Mijn God wat is Fok traagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nix... stelletje mietjes die helemaal over de zeik gaan als ze genomineerd worden![]()
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef Day het volgende:
Wie pakt Ingrid na het huis?
Nee, maar even snel voor de afluiting Menno alvast een fijne verjaardag toewensen is toch niet zoveel moeite zeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
[..]
nee een verjaardag, da's pas belangrijk:(
Dat lijkt inderdaad de reden. Voorgaande edities werd de persoon die jarig was altijd in het zonnetje gezet. Menno is niet eens genoemd in de livequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB is toch nooit bezig met Menno. Behalve als ze hem erbij kunnen naaien.
Breek mij de bek niet open!!!!quote:
Whipped? You wishquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn God wat is Fok traag![]()
Zelfs een keer opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het aan mijn pc lag![]()
Nâh Whippedangel ik had het dus mis.
Ik dacht dat Menno, Lieske en Chantal genomineerd zouden staan.![]()
Ja Lieske is echt heerlijk bezig vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef mijn23 het volgende:
lieske stijgt heel veel punten bij mij weer vanavond,ze is erg sociaal bezig
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Jane het volgende:
Het forum is echt té traag nu.Tijd om naar bed te gaan, denk ik maar.
Welterusten maar alvast. Geen idee wanneer jullie dit bericht kunnen lezen, maar waarschijnlijk slaap ik al een paar uur tegen de tijd dat het eindelijk verschijnt.
- Omdat er nog een handvol anderen is dat eerst op moet zouten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:19 schreef style het volgende:
Waarom is Lieske nu eigenlijk nog in huis![]()
Oh, wat laat, maar tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah niks menselijks is ons allen vreemd toch?
En dit mensje gaat nu naar echt bed. Trusten
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn God wat is Fok traag![]()
Zelfs een keer opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het aan mijn pc lag![]()
ze zei het tegen menno omdat menno vertelde aan haar dat ie dacht dat dido op haar gestemd hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.
Hoop niet voor Dido dat Ingrid haar haagse ADO vriendjes op haar afstuurt.![]()
(Wat is het weer FOKing TRAAG!!![]()
![]()
)
Niet Joost maar Menno. En die had idd door dat Dido Ingrid genomineerd heeft. En heeft het netjes aan Ingrid verteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde het ook! Ze zei het tegen Joost. Denk dat ze bedoelde degene die op haar heeft gestemd! Dido dus... vraag me af of ze dit al weet.
(Wat is het weer FOKing TRAAG!!![]()
![]()
)
En Roel is ook al zo haatdragend. Hij zei dat zijn neefjes misschien Rikkert wel te pakken zouden nemen. "Ligt-ie de volgende dag in de greppel"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |