Inderdaad een zielig misselijk mannetje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:07 schreef Moja het volgende:
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig![]()
Ik vind het genieten geblazen om te kijken door die Eric. Hij maakt het programma top.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staanhij had tenslotte ook imuniteit..
erik heeft genoeg kansen gehad om jay of melissa eruit te gooien en andersom ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.
Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
Das waar. Een mix tussen Zack en Tom dan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Ja idd..quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet eens zozeer weet of Melissa en Erik een no way koppel is. Ik heb het gevoel dat Melissa toch een beetje aan het bijsturen is wat betreft haar taktiek. Ik denk eerder dat Erik niet bij Melissa wil, dan andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Guiliano het volgende:
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
sarah heeft immuniteit.... dus dat betekend..... samantha exit... hoop ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef mikerw het volgende:
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.
manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |