Van mij mag hij, graag zelfs, maar denk niet dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
Sorry niet gehoord. Excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik heb haar een uurtje terug de baby Jos horen noemen.
Nee precies hij heeft moreel de juiste keuze gemaakt en is dus zelf niet verantwoordelijk en hoeft zich ook niet rot te voelen vanwege dat Tanja nu een kloteweek heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen.
Haha, ik ben meteen vrolijk als ik die kop ziequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bij
[afbeelding]
Inderdaad, niks meer van over dan een treurig kijkende triktrakker. Afwachten hoe hij zich de komende week gaat gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
Dat klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet opvallen is negatief, aangezien mensen alleen vóór je kunnen stemmen en niet tegen.
hm toch nog..maar vergeet niet, deze poll is bijna 1 week oud, morgen gaat de nieuwe ronde weer in!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Standen op de talpa poll (over alle bewoners)
Tanja : 21 %
Menno; 5%
Nathalie: 5%
Rob: 4%
Ja, maar ik heb het idee dat de bewoners dat dus niet weten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..
vond haar stem al zo vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Pfffffffff Nathalie praat eens normaal!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |