aha, dank uquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef robertvt het volgende:
"t is opgenomen in Mexico.
Wel mooi dat Erik zich eindelijk een keer laat gaan. Wordt doodmoe van die vent, hoe ie elke keer met zn boekje naar t zwembad zit te staren en zich helemaal geweldig voeltquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen![]()
Roelof weer? Die heeft nu toch wel kansen genoeg gehad?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.
Ik Hoop Gina& Roelof.
Jimmy is ook 1 van mijn favorieten, lache gastquote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy![]()
![]()
Ik ben fan van die gozer geworden gister![]()
Heerlijk...
Niemand mocht de uitslag doorlullen. Vervolgens vertelde melissa tegen roxanne dat zij mocht blijven, en ann-sophie tegen ellen dat zij niet mocht blijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef suus21 het volgende:
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
'T ging gewoon nergens over dat ze op dat moment meteen moesten stemmen. Tanja zei dat ze morgen de stemming moesten houden. Simpel zat. Erik wilde gewoon de stemmen vastleggen, omdat die op dat moment in zijn voorbeeld waren.quote:Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen
ik denk niet dat het een hit is?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Brainwave1 het volgende:
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
nee, om die reden neem ik het op en spoel ik al die herhalingen door, ik heb er geen geduld voorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Brainwave1 het volgende:
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant
Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
Nou poeh he. Wat een moeite. Jay en Rox zijn beiden enkel aangewezen door iemand. Dat kun je toch geen moeite noemen? het enige wat iemand hoefde te doen was hun naam op noemen.quote:Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien.
Als je denkt dat het een nep concept is dan vind ik het wel grappig dat je deze mening uit. Het concept is juist dat ze psychologisch gek gemaakt worden met hun eigen keuzes en opmerkingen. Als je dat niet snapt moet je niet eens gaan kijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef mikerw het volgende:
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.
Nou, Roxanne hoefde nergens te gaan staan. Zij mocht gewoon een koppel uitzoeken om het hotel te verlaten. René stond bij Jenneke, dus zij was automatisch fucked.. Ze had al eerder uitgelaten dat als er 2 mensen uitmochten, het precies die twee waren. Vind het eerlijk gezegd jammer. Ik vond René vaak wel tof.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef phileine het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
VEEL mooier.. en Ann-Sophie ook! En Melisa is al helemaal graflelijk.. Maar okee.. vind Erik, Sarah en Jimmy (hoezo chaosquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef Moja het volgende:
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |