abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31983425
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig
pi_31983745
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 08:07 schreef Moja het volgende:
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:55:46 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31986275
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staan hij had tenslotte ook imuniteit..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31988028
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 09:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
Ik vind het genieten geblazen om te kijken door die Eric. Hij maakt het programma top.

Roelof vond ik het meest irritant. Met zijn misselijke homo accentje. Beetje bang homootje was dat.

[ Bericht 12% gewijzigd door Halfgedraaide op 05-11-2005 14:01:29 ]
pi_31993907
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staan hij had tenslotte ook imuniteit..
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:56:03 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31994093
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
erik heeft genoeg kansen gehad om jay of melissa eruit te gooien en andersom ook.
Grootste praatjes en ruige praat.. maar toch zitten ze er nog alledrie in....
daardoor denk ik daar is meer aan de hand. we zullen wel zien he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31998493
Erik wil Jay er wel uit hebben, maar dan wel zo dat hij niet een kamer met Melisa hoeft te delen. Al heeft hij liever dat Melisa verdwijnt ipv Jay.
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:05:22 #133
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_32006832
Het zal wel aan mij liggen, maar al die keren dat ik er midden in kom vallen, snap ik totaal niks van het doel van dit programma. Al dat gezever over tactiek enzo. En die Erik die daar een beetje de coole kneus aan het uithangen is..Ik vind echt met stip een van de mindere reality progs.

Zei de anders zo reality prog verslaafde.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_32014122
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.

Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
pi_32055940
Die Zack was echt een loser btw.

Ik denk dat Erik Jay er niet uit heeft gegooid omdat hij echt NIET met melissa in 1 bed zou kunnen slapen... misschien was melissa dan ook wel opgestapt trouwens
Dat zou wel meesterlijk zijn...dat melissa dan gezegd had van nou dan ga ik ook want ik ga niet met die gast in 1 bed liggen
Vanavond weer een nieuwe aflevering
pi_32056921
Eigenlijk snap ik het niet helemaal als Erik echt tactisch had gespeeld, had hij Jay weggestemd zodat Melissa de week daarop nergens terecht kon. Hjij had het er nog de hele tijd over dat Melissa zonodig wegmoest

En ja ok dan hadden ze in theorie bij elkaar moeten slapen. Maar bij de Amerikaanse Paradise gebeurde dat ook niet altijd even strikt. En sinds wanneer trekt Erik zich daar iets van aan
pi_32060844
quote:
Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef robertvt het volgende:

[..]

Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_32072325
allemaal acteurs dus, het feit dat er zomaar gasten terug het hotel in worden gestuurd zegt al genoeg. beetje a la big brother zoveel, de regie bepaalt, maar dat zie je natuurlijk niet..

ps. Als ik Jay was (denk maar dat ik me aanmeld voor dit programma) dan had ik die Erik allang de t*fus getrapt. Eerste gipsvlucht richting Belgie..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_32075906
Ik vond het best een goede grap met die nieuwkomer, dat ze d'r zo butt af gingen spiegelen via de videoband.

Had het wel meteen door, maar gasten niet.
pi_32075946
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
pi_32078247
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Das waar. Een mix tussen Zack en Tom dan.

En mijns inziens heeft Melissa Jay toch harder nodig dan hij haar.
pi_32082088
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
Ja idd..
En Sarah heeft immuniteit.. hoop dan wel dat ze dus niet weer als laatste mag kiezen, kan ze zelf bepalen wie r uit moet. Das nie leuk.
Beter als ze gewoon ergens gaat staan waar de dames dan nie bij mogen komen.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_32086839
Ik zie Melissa wel voor jimmy kiezen ipv jay...
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
manu? nee, die gaat voor die nieuwe
rene? mss, maar die wilt dat niet
jimmy dus

ik denk dat roxanne en melissa dr het beroertst voor staan...
wanneer is die eliminatie ronde, morgen?
pi_32087668
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Guiliano het volgende:
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet eens zozeer weet of Melissa en Erik een no way koppel is. Ik heb het gevoel dat Melissa toch een beetje aan het bijsturen is wat betreft haar taktiek. Ik denk eerder dat Erik niet bij Melissa wil, dan andersom.
pi_32087680
@ Guilliano: En eliminatieronde's zijn op donderdag.
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:59:41 #146
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32091984
gister was n leuke aflevering.
die nieuwe vrouw die toch best wel lekker is en tis ook leuk dat het echt alleen nog maar over sex kan gaan daar
pi_32098020
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.

manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
pi_32098931
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef mikerw het volgende:
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.

manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
sarah heeft immuniteit.... dus dat betekend..... samantha exit... hoop ik
pi_32111564
leuke aflevering gister:)
Echt lache actie van die jimmy hoor bahaha, wat liet jay zich weer heerlijk kennen
ik denk niet dat jenneke voor samantha kiest...zij, samantha en rene gaan continue met zn 3en om... tenzij ze jaloers is op sam mss maar wss krijgt ze danr ene ook tegen dr, en dat wilt ze ook niet, dus ik denk niet dat ze dat doet. daarnaast zal rene wel wat invloed op dr hebben en die wilt sam dr niet uit.
ik denk persoonlijk roxanne... die ligt nu toch een beetje buiten boord...en rene vind dr eik ook 10x niks volgensmij.
pi_32112069
Melissa, wat een zielig wijf zeg. Vreselijk om te zien hoe ze helemaal lyrisch word als ze weer een lekkere roddel over iemand heeft of iemand heerlijk de grond in kan boren

en ze is nog lelijk ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')