abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32275896
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:25 schreef robertvt het volgende:
"t is opgenomen in Mexico.
aha, dank u
dus ze kan niet even op en en neer naar huis ofzo:)

ze wisselt wel af met die Belische pief, die heb ik al een tijdje niet gezien

weet je ook in hoeveel tijd zich dit allemaal af heeft gespeeld?
pi_32279925
Ongeveer 7 weken geloof ik..
Wie komen er nou vandaag bij?
Roxanne en ??
Vind t wel grappig, al die oude mensen terug, maar neem nie aan dat ze allemaal mogen blijven tot de eliminatie ronde..
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_32282321
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:29 schreef Remidepemi het volgende:
Roxanne en ??
Tim
pi_32282506
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.

Ik Hoop Gina & Roelof.

Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_32282817
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Wat zou dat met Jimmy en Erik zijn zou Jimmy bij hem ook een vinger in de kont hebben willen duwen
Wel mooi dat Erik zich eindelijk een keer laat gaan. Wordt doodmoe van die vent, hoe ie elke keer met zn boekje naar t zwembad zit te staren en zich helemaal geweldig voelt
pi_32283044
schijnt dat Melissa pas in het kerstnummer van de playboy komt te staan.

Ik vond online hier nog wat oude foto's van haar. ( bloot, dus 18+ niet geschikt voor werk etc etc)

Er staat ook een speculatie online wie er gewonnen zou hebben. Een vriend van Erik heeft gebabbeld. Maar of het waar is?

*link edit*
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_32283524
Erik laat zich gaan vanwege een stemming.. Ik hoorde hem iets roepen over ..nu is de stemming al geweest..KLOOTZAK...gheghe

Het wordt tijd om ook Erik eens flink aan te gepakken... en Jimmy is daar bot genoeg voor... hahahaha "ik zag angst in je ogen.. "
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_32285543
Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar vanavond Ik vind het wel een beetje zwak dat ze nu roxanne en tim weer terug stoppen...die had ik nu wel gezien
Is ook nog veel te kort geleden vind ik, dat roxanne er uit ging...dat was vorige week man :|
Beetje dom :/
Misschien dat er nu helemaal geen nieuwe meer in komen, na deze...

AUB GEEN SPOILERS HIER POSTEN indien je iets denkt te weten
pi_32287499
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er mogen waarschijnlijk twee mensen blijven van de terug komers.

Ik Hoop Gina & Roelof.
Roelof weer? Die heeft nu toch wel kansen genoeg gehad?

Ik denk dat ze een iemand terug mogen stemmen.
pi_32298179
Roelof zal toch niet wéér terugkomen?
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:12:16 #211
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32298831
vandaag roxanne en tim weer terug, tim was net duidelijk genoeg te zien toen ze weer binnen kwamen lopen.

denk dat de makers wat herrie willen schoppen en de oude bewoners eens laten zweten ofzo?
pi_32301493
Malle Erik .

Ik vind die Melissa echt lam, een beetje Ann-Sophie zwart maken over doorlullen, terwijl zij zelf ook al die stemming van te voren had doorgeluld. Ik bedoel, dan zal je toch ook als andere bewoner, die het wist van Melissa.. ook denken van, doe normaal.
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:54:14 #213
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32302324
ik vond t echt zwaar kinderachtig. iedereen die voor is kom achter mij staan triest gebeuren
pi_32302497
Ach het hele gebeuren sloeg gewoon nergens op.
Na die preview van gistrer ha dik veel meer van deze aflevering verwacht. ik dacht "Jee, Erik word echt boos... Zal wel heel wat zijn."
Ten eerste sloeg het nergens op dat de stemming gelijk moest gebeuren. "Dan kan niemand meer gemanipuleerd worden", of zo. kom op toch Erik. Je bedoelt dat je iederen jouw keuze al had aangepraat.
ten tweede mogen mensen hun stem veranderen als ze dat willen. De programmamakers bepalen de deadline, niet de bewoners.

En die Erik slijmen bij Roxanne. Daar prikte iedereen toch ook zo doorheen. Iedereen had op dat moment ook meteen kunnen weten wie de stemming had gewonnen.
pi_32302709
Het wordt met de dag leuker!
Back in business.
pi_32308646
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy

Ik ben fan van die gozer geworden gister
Heerlijk...
Do it again now
pi_32309826
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jimmy Jimmy allnight long Jimmy Jimmy

Ik ben fan van die gozer geworden gister
Heerlijk...
Jimmy is ook 1 van mijn favorieten, lache gast
  woensdag 16 november 2005 @ 13:09:46 #218
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32312637
ik begrijp niks van die stemming? Waarom wisten sommige mensen wie op wie gestemd had?? en wat is daar zo erg aan...
fijn!
pi_32316207
Omdat ze de stemming volgens mij open hadden gedaan, en niet anoniem of zo.
  woensdag 16 november 2005 @ 15:48:35 #220
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32316837
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
fijn!
pi_32316924
Ik vind dat Erik wel een beetje overdreven reageerde, dat was erg slecht voor hem...denk niet dat dat positief is voor zn positie.
Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen

Dat van melissa was idd erg smerig... zij is zelf net zo vies bezig hoor. Maar iedereen is vies bezig. Rene ook. Die zegt tegen erik dat jenneke er uit moet, en tegen jenneke dat erik er uit moet

Volgensmij is niemand eerlijk en cool.... ik heb ze iig geen van allen hoog zitten. Ze zijn stuk voor stuk niet eerlijk.

Ik weet niet wat jenneke gezegd heeft tegen manu, maar ik vind het wel een rare uitspraak...ook al was het sarcastisch bedoeld. Daarnaast was hte van manu weer raar dat ie dat vervolgens tegen iedereen ging vertellen....
pi_32316987
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef suus21 het volgende:
dus wat maakt het uit dat iemand dat dan gezien heeft...
Niemand mocht de uitslag doorlullen. Vervolgens vertelde melissa tegen roxanne dat zij mocht blijven, en ann-sophie tegen ellen dat zij niet mocht blijven.
Ze zijn dus hardstikke hypocriet, en vooral melissa, want die stond naast erik het meest te schreeuwen, terwijl ze zelf net zo schuldig was
pi_32324661
quote:
Maar ik vond wel dat erik gelijk had. Ze met zn allen afgesproken dat roxanne mocht blijven. klaar. een afspraak is een afspraak. En tuurlijk kan je achteraf je mening veranderen, maar niet meer als je een afpsraak hebt gemaakt. Het zjin toch geen kleine kinderen die niet kunnen zeggen nee ik wil nu nog niet stemmen
'T ging gewoon nergens over dat ze op dat moment meteen moesten stemmen. Tanja zei dat ze morgen de stemming moesten houden. Simpel zat. Erik wilde gewoon de stemmen vastleggen, omdat die op dat moment in zijn voorbeeld waren.
"We schrijven ze nu allemaal op, want anders worden mensen weer gemanipuleerd."
Als dit niet het geval was geweest, had hij dat nooit voorgesteld. omdat hij dan zelf tijd nodig zou hebben om mensen te manipuleren. Dus het is gewoon bullshit.

Als iemand zijn stem wilde veranderen, dan is dat zijn of haar goed recht. Erik is niet de baas daar, en bepaalt dus ook niet hoe ioets moet gebeuren, of wat de deadline van een stemming is. Zo simpel is het nu eenmaal.
En daarbij, een afspraak is een afspraak? PH is toch wel het schoolvoorbeeld van het niet nakomen van afspraken.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:23:20 #224
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32330004
de stemming ging blijkbaar niet met briefjes dus kun je inderdaad je mening veranderen op het moment dat er werkelijk (verbaal) gestemd moet worden. Erik is en blijft een sukkel/mietje/nerd
fijn!
pi_32330111
het wordt een zooitje nu
ik snap niet waarom ze de actie niet een beetje verspreid hebben, wekenlang sloom gedoe en ineens allemaal vuurwerk achter elkaar
en die arme Tim was idd. helemaal voor joker op komen draven, niemand zag dat ventje staan
pi_32330531
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
pi_32330612
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef Brainwave1 het volgende:
Ach het is een groot psychologisch spel, en doordat de programma makers speculaties opwekken (wel of niet doorgestoken kaart) doen alle kijkers onbewust aan datzelfde psychologische spelletje mee en daardoor krijg je kijkcijfers. Eigenlijk te simpel voor woorden dat alle mensen erin stinken en eraan meewerken om dit tot een hit te maken.
ik denk niet dat het een hit is?

ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, uitermate irritant
pi_32330729
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant

Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
pi_32330793
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef Brainwave1 het volgende:
ik word trouwens erg onblij van de regie met die constante herhalingen. uitzendingen lang hetzelfde stukje of citaatje, erg irritant
Maar je blijft wel kijken dus het werkt wel
nee, om die reden neem ik het op en spoel ik al die herhalingen door, ik heb er geen geduld voor
pi_32338777
Toch vind ik dat Erik gelijk had. Ik heb het niet over het feit dat ze meteen moesten stemmen, dat moesten ze zelf weten. Maar als je dat dan doet, en je dan vervolgens weer iets anders gaat doen dan dat je zegt, dan ben je gewoon aan het liegen. En je kunt zeggen wat je wilt, maar das gewoon niet goed, ook al doet iedereen het.

Afin. Ik vind het ook een beetje stom dat zo'n beetje iedereen nu teruggekomen is :|
Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien, en dan komen ze terug, en dan zijn ze nog immuun ook
En idd al die herhalingen... al met al een stuk minder dan de USA versie vind ik...daar kwam ook iedereen terug op het eind, maar wel met een ander doel.
pi_32341336
Waarom Jay en Sam nou weer terug
Do it again now
  donderdag 17 november 2005 @ 13:27:04 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32341434
ik denk omdat jay en sam er niet op een normale nominatie manier uit zijn gegaan.. wel leuk om te zien dat de twee sterksten nu het zwakste staan melissa en jay..
en ik had wle gelijk wat betreft hen die hadden al lang hun plannetje samen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32348249
Er klopt nu helemaal niets meer van, In de Amerikaanse had je nog twee duidelijke kampen maar van deze rotzooi snap ik echt niks.
Do it again now
pi_32349367
Ik vind het hele principe van die eliminaties een beetje lam worden. Wat heeft het eruit stemmen nou voor nut als 90% van de uitgestemden toch weer terug mogen komen.
pi_32350071
quote:
Roxanne was er net een week uit, en samantha en jay ook :/
Slaat werkelijk nergens op vind ik... heb je zo veel moeite gedaan om iemand er uit te gooien.
Nou poeh he. Wat een moeite. Jay en Rox zijn beiden enkel aangewezen door iemand. Dat kun je toch geen moeite noemen? het enige wat iemand hoefde te doen was hun naam op noemen.
pi_32350399
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.

Melisa lult ook maar een eind in de lucht. ze liegt dat ze barst aan alle kanten vooral aan de voorkant. dat takkewijf moet nu echt oprotten, die ragkop en die schorre-pik-nog-in-keel-stem hebben hun beste tijd in PH nu wel gehad zeg.

tja en verder... manu zie ik iedere keer bij iedereen luistervinken, en doorlullen aan anderen. wat een gestapoventje is dat zeg! maar wel een hele gevoelige, wat een jankert. Nu alleen nog hopen dat erik en sarah geen achterlijke brieven tegen zich krijgen. en waarom rene nu zo aangevallen wordt weet ik ook niet. hij is wel eens van mening veranderd, maar lang niet zo vaak en achterbaks als dat melissa-gangbang-clubje.
pi_32351093
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:30 schreef mikerw het volgende:
ja, echt een zeer zielig niet werkend nep concept die eliminaties. waarom pleuren ze die figuren eruit? juist, omdat ze ze in de groep niet meer willen of omdat de makers willen dat totaal nietszeggende personen eruit gaan. weer die jay met zn stoere -200iq praatjes. lijkt stoere jimmy wel. jimmy lult nu in ieders kont terwijl hij eigenlijk het liefst over zijn eigen lul lult.
Als je denkt dat het een nep concept is dan vind ik het wel grappig dat je deze mening uit. Het concept is juist dat ze psychologisch gek gemaakt worden met hun eigen keuzes en opmerkingen. Als je dat niet snapt moet je niet eens gaan kijken.
pi_32361817
Melisa moet ut spel echt winnen. Echt zo'n truttebak die zonder suck-up haar spel speelt (ook al begint ze nu echt een beetje de weg kwijt te raken)...Maar de rest in PH is echt zo zwak als de pleuris of gewoon te irritant om naar te kijken (Erik, Sam, Sarah en f*cking Jimmy)
xxx
pi_32365169
Ik vind het steeds minder leuk worden. Lekker kansloos dat die Jay met z'n nek toe in de schulden zit en dit wil winnen om die af te betalen.
pi_32365428
Ja idd, vind t echt 3x nix dat die Jay en Sam nu terug zijn. Hopelijk volgende week weer iets spannends bij de eliminatie.. Nog maar 3 weken dus mss wel weer 2 mensen
pi_32365576
Jenneke
Do it again now
pi_32365667
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
mooi he, alles
pi_32365845
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:50 schreef phileine het volgende:
Heb gisteren het laatste stukje gemist. Jenneke weggestemd? Waarom eigenlijk? Dat was toch juist wel een leuke meid? Ah.... door toedoen van Rox waarschijnlijk.
Nou, Roxanne hoefde nergens te gaan staan. Zij mocht gewoon een koppel uitzoeken om het hotel te verlaten. René stond bij Jenneke, dus zij was automatisch fucked.. Ze had al eerder uitgelaten dat als er 2 mensen uitmochten, het precies die twee waren. Vind het eerlijk gezegd jammer. Ik vond René vaak wel tof.
pi_32369569
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
pi_32371385
Ik vind er sowieso geen echt mooie meiden in zitten.
Jenneke al helemaal niet . Samantha vind ik wel het mooiste die erbij zit.
pi_32377306
Stom dat die figuren allemaal zo weer terug komen en inderdaad dat telkens die zelfde citaten weer gebruikt worden in een andere context , hallo zeg, wat doorzichtig.

Maar Erik, Sara en Melissa zijn inmiddels toch wel het leukst om naar te kijken. Achterbaks die Melissa maar ze speelt tenminste wel.
in tegenstelling tot manu en roxanne enzo, die maar emotioneel alles zich aantrekken..
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:58:39 #247
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32380288
Melissa vind ik walgelijk met haar gemene uitspraken en daden.. Wat een gemene wijf
Jimmy vind ik cool, ik wil graag dat hij wint!
ha ha ha ha ha
pi_32387901
ja melisa is echt een echt naar vervelend hoerig duivelachtig takkewijfje om naar te kijken en nog meer om aan te horen. maar zonder zulke hopeloze gevallen zou PH niet zijn wat het is. stel je voor PH zonder een melisa en een o zo stoere alleswetende jay, maar wel met erik. dan gebeurt er toch helemaal niks, dan worden die anderen 1 voor 1 mentaal gebroken en dan is het over.

nu is melisa aan alle kanten aan het liegen, likken en rechtlullen, en inderdaad het lijkt op een zwart poesje in het nauw. ze is totaal de weg kwijt. misschien toch al te lang niet meer kunnen batsen.

erik en sarah zijn gewoon het sterkste koppel, al er tenminste niet weer van dat soort debiele totaal onzinnige brieven komen. echt weer een anticlimax deze week. de hele week ooo ooo wat spectaculair gaat de eleminatie zijn volgens de voiceover. maar wat een slappe natte krant ontknopingen zijn dat toch bijna altijd zeg.

hopen dat er deze week nu echt de pleuris uitbreekt met een aantal leuke gele kaarten ofzo.
pi_32404365
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef Moja het volgende:
Ben ik nou de enige die Samantha helemaal niet mooi vind? Vond Jenneke veel mooier
VEEL mooier.. en Ann-Sophie ook! En Melisa is al helemaal graflelijk.. Maar okee.. vind Erik, Sarah en Jimmy (hoezo chaos ) echt leuk om te zien nu, die zorgen tenminste voor een feestje..
pi_32449786
Erik met zn "killerblik" uitspraken vindt ik anders nog steeds behoorlijk kansloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')