Ze ziet er vanavond ook wel lekker uit, btw. Jammer dat ze zo'n domme dingen zegt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
Maar o o o wat kneep ze 'm!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..alleen de eerste dagen..dag is fokking normaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou, de rust lijkt een beetje weergekeerd... ik ga naar bed!
Tot morgen allemaal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Ja je zag de angst in haar ogen. Maar al had ze op de bank gezeten dan was ze imo toch wel gebleven.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou, de rust lijkt een beetje weergekeerd... ik ga naar bed!
Tot morgen allemaal
Ja en de camera ging ook elke keer van Tanja naar Lieskequote:
Hij keek erg zuur hoor, toen hij hoorde dat hij genomineerd stond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef snakelady het volgende:
oehh, menno en joost doen sneaky.
Toch vind ik dan Menno zich heel erg goed houd.
wat dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef snakelady het volgende:
oehh, menno en joost doen sneaky.
Toch vind ik dan Menno zich heel erg goed houd.
Dat ze in een lange rij achter elkaar door de zaal lopen en met gebraden kippen zwaaien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds op de pollonaise te wachten van Roel, Menno en Joost.
Wie weet wat ik bedoel![]()
Lieske die gaat winnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je zag de angst in haar ogen. Maar al had ze op de bank gezeten dan was ze imo toch wel gebleven.
Ze hadden het net ff over de nominaties en ze begonnen te fluisteren, was helaas snel over.quote:
Zeker weten... en terecht ook. Hier in huis dacht ook iedereen dat Tanja Lieske zou noemen. Maar Tanja en Lieske kunnen het vrij goed vinden de laatste tijd, dus het verbaast me ook weer niet dat ze iemand anders noemde. En Nathalie was wel een perfect keuzequote:
Dat gevoel had ik ook en ik niet alleen lieske zelf ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja en de camera ging ook elke keer van Tanja naar LieskeDe regie verwachtte ook dat Tanja Lieske zou stemmen
Neuh niet helemaal. Die reden vind ik ook prut want als hij het er echt principieel mee oneens was (baby in huis) had hij zelf direct op moeten stappen. Nu werkt net zo hard aan het programma mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat was voor hem 'de reghte' keuze geweest dan? Misschien heeft hij wel een enorme kuthekel aan Tanja, indat geval kan ik het hem niet echt kwalijk nemen.
Ik snap wel wat je dwars zit. Het veilige, sympathieke en indekkende spel van D'66, waar hij een voorbeeldig exponent van is. Maar je kunt er ook uit concluderen dat hij zijn nominatie op dit moment 'ten goede wil wenden', hoe fout dat ook klinkt. Daarnaast vind ik dat hij er gewoonweg gelijk in heeft die baby er zo snel mogelijk uit te willen hebben. John de Mol als tijdelijk voogd, dat kan nooit goed uitpakken. Ik geloof wat dat betreft wel in zijn motieven, hij is geen uitgekookt strateeg en heeft na BB ongetwijfeld ook zat interessante carrièremogelijkheden.
Hoop nog een keer op een bank met Lieske Chantal en Joost. En dat Chantal er dan met 1% uitvliegt!quote:
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze ziet er vanavond ook wel lekker uit, btw. Jammer dat ze zo'n domme dingen zegt...
Als Chantal opgelet had dan had ze duidelijk kunnen merken dat Lieske niet eens meer voorkomt in de top van Tanja d'r nominatielijstje. Tanja d'r eerste keus zat al op de bank (anders had ze die gekozen) en bij de keuze voor Nathalie zei ze er nog bij dat "als de persoon die ze genomineerd had er uit zou zijn" (of iets dergelijks) dan zou ze Nathalie gekozen hebben, dus daaruit was duidelijk dat Tanja's eerste keus al op de bank zat en Nat zeker haar 2e keus was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
Erger me zo aan Chantal en Ingrid; "Het had normaal geweest als ze Liekse had gekozen"![]()
Snap dat dan, Naat wil gewoon niet geloven dat iemand HAAR nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft toch gezegd waarom ze Nathalie gekozen heeft?
Hebben ze dan duidelijk niet begrepen of gehoord.
Ach ja, Jeannette heeft immers ook BB4 gewonnen.quote:
Gezien ja, dat worden rellen tussen die 2 nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Iemand net nog gezien hoe Joost probeerde Roel en Dido te "koppelen'?
Dit nadat Joost en Dido aan het knuffelen waren en Roel "even poolshoogte kwam nemen."
Roel ergerde zich dóód aan Joost!
Toen zei Joost daarna nog dat er niets anders opzat dan Roel in elkaar te slaan. Waarop Roel heel hatelijk, zoals je dat alleen doet bij iemand die je fysiek absoluut inferieur acht (en waarmee je je eigen superioriteit dus bevestigt) in elkaar kroop en zei "Au, Joost! Niet doen!"
Dat snap ik ook niet hoor. Ik vind dat Tanja en Lieske een relatief goede relatie hebben. Tanja kan het met een hoop mensen een stuk minder vinden, naar mijn idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
Erger me zo aan Chantal en Ingrid; "Het had normaal geweest als ze Liekse had gekozen"![]()
Dat kan leuk wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
Naat gaat aan Tanja vragen: "Is het omdat ik op je genomineerd heb?
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook en ik niet alleen lieske zelf ook.
Vind het wel leuk voor haar
Oh Scan, begrijp nu wat je bedoelt met Joost. Heb vanmiddag een aantal afleveringen bekeken en het is inderdaad Joost voor en Joost achter op tv.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.
Het mens spoort niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is wel héél erg met zichzelf bezig... en ze is niet eens genomineerd
Het heeft daar dan ook niets mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Snap dat dan, Naat wil gewoon niet geloven dat iemand HAAR nietleuk
vindt!
![]()
nou dat is het helemaal niemand zit daar voor het geld ,zeggen ze ,maar hoe dichter bij het eind ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:40 schreef Rica het volgende:
Oeh oeh oeh wat voelen ze zich bedreigd door Tanja.
Kleine geldwolfjes.
Tsja, hij is wel de enige die zich achter mooie praatjes kán verschuilen. De anderen blijven steken bij "hij/zij staat ver van me af", "ik voel gewoon geen 'klik' ", "ik voel me tekortgedaan" en "ik nomineer hem/haar omdat hij/zij toch niet weggestemd wordt". Dus die motivatie kan niet zo zwaar wegen,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh niet helemaal. Die reden vind ik ook prut want als hij het er echt principieel mee oneens was (baby in huis) had hij zelf direct op moeten stappen. Nu werkt net zo hard aan het programma mee.
Wat 'me dwars zit' (valt wel mee hoor) is dat hij zijn verantwoording neemt voor zijn eigen keuzes ontduikt en zich verschuilt achter mooie praatjes.
Pffff Jij weet van tevoren wat er op tv komt. Jij bent Sjon himselfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.
wat is het toch een lelijk wijfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
foutje
Vertel....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Daar beginnen ze weer dat het zo zielig is dat het kind geen daglicht ziet.
Dat kind mag gewoon naar buiten sukkels!
Op je kop een zootje pukkelsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Omdat we Ralph missenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef snakelady het volgende:
en waarom staat de stream op een foto van Ralph.
Dan nog is het geen gezonde omgeving voor een baby.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Hoho, ik volg de streams ook hoor, meer dan TVquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie gaat daar vanuit dan? Al eens een blik op de Talpa-polls geworpen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:40 schreef Day het volgende:
Moet nu ook lachen, want ze gaan er nu vanuit dat NL Tanja zat is, zal ik lachen als ze er volgende week gewoon in blijft!
Juist niet, volgens mij was dit hele plan was er op gericht om Lieske op de bank te krijgen, alleen naait Tanja Hummie voor de zoveelste keer. Tanja is BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja.. jullie kunnen die zogenaamde waarzegger de laan uit schoppen.
Valt wat voor te zeggen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Het heeft daar dan ook niets mee te maken
Tanja nomineert Rob tot hij eruit is.
Nathalie zou de volgende zijn, de volgende dame.
Lieske was de eerste, maar die heeft mazzel omdat Tanja voor 1 keer van haar taktiek afstapte.
Tegen Lies had ze ook niets, puur een willekeurige keuze, en een wat vreemde taktiek, namelijk de taktiek van ONPERSOONLIJK nomineren
Daarom liet ik me er ook niet over uit of het wel of niet 'handig' van hem is. Waarschijnlijk wel, het klinkt goed en niemand die hem er op aan kan kijken. En de rest is ook niet je-van-het qua nominaties, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Tsja, hij is wel de enige die zich achter mooie praatjes kán verschuilen. De anderen blijven steken bij "hij/zij staat ver van me af", "ik voel gewoon geen 'klik' ", "ik voel me tekortgedaan" en "ik nomineer hem/haar omdat hij/zij toch niet weggestemd wordt". Dus die motivatie kan niet zo zwaar wegen,
zou ik voorzichtig mee zijn als ik jou was... volgende week is het aantal dagen dat jocelyn in beeld mag voorbij.....dan heeft tanja dus geen toegevoegde waarde meer voor Talpa...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie gaat daar vanuit dan? Al eens een blik op de Talpa-polls geworpen?
Jouw Grote Favoriet wordt echt niet weggestemd hoor, daar durf ik wel iets met drie nullen op te zetten.
De baby mag (als ze oud genoeg is) gewoon naar buiten met de verzorgers en bewaking.quote:
Volg je het gesprek van de dames?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie gaat daar vanuit dan? Al eens een blik op de Talpa-polls geworpen?
Jouw Grote Favoriet wordt echt niet weggestemd hoor, daar durf ik wel iets met drie nullen op te zetten.
Helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij was dit hele plan was er op gericht om Lieske op de bank te krijgen, alleen naait Tanja Hummie voor de zoveelste keer. Tanja is BB.![]()
Ik dacht dat Tanja's moeder onbeperkt bij de baby mocht en mee naar buiten mag nemen, maar dat is dus niet zo bleek uit de live show, dus ik weet het dan niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Kan iemand mij effe uitleggen of dat kind nu wel of niet naar buiten mag? De bewoners zeggen dat het niet kan! Wie?
Slaat nergens op die opmerking. Ik kom tot die conclusie door wat er allemaal al op tv wel en wat er niet is geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Pffff Jij weet van tevoren wat er op tv komt. Jij bent Sjon himself![]()
Coole gast.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Wat was er zo fantastisch aan die Ralph btw?
dat denk ik niet BB kon toch nooit van te voren weten dat Tanja die envelop zou pakken??leesbaar zonder vertaling?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij was dit hele plan was er op gericht om Lieske op de bank te krijgen, alleen naait Tanja Hummie voor de zoveelste keer. Tanja is BB.![]()
In dat geval zou wel de vreemde rigiditeit van Tanja blijken. Want wie blijft er nu halsstarrig vasthouden aan een nominatie van degene die je (op de badkamer, vanavond) in de armen valt als je genomineerd bent?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
Tanja nomineert eerst een dame en doet dat tot dat die dame eruit is.
Omdat ze daarop 1 keer een uitzondering heeft gemaakt, n; door Rob te nomineren, stapt ze nu dus over naar een man, en blijft die nomineren tot hij eruit is.
Heeft ze ook gezegd "ik nomineer dezelfde, behalve deze week, maar dan ga ik weer terug naar mijn oude taktiek".
En dus blijft Rob de lul tot hij eruit is, wb Tanja's stem dan.
zowiezo dan moet die moeder iedere dag vanuit groningen komen om even een half uur met de baby te wandelen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tanja's moeder onbeperkt bij de baby mocht en mee naar buiten mag nemen, maar dat is dus niet zo bleek uit de live show, dus ik weet het dan niet meer.
Ik vind het ook heel sneuquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, Menno voelt zich eenzaam volgens mij, iedereen laat hem stikken![]()
Dat idee had ik ook al. Iedereen had verwacht dat ze als 2e keus Lieske zou noemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef stil het volgende:
Chantal is weer de oude hoor, ze roddelt nu over tanja, en is niet zo begrijpend meer
Het kon zelfs "alleen maar haar clubje zijn"!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef style het volgende:
Ze horen gegil buiten en volgens Lieske is dat haar clubje![]()
Ik heb ook geeeeen idee??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Wat was er zo fantastisch aan die Ralph btw?
Ja gezien de beelden in de live uitzending de clos-ups van Lieske, was dit echt hun ozetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
dat is dan ook pas over tien minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
En Menno is het gezemer over de nominaties zat, denk ik. Kan wel begrijpen dat hij dan in bed gaat liggen. De bewoners mogen (als ze dan toch zo'n 'hechte' groep zijn) zich ook wel een beetje bezig houden met zijn verjaardag, maar daar hoor ik niemand over.
Hij vond deze gesprekken vrij deprimerend en is daarom naar bed gegaan, vlak voor z'n verjaardag. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, Menno voelt zich eenzaam volgens mij, iedereen laat hem stikken![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef Plientjuh het volgende:
Ik snap het al ze mogen niet naar buiten zodat ze wel binnen MOETEN roken, waardoor Tanja weer boos wordt
Ik vond het ook een leuke uitzendingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Trouwens, net de live uitzending plus de streams bekeken en ik vond het een geweldige uitzending!! (in tegenstelling tot vele andere hier)
Menno is aan het mokken. Hij beraadt zich nu op zijn "positie in de groep".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel sneuHij is over 11 minuten al jarig.
Wanneer is Ingrid trouwens jarig??
Toch reken je hem zaken aan die je anderen eigenlijk niet kwalijk neemt, dus dat is eh.. typisch? Ken je veel 'diplomatieke' mensen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Daarom liet ik me er ook niet over uit of het wel of niet 'handig' van hem is. Waarschijnlijk wel, het klinkt goed en niemand die hem er op aan kan kijken. En de rest is ook niet je-van-het qua nominaties, daar heb je gelijk in.
hebben ze nog 8 minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
Deed ze met Lieske toch ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In dat geval zou wel de vreemde rigiditeit van Tanja blijken. Want wie blijft er nu halsstarrig vasthouden aan een nominatie van degene die je (op de badkamer, vanavond) in de armen valt als je genomineerd bent?
En je denkt dat Lieske dan verloren had van Rob en Mennoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
heeft het gewoon even gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef mijn23 het volgende:
menno naar bed en zo jarig,gezellig
Ze zitten alleen maar te zeiken en te wachten toch ze eindelijk mogen roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is dan ook pas over tien minuten
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
Woooaahh... Godslastering!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Chantal lult een beetje zoals Johan Cruijff
Alle Amsterdammers lullen zoals Johan Cruijff. Het lijkt heel wat, maar uiteindelijk zijn het allemaal holle frasen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Chantal lult een beetje zoals Johan Cruijff
Tanja is ook een standvastig typequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Iedereen had verwacht dat ze als 2e keus Lieske zou noemen.
werkt gewoon hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:53 schreef ruby het volgende:
Doen streams 1 en 2 bij jullie het? Bij mij niet.
Alle irritatie is gebasseerd op herkenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch reken je hem zaken aan die je anderen eigenlijk niet kwalijk neemt, dus dat is eh.. typisch? Ken je veel 'diplomatieke' mensen?![]()
Tanja wilde wel heel graag die envelop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat denk ik niet BB kon toch nooit van te voren weten dat Tanja die envelop zou pakken??leesbaar zonder vertaling?![]()
ik ook, het was de afgelopen week wel heel erg saai.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:52 schreef mijn23 het volgende:
wat een verademing,hier zat ik hele week weer op te wachten
ze nomineert onpersoonlijk, zegt ze zelf, dus tja....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen, natuurlijk.
Alleen dacht ik dat ze wel degelijk een persoonlijke reden had om destijds Lieske te nomineren. Oké, een reden die misschien niemand begreep, maar ik geloof wel dat Tanja zich toen aan haar ergerde. En Rob hetzelfde verhaal. Dus ik denk toch echt dat ze weinig op heeft met Nathalie hoor.
Nou, ik denk dat Dido het onderwerp 'nominaties' het liefst zo snel mogelijk achter zich wil laten.quote:
hmz.. die indruk heb ik niet hoor... maar zelfs als ze het wel wist: de keuze voor nathalie verraste me hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja wilde wel heel graag die envelop.
Tanja weet ook meestal (zo maak ik op uit de streamverslagen) welke verrassingen er komen 's avonds.
en weg is lieskequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef ruby het volgende:
Roel zit een beetje aan Lieske te plukken.
Ik heb nog nooit iemand zo verongelijkt zien kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Het lijkt me voor de ontwikkeling in het huis goed als Nathalie volgende week vertrekt. Dan gaat de angst bij de bewoners er flink in zitten. Ook al ben je niet genomineerd en populair in het huis, je kan er zo uitvliegen!![]()
Heb zo genoten van die bek van Nathalie!
Mijn avond kan niet meer stuk![]()
Die advocaat is echt niet goed voor Robquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Rob je bent 44.. act like your age!"
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke uitzending
Ik heb het net ergens anders ook het HET hoogtepunt van BB5 tot nu toe genoemd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef mijn23 het volgende:
roel weer een beetje lieske vasthouden,leuk!
Bron: Streamverslagen van donderdag 20 oktoberquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. die indruk heb ik niet hoor... maar zelfs als ze het wel wist: de keuze voor nathalie verraste me hoor...
Dit soort opmerkingen zijn er in het verleden wel vaker geweest op donderdag.quote:Even later komt Tanja haar tanden poetsen en vraagt Joost aan haar wat nu de verrassing voor vanavond is. Tanja laat niet meer los dan "het wordt in iedergeval leuk".
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.
Hij dringt ook erg aan, en kan er zíchtbaar niet tegen als Dido fysiek close is met Joost.
Tijdbommetjuh!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef twentemeisje het volgende:
Rob zingt een stemadvies voor de kijker! "Please release me, let me go"
De kans was natuurlijk wel groot, mede door die opmerking van Bridget dat ze dit al eens eerder hadden meegemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
dat denk ik niet BB kon toch nooit van te voren weten dat Tanja die envelop zou pakken??
Ze hebben haar gevraagd of ze de geboorte mochten laten zien aan de bewoners, dus natuurlijk was ze daar van op de hoogtequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Bron: Streamverslagen van donderdag 20 oktober
[..]
Dit soort opmerkingen zijn er in het verleden wel vaker geweest op donderdag.
Echt kansloos gedrag van Roel hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.
Hij dringt ook erg aan, en kan er zíchtbaar niet tegen als Dido fysiek close is met Joost.
Tijdbommetjuh!![]()
Dat ging toch over het feit, dat met Tanja's toestemming / eigen verzoek de bewoners toch nog beelden van de bevalling te zien kregenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
[..]
Ai, misantropen moeten dan wel erg veel negatieve eigenschappen in zich herbergen.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Alle irritatie is gebasseerd op herkenning.
Daar bedoelde ze het filmpje van de bevalling mee, BB heeft haar eerst om toestemming gevraagdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
[..]
Nix... stelletje mietjes die helemaal over de zeik gaan als ze genomineerd wordenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Het lijkt me voor de ontwikkeling in het huis goed als Nathalie volgende week vertrekt. Dan gaat de angst bij de bewoners er flink in zitten. Ook al ben je niet genomineerd en populair in het huis, je kan er zo uitvliegen!![]()
ze hebben toch geen idee hoe laat het is nu.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Echt kansloos gedrag van Roel hoor.Desondanks vind ik Roel en Lieske erg leuk samen
En gaat nou niemand van de bewoners ff bij Menno kijken, hij is bijna jarig
Lourdesachtige toestanden daarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Ik ben wel blij dat de HELSE pijnen bij Lieske geheel over zijn en dat er een wonderbaarlijke genezing heeft plaatsgevonden.
Want het was toch zo ernstig met haar knie.
Zou best kunnen, de regie kan iemand maken of breken en Lieske is voor het programma eigenlijk overbodig op haar gepiep en gewapper na.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
En je denkt dat Lieske dan verloren had van Rob en Menno
Helaas Rob mag van mij nog een weekje wachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef twentemeisje het volgende:
Rob zingt een stemadvies voor de kijker! "Please release me, let me go"
Onderhoud is mislukt, er is dus niets aangepastquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is FOK zo verdomde traag terwijl er van de week onderhoud is geweest?
omdat dat onderhoud er niet is geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is FOK zo verdomde traag terwijl er van de week onderhoud is geweest?
Jullie zijn allemaal wel erg snel met jullie reacties..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:08 schreef Day het volgende:
Zelfs Ingrid feliciteert Menno niet.
Fuck... zijn we mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Onderhoud is mislukt, er is dus niets aangepast
Ah niks menselijks is ons allen vreemd toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ai, misantropen moeten dan wel erg veel negatieve eigenschappen in zich herbergen.....
En dat terwijl ik het altijd zo goed kan vinden met misantropen
door de klok op de jacuzi. icmmet allerlei gebeurtenissen op vaste tijden. Zoals bijv sirene eerste maandag van de maand klokslag 12 uur. Of begin live uitzending half 9. Niet zo moeilijk bij te houden als je het eenmaal hebt gecheckt dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:14 schreef Plientjuh het volgende:
Hoe weten ze eignelijk steeds hoelaat het is ?
\quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:06 schreef Jane het volgende:
Menno weet dat Dido op Ingrid heeft gestemd????!!!!
Jaaaaaa! Nu wordt het snel bij Ingrid bekend ook!
Omdat a) scanman01 er niet is en b) FOK! loeiknettertraag isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:15 schreef Sanne het volgende:
Niemand een shot van dat Menno in het bad geflikkerd werd?
nee een verjaardag, da's pas belangrijk:(quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Heel vreemd trouwens dat er in de LIVE totaal gaan aandacht werd besteed aan de verjaardag van Menno. Ze waren natuurlijk veel te druk met alle beelden over Tanja
BB is toch nooit bezig met Menno. Behalve als ze hem erbij kunnen naaien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Heel vreemd trouwens dat er in de LIVE totaal gaan aandacht werd besteed aan de verjaardag van Menno. Ze waren natuurlijk veel te druk met alle beelden over Tanja
quote:
Mijn God wat is Fok traagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nix... stelletje mietjes die helemaal over de zeik gaan als ze genomineerd worden![]()
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef Day het volgende:
Wie pakt Ingrid na het huis?
Nee, maar even snel voor de afluiting Menno alvast een fijne verjaardag toewensen is toch niet zoveel moeite zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
[..]
nee een verjaardag, da's pas belangrijk:(
Dat lijkt inderdaad de reden. Voorgaande edities werd de persoon die jarig was altijd in het zonnetje gezet. Menno is niet eens genoemd in de livequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB is toch nooit bezig met Menno. Behalve als ze hem erbij kunnen naaien.
Breek mij de bek niet open!!!!quote:
Whipped? You wishquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn God wat is Fok traag![]()
Zelfs een keer opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het aan mijn pc lag![]()
Nâh Whippedangel ik had het dus mis.
Ik dacht dat Menno, Lieske en Chantal genomineerd zouden staan.![]()
Ja Lieske is echt heerlijk bezig vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef mijn23 het volgende:
lieske stijgt heel veel punten bij mij weer vanavond,ze is erg sociaal bezig
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Jane het volgende:
Het forum is echt té traag nu.Tijd om naar bed te gaan, denk ik maar.
Welterusten maar alvast. Geen idee wanneer jullie dit bericht kunnen lezen, maar waarschijnlijk slaap ik al een paar uur tegen de tijd dat het eindelijk verschijnt.
- Omdat er nog een handvol anderen is dat eerst op moet zouten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:19 schreef style het volgende:
Waarom is Lieske nu eigenlijk nog in huis![]()
Oh, wat laat, maar tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah niks menselijks is ons allen vreemd toch?
En dit mensje gaat nu naar echt bed. Trusten
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn God wat is Fok traag![]()
Zelfs een keer opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het aan mijn pc lag![]()
ze zei het tegen menno omdat menno vertelde aan haar dat ie dacht dat dido op haar gestemd hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.
Hoop niet voor Dido dat Ingrid haar haagse ADO vriendjes op haar afstuurt.![]()
(Wat is het weer FOKing TRAAG!!![]()
![]()
)
Niet Joost maar Menno. En die had idd door dat Dido Ingrid genomineerd heeft. En heeft het netjes aan Ingrid verteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.
(Wat is het weer FOKing TRAAG!!![]()
![]()
)
En Roel is ook al zo haatdragend. Hij zei dat zijn neefjes misschien Rikkert wel te pakken zouden nemen. "Ligt-ie de volgende dag in de greppel"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is gewoon een echte lieverdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef mijn23 het volgende:
lieske stijgt heel veel punten bij mij weer vanavond,ze is erg sociaal bezig
zo erg gaat ze het dus vinden als ze een keer echt genomineerd komt te staan,die wordt gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet Joost maar Menno. En die had idd door dat Dido Ingrid genomineerd heeft. En heeft het netjes aan Ingrid verteld.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat EEUWIG zonde toch dat Ingrid niet op iemand anders gestemd heeft (of Joost) ....
Dan was namelijk Chantal ook genomineerd geweest....
Damn damn damn damn
Wat eeuwig zonde dat tanja niet de rare kronkel heeft gehad om Chantal daar ter plaatse te nomineren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat EEUWIG zonde toch dat Ingrid niet op iemand anders gestemd heeft (of Joost) ....
Damn damn damn damn
Jawel hoor, lief meiske.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is gewoon een echte lieverd
Soms worden haar verhalen behoorlijk vervelend, maar ze is wel ontzettend lief volgens mij... en zeer oprecht.
Dido heeft een risico genomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet Joost maar Menno. En die had idd door dat Dido Ingrid genomineerd heeft. En heeft het netjes aan Ingrid verteld.
en hypochonder/ obsessiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms worden haar verhalen behoorlijk vervelend, maar ze is wel ontzettend lief volgens mij... en zeer oprecht.
Zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Damn damn damn damn
Ja grappigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
- Omdat er nog een handvol anderen is dat eerst op moet zouten.
- Lieske is een fotogeniek chickie
- beetje studentengebral is soms wel leuk, tussen het gezeur van Rob&Chantal en de Seth Gaaikema-lolbroekerij van Joost.
Oooowww jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:26 schreef mijn23 het volgende:
[..]
zo erg gaat ze het dus vinden als ze een keer echt genomineerd komt te staan,die wordt gek
Nog meer zonde dat Tanja Sjankwal niet nomineerdequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Damn damn damn damn
en dido zit wel in de tuin?? ik zie der nergens namelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klopt ja als Tanja of Rob 1 stem meer had gehad was de bank veel groter geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Damn damn damn damn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je PC maar eens wat vaker opstarten, vlak na middernacht!quote:
Ja ik vond het ook knap van haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft een risico genomen.
Het was veiliger voor haar geweest om Lieske te nomineren.
Ik vind het een nominatie die getuigt van karakter.
Goedenavond allemaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Pluspuntje voor Dido.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido heeft een risico genomen.
Het was veiliger voor haar geweest om Lieske te nomineren.
Ik vind het een nominatie die getuigt van karakter.
Veilig opgesloten in de babykamer.Zo kan er tenminste niemand bij haar in de buurt komen om wat te zeggen, waardoor ze gekwetst zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal
Waar is onze grote vriendin Tanja? Ik moest weg en zag alleen nog dat ze huilend wegrende bij de live-uitzending.
Tanja zien we sowieso nog maar 5 minuten per 4 uur in de kamer/tuin. De rest van de tijd is ze bij de baby ofzo. Trouwens, die 5 minuten worden wel iedere keer op tv uitgezonden. Dat bleek vanavond in de half 8 uitzending al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal
Waar is onze grote vriendin Tanja? Ik moest weg en zag alleen nog dat ze huilend wegrende bij de live-uitzending.
Heb jij een FOK! Premium abonnement, Gert?quote:
Hahahaha... preventieve opsluiting dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Veilig opgesloten in de babykamer.Zo kan er tenminste niemand bij haar in de buurt komen om wat te zeggen, waardoor ze gekwetst zou kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |