abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32528957
Laatst heeft me broer die ene gezien wie deruit was en later weer kwam hij heet toch jay ofzo??
pi_32532342
Volgens Shownieuws ( ) is Melisa drie weken zwanger....!
  donderdag 24 november 2005 @ 15:00:55 #278
76339 woeshie
Let your mind go
pi_32537717
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef suus21 het volgende:
jimmy is veruit de tofste en eerlijkste gast in PH (en ook de minst lelijke). Van mij mag ie winnen.
idd ! Jimmy rulez
en Melisa is een zagende domme
pi_32537867
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef karoltje het volgende:
Volgens Shownieuws ( ) is Melisa drie weken zwanger....!
Ze weet zeker niet van wie
Ben benieuwd wie er vanavond uit moet Ik denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Ik vind jay er slecht te peilen...hij zegt tegen melisa dat ie voor haar gaat, maar tegen sam ook...geen idee tegen wie ie nou liegt
Het lijkt alsof ie tegen melisa liegt, maar hij heeft wel were een afspraak en alles met dr..

Ik hoop overigens niet dat Erik in het gezwets van Samantha gaat trappen...daar zie ik hem nog voor aan
pi_32539753
Ben ook errug benieuwd..
Kan goed zijn dat r gewoon 3 mensen uit gaan vanavond.. Dan zijn ze nog met 6, en dan volgende week de laatste eliminatie.
Vind t trouwens nog steeds suf dat zowel Samantha als Jay gewoon terug mogen komen terwijl ze bij de andere terugkomers mochten kiezen wie er bleven.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_32542233
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:06 schreef Guiliano het volgende:

[..]

Ze weet zeker niet van wie
Ben benieuwd wie er vanavond uit moet Ik denk dat als het aan de gasten ligt Melisa, maar wss iemand anders dus.
Ik wild ehet zo graag weten dus heb gister maar even 1,50 betaald om te kijken. Hoef ik vanavond ook niet zolang op te blijven....

hij is leuk! de eliminatie!
  donderdag 24 november 2005 @ 21:30:28 #282
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32550429
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef Drumpie het volgende:
is de finale van PH wel live dan
Nee niet live.
pi_32551623
Had Jimmy nou Samantha geschreven als Samentha?
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_32552693
Samenta.
Back in business.
pi_32559547
is me favo er uit
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_32562993
EDIT: laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door Halfgedraaide op 25-11-2005 12:32:18 ]
pi_32564190
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
pi_32564797
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Guiliano het volgende:
haha geweldige aflevering! Zagen jullie die kop van jimmy! Echt priceless was dat
Toen ie hoorde dat ann-sophie er ook uit moest...haha heel mooi was dat
Hij ligt er volgende week geheid uit... ik had trouwens eigenlijk verwacht dat ie voor sarah zou gaan ipv melisa, volgensmij maakt ie bij geen van de 3 dames veel kans.
Precies. Ik snap ook die geruchten niet dat hij gaat winnen. Of er moeten echt nog hele gekke dingen gaan gebeuren.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:36:00 #290
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_32564944
Ja hahaha Hij heeft gewoon te eerlijk opgeschreven wie zn bondgenoten waren.. kut voor em..
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:25:18 #291
32015 suus21
Andre rocks!
pi_32566514
jimmy gaat zeker winnen. Dat vuil kreng van een melissa ziet ook wel in dat ze met jimmy sterker is dus zal ze wel voor hem kiezen.
fijn!
pi_32569504
grijns... die kop van Jimmy ja. Heerlijk. Neu die blijft heus niet, die gaat eruit.
Alleen... denkt erik er nu serieus over om met Roxanne verder te gaan ipv met sara??? Qua voorstukje van volgende week? Hoe kan dat nou strategisch interessanter zijn dan Sara?
een ding weet ik wel: Sara, Erik en Melissa moeten naar de finale, want die zijn veruit het interessantst!
pi_32569536
ik heb ook zo'n voorgevoel dat jimmy dit spel gaat winnen

al zou ik liever hebben dat erik wint ... maar ja
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32572777
Jimmy was inderdaad niet blij met vertrek van Anne-Sofie,
Do it again now
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:28:28 #295
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_32573968
Jimmy is relax en cool!
Roxxane is een saaie en zeurende bitch...
Melissa is sterk maar te walgelijk om met haar iets te hebben...
Jay is wel interessant, zelfs zijn taalgebruik...
Eric denkt dat hij zo ver is gekomen dankzij zijn eigen hersenen, maar hij is nog in het spel door de keuzes van anderen, toevallig...
ha ha ha ha ha
pi_32588379
't zou wel een flinke naaierstreek zijn van Roxanne als zij nu opeens manu in de steek laat.
Twee weken lang lopen zeuren over 100% voor elkaar gaan, en dan....
pi_32590188
beter dat jimmy wint dan die ragkop van melissa, het enige dat je met haar hebt is een abonnement op soa's. roxanne met die rare uitspraken dat iemand 3 jaar verminkt is door zn kop tegen de muur uiteen te laten spatten, ze moeten haar die hele barkruk van die eliminatie eens flink tot dr keel doorduwen, uitscheuren met die rare uitspraken van je. taalgebruik van jay spreekt nou ook niet echt van intelligentie en respect (vuile hoer, ik sla geen meisjes maar jou...etc)

maar beter dat iig erik en sarah in de finale komen, de rest loopt alleen maar te draaien. en heeft manu nu al een hele week niet gejankt??? zo he!
pi_32592060
Laat Jimmy en Manu maar in de finale komen die zijn nog het minst tokkie van het hele stel wat nu over is, bah moet er niet aan denken dat een Jay Melissa Roxanne een Erik of en Sarah met al het geld naar huis gaat, Dat verdienen ze gewoon niet, , Vieze mensen zijn het
Do it again now
pi_32592433
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32605013
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Manu is een jankkop. Is die Jay er nog steeds niet uit? Ik was op vakantie en heb het een tijdje niet gevolgd maar die IVO VMBO kutmongool had ik toch allang uit het programma verwacht...
Jay was eruit gestemd, maar mocht weer ( ) terugkomen.

Erik mag van mij winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')