Ik ga bijna stemmen op Rob en Menno, alleen om Nathalie eruit te krijgen. Wat zie ik die graag vertrekken zeg. Die arrogante muts wist al zeker dat ze over 3 weken de bevalling van haar zus/vriendin zou missen. Het kwam geen moment in haar op dat ze er dan misschien al wel uit kon zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent. Tanja heeft het spel heel goed door en weet dat je een kansloze trien bent.
Ze zei een tijdje terug ook tegen Roel: "O wat léuk, dan hebben we dalijk twéé beroemdheden in onze familie!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent.
Hij kan het weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Rob: "Het lijkt wel of je een gram coke gesnoven heb of zoow."
Die zus lijkt op Carice van Houten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Day het volgende:
En vooruit de zus van Dido ook nog maar een keer (voor de liefhebbers)
Ik vond de internet-uitzending heel leuk. Veel van de familieleden aan het woord.
Tanja's moeder die zegt dat ze voor Joost is, Roel's vader die de bedperikelen van zijn zoon niet zo erg vindt en denkt dat het nog wel goed komt tussen Roel en Dido. Linda die al weer gesext heeft met Bart. Nu Ruud er nog uit en de live-uitzendingen zijn best te pruimen
[afbeelding]
Het wordt dus Nathalie of Menno. Rob laat rustig zijn eigen vermogen door zijn familie opbellen voor stemmen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Standen op de talpa poll (over alle bewoners)
Tanja : 21 %
Menno; 5%
Nathalie: 5%
Rob: 4%
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Rob: "Het lijkt wel of je een gram coke gesnoven heb of zoow."
*PROEST*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Nee, dat bedoelde ik dus niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef style het volgende:
[..]
Oftewel Joost verzint dus zelf maar wat om zijn nominatie goed te praten.
Prachtig....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Wat was voor hem 'de reghte' keuze geweest dan? Misschien heeft hij wel een enorme kuthekel aan Tanja, indat geval kan ik het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee precies hij heeft moreel de juiste keuze gemaakt en is dus zelf niet verantwoordelijk en hoeft zich ook niet rot te voelen vanwege dat Tanja nu een kloteweek heeft.
Net zoals hij zich nooit een moment aangesproken voelde dat hij op Ralph had gestemd want ook daar had hij immers alleen maar 'het goede' gedaan.
Handig? Misschien. Zwak? Vind ik wel.
ik had voor het eerst eens goede kwaliteit, de streams gehalveerd & internetuitzending verdubbeld [448 Kb]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Ik vond de internet-uitzending heel leuk.
Zit jij nou ook al in het huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Bep![]()
Tanja was voornamelijk verdrietig omdat juist haar 'maatje' Ingrid haar genomineerd had. Dat was een mes in haar rug.... Bovendien heb je ook de kraamtranen nog, maar ik geloof niet dat de andere bewoners daar ooit over gehoord hebben.
Ingrid begint overigens écht op de Willem van BB5 te lijken. Eerst Menno waardoor ze al op een zwarte weduwe leek en nu weer Tanja.... Dat mens gaat over lijken heb ik het idee....
Je zag trouwens wel duidelijk de angst in haar ogen toen Tanja de 4e bankzitter mocht noemen. Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat Tanja Lieske ging kiezen. Vond het wel leuk voor d'r. Helemaal omdat Chantal door heeft dat Lieske nul,noppes, nada stemmen heeft gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |