Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef SouthernSun het volgende:
hehe melissa zat het verhaal over die spuitjes tegen roxanne alweer leuk te verdraaien
omdat de kijker wel weet hoe het nou gegaan is en melissa n paar dingen anders vertelde. weet niet meer precies wat het nou was maar ze zei het wel anders dan het gegaan wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef Remidepemi het volgende:
[..]
Dat weet je toch helemaal niet? Je hoorde eerst alleen Erik over wat zij heeft gezegd, en later zegt zij iets tegen Roxanne. Dus je weet niet wie nou wat verdraaid.
Lijkt mij.
Ik hoop dat die associale kamphoer met die gore keiharde nep tieten aan de hoogste boom word gehangenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne en Melissa zijn de irritanste personen in het hotel...Vooral aso Malissa...
![]()
Ze kunnen helemaal niet tegen een vraag en kritiek, ze schieten meteen in stress...![]()
Ik hoop dat Erik en Sarah winnen...![]()
Ik doe met je meeeee..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
Wat een heerlijk spel is het ook. Mocht er volgend jaar weer een versie komen, dan geef ik me ook op
yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef robertvt het volgende:
Maar gatver, dat kotsen van hem. Gooide hij nou zo'n kussen naar beneden dat onder zat met kots?
Ik vind ook dat ze makkelijk een uur vol kunnen maken en meer van die feestjes te laten zien i.p.v. van altijd dat stom gelul tussendoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:46 schreef Guiliano het volgende:
ik vind 30 minuten echt te kort trouwens, das echt zo voorbij
melissa is blond, jay is neger, dan krijg je ervan he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
Ja inderdaad , Nu kan Jay nog gaan lopen spoken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
René heeft er voor gekozen om de allemansvriend te blijven. Tim was redelijk afgezonderd, niemand ligt wakker van hem en hij voegt zich totaal niet bij de groep...
Voor het programma is het wel een waardeloze keuze. René had nu de ultieme kans om Jay naar huis te sturen.
Twee hagedissen waren aan het sexen!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Neeeeeeee. En dat heb ik gemist? Nondeju!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:38 schreef robertvt het volgende:
[..]
Twee hagedissen waren aan het sexen!![]()
Niet echt veel. Wat gehuilebalk van Manu. Wat een zeur is dat zeg. Het lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Morrigun99 het volgende:
Gisteren niet kunnen kijken en vanavond ook geen tijd voor de herhaling. Wat heb ik allemaal gemist?
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |