abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31697669
Die Roxanne trok gister ook eindelijk haar mond los,
Ik mag haar wel denk ik laat haar maar winnen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31699109
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef SouthernSun het volgende:
hehe melissa zat het verhaal over die spuitjes tegen roxanne alweer leuk te verdraaien
Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
Ben wel benieuwd naar de beloning voor irritantste man...
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:46:29 #53
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31700971
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef Remidepemi het volgende:

[..]

Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
omdat de kijker wel weet hoe het nou gegaan is en melissa n paar dingen anders vertelde. weet niet meer precies wat het nou was maar ze zei het wel anders dan het gegaan was
pi_31702302
Melissa zei tegen die roelof dat ie pis had gedronken, dus melissa zit nu erik zwart te maken eigenlijk, terwijl het HAAR idee was. wie is er nou vies en smerig

Roxanne vind ik eigenlijk ook 10x niks... loopt met melissa mee, vind ik redelijk dom doen soms (zoals gister tegen erik op de bank, sloeg nergens op) en heeft niet echt een eigen mening eigenlijk...

Doe mij maar samantha & Erik
pi_31702749
Wat is er dan dom aan om eerst de sterkere spelers weg te werken?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:28:29 #56
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31703354
gewoon de achterbakse manier waarop. ze zit wel alles en iedereen te bekritiseren terwijl ze zelf net zo erg is
pi_31709569
Wel erg dom dat Melisa denkt dat ze slim is door Roelof erin te betrekken, maar dat Erik haar wrs keihard onderuit gaat halen..
En wie zal r morgen uit moeten..
pi_31710379
jaja eindelijk ziet men dat die vuile vieze graftak iedereen achter zijn of haar rug belazerd en zwart maakt. dat doet ze vast ook in real life, zo iemand is het wel. en wat een grafhoofd zeg. ik hoop dat ze haar volgende week van die rots af pleuren. nu eerst dat gebruiksvoorwerp van dr, dat zogenaamde macho ventje. en roxanne maar likken. ook weer bij pandoras box. een grote mond opzetten om in de smaak te vallen bij die grafhoer. en manu die bij iedereen likt en klikt. tijd om die vervelende afgeleefde figuren eruit te flikkeren. dag stinkhoer met je neptieten
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:09:30 #59
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31710386
denk dat er morgen ook nog wel een verrassing in zal zitten. en melissa is al gelijk bij roelof weer door de mand gevallen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:10:15 #60
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31710415
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel... Vooral aso Malissa...
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...

Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...
ha ha ha ha ha
pi_31710612
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel... Vooral aso Malissa...
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...

Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...
Ik hoop dat die associale kamphoer met die gore keiharde nep tieten aan de hoogste boom word gehangen
pi_31710786
maar door Melissa is het nu wel leuk om te kijken, net als door kwal Erik. Van mij mag ze blijven. Met niets zeggende, niets ondernemende mensen is het tv programma helemaal bud!
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_31711284
Ik vind Erik nu wel grappig ja,
Die Jay en Melissa blijf ik maar stront irritand vinden
Do it again now
pi_31711313
Melisa: Señorita Irritante

Erik zit me daar toch aardig relaxed weer in het zadel na een spannend afgelopen weekje.
pi_31711483
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
Back in business.
pi_31711557
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
Ik doe met je meeeee..
pi_31717532
Ik denk wel dat roelof nu bij melissa gaat staan... om de week er na bij samantha te gaan staan ofzo. Dan is jay er namelijkj uit, en is melissa nergens meer. Roelof wilt jay er sowieso al uit hebben,en melissa nu ook wel denk ik.
pi_31718504
Maar dat gaat Roelof dus niet bepalen, maar Rene..
En die zal wel weer met Erik gaan overleggen welke man zij eruit willen...
pi_31721404
Volgens Erik gaat Jay er niet uit.
pi_31721433
heeft ie dat gezegd? volgensmij wilt erik melissa er super graag uit hebben, en daarvoor moet dus eigenlijk eerst jay er uit... (en jay wilt ie er ook wel uit volgensmij)

En anders wordt het tim denk ik, dan zetten ze roelof bij samantha...
pi_31725841
Rene zal Tim er wel uitzetten. Hij zei laatst toch tegen Jenneke dat hij van de mannen Tim het liefst ziet vertrekken?

Ik vind het wel geinig dat Roelof nu denkt dat Melissa dat hele verhaal verzonnen heeft, terwijl ze in haar eigen ogen toch gewoon de waarheid verteld.
pi_31740156
Tim is weg.. grappig dat hij zei dat René hem als grootste revaal zag. Echt niet! Hij was the weakest link: goodbye!

Wat is het trouwens met die insecten? Zitten ze in een super top hotel en hebben ze geen horren? Iedere dag zie je weer een ander in een boxershort die grote motten / nachtvlinders kapot slaan!
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_31740514
jammer dat rene die jay niet liet opzouten. maar ja rene's keuze, hij blijkt dus meer een vriend van roelofje dan van erikje. ik hoop dat ze rene nog laten vertellen waarom tim nu echt weg moest, want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat men galbak jay niet weg zou willen hebben. hij was bijna aan het huilen toen erik hem confronteerde met zijn enge gedrag met dat lachen dat tim weg moest en hij lekker niet. raar eigenlijk dat de likkertjes roxanne en manu alleen maar wegliepen en niet tegen erik ingingen om te slijmen bij jay. oooeeee jay gaat erik afmaken, zegtie.....

en waarom laten ze nu niet zien dat die grafhoer voor lul staat met dat gore plannetje van dr, dat iedereen eens weet dat zij iedereen zeik wilde voeren. best wel een anticlimax dat tim wegmoest. en nu weer een man erin, een gigilo, nou daar zal die met die neptieten wel op willen rijden, dus...... dag jay!! en daarna gaat zij er vast uit om medische redenen, gevaar voor anderen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:13:51 #74
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_31740609
hierbij quote ik jay:

"ik vind het vervelend dat uhm......... dat uhmm................. tim naar huis is.......... uhm"
The more debt, the better
pi_31741386
Ik snap René echt niet, Als ik hem was had ik Roelof echt bij Melissa gezet.
Dan is dat zeikwijf niet meer sterk en is die achterlijke mongool er eindelijk uit.

Ik hoop dat van deze mannen Roeloef en Manu het verste komen en van de vrouwen Roxanne en Samantha. Die nieuwe kerel is trouwens ook wel leuk
Do it again now
pi_31745637
Eric
pi_31747111
Ik snap het ook niet hoor waarom hij jay er niet uit gezet heeft... ik denk wel dat het een grote fout geweest is. Samantha zou ook wel voor roelof kunnen kiezen ipv tim denk ik. Tim was echt niet de grootste rivaal...eerder de minste.
jay en melissa zijn nog wel steeds het sterkste koppel denk ik... die kiezen wel voor elkaar, dus jay had er echt uitgemoeten.

Ik vind het ook stom van erik dat ie helemaal niks meer over dat hele gebeuren verteld... hij had melissa daar juist vet mee de grond in kunnen stampen...als hij gewoon in de groep verteld dat het haar idee was en dat hij het niet echt gedaan had... was een prachtkans denk ik, dan kon iedereen zien hoe melissa echt was. vooral omdat erik het tijdens het hele gebeuren aan sarah en rene (geloof ik) verteld heeft, dus hij kan bewijzen dat het niet echt was.
pi_31747130
ik denk trouwens dat die nieuwe kerel het gevaarlijkst is voor melissa en roxanne, die 2 zullen hem wss wel de meeste aandacht gaan geven en hij hun
pi_31754168
Rene heeft gewoon voor zekerheid gekozen. Hiermee heeft hij bewezen dat hij zich door niemand laat beinvloeden.. en zich houdt aan bestaande afspraken. Ray blij, Melissa blij, Roxanne blij, Manu blij.. en hij voldoet aan de wens van Samantha die graag met Roelof op de kamer wilde.. zonder de afspraak met Tim te schenden.. en dat kon op twee manieren..één ervan hebben we gisteren gezien. Errug voorspelbaar, maar of het ook de beste tactiek is, betwijfel ik. Genoeg back up.. Sam, Rox en Jenneke.
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_31774763
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...

Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31841680
Mooi dat de twee domste klootviolen zichzelf als strategische grootmeesters zien. Jay en Melissa dus.
pi_31857770
Ik vond de aflevering saai gisteren.....
pi_31858630
Ik vond m juist wel grappig.
Erik was alleen echt ranzig (maja, issie altijd )
En best een lekker ding die nieuwe vent, alleen weet ie t zo goed van zichzelf..
pi_31860797
Erik viel wel een beetje tegen gister mss... hij was echt zo zat, maar goed 16 tequila's...omg
das echt veel
die melissa gaat echt op die nieuwe gast vallen... vind ik wel cool Ik vind hem wel OK zoals ie zich tot nu toe gedragen heeft. Roelof vind ik ook steeds cooler worden. Vanavond weer een aflevering...

ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
pi_31868338
Ik vond de aflevering van gister ook wel leuk.
Die Erik werd echt agressief. hehe.

Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:43:32 #86
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31868653
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef robertvt het volgende:
Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
yep
pi_31869951
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Guiliano het volgende:

ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
Ik vind ook dat ze makkelijk een uur vol kunnen maken en meer van die feestjes te laten zien i.p.v. van altijd dat stom gelul tussendoor.

Naar zatte mensen kijken is tof.
pi_31870247
dave = erik.

haha!
pi_31870262
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
melissa is blond, jay is neger, dan krijg je ervan he.

ook heb ik me vaker zitten rukken op melissa, want ze is ubergeil woehoe
pi_31872948
Melissa heeft wel een pijpmondje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31873345
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...

Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
Ja inderdaad , Nu kan Jay nog gaan lopen spoken.
Do it again now
pi_31888125
Die Jimmy is een leuke gast maar volgens mij past die niet bij de huidige dames.
Aan de andere kant nog twee dagen dan is het donderdag en hij heeft nog steeds geen partner misschien mag hij wel iemand naar huis sturen. Wel vreemd trouwens drie mannen rondes achter elkaar.
Do it again now
pi_31890599
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
pi_31892702
niet zo veel, is bar weinig gebeurt eigenlijk vond ik...
ik ben wel benieuwd of jimmy nou ook weer immuniteit gaat krijgen...zou ik wel een beetje erg aso tegenover de mannen vinden eigenlijk. Ik vind dat sowieso een beetje lame, want dan wordt het veel meer een kans van mazzel om te winnen dan echt spelen, aangezien je daar eigenlijk weinig aan kunt doen.

Die Manu is echt een jankert zeg, jesus....wat kan die gast zielig doen....de hele aflevering ging zo'n beetje over manu die zielig deed :/
pi_31896697
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Twee hagedissen waren aan het sexen!
pi_31901710
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef robertvt het volgende:

[..]

Twee hagedissen waren aan het sexen!
Neeeeeeee. En dat heb ik gemist? Nondeju!
  woensdag 2 november 2005 @ 18:48:07 #97
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31904433
Ik vind Jimmy hot!
Zijn gezicht is mooi, zijn haar en lichaam ook...Hij is ook interessant en gezellig...
ha ha ha ha ha
pi_31906576
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Niet echt veel. Wat gehuilebalk van Manu. Wat een zeur is dat zeg. Het lijkt wel een wijf.
pi_31913156
Roxanne

Sarah
Do it again now
pi_31924009
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roxanne

Sarah
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel

ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')