quote:Paradise Hotel op Veronica!
Van deze gloednieuwe reality-soap, die in de Verenigde Staten en Scandinavië een ware kijkcijferhit was, is nu door de makers van onder andere Peking Express en Terra Incognita ook een Nederlandse versie gemaakt!
Paradise Hotel is een origineel realityspel met een hoog soapgehalte. De Veronica-kijker zal dagelijks kunnen meeleven met de personages, hun emoties, gevoelens en verwachtingen. Alle soap-elementen zijn aanwezig: de personages, de vormgeving, de muziek en het dagelijkse vervolgverhaal.
Niet vergeten..quote:Tanja Jess & Hans Otten!
Tanja Jess presenteert na Temptation Island nu ook Paradise Hotel. Zij krijgt op deze paradijselijke locatie gezelschap van haar Vlaamse Temptation-collega Hans Otten. Samen zijn zij het aanspreekpunt voor de hotelgasten én zorgen zij voor verrassende wendingen in het spel...
Voor Temptation Island was Tanja onder andere te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden en Baantjer. Hans Otten is naast Paradise Hotel momenteel in België ook te zien in de Vlaamse versie van Het Blok.
Idd, vind ik ook !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef Guiliano het volgende:
Wat iemand in de vorige topic al zei, eigenlijk is wat sarah nou gedaan heeft nog veel achterbakser dan wat erik uberhaupt gedaan heeft bij elkaar....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:11 schreef woeshie het volgende:
En ze is bovendien nog ongelofelijk dom ook. Eerst zegt ze dat ze Erik neemt zodat ze met hem veel verder in het spel kan geraken (vgl met Marvin). En daarna zegt ze weer dat het haar niet kan schelen mocht ze er volgende week al uitliggen. Wat wil je nou mens ??![]()
Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Bagheera het volgende:
Bizar dat Sarah zo iemand verkiest boven Marvin, die alles meeheeft: zijn uiterlijk, karakter, etc.
Ze laten ook niet echt veel zien. Schijnt dat hij samen met Jay toch wel het feestbeest van PH was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:
[..]
Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend ..Ik ging toen soms uit in Oostende en ben dan ook enkele keren weggeweest met hem en een paar vrienden.
Is een superlieve gasten doet heel graag gek
![]()
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
ik ook het vermoeden dat Sarah dit is ingefluisterd door de programma makersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Pssst... 't is doorgestoken kaart.
De regie wilde Erik erin houden want dat maakte de serie "uitdagender".
Hij zal er pas tegen het einde uit gaan, als er meer gebeurd dan alleen Eriks strategieën.
ligt volgens mij aan de regiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
ik heb het ooit ene keer geleerd wat SWOT is.... maar geen flauw idee meer wat het betekend.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:45 schreef robertvt het volgende:
jij zou niet boos zijn als je vriend als een stuk oud vuil zou worden behandeld wil je zeggen?
Anyway, ik wist ook niet wat SWOT was voor PH. egt dat wat over mij dan? Ik wist niet dat dit algemeen bekend was.
Elke aflevering wordt ook de volgende dag herhaald.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef karoltje het volgende:
Ik snap geen reet van die uitzendingen, als ik het af en toe kijk zie ik steeds weer herhalingen en oude beelden.
oja, hoe kon je dat ook al weer zien? harde tepels ofzo voor 10 min was het tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:35 schreef Remidepemi het volgende:
Heeft iemand Melisa gisteravond trouwens iets horen zeggen over dat urine-gedoe?
Ik was aan t zappen, maar zag steeds alleen Erik aan t woord daarover..
En ik vind Samantha een doos.
Met dr theorie over hoe je kan zien dat een vrouw echt is klaargekomen.![]()
![]()
Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef SouthernSun het volgende:
hehe melissa zat het verhaal over die spuitjes tegen roxanne alweer leuk te verdraaien
omdat de kijker wel weet hoe het nou gegaan is en melissa n paar dingen anders vertelde. weet niet meer precies wat het nou was maar ze zei het wel anders dan het gegaan wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef Remidepemi het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
Ik hoop dat die associale kamphoer met die gore keiharde nep tieten aan de hoogste boom word gehangenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel...Vooral aso Malissa...
![]()
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...![]()
Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...![]()
Ik doe met je meeeee..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef robertvt het volgende:
Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
Ik vind ook dat ze makkelijk een uur vol kunnen maken en meer van die feestjes te laten zien i.p.v. van altijd dat stom gelul tussendoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Guiliano het volgende:
ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
melissa is blond, jay is neger, dan krijg je ervan he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
Ja inderdaad , Nu kan Jay nog gaan lopen spoken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...
Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
Twee hagedissen waren aan het sexen!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Neeeeeeee. En dat heb ik gemist? Nondeju!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef robertvt het volgende:
[..]
Twee hagedissen waren aan het sexen!![]()
Niet echt veel. Wat gehuilebalk van Manu. Wat een zeur is dat zeg. Het lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder welquote:
Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Guiliano het volgende:
[..]
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel![]()
![]()
ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo![]()
Dat zo inderdaad zo kunnen zijn! Dus dat betekend dat Jay eruit vliegt, hij toch mag blijven en eric eruit stemtquote:Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
Roelof.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
ja melissa denkt dat ze met die nepgevallen en die stinkende ragkop mannen aantrekt. nouja misschien die jimmy want die neukt alles wat los en vast zit als ie z'n zin niet gaat krijgen dalijk. Roxanne, jammer van dat kutkarakter en die grote mond waar alleen maar onzin uitkomt, want de rest gaat wel voor een paar keer. Wat kan die liegen zeg die roxanne.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef misteriks het volgende:
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heben daar moeten mannen op vallen ??!
![]()
Roelof is eruit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Dus even samengevat:
Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
dat is haar opgedragen om eerst een schijnbeweging te maken om het zogenaamd spannend te houden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Guiliano het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:59 schreef Guiliano het volgende:
Ik vond het wel een grappig aflevering gisterWel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bedIk denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:07 schreef Moja het volgende:
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig![]()
Ik vind het genieten geblazen om te kijken door die Eric. Hij maakt het programma top.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staanhij had tenslotte ook imuniteit..
erik heeft genoeg kansen gehad om jay of melissa eruit te gooien en andersom ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.
Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
Das waar. Een mix tussen Zack en Tom dan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Ja idd..quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet eens zozeer weet of Melissa en Erik een no way koppel is. Ik heb het gevoel dat Melissa toch een beetje aan het bijsturen is wat betreft haar taktiek. Ik denk eerder dat Erik niet bij Melissa wil, dan andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Guiliano het volgende:
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
sarah heeft immuniteit.... dus dat betekend..... samantha exit... hoop ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef mikerw het volgende:
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.
manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
Dát boeit mensen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jay Jay Jay wat ben je toch ook een achterlijke mongool.
Ging hij Jimmy nu echt slaan?, En dan moest Zack er toen uit in de Amerikaanse versie omdat hij een dreigement had ge uit. Nou Jay heeft er nu al meer dan 6 uitgekraamt.
Noem ieder andere progamma . De Bus, Big Brother ER en hij was er al lang uitgezet met ze rare gedrag.
tsja, dat doe je toch niet?quote:Ik kan Jay ook wel begrijpen hoor, als een gozer zn vinger in je anus probeert te douwen en je aan je ballen trekt...lijkt me ook niet zo leuk, ookal is het als grapje bedoeld
Ik weet niet vanaf waar je het niet meer gezien hebt, maar ik zal beginnen bij waarom Sarah immuniteit heeftquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef phileine het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Heb een paar afleveringen gemist en snap er nu niets meer van (heb gisteren en eergisteren wel gekeken). Waarom heeft Sarah immuniteit? Wie hokt nu met wie? Is er vorige week donderdag nog iemand weggegaan?
Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,quote:Ik denk zelf dat vanavond of samantha of sarah er uit zal gaan. Dit omdat ze eigenlijk allebei alleen maar Erik hebben, en die zal toch moeten kiezen tussen een van de twee...
oh dat heb ik dan gemist...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef robertvt het volgende:
[..]
Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,
Ze zeiden in het voorstukje iets van "Een van deze drie dames moet het PH verlaten."
En Manu doet niet mee met de eliminatie of zoiets.
Dat stond toch in die brief van jenneke.
Kan je niet weten natuurlijk. tvp?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef Remidepemi het volgende:
De vrouw die eruit gaat krijgt een brief..
Wat zou daar in staan?
Misschien iets van dat ze ook een man mee het hotel uit moet nemen ofzo?
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.quote:en sarah en erik hebben gewoon een verbond dat ze echt niet zullen breken. die 2 hebben een vette afspraak.
Ja, en daar kwam ook alle oud-hotelgasten terug, maar die hadden ondertussen op tv meerdere afleveringen zien en konden dus goed stoken over wat er onderling allemaal werd verteld. Hier gaat dat jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Bij de amerikaanse versie waren ze daar een stuk creatiever mee.
slappe mik hoe Roxanne & Jay zijn weggewerktquote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.
Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Bij de amerikaanse versie waren ze daar een stuk creatiever mee.
ow zij was ook wel een opvliegend persoontje, mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:55 schreef Guiliano het volgende:
[afbeelding]
deze helemaal links komt terug, ellen ofzo
Ja idd, das echt irritant!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef robertvt het volgende:
Je kan er gewoon totaal niks tegen doen. Als iemand je eruit wil en die krijgt een brief lig je er gewoon 100% zeker uit. Want hij is of immuun, en gaat naast je staan, of hij stuurt je gewoon meteen de laan uit.
Toen Rene bijv. Roelof mog plaatsen, had Tim geen kans meer. Ze hadden net zo goed in die brief kunnen zetten "Rene, kies maar iemand die je eruit wil, en Roelof neemt de plaats in van hem." en die hele eliminatie ronde hadden ze dan net zo goed achterwege kunnen laten.
Dat ging erover dat er werd gevraagd aan Sam iemand weg te sturen die ze het minst gunt, of zoiets, maar zij ging voor jay omdat dat beter was voor Erik, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld wasDat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.
Ten eerste heb ik de regie nergens van beschuldigt, ik zei alleen maar dat ze best een wat variatie mogen brengen met die brieven.quote:Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn.
Wat een bullshit. Net alsof Jay alleen maar met melissa bezig was. Hij heeft daar volgens mij meer vrienden gemaakt dan Erik bijvoorbeeld. Erik is ook pas veeeel later begonnen met een beetje vrienden maken daarzo. Want eerst had hij alleen maar Rene. Hij lag er een keer bijna uit, en toen zag die volgens mij pas in dat hij het alleen niet zou redden.quote:Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
JA en dat niet alleen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Guiliano het volgende:
Trouwens, roxanne en melissa zijn echt triest, want ze zaten samen in het zwembad te ouwehoeren over samantha dat ze zo'n slet was enzo, maar wie staan er volgende maand nou met hun blote kut in de playboy...
Juist....allebei.
Rare smaak heeft die Jimmy danquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
nee gina komte r niet in, marvin komt er in samen met die blonde met dat korte haar....een belg...beetje stom mokkel ook
haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld wasDat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.
Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn. Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
Ik ben wel benieuwd wat voor rol marvin en die andere volgende week krijgen...of ze echt weer vollop mee mogen doen of wat anders.
Ik vond de kop van melissa en jay toen ze het hoorde echt geweldig overigens haha
Dan is mijn reactie nog van toepassingquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef robertvt het volgende:
Ik denk eigenlijk dat jimmy het over Melissa had. Die heeft al meerdere malen aangegeven dat hij haar wel lekker vind.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan is mijn reactie nog van toepassing![]()
ik was nou net zo blij dat er eindelijk wat stemmen tegen die saaie Rene opgingenquote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Erik er uit gaat deze week...en anders volgende week
aha, dank uquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef robertvt het volgende:
"t is opgenomen in Mexico.
Wel mooi dat Erik zich eindelijk een keer laat gaan. Wordt doodmoe van die vent, hoe ie elke keer met zn boekje naar t zwembad zit te staren en zich helemaal geweldig voeltquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen![]()
Roelof weer? Die heeft nu toch wel kansen genoeg gehad?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.
Ik Hoop Gina& Roelof.
Jimmy is ook 1 van mijn favorieten, lache gastquote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy![]()
![]()
Ik ben fan van die gozer geworden gister![]()
Heerlijk...
Niemand mocht de uitslag doorlullen. Vervolgens vertelde melissa tegen roxanne dat zij mocht blijven, en ann-sophie tegen ellen dat zij niet mocht blijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef suus21 het volgende:
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
'T ging gewoon nergens over dat ze op dat moment meteen moesten stemmen. Tanja zei dat ze morgen de stemming moesten houden. Simpel zat. Erik wilde gewoon de stemmen vastleggen, omdat die op dat moment in zijn voorbeeld waren.quote:Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen
ik denk niet dat het een hit is?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Brainwave1 het volgende:
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
nee, om die reden neem ik het op en spoel ik al die herhalingen door, ik heb er geen geduld voorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Brainwave1 het volgende:
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant
Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
Nou poeh he. Wat een moeite. Jay en Rox zijn beiden enkel aangewezen door iemand. Dat kun je toch geen moeite noemen? het enige wat iemand hoefde te doen was hun naam op noemen.quote:Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien.
Als je denkt dat het een nep concept is dan vind ik het wel grappig dat je deze mening uit. Het concept is juist dat ze psychologisch gek gemaakt worden met hun eigen keuzes en opmerkingen. Als je dat niet snapt moet je niet eens gaan kijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef mikerw het volgende:
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.
Nou, Roxanne hoefde nergens te gaan staan. Zij mocht gewoon een koppel uitzoeken om het hotel te verlaten. René stond bij Jenneke, dus zij was automatisch fucked.. Ze had al eerder uitgelaten dat als er 2 mensen uitmochten, het precies die twee waren. Vind het eerlijk gezegd jammer. Ik vond René vaak wel tof.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef phileine het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
VEEL mooier.. en Ann-Sophie ook! En Melisa is al helemaal graflelijk.. Maar okee.. vind Erik, Sarah en Jimmy (hoezo chaosquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef Moja het volgende:
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
![]()
jah? Hmmmmmquote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
daarin stond dat er een stemming gedaan moest worden om 1 van de 4 in het spel te latenquote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,quote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef ZeroVince het volgende:
Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij de finale van Paradise Hotel? (as in: hoe wordt bepaald wie er wint?)
nee dankzij veel geluk is het meeste gegaan zoals hij wilde, niet dankzij hem.quote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef Luuksor het volgende:
Maar hij heeft tot nu toe praktisch alles waargemaakt wat hij heeft beweerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,
Vervolgens mogen alle oude bewoners stemmen wie er wint, Dan krijgt het winnende koppel een brief en in die brief staat of ze het geld willen delen met hun oud koppel genootje yes of the no,
Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.quote:Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.
Let us hope so.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef robertvt het volgende:
[..]
Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Jimmy begint ook een beetje lastig te worden. Ik vond hem in het begin wel lachen. Maar hij lult de hele tijd maar over eerlijkheid. Dan heb je toch het verkeerde spelletje gekozen. Hier draait het om liegen manipuleren en tactisch mensen tegen elkaar uitspelen.he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,
Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.![]()
Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????quote:Op woensdag 23 november 2005 14:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.
Ik zou alleen bij mijn rivalen wel twee echte rivalen neerzetten. Want als ze zeggen van neem een rivaal mee, maakt het toch niet uit als je een bondgenoot hebt neergezet. En zo loop je ook niet de kans dat als je opeens de twee mensen die je als rivalen hebt opgegeven moet meenemen, je alsnog een bondgenoot elimineert.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Guiliano het volgende:
misschien doen ze juist wel het tegenovergestelde van de amerikaanse versie...daar moest degene die weg moest namelijk een bondgenoot meenemen. Dat weten ze vast, dus nu dus ze mss wel een "vijand". Ik vond het idee van manu wel goed, om gewoon bij allebei de kanten 1 iemand die je mag neer te zetten en 1 die je niet mag.
het is nog maar 9 dagen, dus dr gaan er wel veel uit nog (op korte termijn)
Wat mij ook 's opgevallen is, dat Melisa ook bij andere programma's veel wordt uitgenodigd.. O.a. bij Veronica's make over programma "Perfect" e.d.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????
idd !quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef suus21 het volgende:
jimmy is veruit de tofste en eerlijkste gast in PH (en ook de minst lelijke). Van mij mag ie winnen.
Ze weet zeker niet van wiequote:Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef karoltje het volgende:
Volgens Shownieuws () is Melisa drie weken zwanger....!
Ik wild ehet zo graag weten dus heb gister maar even 1,50 betaald om te kijken. Hoef ik vanavond ook niet zolang op te blijven....quote:Op donderdag 24 november 2005 15:06 schreef Guiliano het volgende:
[..]
Ze weet zeker niet van wie![]()
Ben benieuwd wie er vanavond uit moetIk denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Nee niet live.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef Drumpie het volgende:
is de finale van PH wel live dan
Precies. Ik snap ook die geruchten niet dat hij gaat winnen. Of er moeten echt nog hele gekke dingen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Guiliano het volgende:
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
Jay was eruit gestemd, maar mocht weer (quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |