Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Guiliano het volgende:
[..]
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel![]()
![]()
ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo![]()
Dat zo inderdaad zo kunnen zijn! Dus dat betekend dat Jay eruit vliegt, hij toch mag blijven en eric eruit stemtquote:Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
Roelof.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
ja melissa denkt dat ze met die nepgevallen en die stinkende ragkop mannen aantrekt. nouja misschien die jimmy want die neukt alles wat los en vast zit als ie z'n zin niet gaat krijgen dalijk. Roxanne, jammer van dat kutkarakter en die grote mond waar alleen maar onzin uitkomt, want de rest gaat wel voor een paar keer. Wat kan die liegen zeg die roxanne.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef misteriks het volgende:
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heben daar moeten mannen op vallen ??!
![]()
Roelof is eruit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Dus even samengevat:
Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
dat is haar opgedragen om eerst een schijnbeweging te maken om het zogenaamd spannend te houden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Guiliano het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:59 schreef Guiliano het volgende:
Ik vond het wel een grappig aflevering gisterWel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bedIk denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:07 schreef Moja het volgende:
Erik vind ik eigenlijk een beetje zielig![]()
Ik vind het genieten geblazen om te kijken door die Eric. Hij maakt het programma top.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad een zielig misselijk mannetje!
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
als erik jay er zo graag uit had willen hebben.. had die alwel bij melissa gaan staanhij had tenslotte ook imuniteit..
erik heeft genoeg kansen gehad om jay of melissa eruit te gooien en andersom ook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:49 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik was idd een beetje verbaasd dat dat niet gebeurde! Erik wil Jay er toch zop graag uit?
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.
Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ik zie jimmy meer als een Zack. Die gast kon ook alleen maar over zichzelf lullen.
Das waar. Een mix tussen Zack en Tom dan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah bij Jimmy vind ik het wel grappig en vraag ik me af of je het wel serieus moet nemen.
Bij Zack was het gewoon ronduit irritand.
Ja idd..quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Jaytonism het volgende:
Ook wel grappig dat het ó zo solide koppeltje Jay en Melissa langzaam maar zeker wegebt, ben benieuwd waar die 2 later nog belanden. De vraag is denk ik een beetje wie, wie straks gaat naaien bij een eliminatieronde.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik niet eens zozeer weet of Melissa en Erik een no way koppel is. Ik heb het gevoel dat Melissa toch een beetje aan het bijsturen is wat betreft haar taktiek. Ik denk eerder dat Erik niet bij Melissa wil, dan andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:43 schreef Guiliano het volgende:
wie anders..ze wilt een partner ruil zegt ze.... met erik? no way
sarah heeft immuniteit.... dus dat betekend..... samantha exit... hoop ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:38 schreef mikerw het volgende:
melissa gaat niet voor de sex zegt ze, en ze lult achter jay's rug dattie zo stoer is. nou het zou me niet verbazen als die 2 buiten beeld hebben legge klappen, en afgeknapt is op jay en nu jimmy wil rijden. maar ze zegt tegen roxy dat ze dat niet wil omdat ze zeker bang is dat roxy eerst mag.
manu kiest anniesofie, roxy bij jay of eruit. melissa naar jimmy, dan is of sarah of samantha eruit. wie erik daar zal kiezen, geen idee, z'n pik of verstand.
Dát boeit mensen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jay Jay Jay wat ben je toch ook een achterlijke mongool.
Ging hij Jimmy nu echt slaan?, En dan moest Zack er toen uit in de Amerikaanse versie omdat hij een dreigement had ge uit. Nou Jay heeft er nu al meer dan 6 uitgekraamt.
Noem ieder andere progamma . De Bus, Big Brother ER en hij was er al lang uitgezet met ze rare gedrag.
tsja, dat doe je toch niet?quote:Ik kan Jay ook wel begrijpen hoor, als een gozer zn vinger in je anus probeert te douwen en je aan je ballen trekt...lijkt me ook niet zo leuk, ookal is het als grapje bedoeld
Ik weet niet vanaf waar je het niet meer gezien hebt, maar ik zal beginnen bij waarom Sarah immuniteit heeftquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef phileine het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Heb een paar afleveringen gemist en snap er nu niets meer van (heb gisteren en eergisteren wel gekeken). Waarom heeft Sarah immuniteit? Wie hokt nu met wie? Is er vorige week donderdag nog iemand weggegaan?
Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,quote:Ik denk zelf dat vanavond of samantha of sarah er uit zal gaan. Dit omdat ze eigenlijk allebei alleen maar Erik hebben, en die zal toch moeten kiezen tussen een van de twee...
oh dat heb ik dan gemist...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef robertvt het volgende:
[..]
Volgens mij is Sarah nog gewoon immuun ook,
Ze zeiden in het voorstukje iets van "Een van deze drie dames moet het PH verlaten."
En Manu doet niet mee met de eliminatie of zoiets.
Dat stond toch in die brief van jenneke.
Kan je niet weten natuurlijk. tvp?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef Remidepemi het volgende:
De vrouw die eruit gaat krijgt een brief..
Wat zou daar in staan?
Misschien iets van dat ze ook een man mee het hotel uit moet nemen ofzo?
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.quote:en sarah en erik hebben gewoon een verbond dat ze echt niet zullen breken. die 2 hebben een vette afspraak.
Ja, en daar kwam ook alle oud-hotelgasten terug, maar die hadden ondertussen op tv meerdere afleveringen zien en konden dus goed stoken over wat er onderling allemaal werd verteld. Hier gaat dat jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Bij de amerikaanse versie waren ze daar een stuk creatiever mee.
slappe mik hoe Roxanne & Jay zijn weggewerktquote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef robertvt het volgende:
Die twee hebben helemaal geen afspraak. Als Sam het niet verpest had de laatste tijd had Erik liever met Sam verder gegaan. Sarah was maar 'tactisch speelgoed'.
Ik vind trouwens dat die makers het maar makkelijk oplossen allemaal steeds met die brieven. Het is elke keer "Jij bent immuun" of "Jij mag iemand wegsturen."
Bij de amerikaanse versie waren ze daar een stuk creatiever mee.
ow zij was ook wel een opvliegend persoontje, mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:55 schreef Guiliano het volgende:
[afbeelding]
deze helemaal links komt terug, ellen ofzo
Ja idd, das echt irritant!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef robertvt het volgende:
Je kan er gewoon totaal niks tegen doen. Als iemand je eruit wil en die krijgt een brief lig je er gewoon 100% zeker uit. Want hij is of immuun, en gaat naast je staan, of hij stuurt je gewoon meteen de laan uit.
Toen Rene bijv. Roelof mog plaatsen, had Tim geen kans meer. Ze hadden net zo goed in die brief kunnen zetten "Rene, kies maar iemand die je eruit wil, en Roelof neemt de plaats in van hem." en die hele eliminatie ronde hadden ze dan net zo goed achterwege kunnen laten.
Dat ging erover dat er werd gevraagd aan Sam iemand weg te sturen die ze het minst gunt, of zoiets, maar zij ging voor jay omdat dat beter was voor Erik, zeg maar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld wasDat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.
Ten eerste heb ik de regie nergens van beschuldigt, ik zei alleen maar dat ze best een wat variatie mogen brengen met die brieven.quote:Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn.
Wat een bullshit. Net alsof Jay alleen maar met melissa bezig was. Hij heeft daar volgens mij meer vrienden gemaakt dan Erik bijvoorbeeld. Erik is ook pas veeeel later begonnen met een beetje vrienden maken daarzo. Want eerst had hij alleen maar Rene. Hij lag er een keer bijna uit, en toen zag die volgens mij pas in dat hij het alleen niet zou redden.quote:Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
JA en dat niet alleen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Guiliano het volgende:
Trouwens, roxanne en melissa zijn echt triest, want ze zaten samen in het zwembad te ouwehoeren over samantha dat ze zo'n slet was enzo, maar wie staan er volgende maand nou met hun blote kut in de playboy...
Juist....allebei.
Rare smaak heeft die Jimmy danquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Guiliano het volgende:
nee gina komte r niet in, marvin komt er in samen met die blonde met dat korte haar....een belg...beetje stom mokkel ook
haha echt geweldig gister. erg zwak van jay om samantha af te kraken, net alsof het haar schuld wasDat was natuurlijk vette BS, want ze MOEST IEMAND kiezen. Beetje triest om dan te zeggen van "het zegt wel wat over samantha"... :/
triest figuur is het.
Ik ben het er niet mee eens dat je er niks aan kunt doen en dat de regie het bepaald... ik weet zeker dat als jay niet 600 keer "kanker hoer" had gezegd en zich zo sjonnie-achtig had opgesteld, dat de kans dat samantha hem had gekozen stukken minder zou zijn. Als jij er voor zicht dat je tegen iedereen gewoon aardig blijft, zal je dr niet zo snel uitgestemt worden. Maar dat doen ze niet, de meeste denken dat als ze 1 vaste partner hebben waarmee ze vriendjes zijn, dat ze wel goed zitten, maar dat is dus mooi niet zo.
Ik ben wel benieuwd wat voor rol marvin en die andere volgende week krijgen...of ze echt weer vollop mee mogen doen of wat anders.
Ik vond de kop van melissa en jay toen ze het hoorde echt geweldig overigens haha
Dan is mijn reactie nog van toepassingquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:31 schreef robertvt het volgende:
Ik denk eigenlijk dat jimmy het over Melissa had. Die heeft al meerdere malen aangegeven dat hij haar wel lekker vind.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan is mijn reactie nog van toepassing![]()
ik was nou net zo blij dat er eindelijk wat stemmen tegen die saaie Rene opgingenquote:Op maandag 14 november 2005 23:23 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Erik er uit gaat deze week...en anders volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |