb ik nog niets meer gezien dan een kusje van sarah aan marvin, en iets met die tim?. Laat melissa en sjimmie nou eens hun gang gaan, dan krijgen we wel wat actie.
pi_31943149
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Roelof.
Jij bent goed
pi_31943770
Manu: ik heb altijd mijn mening gegeven. haha nou, zag je die kop toen jay wat tegen hem zei. hij geeft nooit zijn mening, slappe sliert spaghetti. de hele week aan het huilen, buuuuh, nou volgende week kan je dat viswijf eruitpleuren manu. samantha bij jou en weg met die roxy.
Melissa, zei ze nou dat ze sex niet leuk vindt? nou die jimmy zal dr nog wel eens komen smeren als ie ziet dat sarah dichtgelijmd zit. En wie komt erin?? paaldanseresje ansjovies ofzoiets? ja en jay natuurlijk die weer als eerste wil, melissa jaloers en dus maar klappen met sjimmie.

nounou wat was die eliminatie spectaculair en anders en ongekend spannend zeg. de enige twee die wat risico durven te nemen zijn sarah en erik. en wanneer komt die sex nou? ik zie de hele tijd die jimmy lullen over z'n snikkel maar er vervolgens niks mee doen. alleen als ie weet dat er een camera staat ff ze reet laten zien en naakt gaan zwemmen. grote mond kleine lul??

Rene..stja, alleen maar slappe praatjes, loopt over van z'n ene billenmaatje naar de andere. Jenneke.. komt niet zoveel uit behalve kots. Hopen dat het volgende week nou eindelijk maar eens wat leuker wordt
pi_31951422
Ik vond het wel een grappig aflevering gister Wel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bed Ik denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
pi_31951431
Oja over volgende week dus, die beelden zien dr wel wat pikanter uit Wie stond er nou onder die douche naakt? Was dat samantha of een nieuwe?
pi_31951661
Dus even samengevat:

Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:09:59 #115
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31955900
Wat is er gebeurt met Melissa`s lippen? Hebben ze ook silliconen?
ha ha ha ha ha
pi_31956622
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Dus even samengevat:

Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
Roelof is eruit.

De dames mochten eerst Jimmy kiezen, diegene die voor Jimmy koos krijgt in de volgende eliminatie ronde immuniteit. Hierop besluit Sarah bij Jimmy te gaan staan. De partner van degene die Jimmy kiest krijgt een brief, in dit geval Erik. Hierin staat dat hij immuun is voor deze eliminatieronde. Erik gaat bij Samantha staan, waar Roelof al stond. Roelof moet dus een nieuwe partner kiezen omdat Erik immuun is en vervolgens gaat Roelof bij Melisa staan, net zoals Jay. Manu bij Roxanne. Rene bij Jenneke.

Melisa kiest voor Jay en stuurt dus Roelof naar huis.
pi_31958176
Wat is die Manu een jankwijf zeg jezus man ga naar huis ofzo

irriteer me ook aan Jay met zn kankerwijven en kutwijven de hele tijd
pi_31958740
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:43:59 #119
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31958989
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Guiliano het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
dat is haar opgedragen om eerst een schijnbeweging te maken om het zogenaamd spannend te houden...
fijn!
pi_31968705
Die Manu

Wat een zielig ventje.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:50:16 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31971807
melisa en erik doen maar net alsof.. zou me nie verbazen als die twee samen een snood plannetje in elkaar gekonkeld hebben...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:08:11 #122
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31972290
damnit gister niet kunnen kijken en de herhaling vandaag ook niet.

is het toevallig op die site nog te bekijken?
pi_31973978
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:59 schreef Guiliano het volgende:
Ik vond het wel een grappig aflevering gister Wel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bed Ik denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.

Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Do it again now
pi_31974571
Ja idd. Ik vind gister toch wel een van de leukste afleveringen tot nu toe
Er lijkt niet veel gebeurt te zijn, maar dat is er toch wel denk ik. De mannen zijn er goe dvan af gekomen (oude garde) en de vrouwen nu nog wel. Maar vergis je niet. Volgende week, heeft sarah imuniteit, en moeten de vrouwen bij de mannen gaan staan. Dus als sarah bij jay gaat staan....
Als sarah nu trouw blijft aan eriik, en bij jay gaat staan, staan ze samen erg sterk denk ik.
Rene kiest denk ik jenneke boven roxanne, als ie moet kiezen. Rox is niet meer welkom bij manu (zegt ie nu welliswaar...maar toch).
ik hoop alleen wel dat sarah als laatste mag kiezen, want dan heeft ze veel meer power. mmm verslavend progamma

Vinden jullie nou de NL versie leuker dan de USA versie?
Btw, ik vind Erik dus ABSOLUUT NIET de NL-versie van die loser uit de USA-versie...hoe heet ie ook alweer..adam ofzo? Die kneus iig. Die was ooke cht dom en een loser die zn bek niet open durfde te trekken als dat nodig was...erik zeker wel.
pi_31974596
Ah, dave dus
pi_31983425
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig
pi_31983745
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 08:07 schreef Moja het volgende:
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:55:46 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31986275
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staan hij had tenslotte ook imuniteit..
pi_31988028
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 09:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
Ik vind het genieten geblazen om te kijken door die Eric. Hij maakt het programma top.

Roelof vond ik het meest irritant. Met zijn misselijke homo accentje. Beetje bang homootje was dat.

[ Bericht 12% gewijzigd door Halfgedraaide op 05-11-2005 14:01:29 ]
pi_31993907
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staan hij had tenslotte ook imuniteit..
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:56:03 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31994093
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
erik heeft genoeg kansen gehad om jay of melissa eruit te gooien en andersom ook.
Grootste praatjes en ruige praat.. maar toch zitten ze er nog alledrie in....
daardoor denk ik daar is meer aan de hand. we zullen wel zien he
pi_31998493
Erik wil Jay er wel uit hebben, maar dan wel zo dat hij niet een kamer met Melisa hoeft te delen. Al heeft hij liever dat Melisa verdwijnt ipv Jay.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:05:22 #133
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_32006832
Het zal wel aan mij liggen, maar al die keren dat ik er midden in kom vallen, snap ik totaal niks van het doel van dit programma. Al dat gezever over tactiek enzo. En die Erik die daar een beetje de coole kneus aan het uithangen is..Ik vind echt met stip een van de mindere reality progs.

Zei de anders zo reality prog verslaafde.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32014122
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.

Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
pi_32055940
Die Zack was echt een loser btw.

Ik denk dat Erik Jay er niet uit heeft gegooid omdat hij echt NIET met melissa in 1 bed zou kunnen slapen... misschien was melissa dan ook wel opgestapt trouwens
Dat zou wel meesterlijk zijn...dat melissa dan gezegd had van nou dan ga ik ook want ik ga niet met die gast in 1 bed liggen
Vanavond weer een nieuwe aflevering
pi_32056921
Eigenlijk snap ik het niet helemaal als Erik echt tactisch had gespeeld, had hij Jay weggestemd zodat Melissa de week daarop nergens terecht kon. Hjij had het er nog de hele tijd over dat Melissa zonodig wegmoest

En ja ok dan hadden ze in theorie bij elkaar moeten slapen. Maar bij de Amerikaanse Paradise gebeurde dat ook niet altijd even strikt. En sinds wanneer trekt Erik zich daar iets van aan
pi_32060844
quote:
Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef robertvt het volgende:

[..]

Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Do it again now
pi_32072325
allemaal acteurs dus, het feit dat er zomaar gasten terug het hotel in worden gestuurd zegt al genoeg. beetje a la big brother zoveel, de regie bepaalt, maar dat zie je natuurlijk niet..

ps. Als ik Jay was (denk maar dat ik me aanmeld voor dit programma) dan had ik die Erik allang de t*fus getrapt. Eerste gipsvlucht richting Belgie..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_32075906
Ik vond het best een goede grap met die nieuwkomer, dat ze d'r zo butt af gingen spiegelen via de videoband.

Had het wel meteen door, maar gasten niet.
pi_32075946
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
pi_32078247
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Das waar. Een mix tussen Zack en Tom dan.

En mijns inziens heeft Melissa Jay toch harder nodig dan hij haar.
pi_32082088
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
Ja idd..
En Sarah heeft immuniteit.. hoop dan wel dat ze dus niet weer als laatste mag kiezen, kan ze zelf bepalen wie r uit moet. Das nie leuk.
Beter als ze gewoon ergens gaat staan waar de dames dan nie bij mogen komen.
pi_32086839
Ik zie Melissa wel voor jimmy kiezen ipv jay...
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
manu? nee, die gaat voor die nieuwe
rene? mss, maar die wilt dat niet
jimmy dus

ik denk dat roxanne en melissa dr het beroertst voor staan...
wanneer is die eliminatie ronde, morgen?
pi_32087668
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Guiliano het volgende:
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet eens zozeer weet of Melissa en Erik een no way koppel is. Ik heb het gevoel dat Melissa toch een beetje aan het bijsturen is wat betreft haar taktiek. Ik denk eerder dat Erik niet bij Melissa wil, dan andersom.
pi_32087680
@ Guilliano: En eliminatieronde's zijn op donderdag.
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:59:41 #146
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32091984
gister was n leuke aflevering.
die nieuwe vrouw die toch best wel lekker is en tis ook leuk dat het echt alleen nog maar over sex kan gaan daar
pi_32098020
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.

manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
pi_32098931
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef mikerw het volgende:
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.

manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
sarah heeft immuniteit.... dus dat betekend..... samantha exit... hoop ik
pi_32111564
leuke aflevering gister:)
Echt lache actie van die jimmy hoor bahaha, wat liet jay zich weer heerlijk kennen
ik denk niet dat jenneke voor samantha kiest...zij, samantha en rene gaan continue met zn 3en om... tenzij ze jaloers is op sam mss maar wss krijgt ze danr ene ook tegen dr, en dat wilt ze ook niet, dus ik denk niet dat ze dat doet. daarnaast zal rene wel wat invloed op dr hebben en die wilt sam dr niet uit.
ik denk persoonlijk roxanne... die ligt nu toch een beetje buiten boord...en rene vind dr eik ook 10x niks volgensmij.
pi_32112069
Melissa, wat een zielig wijf zeg. Vreselijk om te zien hoe ze helemaal lyrisch word als ze weer een lekkere roddel over iemand heeft of iemand heerlijk de grond in kan boren

en ze is nog lelijk ook
pi_32120531
Jay Jay Jay wat ben je toch ook een achterlijke mongool.
Ging hij Jimmy nu echt slaan?, En dan moest Zack er toen uit in de Amerikaanse versie omdat hij een dreigement had ge uit. Nou Jay heeft er nu al meer dan 6 uitgekraamt.
Noem ieder andere progamma . De Bus, Big Brother ER en hij was er al lang uitgezet met ze rare gedrag.
Do it again now
pi_32120864
Ja, das waar...hoeveel ik jay al wel niet mensen heb horen uitschelden en bedreigen...
met zn "ik mol je" enzo, haha
pi_32122938
Ik kan Jay ook wel begrijpen hoor, als een gozer zn vinger in je anus probeert te douwen en je aan je ballen trekt...lijkt me ook niet zo leuk, ookal is het als grapje bedoeld
  woensdag 9 november 2005 @ 19:14:31 #154
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32124903
ik vond het wel hilarisch eigenlijk dat ie ook nog zn vinger onder de neus van jay hield

maja k zou ook behoorlijk boos worden
pi_32125399
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jay Jay Jay wat ben je toch ook een achterlijke mongool.
Ging hij Jimmy nu echt slaan?, En dan moest Zack er toen uit in de Amerikaanse versie omdat hij een dreigement had ge uit. Nou Jay heeft er nu al meer dan 6 uitgekraamt.
Noem ieder andere progamma . De Bus, Big Brother ER en hij was er al lang uitgezet met ze rare gedrag.
Dát boeit mensen.
pi_32129479
quote:
Ik kan Jay ook wel begrijpen hoor, als een gozer zn vinger in je anus probeert te douwen en je aan je ballen trekt...lijkt me ook niet zo leuk, ookal is het als grapje bedoeld
tsja, dat doe je toch niet?
pi_32139931
rox eruit.. ik ga haar niet missen. Gaat er vanavond nu nog een vrouw weg? Ik zag dat er wel een eliminatie ronde was. Als sarah en anne sofie imuniteit hebben, blijven alleen Jenneke, melissa en Sam over. Nou dan hoop ik dat sam eruit gaat!
pi_32140899
Laat Melissa maar gaan.
Do it again now
pi_32141067
Kan iemand me even bijpraten? Heb een paar afleveringen gemist en snap er nu niets meer van (heb gisteren en eergisteren wel gekeken). Waarom heeft Sarah immuniteit? Wie hokt nu met wie? Is er vorige week donderdag nog iemand weggegaan?
mooi he, alles
pi_32142973
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef phileine het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Heb een paar afleveringen gemist en snap er nu niets meer van (heb gisteren en eergisteren wel gekeken). Waarom heeft Sarah immuniteit? Wie hokt nu met wie? Is er vorige week donderdag nog iemand weggegaan?
Ik weet niet vanaf waar je het niet meer gezien hebt, maar ik zal beginnen bij waarom Sarah immuniteit heeft

Vorige week donderdag was dus een eliminatie ronde, en moest er een man weg. Maar omdat jimmy nog nooit bij een vrouw in een kamer was geweest, mocht hij er niet uit, en mocht hij gaan zitten op een stoel. Toen moest er 1 vrouw bij jimmy gaan staan, en die zou dan een brief krijgen. Erik knipoogde naar Sarah, dus Sarah ging er bij staan. Dat betekende dat Sarah bij de volgende eliminatie ronde immuun zou zijn. Daarnaast was Erik DIE ronde immuun.
Toen moesten de mannen dus gaan kiezen bij wie ze gingen staan. Sarah stond toen dus al bij Jimmy, dus die 2 deden niet meer mee met de ronde.
Erik was dus immuun. Ik dacht echt dat ie bij melissa zou gaan staan, want dan lag jay er uit. Maar hij ging dus bij samantha staan, waardoor Roelof er uit lag.

Afin, roelof er dus uit. Erik met samantha, jay met melissa natuurlijk, rene met jenneke, roxanne met manu.
Toen kwam er een nieuw meisje in, ann-sophie. Die mocht op date met manu, en manu vond ann-sophie eigenlijk veel leuker dan roxanne.
Manu was bij de eliminatie ronde bij roxanne gaan staan, en die had toen gezegd dat ze dat niet zo leuk vond omdat er een brief was gekomen en dan wou ze eigenlijk terug naar rene, omdat ze daar die afspraak mee had en omdat die wisseling maar tijdelijk zou zijn. Dus daar was manu pissig over.
Eergister moest ann-sophie dus een meisje aanwijzen wie het aardigst was geweest tegen haar, en dat was dus jenneke. Daarom kreeg jenneke een brief, waarin stond dat ze een vrouw moest wegstemmen, dat dus roxanne werd.
Nou vanavond is er dus weer een eliminatie ronde.
Ik weet niet of Sarah nu nog steeds immuun is of niet.... eigenlijk was gister geen eliminatieronde....maar sarah zat niet op de stoel, dus wss was dat wel haar "immuniteit", en is ze vanavond niet meer immuun.

Ik denk zelf dat vanavond of samantha of sarah er uit zal gaan. Dit omdat ze eigenlijk allebei alleen maar Erik hebben, en die zal toch moeten kiezen tussen een van de twee...

Ik zag in een voorstukje overigens wel manu heel pissig zijn, dus ik vraag me af waarom dat was...hoewel die gast overal om loopt te huilen.
pi_32143264
Er moet vanavond een vrouw uit.. maar ehuh.. het is 5 tegen 5 (denk ik)
Melissa, Samantha, Ann Sophie, Jenneke, Sarah, versus Jay, Jimmy, Rene, Erik, Manu ??
pi_32143738
hmm das wel vaag idd...
mss dat er nog een nieuwe bij komt dan...maar das wel raar zo op het laatste moment....vaag
pi_32151898
quote:
Ik denk zelf dat vanavond of samantha of sarah er uit zal gaan. Dit omdat ze eigenlijk allebei alleen maar Erik hebben, en die zal toch moeten kiezen tussen een van de twee...
Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,
Ze zeiden in het voorstukje iets van "Een van deze drie dames moet het PH verlaten."

En Manu doet niet mee met de eliminatie of zoiets.
Dat stond toch in die brief van jenneke.
pi_32153863
En de persoon die er uit moet krijgt een brief..
Do it again now
pi_32154163
Dank je Guiliano!
mooi he, alles
pi_32155026
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef robertvt het volgende:

[..]

Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,
Ze zeiden in het voorstukje iets van "Een van deze drie dames moet het PH verlaten."

En Manu doet niet mee met de eliminatie of zoiets.
Dat stond toch in die brief van jenneke.
oh dat heb ik dan gemist...
Ben benieuwd vanavond
pi_32155542
ik kon het niet laten om de aflevering van vanavond te kijken.

Ik heb maar eenmalig 1,50 betaald, en heb tot nu toe alle afleveringe eerder kunnen kijken..... Dat is wel beter

En het wordt erg leuk vanavond
pi_32159855
De vrouw die eruit gaat krijgt een brief..
Wat zou daar in staan?
Misschien iets van dat ze ook een man mee het hotel uit moet nemen ofzo?
pi_32163708
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef Remidepemi het volgende:
De vrouw die eruit gaat krijgt een brief..
Wat zou daar in staan?
Misschien iets van dat ze ook een man mee het hotel uit moet nemen ofzo?
Kan je niet weten natuurlijk. tvp?
pi_32164026
Wát is die Manu een ongelooflijke huilebalk zeg!

weeeeeh, mijn beste vriendin, mijn beste vriend...

Het is alsof hij bij een bushalte staat.
Hij praat leuk met een meisje.
Zij stapt op de bus.
Manu huilen:
Ze was mijn béste vriendin.
Gisteren stond ik hier ook al.
En toen ging er ook al iemand weg.
Weeeeeeh...

Holy Fuck, wat een sukkel.
Beetje gevoelig is leuk, maar je kunt alles overdrijven.
pi_32164072
zo, macho-man eruit. hij zou toch later gaan dan erik?? en we hebben eindelijk een jankkamer. manu weer aan het janken met buikkrampen en melissa was ook aan het janken. Lekker janken met z'n tweeen. Was ze nou haar lijf aan het gebruiken in dat voorstukje om een andere man voor haar te winnen?? dat zou ze toch nooit doen? zo is ze toch niet he??

klasse hoor samantha, helemaal in de lijn van het spel. een grote engerd met je meeslepen. jammer dat melissa niet met je meekon, wat een mottige ragkop zeg. Erik is al weer aan het manipuleren voor de volgende. jammer dat ze er nou alweer ex-hotelgasten ingooien. van die zouteloze types, oprotten daarmee. waarom nou niet een vette superlesbische raghoer die melissa en sofietje eens gaat smeren. oooooh en die jenneke, die kon zeker geen bagage meenemen zeg. maar misschien klinkt ze alleen zo. ik dacht nog even dat rene voor z'n pik ging kiezen.

en sarah en erik hebben gewoon een verbond dat ze echt niet zullen breken. die 2 hebben een vette afspraak.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:36:59 #172
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32164862
volgende week marvin en dat ene wijf weer terug
pi_32165517
quote:
en sarah en erik hebben gewoon een verbond dat ze echt niet zullen breken. die 2 hebben een vette afspraak.
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.

Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Bij de amerikaanse versie waren ze daar een stuk creatiever mee.
pi_32166894
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Ja, en daar kwam ook alle oud-hotelgasten terug, maar die hadden ondertussen op tv meerdere afleveringen zien en konden dus goed stoken over wat er onderling allemaal werd verteld. Hier gaat dat jammer genoeg niet.
Back in business.
pi_32167222
Ja, dat vind ik ook jammer.

Maar ik vind het toch een stuk minder dat bij bijna elke eliminatieronde iemand gewoon kan wegsturen wie die wil. Degene met immuniteit mag op de laatste twee maal na elke keer als laatste kiezen waardoor diegene gewoon naast degeen kan gaan staan wie die eruit wil. Als iemand een persoon mag plaatsen bij iemand, dan mag diegene dat ook altijd doen als iedereen al ergens staat. Je mag dan niet eens proberen naast iemand anders te gaan staan. En nu twee keer achter elkaar in 2 afleveringen mag iemand gewoon een andere persoon vrij aanwijzen, die eruit moet.

Je kan er gewoon totaal niks tegen doen. Als iemand je eruit wil en die krijgt een brief lig je er gewoon 100% zeker uit. Want hij is of immuun, en gaat naast je staan, of hij stuurt je gewoon meteen de laan uit.

Toen Rene bijv. Roelof mog plaatsen, had Tim geen kans meer. Ze hadden net zo goed in die brief kunnen zetten "Rene, kies maar iemand die je eruit wil, en Roelof neemt de plaats in van hem." en die hele eliminatie ronde hadden ze dan net zo goed achterwege kunnen laten.
pi_32170232
ik begin melissa steeds erger te vinden, man wat is die vals zeg Jezus ze laat zich wel heel erg kennen dat ze jaloers is op Samantha.

Wel apart om te zien dat er altijd een zwart schaap wordt gezocht, als diegene dan weg is..hup gelijk weer iemand anders met de hele groep afkraken
pi_32171379
Yes opgerot met die Jay!!
Volgende week Marvin! Als hij wraak komt nemen zou dat helemaal super zijn.
En volgens mij moet die vrouw haast wel Gina zijn. Want Jimmy zei dat het een lekkerwijf was en dan kan ik me van de oude gasten niemand anders bedenken.
Do it again now
pi_32171414
Jay eruit
pi_32173093
nee gina komte r niet in, marvin komt er in samen met die blonde met dat korte haar....een belg...beetje stom mokkel ook

haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld was Dat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.

Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn. Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
Ik ben wel benieuwd wat voor rol marvin en die andere volgende week krijgen...of ze echt weer vollop mee mogen doen of wat anders.

Ik vond de kop van melissa en jay toen ze het hoorde echt geweldig overigens haha
pi_32173128

deze helemaal links komt terug, ellen ofzo

[ Bericht 10% gewijzigd door Guiliano op 11-11-2005 11:33:38 ]
pi_32176539
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.

slappe mik hoe Roxanne & Jay zijn weggewerkt
is ook niet leuk voor de machtsverhoudingen
van Jay vind ik het jammer, hij was de Zack, wat een mafkees
nee dan die jankerd van een Manu da's vermaak:(
of de eeuwig saaie Rene

hoewel ik me vaag herinner dat Dave ook wel vaak plotseling envelopjes kreeg

overigens vond ik de immuniteit van Sarah voor 2 wegstemrondes ook een beetje teveel van het goede, hoewel het waarschijnlijk niks aan de uitslag had veranderd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wup op 11-11-2005 13:18:47 ]
pi_32176616
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:55 schreef Guiliano het volgende:
[afbeelding]
deze helemaal links komt terug, ellen ofzo
ow zij was ook wel een opvliegend persoontje, mooi
er zijn veel te veel makke schapen
pi_32177626
Trouwens, roxanne en melissa zijn echt triest, want ze zaten samen in het zwembad te ouwehoeren over samantha dat ze zo'n slet was enzo, maar wie staan er volgende maand nou met hun blote kut in de playboy...
Juist....allebei.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:38:56 #184
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32179208
volgende week wordt er weer gezoend in elk geval. actieeee

ben s benieuwd
pi_32179912
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef robertvt het volgende:

Je kan er gewoon totaal niks tegen doen. Als iemand je eruit wil en die krijgt een brief lig je er gewoon 100% zeker uit. Want hij is of immuun, en gaat naast je staan, of hij stuurt je gewoon meteen de laan uit.

Toen Rene bijv. Roelof mog plaatsen, had Tim geen kans meer. Ze hadden net zo goed in die brief kunnen zetten "Rene, kies maar iemand die je eruit wil, en Roelof neemt de plaats in van hem." en die hele eliminatie ronde hadden ze dan net zo goed achterwege kunnen laten.
Ja idd, das echt irritant!
Ik ben ook wel benieuwd of Marvin en Ellen de volgende keerdan ook immuun zijn? Da lijkt me wel heel duf, maar goed. Waarschijnlijk ook niet trouwens, want ze hebben beide al s ooit een kamer gedeeld met een man/vrouw in t hotel.
Wel lachen dat Marvin er weer in komt.. Hoe boos zou ie zijn?
Of zal Sarah gewoon weer bovemop m duiken om m goed te stemmen ofzo?
pi_32180039
Marvin was ook al zo een dooie, en nu is zijn vriendje Jay ook nog weg dus ze hadden beter iemand met wat meer ballen kunnen uitzoeken
Sarah had toch gewoon gelijk dat ze niks met die sukkel kon
pi_32183347
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld was Dat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.
Dat ging erover dat er werd gevraagd aan Sam iemand weg te sturen die ze het minst gunt, of zoiets, maar zij ging voor jay omdat dat beter was voor Erik, zeg maar.
quote:
Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn.
Ten eerste heb ik de regie nergens van beschuldigt, ik zei alleen maar dat ze best een wat variatie mogen brengen met die brieven.
Bij de US versie had je toen een keer dat iedereen twee vrienden en een vijand moest opgeven voor de eliminatie, en degene die eruit moest moest dan kiezen tussen de twee vrienden die ze genoemd had.
Zoiets vind ik veel creatiever, en het is ook meer twist, want elke keer als er nu een brief is kan je bijna wel raden wat er in staat. "Jij bent immuun" of "Stuur iemand naar huis."
ten tweede overdrijf je wel heel erg met dat 600 keer 'kankerhoer', want dat is in mijn geheugen toch niet echt vaak voorgekomen. Ik kan me eigenlijk alleen die ene keer met Sarah herinneren.

De reden dat Sam Jay koos was enkel uit strategisch oogpunt, dat heeft niks met Jay's 'sjonnie-gedrag' te maken. Ze had al duidelijk gemaakt dat ze Jimmy het minst mocht.
quote:
Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
Wat een bullshit. Net alsof Jay alleen maar met melissa bezig was. Hij heeft daar volgens mij meer vrienden gemaakt dan Erik bijvoorbeeld. Erik is ook pas veeeel later begonnen met een beetje vrienden maken daarzo. Want eerst had hij alleen maar Rene. Hij lag er een keer bijna uit, en toen zag die volgens mij pas in dat hij het alleen niet zou redden.
pi_32183455
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Guiliano het volgende:
Trouwens, roxanne en melissa zijn echt triest, want ze zaten samen in het zwembad te ouwehoeren over samantha dat ze zo'n slet was enzo, maar wie staan er volgende maand nou met hun blote kut in de playboy...
Juist....allebei.
JA en dat niet alleen:

Die Melissa vindt spelen met sexualiteit van Samantha onaanvaardbaar, maar wie stond er al in Playboy EN nam dat ding mee naar paradise hotel om iedereen d'r blote kut te laten bewonderen?
Juist, Melissa.

En hoe ze ook telkens zegt: ik ben slimmer dan Erik. Yeah right. Enorm slim met je debiele spelletjes.

Zouden we ooit nog horen hoe het nou met die pis is afgelopen? Ik dacht dat Samantha dat wel in de groep zou gaan gooien, maar nee hoor...
pi_32185376
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
nee gina komte r niet in, marvin komt er in samen met die blonde met dat korte haar....een belg...beetje stom mokkel ook

triest figuur is het.

Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn. Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
Ik ben wel benieuwd wat voor rol marvin en die andere volgende week krijgen...of ze echt weer vollop mee mogen doen of wat anders.

Ik vond de kop van melissa en jay toen ze het hoorde echt geweldig overigens haha
Rare smaak heeft die Jimmy dan
Do it again now
pi_32185770
Ik denk eigenlijk dat jimmy het over Melissa had. Die heeft al meerdere malen aangegeven dat hij haar wel lekker vind.
pi_32189783
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef robertvt het volgende:
Ik denk eigenlijk dat jimmy het over Melissa had. Die heeft al meerdere malen aangegeven dat hij haar wel lekker vind.
Dan is mijn reactie nog van toepassing
Do it again now
pi_32197679
ben ik het op zich ook wel mee eens, maar toch :p
Melissa is in ieder geval een stuk beter dan Ellen.
pi_32200496
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Dan is mijn reactie nog van toepassing
pi_32205066
ja die melissa met dr playbooytje bij zich, hoopte natuurlijk dat al die jongens zich zouden gaan sjorren op haar op de plee. jammer voor je, dat heeft jay waarschijnlijk alleen gedaan en jimmy zei het alleen maar dat ie het wilde. brrrrrr vieze mottige ragkop, en voor de rest versleten en gerepareerde gebruikte onderdelen.

melissa staat volgende week volgens mij, gezien dat filmpje bijna in dr blote kut, echt net als samantha, die mannen uit te nodigen voor een stevige voelpartij. nee, in het zwembad zei ze tegen roxanne dat dat sletterig was en dat zij nog liever naar huis zou gaan. volgens mij is het de 10de keer dat ze dat zegt. ROT dan OP als je dat iedere keer zegt.
pi_32232216
wanneer komt Melisa in Playboy?
pi_32273699
Mooie aflevering vanavond. Kut ik wil morgen bekijken maar dat kost geld
  maandag 14 november 2005 @ 23:23:18 #197
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32274076
ik denk dat Erik er uit gaat deze week...en anders volgende week
fijn!
pi_32274084
weet iemand waar dit is opgenomen?
ik vraag me serieus af waar Tanja jess zich hele dagen mee bezig houdt?
pi_32275718
"t is opgenomen in Mexico.
pi_32275835
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Erik er uit gaat deze week...en anders volgende week
ik was nou net zo blij dat er eindelijk wat stemmen tegen die saaie Rene opgingen
pi_32275896
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef robertvt het volgende:
"t is opgenomen in Mexico.
aha, dank u
dus ze kan niet even op en en neer naar huis ofzo:)

ze wisselt wel af met die Belische pief, die heb ik al een tijdje niet gezien

weet je ook in hoeveel tijd zich dit allemaal af heeft gespeeld?
pi_32279925
Ongeveer 7 weken geloof ik..
Wie komen er nou vandaag bij?
Roxanne en ??
Vind t wel grappig, al die oude mensen terug, maar neem nie aan dat ze allemaal mogen blijven tot de eliminatie ronde..
pi_32282321
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:29 schreef Remidepemi het volgende:
Roxanne en ??
Tim
pi_32282506
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.

Ik Hoop Gina & Roelof.

Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen
Do it again now
pi_32282817
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen
Wel mooi dat Erik zich eindelijk een keer laat gaan. Wordt doodmoe van die vent, hoe ie elke keer met zn boekje naar t zwembad zit te staren en zich helemaal geweldig voelt
pi_32283044
schijnt dat Melissa pas in het kerstnummer van de playboy komt te staan.

Ik vond online hier nog wat oude foto's van haar. ( bloot, dus 18+ niet geschikt voor werk etc etc)

Er staat ook een speculatie online wie er gewonnen zou hebben. Een vriend van Erik heeft gebabbeld. Maar of het waar is?

*link edit*
pi_32283524
Erik laat zich gaan vanwege een stemming.. Ik hoorde hem iets roepen over ..nu is de stemming al geweest..KLOOTZAK...gheghe

Het wordt tijd om ook Erik eens flink aan te gepakken... en Jimmy is daar bot genoeg voor... hahahaha "ik zag angst in je ogen.. "
pi_32285543
Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar vanavond Ik vind het wel een beetje zwak dat ze nu roxanne en tim weer terug stoppen...die had ik nu wel gezien
Is ook nog veel te kort geleden vind ik, dat roxanne er uit ging...dat was vorige week man :|
Beetje dom :/
Misschien dat er nu helemaal geen nieuwe meer in komen, na deze...

AUB GEEN SPOILERS HIER POSTEN indien je iets denkt te weten
pi_32287499
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.

Ik Hoop Gina & Roelof.
Roelof weer? Die heeft nu toch wel kansen genoeg gehad?

Ik denk dat ze een iemand terug mogen stemmen.
pi_32298179
Roelof zal toch niet wéér terugkomen?
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:12:16 #211
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32298831
vandaag roxanne en tim weer terug, tim was net duidelijk genoeg te zien toen ze weer binnen kwamen lopen.

denk dat de makers wat herrie willen schoppen en de oude bewoners eens laten zweten ofzo?
pi_32301493
Malle Erik .

Ik vind die Melissa echt lam, een beetje Ann-Sophie zwart maken over doorlullen, terwijl zij zelf ook al die stemming van te voren had doorgeluld. Ik bedoel, dan zal je toch ook als andere bewoner, die het wist van Melissa.. ook denken van, doe normaal.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:54:14 #213
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32302324
ik vond t echt zwaar kinderachtig. iedereen die voor is kom achter mij staan triest gebeuren
pi_32302497
Ach het hele gebeuren sloeg gewoon nergens op.
Na die preview van gistrer ha dik veel meer van deze aflevering verwacht. ik dacht "Jee, Erik word echt boos... Zal wel heel wat zijn."
Ten eerste sloeg het nergens op dat de stemming gelijk moest gebeuren. "Dan kan niemand meer gemanipuleerd worden", of zo. kom op toch Erik. Je bedoelt dat je iederen jouw keuze al had aangepraat.
ten tweede mogen mensen hun stem veranderen als ze dat willen. De programmamakers bepalen de deadline, niet de bewoners.

En die Erik slijmen bij Roxanne. Daar prikte iedereen toch ook zo doorheen. Iedereen had op dat moment ook meteen kunnen weten wie de stemming had gewonnen.
pi_32302709
Het wordt met de dag leuker!
Back in business.
pi_32308646
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy

Ik ben fan van die gozer geworden gister
Heerlijk...
Do it again now
pi_32309826
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy

Ik ben fan van die gozer geworden gister
Heerlijk...
Jimmy is ook 1 van mijn favorieten, lache gast
  woensdag 16 november 2005 @ 13:09:46 #218
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32312637
ik begrijp niks van die stemming? Waarom wisten sommige mensen wie op wie gestemd had?? en wat is daar zo erg aan...
fijn!
pi_32316207
Omdat ze de stemming volgens mij open hadden gedaan, en niet anoniem of zo.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:48:35 #220
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32316837
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
fijn!
pi_32316924
Ik vind dat Erik wel een beetje overdreven reageerde, dat was erg slecht voor hem...denk niet dat dat positief is voor zn positie.
Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen

Dat van melissa was idd erg smerig... zij is zelf net zo vies bezig hoor. Maar iedereen is vies bezig. Rene ook. Die zegt tegen erik dat jenneke er uit moet, en tegen jenneke dat erik er uit moet

Volgensmij is niemand eerlijk en cool.... ik heb ze iig geen van allen hoog zitten. Ze zijn stuk voor stuk niet eerlijk.

Ik weet niet wat jenneke gezegd heeft tegen manu, maar ik vind het wel een rare uitspraak...ook al was het sarcastisch bedoeld. Daarnaast was hte van manu weer raar dat ie dat vervolgens tegen iedereen ging vertellen....
pi_32316987
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef suus21 het volgende:
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
Niemand mocht de uitslag doorlullen. Vervolgens vertelde melissa tegen roxanne dat zij mocht blijven, en ann-sophie tegen ellen dat zij niet mocht blijven.
Ze zijn dus hardstikke hypocriet, en vooral melissa, want die stond naast erik het meest te schreeuwen, terwijl ze zelf net zo schuldig was
pi_32324661
quote:
Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen
'T ging gewoon nergens over dat ze op dat moment meteen moesten stemmen. Tanja zei dat ze morgen de stemming moesten houden. Simpel zat. Erik wilde gewoon de stemmen vastleggen, omdat die op dat moment in zijn voorbeeld waren.
"We schrijven ze nu allemaal op, want anders worden mensen weer gemanipuleerd."
Als dit niet het geval was geweest, had hij dat nooit voorgesteld. omdat hij dan zelf tijd nodig zou hebben om mensen te manipuleren. Dus het is gewoon bullshit.

Als iemand zijn stem wilde veranderen, dan is dat zijn of haar goed recht. Erik is niet de baas daar, en bepaalt dus ook niet hoe ioets moet gebeuren, of wat de deadline van een stemming is. Zo simpel is het nu eenmaal.
En daarbij, een afspraak is een afspraak? PH is toch wel het schoolvoorbeeld van het niet nakomen van afspraken.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:23:20 #224
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32330004
de stemming ging blijkbaar niet met briefjes dus kun je inderdaad je mening veranderen op het moment dat er werkelijk (verbaal) gestemd moet worden. Erik is en blijft een sukkel/mietje/nerd
fijn!
pi_32330111
het wordt een zooitje nu
ik snap niet waarom ze de actie niet een beetje verspreid hebben, wekenlang sloom gedoe en ineens allemaal vuurwerk achter elkaar
en die arme Tim was idd. helemaal voor joker op komen draven, niemand zag dat ventje staan
pi_32330531
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
pi_32330612
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Brainwave1 het volgende:
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
ik denk niet dat het een hit is?

ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, uitermate irritant
pi_32330729
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant

Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
pi_32330793
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Brainwave1 het volgende:
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant
Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
nee, om die reden neem ik het op en spoel ik al die herhalingen door, ik heb er geen geduld voor
pi_32338777
Toch vind ik dat Erik gelijk had. Ik heb het niet over het feit dat ze meteen moesten stemmen, dat moesten ze zelf weten. Maar als je dat dan doet, en je dan vervolgens weer iets anders gaat doen dan dat je zegt, dan ben je gewoon aan het liegen. En je kunt zeggen wat je wilt, maar das gewoon niet goed, ook al doet iedereen het.

Afin. Ik vind het ook een beetje stom dat zo'n beetje iedereen nu teruggekomen is :|
Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien, en dan komen ze terug, en dan zijn ze nog immuun ook
En idd al die herhalingen... al met al een stuk minder dan de USA versie vind ik...daar kwam ook iedereen terug op het eind, maar wel met een ander doel.
pi_32341336
Waarom Jay en Sam nou weer terug
Do it again now
  donderdag 17 november 2005 @ 13:27:04 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32341434
ik denk omdat jay en sam er niet op een normale nominatie manier uit zijn gegaan.. wel leuk om te zien dat de twee sterksten nu het zwakste staan melissa en jay..
en ik had wle gelijk wat betreft hen die hadden al lang hun plannetje samen
pi_32348249
Er klopt nu helemaal niets meer van, In de Amerikaanse had je nog twee duidelijke kampen maar van deze rotzooi snap ik echt niks.
Do it again now
pi_32349367
Ik vind het hele principe van die eliminaties een beetje lam worden. Wat heeft het eruit stemmen nou voor nut als 90% van de uitgestemden toch weer terug mogen komen.
pi_32350071
quote:
Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien.
Nou poeh he. Wat een moeite. Jay en Rox zijn beiden enkel aangewezen door iemand. Dat kun je toch geen moeite noemen? het enige wat iemand hoefde te doen was hun naam op noemen.
pi_32350399
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.

Melisa lult ook maar een eind in de lucht. ze liegt dat ze barst aan alle kanten vooral aan de voorkant. dat takkewijf moet nu echt oprotten, die ragkop en die schorre-pik-nog-in-keel-stem hebben hun beste tijd in PH nu wel gehad zeg.

tja en verder... manu zie ik iedere keer bij iedereen luistervinken, en doorlullen aan anderen. wat een gestapoventje is dat zeg! maar wel een hele gevoelige, wat een jankert. Nu alleen nog hopen dat erik en sarah geen achterlijke brieven tegen zich krijgen. en waarom rene nu zo aangevallen wordt weet ik ook niet. hij is wel eens van mening veranderd, maar lang niet zo vaak en achterbaks als dat melissa-gangbang-clubje.
pi_32351093
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef mikerw het volgende:
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.
Als je denkt dat het een nep concept is dan vind ik het wel grappig dat je deze mening uit. Het concept is juist dat ze psychologisch gek gemaakt worden met hun eigen keuzes en opmerkingen. Als je dat niet snapt moet je niet eens gaan kijken.
pi_32361817
Melisa moet ut spel echt winnen. Echt zo'n truttebak die zonder suck-up haar spel speelt (ook al begint ze nu echt een beetje de weg kwijt te raken)...Maar de rest in PH is echt zo zwak als de pleuris of gewoon te irritant om naar te kijken (Erik, Sam, Sarah en f*cking Jimmy)
xxx
pi_32365169
Ik vind het steeds minder leuk worden. Lekker kansloos dat die Jay met z'n nek toe in de schulden zit en dit wil winnen om die af te betalen.
pi_32365428
Ja idd, vind t echt 3x nix dat die Jay en Sam nu terug zijn. Hopelijk volgende week weer iets spannends bij de eliminatie.. Nog maar 3 weken dus mss wel weer 2 mensen
pi_32365576
Jenneke
Do it again now
pi_32365667
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
mooi he, alles
pi_32365845
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef phileine het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
Nou, Roxanne hoefde nergens te gaan staan. Zij mocht gewoon een koppel uitzoeken om het hotel te verlaten. René stond bij Jenneke, dus zij was automatisch fucked.. Ze had al eerder uitgelaten dat als er 2 mensen uitmochten, het precies die twee waren. Vind het eerlijk gezegd jammer. Ik vond René vaak wel tof.
pi_32369569
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
pi_32371385
Ik vind er sowieso geen echt mooie meiden in zitten.
Jenneke al helemaal niet . Samantha vind ik wel het mooiste die erbij zit.
pi_32377306
Stom dat die figuren allemaal zo weer terug komen en inderdaad dat telkens die zelfde citaten weer gebruikt worden in een andere context , hallo zeg, wat doorzichtig.

Maar Erik, Sara en Melissa zijn inmiddels toch wel het leukst om naar te kijken. Achterbaks die Melissa maar ze speelt tenminste wel.
in tegenstelling tot manu en roxanne enzo, die maar emotioneel alles zich aantrekken..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:58:39 #247
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32380288
Melissa vind ik walgelijk met haar gemene uitspraken en daden.. Wat een gemene wijf
Jimmy vind ik cool, ik wil graag dat hij wint!
ha ha ha ha ha
pi_32387901
ja melisa is echt een echt naar vervelend hoerig duivelachtig takkewijfje om naar te kijken en nog meer om aan te horen. maar zonder zulke hopeloze gevallen zou PH niet zijn wat het is. stel je voor PH zonder een melisa en een o zo stoere alleswetende jay, maar wel met erik. dan gebeurt er toch helemaal niks, dan worden die anderen 1 voor 1 mentaal gebroken en dan is het over.

nu is melisa aan alle kanten aan het liegen, likken en rechtlullen, en inderdaad het lijkt op een zwart poesje in het nauw. ze is totaal de weg kwijt. misschien toch al te lang niet meer kunnen batsen.

erik en sarah zijn gewoon het sterkste koppel, al er tenminste niet weer van dat soort debiele totaal onzinnige brieven komen. echt weer een anticlimax deze week. de hele week ooo ooo wat spectaculair gaat de eleminatie zijn volgens de voiceover. maar wat een slappe natte krant ontknopingen zijn dat toch bijna altijd zeg.

hopen dat er deze week nu echt de pleuris uitbreekt met een aantal leuke gele kaarten ofzo.
pi_32404365
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef Moja het volgende:
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
VEEL mooier.. en Ann-Sophie ook! En Melisa is al helemaal graflelijk.. Maar okee.. vind Erik, Sarah en Jimmy (hoezo chaos ) echt leuk om te zien nu, die zorgen tenminste voor een feestje..
pi_32449786
Erik met zn "killerblik" uitspraken vindt ik anders nog steeds behoorlijk kansloos
  maandag 21 november 2005 @ 12:50:36 #251
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32450082
Maar hij heeft tot nu toe praktisch alles waargemaakt wat hij heeft beweerd...
pi_32454637
Melissa zit er nog in. Die wilde hij eruit hebben.
Jay zit er ook nog in trouwens.
Rene wilde hij er ook niet uithebben volgens mij. Hij zag gewoon dat het nodig was om zich tegen hem te keren, om weer beter in de groep te liggen.
pi_32454831
wat zijn dat steeds voor waardeloze oplossingen om mensen op deze manier het spel uit spelen
niet dat ik er treurig om ben dat Rene en Jenneke weg zijn, maar het gaat toch nergens over zo
  maandag 21 november 2005 @ 16:59:11 #254
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32456206
Melisa speelt net zo'n smerig spelletje als Erik, Jay is weer terug, kon ie ook niet weten natuurlijk.. Nu meot je niet denken dat ik het voor hem opneem, maar ik vind hem gewoon het tofste karakter om naar te kijken
pi_32458620
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
Do it again now
pi_32463937
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
jah? Hmmmmm
pi_32465899
Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij de finale van Paradise Hotel? (as in: hoe wordt bepaald wie er wint?)
pi_32466197
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
daarin stond dat er een stemming gedaan moest worden om 1 van de 4 in het spel te laten
pi_32473231
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef ZeroVince het volgende:
Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij de finale van Paradise Hotel? (as in: hoe wordt bepaald wie er wint?)
Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,
Vervolgens mogen alle oude bewoners stemmen wie er wint, Dan krijgt het winnende koppel een brief en in die brief staat of ze het geld willen delen met hun oud koppel genootje yes of the no,
Do it again now
pi_32478934
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef Luuksor het volgende:
Maar hij heeft tot nu toe praktisch alles waargemaakt wat hij heeft beweerd...
nee dankzij veel geluk is het meeste gegaan zoals hij wilde, niet dankzij hem.

ik vind hem iig behoorlijk kansloos en echt absoluut niet snugger ik vind hem juist een van de domste mensen in het spel samen met melisa

sluw en achterbaks is wat anders dan slim
pi_32494163
Die Jimmy begint ook een beetje lastig te worden. Ik vond hem in het begin wel lachen. Maar hij lult de hele tijd maar over eerlijkheid. Dan heb je toch het verkeerde spelletje gekozen. Hier draait het om liegen manipuleren en tactisch mensen tegen elkaar uitspelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32494588
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,
Vervolgens mogen alle oude bewoners stemmen wie er wint, Dan krijgt het winnende koppel een brief en in die brief staat of ze het geld willen delen met hun oud koppel genootje yes of the no,
Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.

Ik kan Melisa echt niet meer uitstaan, al tijden niet trouwens. Met d'r viswijvige persoonlijkheid .
Jimmy is wel tof ( maar kan af en toe wel doordrafen) Hij brengt wel meestal de problemen waar anderen over praten, als eerste naar boven. Zoals vanavond weer m.b.t Roxanne.. Als Jimmy er niet over begonnen was denk ik 't boven water was gekomen.

Ik hoop dat Erik wint. Ik vind gewoon zijn speelwijze super, ook al is het soms een arrogante bal. Hij heeft het hele spel alles onder controle gehad, ook al heeft ie op het begin misschien een beetje mazzel gehad dat de regie hem erin hield ( )
pi_32496723
quote:
Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.
Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.
pi_32496842
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef robertvt het volgende:

[..]

Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.
Let us hope so.
pi_32502897
misschien doen ze juist wel het tegenovergestelde van de amerikaanse versie...daar moest degene die weg moest namelijk een bondgenoot meenemen. Dat weten ze vast, dus nu dus ze mss wel een "vijand". Ik vond het idee van manu wel goed, om gewoon bij allebei de kanten 1 iemand die je mag neer te zetten en 1 die je niet mag.

het is nog maar 9 dagen, dus dr gaan er wel veel uit nog (op korte termijn)
pi_32506108
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Jimmy begint ook een beetje lastig te worden. Ik vond hem in het begin wel lachen. Maar hij lult de hele tijd maar over eerlijkheid. Dan heb je toch het verkeerde spelletje gekozen. Hier draait het om liegen manipuleren en tactisch mensen tegen elkaar uitspelen.
SPOILER
he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,
Do it again now
pi_32506683
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,
Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.
pi_32508012
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.
Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.
pi_32508261
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:48 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.
Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????
pi_32510833
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Guiliano het volgende:
misschien doen ze juist wel het tegenovergestelde van de amerikaanse versie...daar moest degene die weg moest namelijk een bondgenoot meenemen. Dat weten ze vast, dus nu dus ze mss wel een "vijand". Ik vond het idee van manu wel goed, om gewoon bij allebei de kanten 1 iemand die je mag neer te zetten en 1 die je niet mag.

het is nog maar 9 dagen, dus dr gaan er wel veel uit nog (op korte termijn)
Ik zou alleen bij mijn rivalen wel twee echte rivalen neerzetten. Want als ze zeggen van neem een rivaal mee, maakt het toch niet uit als je een bondgenoot hebt neergezet. En zo loop je ook niet de kans dat als je opeens de twee mensen die je als rivalen hebt opgegeven moet meenemen, je alsnog een bondgenoot elimineert.
pi_32512265
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????
Wat mij ook 's opgevallen is, dat Melisa ook bij andere programma's veel wordt uitgenodigd.. O.a. bij Veronica's make over programma "Perfect" e.d.
Misschien dat zij dus ook weer heel erg ver is gekomen..
pi_32514676
Ze is nu toch al flink ver gekomen.
En perfect gaat over plastische chirurgie, toch? Misschien daarom haar, of zo
pi_32522411
nu een samengevatte herhaling van gisteren? wat een gelul, laat gewoon wat nieuws zien zeg he
pi_32525994
Er was gewoon een nieuwe aflevering hoor.
Je hebt altijd dat je eerst een samenvatting van voorgaande gebeurtenissen krijgt.
  donderdag 24 november 2005 @ 01:00:35 #275
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32526254
jimmy is veruit de tofste en eerlijkste gast in PH (en ook de minst lelijke). Van mij mag ie winnen.
fijn!
pi_32528957
Laatst heeft me broer die ene gezien wie deruit was en later weer kwam hij heet toch jay ofzo??
pi_32532342
Volgens Shownieuws ( ) is Melisa drie weken zwanger....!
  donderdag 24 november 2005 @ 15:00:55 #278
76339 woeshie
Let your mind go
pi_32537717
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef suus21 het volgende:
jimmy is veruit de tofste en eerlijkste gast in PH (en ook de minst lelijke). Van mij mag ie winnen.
idd ! Jimmy rulez
en Melisa is een zagende domme
pi_32537867
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef karoltje het volgende:
Volgens Shownieuws ( ) is Melisa drie weken zwanger....!
Ze weet zeker niet van wie
Ben benieuwd wie er vanavond uit moet Ik denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Ik vind jay er slecht te peilen...hij zegt tegen melisa dat ie voor haar gaat, maar tegen sam ook...geen idee tegen wie ie nou liegt
Het lijkt alsof ie tegen melisa liegt, maar hij heeft wel were een afspraak en alles met dr..

Ik hoop overigens niet dat Erik in het gezwets van Samantha gaat trappen...daar zie ik hem nog voor aan
pi_32539753
Ben ook errug benieuwd..
Kan goed zijn dat r gewoon 3 mensen uit gaan vanavond.. Dan zijn ze nog met 6, en dan volgende week de laatste eliminatie.
Vind t trouwens nog steeds suf dat zowel Samantha als Jay gewoon terug mogen komen terwijl ze bij de andere terugkomers mochten kiezen wie er bleven.
pi_32542233
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:06 schreef Guiliano het volgende:

[..]

Ze weet zeker niet van wie
Ben benieuwd wie er vanavond uit moet Ik denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Ik wild ehet zo graag weten dus heb gister maar even 1,50 betaald om te kijken. Hoef ik vanavond ook niet zolang op te blijven....

hij is leuk! de eliminatie!
  donderdag 24 november 2005 @ 21:30:28 #282
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32550429
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef Drumpie het volgende:
is de finale van PH wel live dan
Nee niet live.
pi_32551623
Had Jimmy nou Samantha geschreven als Samentha?
pi_32552693
Samenta.
Back in business.
pi_32559547
is me favo er uit
Do it again now
pi_32562993
EDIT: laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door Halfgedraaide op 25-11-2005 12:32:18 ]
pi_32564190
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
pi_32564797
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Guiliano het volgende:
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
Precies. Ik snap ook die geruchten niet dat hij gaat winnen. Of er moeten echt nog hele gekke dingen gaan gebeuren.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:36:00 #290
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32564944
Ja hahaha Hij heeft gewoon te eerlijk opgeschreven wie zn bondgenoten waren.. kut voor em..
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:25:18 #291
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32566514
jimmy gaat zeker winnen. Dat vuil kreng van een melissa ziet ook wel in dat ze met jimmy sterker is dus zal ze wel voor hem kiezen.
fijn!
pi_32569504
grijns... die kop van Jimmy ja. Heerlijk. Neu die blijft heus niet, die gaat eruit.
Alleen... denkt erik er nu serieus over om met Roxanne verder te gaan ipv met sara??? Qua voorstukje van volgende week? Hoe kan dat nou strategisch interessanter zijn dan Sara?
een ding weet ik wel: Sara, Erik en Melissa moeten naar de finale, want die zijn veruit het interessantst!
pi_32569536
ik heb ook zo'n voorgevoel dat jimmy dit spel gaat winnen

al zou ik liever hebben dat erik wint ... maar ja
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32572777
Jimmy was inderdaad niet blij met vertrek van Anne-Sofie,
Do it again now
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:28:28 #295
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32573968
Jimmy is relax en cool!
Roxxane is een saaie en zeurende bitch...
Melissa is sterk maar te walgelijk om met haar iets te hebben...
Jay is wel interessant, zelfs zijn taalgebruik...
Eric denkt dat hij zo ver is gekomen dankzij zijn eigen hersenen, maar hij is nog in het spel door de keuzes van anderen, toevallig...
ha ha ha ha ha
pi_32588379
't zou wel een flinke naaierstreek zijn van Roxanne als zij nu opeens manu in de steek laat.
Twee weken lang lopen zeuren over 100% voor elkaar gaan, en dan....
pi_32590188
beter dat jimmy wint dan die ragkop van melissa, het enige dat je met haar hebt is een abonnement op soa's. roxanne met die rare uitspraken dat iemand 3 jaar verminkt is door zn kop tegen de muur uiteen te laten spatten, ze moeten haar die hele barkruk van die eliminatie eens flink tot dr keel doorduwen, uitscheuren met die rare uitspraken van je. taalgebruik van jay spreekt nou ook niet echt van intelligentie en respect (vuile hoer, ik sla geen meisjes maar jou...etc)

maar beter dat iig erik en sarah in de finale komen, de rest loopt alleen maar te draaien. en heeft manu nu al een hele week niet gejankt??? zo he!
pi_32592060
Laat Jimmy en Manu maar in de finale komen die zijn nog het minst tokkie van het hele stel wat nu over is, bah moet er niet aan denken dat een Jay Melissa Roxanne een Erik of en Sarah met al het geld naar huis gaat, Dat verdienen ze gewoon niet, , Vieze mensen zijn het
Do it again now
pi_32592433
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
pi_32605013
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
Jay was eruit gestemd, maar mocht weer ( ) terugkomen.

Erik mag van mij winnen.
pi_32658512
Jimmy en Melissa gaan winnen. Nu weet ik het zeker. En Jimmy gaat zijn geld niet delen met Melissa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')