Ja ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook en ik niet alleen lieske zelf ook.
Vind het wel leuk voor haar
Oh Scan, begrijp nu wat je bedoelt met Joost. Heb vanmiddag een aantal afleveringen bekeken en het is inderdaad Joost voor en Joost achter op tv.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.
Het mens spoort niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is wel héél erg met zichzelf bezig... en ze is niet eens genomineerd
Het heeft daar dan ook niets mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Snap dat dan, Naat wil gewoon niet geloven dat iemand HAAR nietleuk
vindt!
![]()
nou dat is het helemaal niemand zit daar voor het geld ,zeggen ze ,maar hoe dichter bij het eind ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:40 schreef Rica het volgende:
Oeh oeh oeh wat voelen ze zich bedreigd door Tanja.
Kleine geldwolfjes.
Tsja, hij is wel de enige die zich achter mooie praatjes kán verschuilen. De anderen blijven steken bij "hij/zij staat ver van me af", "ik voel gewoon geen 'klik' ", "ik voel me tekortgedaan" en "ik nomineer hem/haar omdat hij/zij toch niet weggestemd wordt". Dus die motivatie kan niet zo zwaar wegen,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh niet helemaal. Die reden vind ik ook prut want als hij het er echt principieel mee oneens was (baby in huis) had hij zelf direct op moeten stappen. Nu werkt net zo hard aan het programma mee.
Wat 'me dwars zit' (valt wel mee hoor) is dat hij zijn verantwoording neemt voor zijn eigen keuzes ontduikt en zich verschuilt achter mooie praatjes.
Pffff Jij weet van tevoren wat er op tv komt. Jij bent Sjon himselfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanavond ook hele goede dingen tegen Ingrid, die finaal overstuur was. Helaas komen die momenten nooit op tv. als Joost dat had gedaan was het wel op tv gekomen.
wat is het toch een lelijk wijfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
foutje
Vertel....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Daar beginnen ze weer dat het zo zielig is dat het kind geen daglicht ziet.
Dat kind mag gewoon naar buiten sukkels!
Op je kop een zootje pukkelsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Omdat we Ralph missenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef snakelady het volgende:
en waarom staat de stream op een foto van Ralph.
Dan nog is het geen gezonde omgeving voor een baby.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef style het volgende:
Hoho, ik volg de streams ook hoor, meer dan TVquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |