abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 november 2005 @ 12:25:50 #101
8781 crew  Frutsel
pi_31924408
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
pi_31934214
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Guiliano het volgende:

[..]

Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel

ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo
Dat zou nog eens leuk zijn
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31934716
Ja, dan zijn in elk geval al die afspraken fucked. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen, toch, maar ik vind wel dat roelof en jimmy een beetje gelijk hebben, het is wel een beetje saai zo.
Maar het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt...
pi_31935125
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
Dat zo inderdaad zo kunnen zijn! Dus dat betekend dat Jay eruit vliegt, hij toch mag blijven en eric eruit stemt
pi_31935139
Roelof gaat er volgens mij gewoon uit.
pi_31935438
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
  donderdag 3 november 2005 @ 19:30:30 #107
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_31936262
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heb en daar moeten mannen op vallen ??!
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_31936840
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
Roelof.
pi_31937132
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef misteriks het volgende:
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heb en daar moeten mannen op vallen ??!
ja melissa denkt dat ze met die nepgevallen en die stinkende ragkop mannen aantrekt. nouja misschien die jimmy want die neukt alles wat los en vast zit als ie z'n zin niet gaat krijgen dalijk. Roxanne, jammer van dat kutkarakter en die grote mond waar alleen maar onzin uitkomt, want de rest gaat wel voor een paar keer. Wat kan die liegen zeg die roxanne.

jay is bang voor melissa en lult maar met haar mee, en lult zich vaak helemaal klem met z'n semi stoere opmerkingen. Jammer dat erik ook vaak van mening verandert. Tegen jay zegt ie: ja die jimmy moet eruit. Alleen tegen de camera zegt hij: toffe kerel die jimmy, en later tegen sarah is het weer jimmy moet eruit, vieze gast.

Die jimmy lult inderdaad alleen maar over zichzelf en zijn lul die al heeeeel lang niet uitgelatenis zo te zien. nou ja, gelukkig is melissa er, die zal hem graag wel eens een beetje helpen. Er wordt wel steeds onzettend geluld door de voice over en kandidaten. actie actie, spectaculair, sex, neuken, geile wijven, maar tot nu toe heb ik nog niets meer gezien dan een kusje van sarah aan marvin, en iets met die tim?. Laat melissa en sjimmie nou eens hun gang gaan, dan krijgen we wel wat actie.
pi_31943149
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Roelof.
Jij bent goed
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_31943770
Manu: ik heb altijd mijn mening gegeven. haha nou, zag je die kop toen jay wat tegen hem zei. hij geeft nooit zijn mening, slappe sliert spaghetti. de hele week aan het huilen, buuuuh, nou volgende week kan je dat viswijf eruitpleuren manu. samantha bij jou en weg met die roxy.
Melissa, zei ze nou dat ze sex niet leuk vindt? nou die jimmy zal dr nog wel eens komen smeren als ie ziet dat sarah dichtgelijmd zit. En wie komt erin?? paaldanseresje ansjovies ofzoiets? ja en jay natuurlijk die weer als eerste wil, melissa jaloers en dus maar klappen met sjimmie.

nounou wat was die eliminatie spectaculair en anders en ongekend spannend zeg. de enige twee die wat risico durven te nemen zijn sarah en erik. en wanneer komt die sex nou? ik zie de hele tijd die jimmy lullen over z'n snikkel maar er vervolgens niks mee doen. alleen als ie weet dat er een camera staat ff ze reet laten zien en naakt gaan zwemmen. grote mond kleine lul??

Rene..stja, alleen maar slappe praatjes, loopt over van z'n ene billenmaatje naar de andere. Jenneke.. komt niet zoveel uit behalve kots. Hopen dat het volgende week nou eindelijk maar eens wat leuker wordt
pi_31951422
Ik vond het wel een grappig aflevering gister Wel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bed Ik denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
pi_31951431
Oja over volgende week dus, die beelden zien dr wel wat pikanter uit Wie stond er nou onder die douche naakt? Was dat samantha of een nieuwe?
pi_31951661
Dus even samengevat:

Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:09:59 #115
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31955900
Wat is er gebeurt met Melissa`s lippen? Hebben ze ook silliconen?
ha ha ha ha ha
pi_31956622
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Dus even samengevat:

Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
Roelof is eruit.

De dames mochten eerst Jimmy kiezen, diegene die voor Jimmy koos krijgt in de volgende eliminatie ronde immuniteit. Hierop besluit Sarah bij Jimmy te gaan staan. De partner van degene die Jimmy kiest krijgt een brief, in dit geval Erik. Hierin staat dat hij immuun is voor deze eliminatieronde. Erik gaat bij Samantha staan, waar Roelof al stond. Roelof moet dus een nieuwe partner kiezen omdat Erik immuun is en vervolgens gaat Roelof bij Melisa staan, net zoals Jay. Manu bij Roxanne. Rene bij Jenneke.

Melisa kiest voor Jay en stuurt dus Roelof naar huis.
pi_31958176
Wat is die Manu een jankwijf zeg jezus man ga naar huis ofzo

irriteer me ook aan Jay met zn kankerwijven en kutwijven de hele tijd
pi_31958740
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:43:59 #119
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31958989
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Guiliano het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
dat is haar opgedragen om eerst een schijnbeweging te maken om het zogenaamd spannend te houden...
fijn!
pi_31968705
Die Manu

Wat een zielig ventje.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:50:16 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31971807
melisa en erik doen maar net alsof.. zou me nie verbazen als die twee samen een snood plannetje in elkaar gekonkeld hebben...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:08:11 #122
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31972290
damnit gister niet kunnen kijken en de herhaling vandaag ook niet.

is het toevallig op die site nog te bekijken?
pi_31973978
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 08:59 schreef Guiliano het volgende:
Ik vond het wel een grappig aflevering gister Wel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bed Ik denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.
Misschien word het toch nog leuk.

Die Jimmy zie ik trouwens als een soort mix tussen Keith en Tom.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31974571
Ja idd. Ik vind gister toch wel een van de leukste afleveringen tot nu toe
Er lijkt niet veel gebeurt te zijn, maar dat is er toch wel denk ik. De mannen zijn er goe dvan af gekomen (oude garde) en de vrouwen nu nog wel. Maar vergis je niet. Volgende week, heeft sarah imuniteit, en moeten de vrouwen bij de mannen gaan staan. Dus als sarah bij jay gaat staan....
Als sarah nu trouw blijft aan eriik, en bij jay gaat staan, staan ze samen erg sterk denk ik.
Rene kiest denk ik jenneke boven roxanne, als ie moet kiezen. Rox is niet meer welkom bij manu (zegt ie nu welliswaar...maar toch).
ik hoop alleen wel dat sarah als laatste mag kiezen, want dan heeft ze veel meer power. mmm verslavend progamma

Vinden jullie nou de NL versie leuker dan de USA versie?
Btw, ik vind Erik dus ABSOLUUT NIET de NL-versie van die loser uit de USA-versie...hoe heet ie ook alweer..adam ofzo? Die kneus iig. Die was ooke cht dom en een loser die zn bek niet open durfde te trekken als dat nodig was...erik zeker wel.
pi_31974596
Ah, dave dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')