dat is dan ook pas over tien minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
En Menno is het gezemer over de nominaties zat, denk ik. Kan wel begrijpen dat hij dan in bed gaat liggen. De bewoners mogen (als ze dan toch zo'n 'hechte' groep zijn) zich ook wel een beetje bezig houden met zijn verjaardag, maar daar hoor ik niemand over.
Hij vond deze gesprekken vrij deprimerend en is daarom naar bed gegaan, vlak voor z'n verjaardag. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, Menno voelt zich eenzaam volgens mij, iedereen laat hem stikken![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef Plientjuh het volgende:
Ik snap het al ze mogen niet naar buiten zodat ze wel binnen MOETEN roken, waardoor Tanja weer boos wordt
Ik vond het ook een leuke uitzendingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Trouwens, net de live uitzending plus de streams bekeken en ik vond het een geweldige uitzending!! (in tegenstelling tot vele andere hier)
Menno is aan het mokken. Hij beraadt zich nu op zijn "positie in de groep".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel sneuHij is over 11 minuten al jarig.
Wanneer is Ingrid trouwens jarig??
Toch reken je hem zaken aan die je anderen eigenlijk niet kwalijk neemt, dus dat is eh.. typisch? Ken je veel 'diplomatieke' mensen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Daarom liet ik me er ook niet over uit of het wel of niet 'handig' van hem is. Waarschijnlijk wel, het klinkt goed en niemand die hem er op aan kan kijken. En de rest is ook niet je-van-het qua nominaties, daar heb je gelijk in.
hebben ze nog 8 minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
Deed ze met Lieske toch ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In dat geval zou wel de vreemde rigiditeit van Tanja blijken. Want wie blijft er nu halsstarrig vasthouden aan een nominatie van degene die je (op de badkamer, vanavond) in de armen valt als je genomineerd bent?
En je denkt dat Lieske dan verloren had van Rob en Mennoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij was dit hele plan was er op gericht om Lieske op de bank te krijgen, alleen naait Tanja Hummie voor de zoveelste keer. Tanja is BB.![]()
heeft het gewoon even gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef mijn23 het volgende:
menno naar bed en zo jarig,gezellig
Ze zitten alleen maar te zeiken en te wachten toch ze eindelijk mogen roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is dan ook pas over tien minuten
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |