dat is dan ook pas over tien minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad.
En Menno is het gezemer over de nominaties zat, denk ik. Kan wel begrijpen dat hij dan in bed gaat liggen. De bewoners mogen (als ze dan toch zo'n 'hechte' groep zijn) zich ook wel een beetje bezig houden met zijn verjaardag, maar daar hoor ik niemand over.
Hij vond deze gesprekken vrij deprimerend en is daarom naar bed gegaan, vlak voor z'n verjaardag. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, Menno voelt zich eenzaam volgens mij, iedereen laat hem stikken![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef Plientjuh het volgende:
Ik snap het al ze mogen niet naar buiten zodat ze wel binnen MOETEN roken, waardoor Tanja weer boos wordt
Ik vond het ook een leuke uitzendingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Trouwens, net de live uitzending plus de streams bekeken en ik vond het een geweldige uitzending!! (in tegenstelling tot vele andere hier)
Menno is aan het mokken. Hij beraadt zich nu op zijn "positie in de groep".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel sneuHij is over 11 minuten al jarig.
Wanneer is Ingrid trouwens jarig??
Toch reken je hem zaken aan die je anderen eigenlijk niet kwalijk neemt, dus dat is eh.. typisch? Ken je veel 'diplomatieke' mensen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Daarom liet ik me er ook niet over uit of het wel of niet 'handig' van hem is. Waarschijnlijk wel, het klinkt goed en niemand die hem er op aan kan kijken. En de rest is ook niet je-van-het qua nominaties, daar heb je gelijk in.
hebben ze nog 8 minutenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
Deed ze met Lieske toch ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In dat geval zou wel de vreemde rigiditeit van Tanja blijken. Want wie blijft er nu halsstarrig vasthouden aan een nominatie van degene die je (op de badkamer, vanavond) in de armen valt als je genomineerd bent?
En je denkt dat Lieske dan verloren had van Rob en Mennoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Juist niet, volgens mij was dit hele plan was er op gericht om Lieske op de bank te krijgen, alleen naait Tanja Hummie voor de zoveelste keer. Tanja is BB.![]()
heeft het gewoon even gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:46 schreef mijn23 het volgende:
menno naar bed en zo jarig,gezellig
Ze zitten alleen maar te zeiken en te wachten toch ze eindelijk mogen roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is dan ook pas over tien minuten
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf zo te wedden dat iedereen aan het eind van deze dag weet wie elkaar heeft genomineerd.
Woooaahh... Godslastering!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Chantal lult een beetje zoals Johan Cruijff
Alle Amsterdammers lullen zoals Johan Cruijff. Het lijkt heel wat, maar uiteindelijk zijn het allemaal holle frasen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Chantal lult een beetje zoals Johan Cruijff
Tanja is ook een standvastig typequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:49 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Iedereen had verwacht dat ze als 2e keus Lieske zou noemen.
werkt gewoon hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:53 schreef ruby het volgende:
Doen streams 1 en 2 bij jullie het? Bij mij niet.
Alle irritatie is gebasseerd op herkenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch reken je hem zaken aan die je anderen eigenlijk niet kwalijk neemt, dus dat is eh.. typisch? Ken je veel 'diplomatieke' mensen?![]()
Tanja wilde wel heel graag die envelop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat denk ik niet BB kon toch nooit van te voren weten dat Tanja die envelop zou pakken??leesbaar zonder vertaling?![]()
ik ook, het was de afgelopen week wel heel erg saai.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:52 schreef mijn23 het volgende:
wat een verademing,hier zat ik hele week weer op te wachten
ze nomineert onpersoonlijk, zegt ze zelf, dus tja....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen, natuurlijk.
Alleen dacht ik dat ze wel degelijk een persoonlijke reden had om destijds Lieske te nomineren. Oké, een reden die misschien niemand begreep, maar ik geloof wel dat Tanja zich toen aan haar ergerde. En Rob hetzelfde verhaal. Dus ik denk toch echt dat ze weinig op heeft met Nathalie hoor.
Nou, ik denk dat Dido het onderwerp 'nominaties' het liefst zo snel mogelijk achter zich wil laten.quote:
hmz.. die indruk heb ik niet hoor... maar zelfs als ze het wel wist: de keuze voor nathalie verraste me hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja wilde wel heel graag die envelop.
Tanja weet ook meestal (zo maak ik op uit de streamverslagen) welke verrassingen er komen 's avonds.
en weg is lieskequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef ruby het volgende:
Roel zit een beetje aan Lieske te plukken.
Ik heb nog nooit iemand zo verongelijkt zien kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Het lijkt me voor de ontwikkeling in het huis goed als Nathalie volgende week vertrekt. Dan gaat de angst bij de bewoners er flink in zitten. Ook al ben je niet genomineerd en populair in het huis, je kan er zo uitvliegen!![]()
Heb zo genoten van die bek van Nathalie!
Mijn avond kan niet meer stuk![]()
Die advocaat is echt niet goed voor Robquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Rob je bent 44.. act like your age!"
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke uitzending
Ik heb het net ergens anders ook het HET hoogtepunt van BB5 tot nu toe genoemd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef mijn23 het volgende:
roel weer een beetje lieske vasthouden,leuk!
Bron: Streamverslagen van donderdag 20 oktoberquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. die indruk heb ik niet hoor... maar zelfs als ze het wel wist: de keuze voor nathalie verraste me hoor...
Dit soort opmerkingen zijn er in het verleden wel vaker geweest op donderdag.quote:Even later komt Tanja haar tanden poetsen en vraagt Joost aan haar wat nu de verrassing voor vanavond is. Tanja laat niet meer los dan "het wordt in iedergeval leuk".
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.
Hij dringt ook erg aan, en kan er zíchtbaar niet tegen als Dido fysiek close is met Joost.
Tijdbommetjuh!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef twentemeisje het volgende:
Rob zingt een stemadvies voor de kijker! "Please release me, let me go"
De kans was natuurlijk wel groot, mede door die opmerking van Bridget dat ze dit al eens eerder hadden meegemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:48 schreef Coraatje het volgende:
dat denk ik niet BB kon toch nooit van te voren weten dat Tanja die envelop zou pakken??
Ze hebben haar gevraagd of ze de geboorte mochten laten zien aan de bewoners, dus natuurlijk was ze daar van op de hoogtequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Bron: Streamverslagen van donderdag 20 oktober
[..]
Dit soort opmerkingen zijn er in het verleden wel vaker geweest op donderdag.
Echt kansloos gedrag van Roel hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is weer een aantal malen hard op zijn plaats gezet door Dido vanavond.
Hij dringt ook erg aan, en kan er zíchtbaar niet tegen als Dido fysiek close is met Joost.
Tijdbommetjuh!![]()
Dat ging toch over het feit, dat met Tanja's toestemming / eigen verzoek de bewoners toch nog beelden van de bevalling te zien kregenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
[..]
Ai, misantropen moeten dan wel erg veel negatieve eigenschappen in zich herbergen.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Alle irritatie is gebasseerd op herkenning.
Daar bedoelde ze het filmpje van de bevalling mee, BB heeft haar eerst om toestemming gevraagdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:58 schreef cevece het volgende:
[..]
[..]
Nix... stelletje mietjes die helemaal over de zeik gaan als ze genomineerd wordenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef BBscanner het volgende:
Het lijkt me voor de ontwikkeling in het huis goed als Nathalie volgende week vertrekt. Dan gaat de angst bij de bewoners er flink in zitten. Ook al ben je niet genomineerd en populair in het huis, je kan er zo uitvliegen!![]()
ze hebben toch geen idee hoe laat het is nu.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Echt kansloos gedrag van Roel hoor.Desondanks vind ik Roel en Lieske erg leuk samen
En gaat nou niemand van de bewoners ff bij Menno kijken, hij is bijna jarig
Lourdesachtige toestanden daarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Ik ben wel blij dat de HELSE pijnen bij Lieske geheel over zijn en dat er een wonderbaarlijke genezing heeft plaatsgevonden.
Want het was toch zo ernstig met haar knie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |