Ze ziet er vanavond ook wel lekker uit, btw. Jammer dat ze zo'n domme dingen zegt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
Maar o o o wat kneep ze 'm!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..alleen de eerste dagen..dag is fokking normaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou, de rust lijkt een beetje weergekeerd... ik ga naar bed!
Tot morgen allemaal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Ja je zag de angst in haar ogen. Maar al had ze op de bank gezeten dan was ze imo toch wel gebleven.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou, de rust lijkt een beetje weergekeerd... ik ga naar bed!
Tot morgen allemaal
Ja en de camera ging ook elke keer van Tanja naar Lieskequote:
Hij keek erg zuur hoor, toen hij hoorde dat hij genomineerd stond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef snakelady het volgende:
oehh, menno en joost doen sneaky.
Toch vind ik dan Menno zich heel erg goed houd.
wat dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef snakelady het volgende:
oehh, menno en joost doen sneaky.
Toch vind ik dan Menno zich heel erg goed houd.
Dat ze in een lange rij achter elkaar door de zaal lopen en met gebraden kippen zwaaien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds op de pollonaise te wachten van Roel, Menno en Joost.
Wie weet wat ik bedoel![]()
Lieske die gaat winnenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je zag de angst in haar ogen. Maar al had ze op de bank gezeten dan was ze imo toch wel gebleven.
Ze hadden het net ff over de nominaties en ze begonnen te fluisteren, was helaas snel over.quote:
Zeker weten... en terecht ook. Hier in huis dacht ook iedereen dat Tanja Lieske zou noemen. Maar Tanja en Lieske kunnen het vrij goed vinden de laatste tijd, dus het verbaast me ook weer niet dat ze iemand anders noemde. En Nathalie was wel een perfect keuzequote:
Dat gevoel had ik ook en ik niet alleen lieske zelf ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja en de camera ging ook elke keer van Tanja naar LieskeDe regie verwachtte ook dat Tanja Lieske zou stemmen
Neuh niet helemaal. Die reden vind ik ook prut want als hij het er echt principieel mee oneens was (baby in huis) had hij zelf direct op moeten stappen. Nu werkt net zo hard aan het programma mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat was voor hem 'de reghte' keuze geweest dan? Misschien heeft hij wel een enorme kuthekel aan Tanja, indat geval kan ik het hem niet echt kwalijk nemen.
Ik snap wel wat je dwars zit. Het veilige, sympathieke en indekkende spel van D'66, waar hij een voorbeeldig exponent van is. Maar je kunt er ook uit concluderen dat hij zijn nominatie op dit moment 'ten goede wil wenden', hoe fout dat ook klinkt. Daarnaast vind ik dat hij er gewoonweg gelijk in heeft die baby er zo snel mogelijk uit te willen hebben. John de Mol als tijdelijk voogd, dat kan nooit goed uitpakken. Ik geloof wat dat betreft wel in zijn motieven, hij is geen uitgekookt strateeg en heeft na BB ongetwijfeld ook zat interessante carrièremogelijkheden.
Hoop nog een keer op een bank met Lieske Chantal en Joost. En dat Chantal er dan met 1% uitvliegt!quote:
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze ziet er vanavond ook wel lekker uit, btw. Jammer dat ze zo'n domme dingen zegt...
Als Chantal opgelet had dan had ze duidelijk kunnen merken dat Lieske niet eens meer voorkomt in de top van Tanja d'r nominatielijstje. Tanja d'r eerste keus zat al op de bank (anders had ze die gekozen) en bij de keuze voor Nathalie zei ze er nog bij dat "als de persoon die ze genomineerd had er uit zou zijn" (of iets dergelijks) dan zou ze Nathalie gekozen hebben, dus daaruit was duidelijk dat Tanja's eerste keus al op de bank zat en Nat zeker haar 2e keus was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
Erger me zo aan Chantal en Ingrid; "Het had normaal geweest als ze Liekse had gekozen"![]()
Snap dat dan, Naat wil gewoon niet geloven dat iemand HAAR nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef milagro het volgende:
Tanja heeft toch gezegd waarom ze Nathalie gekozen heeft?
Hebben ze dan duidelijk niet begrepen of gehoord.
Ach ja, Jeannette heeft immers ook BB4 gewonnen.quote:
Gezien ja, dat worden rellen tussen die 2 nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Iemand net nog gezien hoe Joost probeerde Roel en Dido te "koppelen'?
Dit nadat Joost en Dido aan het knuffelen waren en Roel "even poolshoogte kwam nemen."
Roel ergerde zich dóód aan Joost!
Toen zei Joost daarna nog dat er niets anders opzat dan Roel in elkaar te slaan. Waarop Roel heel hatelijk, zoals je dat alleen doet bij iemand die je fysiek absoluut inferieur acht (en waarmee je je eigen superioriteit dus bevestigt) in elkaar kroop en zei "Au, Joost! Niet doen!"
Dat snap ik ook niet hoor. Ik vind dat Tanja en Lieske een relatief goede relatie hebben. Tanja kan het met een hoop mensen een stuk minder vinden, naar mijn idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
Erger me zo aan Chantal en Ingrid; "Het had normaal geweest als ze Liekse had gekozen"![]()
Dat kan leuk wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
Naat gaat aan Tanja vragen: "Is het omdat ik op je genomineerd heb?
Ja ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook en ik niet alleen lieske zelf ook.
Vind het wel leuk voor haar
Oh Scan, begrijp nu wat je bedoelt met Joost. Heb vanmiddag een aantal afleveringen bekeken en het is inderdaad Joost voor en Joost achter op tv.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.
Het mens spoort niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is wel héél erg met zichzelf bezig... en ze is niet eens genomineerd
Het heeft daar dan ook niets mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Snap dat dan, Naat wil gewoon niet geloven dat iemand HAAR nietleuk
vindt!
![]()
nou dat is het helemaal niemand zit daar voor het geld ,zeggen ze ,maar hoe dichter bij het eind ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:40 schreef Rica het volgende:
Oeh oeh oeh wat voelen ze zich bedreigd door Tanja.
Kleine geldwolfjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |