jah? Hmmmmmquote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
daarin stond dat er een stemming gedaan moest worden om 1 van de 4 in het spel te latenquote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk nu de samenvatting, Ze zijn die brief waar anne Sofie op moest letten helemaal vergeten,
Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,quote:Op maandag 21 november 2005 22:49 schreef ZeroVince het volgende:
Weet iemand wat ik me moet voorstellen bij de finale van Paradise Hotel? (as in: hoe wordt bepaald wie er wint?)
nee dankzij veel geluk is het meeste gegaan zoals hij wilde, niet dankzij hem.quote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef Luuksor het volgende:
Maar hij heeft tot nu toe praktisch alles waargemaakt wat hij heeft beweerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er blijven vier mensen over, En die koppels worden dan door elkaar gegooit,
Vervolgens mogen alle oude bewoners stemmen wie er wint, Dan krijgt het winnende koppel een brief en in die brief staat of ze het geld willen delen met hun oud koppel genootje yes of the no,
Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.quote:Ik ben niet zeker of dat zo gaat gebeuren, is dat gezegd? Zo ging het wel in de Amerikaanse versie inderdaad, maar er is in deze versie sowieso niet veel hetzelfde gegaan qua originaliteit als je de Amerikaanse versie er tegenover zet.
Let us hope so.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:36 schreef robertvt het volgende:
[..]
Nou ja. Oude mensen terug was bij de amerikaanse versie ook. En dit bondgenoot/rivaal gedoe, ook. je kan er bijna wel van uit gaan dat de finale ongeveer hetzelfde is. Maar misschien ook niet. Kijken of ze eindelijk zelf iets origineels kunnen verzinnen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die Jimmy begint ook een beetje lastig te worden. Ik vond hem in het begin wel lachen. Maar hij lult de hele tijd maar over eerlijkheid. Dan heb je toch het verkeerde spelletje gekozen. Hier draait het om liegen manipuleren en tactisch mensen tegen elkaar uitspelen.he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
he reminds me of Keith, Dus wie weet, Bovedien heeft ie Anne Sofie achter zich staan en daar vormt hij gewoon een sterk koppel mee, Die Anne Sofie zie ik trouwens ook nog wel winnen. Die zie je amper in de groep dus die raakt ook niet snel bij conflicten betrokken,
Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb die punker amper in beeld gezien sinds ze in het hotel zit.![]()
Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????quote:Op woensdag 23 november 2005 14:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Vind ik best een slimme taktiek. Ze roddelt ook niet veel, waardoor ze ook bijna altijd niet onder schot kán vallen. Less is more soms.
Ik zou alleen bij mijn rivalen wel twee echte rivalen neerzetten. Want als ze zeggen van neem een rivaal mee, maakt het toch niet uit als je een bondgenoot hebt neergezet. En zo loop je ook niet de kans dat als je opeens de twee mensen die je als rivalen hebt opgegeven moet meenemen, je alsnog een bondgenoot elimineert.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Guiliano het volgende:
misschien doen ze juist wel het tegenovergestelde van de amerikaanse versie...daar moest degene die weg moest namelijk een bondgenoot meenemen. Dat weten ze vast, dus nu dus ze mss wel een "vijand". Ik vond het idee van manu wel goed, om gewoon bij allebei de kanten 1 iemand die je mag neer te zetten en 1 die je niet mag.
het is nog maar 9 dagen, dus dr gaan er wel veel uit nog (op korte termijn)
Wat mij ook 's opgevallen is, dat Melisa ook bij andere programma's veel wordt uitgenodigd.. O.a. bij Veronica's make over programma "Perfect" e.d.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar als zij de winnaar zou zijn. Zou ze denk ik wel meer op tv te zien zijn. Ze komt echt bijna niet aan bod. Als die wint heeft de kijker zoiets van WIE????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |