idd !quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef suus21 het volgende:
jimmy is veruit de tofste en eerlijkste gast in PH (en ook de minst lelijke). Van mij mag ie winnen.
Ze weet zeker niet van wiequote:Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef karoltje het volgende:
Volgens Shownieuws () is Melisa drie weken zwanger....!
Ik wild ehet zo graag weten dus heb gister maar even 1,50 betaald om te kijken. Hoef ik vanavond ook niet zolang op te blijven....quote:Op donderdag 24 november 2005 15:06 schreef Guiliano het volgende:
[..]
Ze weet zeker niet van wie![]()
Ben benieuwd wie er vanavond uit moetIk denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Nee niet live.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef Drumpie het volgende:
is de finale van PH wel live dan
Precies. Ik snap ook die geruchten niet dat hij gaat winnen. Of er moeten echt nog hele gekke dingen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Guiliano het volgende:
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
Jay was eruit gestemd, maar mocht weer (quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |