Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Guiliano het volgende:
[..]
Ik vond anders wel dat sarah gister gelijk had. Het was mss wel een beetje overdreven om dat zo in de groep te gaan vertellen enzo, maar het was wel zo. Roxanne reageerde daar wel erg overdreven op. Sarah is overigens verder wel![]()
![]()
ben wel benieuwd naar die eliminatie ronde... die presenator zei dat het er eentje werd die ze nog nooit eerder zo hadden mee gemaakt. Misschien mag er wel niemand bij hun huidige partner gaan staan ofzo![]()
Dat zo inderdaad zo kunnen zijn! Dus dat betekend dat Jay eruit vliegt, hij toch mag blijven en eric eruit stemtquote:Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat er eentje uitgaat...en dat die dan volgens de ' paradise hotel formule' in het spel blijft en alsnog opnieuw mag kiezen wie er uitgaat...terwijl ze/hij er zelf inblijft...
Roelof.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Remidepemi het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.. Wel raar dat r alweer een man uit moet..
We zullen zien...
ja melissa denkt dat ze met die nepgevallen en die stinkende ragkop mannen aantrekt. nouja misschien die jimmy want die neukt alles wat los en vast zit als ie z'n zin niet gaat krijgen dalijk. Roxanne, jammer van dat kutkarakter en die grote mond waar alleen maar onzin uitkomt, want de rest gaat wel voor een paar keer. Wat kan die liegen zeg die roxanne.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:30 schreef misteriks het volgende:
wat is die melissa ongeveer het mottigste monster dat ik ooit gezien heben daar moeten mannen op vallen ??!
![]()
Roelof is eruit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Dus even samengevat:
Wie is er nu uit?
En welke nieuwe koppels zijn ontstaan?
dat is haar opgedragen om eerst een schijnbeweging te maken om het zogenaamd spannend te houden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:36 schreef Guiliano het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat melissa toch voor roelof ging kiezen
Volgensmij was ze best aan het twijfelen... kvond niet echt dat ze een zekere beslissing nam
En Roxanne hoeft ook niet meer op Manu te rekenen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:59 schreef Guiliano het volgende:
Ik vond het wel een grappig aflevering gisterWel jammer dat erik niet bij melissa ging staan, dan was het echt leuk geworden
Ik denk alleen dat dat niet goed zou gaan, die twee in 1 bedIk denk dat Erik dat zelf ook wel gezien heeft, en het daarom niet gedaan heeft... want opzich was dit wel DE kans voor hem on ze dr uit te zetten...hij heeft nu meer zn gevoel/hart gevolgend volgensmij.
Samantha vind Erik nog best OK volgensmij.
Grote kans dat rox er volgende week uit gaat ja, want Rene vind Jenneke volgensmij ook gewoon 10x leuker en roxanne maar stom. Bah nou moeten we weer 3 dagen wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |