Ik denk een paar Antonov's (waarschijnlijk een paar An-124's, andere kisten zijn te klein of je hebt een hele vloot nodig) die kun je gelijkvloers inladen, anders moet je met liften gaan werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef boyv het volgende:
Iemand enig idee wat voor vliegtuigen er gebruikt worden? Lijkt mij nogal prijzig.
gibraltar gaat daar per boot.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
Die gebruiken ze ook bij de Dakar....
1 of 2 geloof ik.
Overigens bestaat de gehele vliegtuigen vloot van Parijs-Dakar uit 22 vliegtuigen. En ik weet niet hoe ze de straat van Gibraltar oversteken maar ik geloof dat de vliegtuigen voornamelijk voor transport van het kamp, backup en bevoorrading zijn.
een An-74 is anders niet al te groot.. kun je net 2 a 3 auto's in zetten en dan is ie vol en vliegt die afstanden in de OP niet non-stop.. dus die gaan ze niet gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef blieblie het volgende:
Ow... Grote Antonovs iig.
Al zijn natuurlijk bijna alle Antonovs niet klein.
leuk, maar de bakken die aan Gumball mee doen zijn meestal ietjes breder dan 307quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hmm; 3 auto's naast elkaar; 2 rijen boven elkaar; hoe lang is dat vliegtuig?
Als er 20 achter elkaar passen ben je klaar![]()
een waarom niet? van wege het inschrijf geld? als je een porsche/ferrari kunt bekostigen kan dat er ook wel af toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef VanDread het volgende:
Ik vrees dat een hoop regulars niet mee gaan doen :|
Dat ze bij Boeings op platen gaan snap ik, probeer een te rijden over die laad vloerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het topic is vroeg dit jaar.
Waarschijnlijk zijn er een hoop die mee gaan doen aan de Ultimate Rally van de beruchte Kim(ble) Schmitz. Desalniettemin zijn er toch een hoop rijkelui die dolgraag mee zouden willen doen in hun plaats. Of allebei natuurlijk, geld zat
En over dat transport: ik werk bij KLM Cargo, en daar komen nog wel eens Gumball-categorie auto's langs. Nu weet ik niet hoe het bij de Gumball gaat, maar als ze klaargemaakt worden voor transport, dan worden ze op aparte platen gezet, die vervolgens het vliegtuig worden ingeschoven en vastgezet op rails. Die platen zijn net even wat kleiner dan een F430, dus zal zo rond de 4 meter zijn. Omdat een auto dan uitsteekt, kan je niet optimaal gebruik maken van de ruimte, omdat je natuurlijk geen Ferrari's in elkaar gaat schuiven
Maar dan hebben we het over Boeings, 'k weet niet hoe een Antonov in elkaar zit, en of die auto's gewoon naar binnen gereden worden en dan gezekerd. Dat is ook een optie natuurlijk en dan maak je optimaal gebruik van de ruimte.
Ik zit uiteraard weer aan Internet gekluisterd, die 8 dagen in mei!
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Vanavond om 23u (NL tijd) op Extreme Channel aflevering 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Desnoods met je digicam foto's van je TV makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Kan ik je niet aan helpen, geen idee hoe dat te doen nl.
Vorig jaar zijn ze ook online gegaan, dit jaar vast ook welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Desnoods met je digicam foto's van je TV maken
maar via email mag je het vast wel zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie trouwens bij een paar bekende torrent-sites wel een aantal episodes staan, maar eens kijken of dat ook de goede zijn
Daar mogen we het hier trouwens niet over hebben...
Ik heb de 6 episodes van Extreme Channel over Gumball 2005 op XviDquote:Op maandag 7 november 2005 11:09 schreef Boink het volgende:
Iemand al wat episodes gesignaleerd? ( van dit jaar? )
Kun je mij contacteren @ MSN oid? Mail staat in me profielquote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik heb de 6 episodes van Extreme Channel over Gumball 2005 op XviD
Zijn misschien wel ergens te vinden op torrent sites ofzo, was er trouwens niet iemand met een server met auto filmpjes voor fok, daar wil ik ze best wel heen uppen
De Veyron doet meequote:News #65
Dear Gumballers,
With only 7 months to go until the 2006 Rally, preparations are going well. We have nearly filled the entire grid with cars ranging from Ferrari Enzos, Pagani Zondas, a Koenigsegg, the new Gumpert Apollo and Bugatti Veyron at one extreme to an old 1970's Australian Holden at the other - almost a complete fantasy James Bond tour, the most glamorous locations, private jets, 3 continents, palaces, incredible parties, amazing driving, F1 circuits and even finishing at the Playboy Mansion.
toch fijn dat je voor je moraalridder post dit topic speciaal een schop geeftquote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef MI55ILLE het volgende:
ik dacht dat links plaatsten naar torrent sites niet mocht op fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef MI55ILLE het volgende:
ik dacht dat links plaatsten naar torrent sites niet mocht op fok
welke held gaat er in die Veyron scheuren!?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Veyron doet mee
En de Stumpert ook, es kijken wat dat nou is... Return of the Koenigsegg, zou het weer met dezelfde gasten zijn als 2 jaar geleden, die er zo reteveel pech mee hadden?
Maximilian Cooper gaat trouwens z'n 550 Le Mans van dit jaar verkopen, dus als je nog wat hebt liggen...
das 2004quote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
nou tvpjeook wel handig die links naar die filmpjes. Maar voor dat ik ga downloaden, die van 2005 is dat door Marokko enz. ? Want die heb ik geloof ik weleens gezien.
Ik ben em aan het dlden. Misschien dat ik je over een uur kan vertellen welk nummer het isquote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, het begint al aardig op te schieten naar 30 april, en daarom hier maar even een link naar een trailer/teaser van het komende Gumball 3000-festijdn
Het is godver net een filmtrailer die je zit te kijken, je kan wel zien dat het steeds groter wordt.
Dit is de link
Pas wel op, want het is een bestand van 151mb groot!!!
Iemand trouwens een idee hoe dat nummer op de achtergrond heet?
Ik krijg trouwens bij allemaal behalve de eerste 'Download limit exceeded;quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef EViL_TWiN het volgende:
Hey kikoooooo,
Die afleveringen zijn echt meesterlijk zou je die andere 2 episodes ook ff online kunnen zetten, ik ben je dan voor eeuwig dankbaar![]()
GUMBALL 3000 Roeleerd !!!
Kijk ff naar de datum van dit topic johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef EViL_TWiN het volgende:
Hey kikoooooo,
Die afleveringen zijn echt meesterlijk zou je die andere 2 episodes ook ff online kunnen zetten, ik ben je dan voor eeuwig dankbaar![]()
GUMBALL 3000 Roeleerd !!!
Hmz, dus je hebt ze niet meer ???quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk ff naar de datum van dit topic joh
Hmz jammer dat je ze niet meer hebt. Die afleveringen op google.video zijn niet van Exteme TV heeft iemand anders ze. Het zijn releases van GOTHIC...quote:
Heel graag maar in principe hoef ik alleen EPS 05 en 06 rest heb ik dus al uit vorige post weten te halen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:45 schreef Boink het volgende:
Ik heb alle eps van extreme tv
Dus als er nog belangstellenden zijn upload ik ze wel op google video
Zijn er nog mensen die dit jaar gaan de zondagavond op maandag?
Ik geloof niet dat ze in brussel komen als checkpoint.. En als ze zouden komen van Zondag --> Maandag...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Fugie het volgende:
wanneer zullen ze in brussel zijn ? Lijkt me leuk om eens te gaan kijken
ze gaan weer naar dat kasteel van vorig jaar (was vorig jaar tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:06 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze in brussel komen als checkpoint.. En als ze zouden komen van Zondag --> Maandag...
veyronquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef ook_gek het volgende:
Lonman zou dit jaar weer mee doen met iets speciaals. Daarom heeft hij afgelopen jaar laten schieten. Dit heeft hij zelf te kennen gegeven op M5boards.com
Zijn porsche is namelijk verkocht......
Hij was toen al bezich met een zonda![]()
Ik wil niet weten wat die mogol daar mee gaat doen. Als hij even gek doet als in zijn porsche kan het nog eens erg erg leuk worden
Er is al semi-officieel bevestigd dat er een Veyron mee gaat rijden...quote:
Dan mag je dus simpelweg niet meedoen. De bedoeling is dat ze zo debiel & exotisch mogelijke auto's bij elkaar brengen. DAN moet je als deelnemer ook nog een paar 10K neerleggen om mee te doen EN hopen dat je mee mag doen (ze willen bijv. niet te veel ferrari's en porsches want dat is in de Gummball niet meer exotisch).quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Baan1980 het volgende:
Heelleuk dat exotische spul natuurlijk maar het zal niet veel helpen vergelijken met 'gewone' ooto`s. Neem bijvoorbeeld een BMW 330xd. Heeft een top van 240 (hoog genoeg voor de openbare weg, heeft mega veel ruimte (vergelijken met een Ferrari, Pagina of iets anders), veel zuinige en denk ook iets veilige.
Benzinetank vergroten naar 250 liter, dubbele besturing zodat je niet hoeft te stoppen voor een wissel. Iemand nog een leuk idee voor een overwinningsooto![]()
its not a race, its a rallyquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Baan1980 het volgende:
Heelleuk dat exotische spul natuurlijk maar het zal niet veel helpen vergelijken met 'gewone' ooto`s. Neem bijvoorbeeld een BMW 330xd. Heeft een top van 240 (hoog genoeg voor de openbare weg, heeft mega veel ruimte (vergelijken met een Ferrari, Pagina of iets anders), veel zuinige en denk ook iets veilige.
Benzinetank vergroten naar 250 liter, dubbele besturing zodat je niet hoeft te stoppen voor een wissel. Iemand nog een leuk idee voor een overwinningsooto![]()
Die rijden in een M5, geen diesel hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:19 schreef ninja-mod het volgende:
Team polizei dan in hun 5 serie diesel
Ja, mooie vent blijft het tochquote:Kimble heeft het veels te druk met z'n emmer gebakken lucht ; the ultimate rally ... ik dacht al vaag dat het nep zou zijn maar toen tussen neus en lippen door kwam dat het 'een jaartje werd uitgesteld' wist ik genoeg![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik ze onderweg tegenkom dan druk ik ze van de weg af dat gore rijke tuig![]()
Je ondertitel klopt ook niet echtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik ze onderweg tegenkom dan druk ik ze van de weg af dat gore rijke tuig![]()
Neem iets sterkers dan een Hummer mee, zou mijn advies zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik ze onderweg tegenkom dan druk ik ze van de weg af dat gore rijke tuig![]()
Ze worden niet voor niks vervroegd afgevoerd bij de US Army...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Boink het volgende:
Kromme vergelijkingen.. standaar hummer met z'n standaard banden tegen een buggy met tractorwielen..
Die foto waar een hummer bovenop een sportwagen zit niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:57 schreef Boink het volgende:
Kromme vergelijkingen
quote:Less than a week before Gumball starts they announce by mail that everybody are on their own providing insurance for the US leg…..!!!
This is after working on it for months (or a year). For european and asian leg Gumball said that everyone had to pay Gumball brokers insurance package, no matter if they were covered by their own company, due to the nature of the rally! There was even a hefty 250£ fee to the broker for negotiating the deals! So when they dont supply a deal for US its fraud if they dont pay those money back. No when it turns out everyone are on their own regarding US insurance, the principle must be the same for european part. Those that are covered by their own policy must get their money back when double-insured. Minimum GB can do is pay back european insurance to those double insured, and whole 250 fee for failing on such an important issue, making GB a nightmare for so many.
People must either get private insurance in almost no-time, or go for a rental on final leg (which probably most non-americans will be forced to). That is unless GB charter a bus…
Is GB cynically calculating that most people will go for rentals, and then at own cost ship vehicles back from Bangkok instead of LA? In this way they save loads of money cancelling an Antonov or two…. (Like many speculated in 2004 F1 Barcelona. How much did GB save when they made a schedule so 95% missed it? As they were stopped by spanish police and fined for participating in an illegal car race. Even this GB didnt bother with!). Minimum GB can do is offer one plane (or even sea shipping) for cars back to UK.
According to some forum posts people have for long time been turned down when asking to do single legs. During Easter all of a sudden this is possible for the US leg. Of course it generates more money. But can the reason be that when understanding they fail on providing US insurance they had to do something to have more than a mini-Gumball in the states (with only US participants and some rentals?). Then opening up for some cool cars on US leg, and it can be presented as a Gumball!
Then of course at the same time when participants have bought flight tickets etc for family and close friends flying in to the party cities (where there originally were planned to be 4 huge concerts like U2/Rollingstones) Gumball proudly announces on equally short notice that all parties are exclusively for Gumballers (no friends or wives etc). Initially they provided hotel details for LA and London so friends and family could be booked. Is this gonna be another “6 gays in May” ??? As most gumballers are male, the parties will rock yeah! GB has to do someting about this abolutely lame policy. One thing if they had said from the start, but only thing said was that at mansion it was only 2 guests pr car. No limitations were set on other parties. This is unfair at best. Fraud at worst. (BTW there are good gay clubs in all these cities, London, Budapest, Bangkok (ladyboys mmm), Vegas and LA).
Not to mention the old stories about asia route changes… If North Korea was cancelled something equal was promised. HK to Beijing not too bad, though far from equal. Thailand (even minus Malaysia!) is the most commercial boring route possible in Asia, simple as that.
There are many enthusiasts and participants pissed at the moment. Words spreading mouth to mouth, in chat rooms, forums etc. GB has to adress these matters shortly.
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat al wel bekend is, is dat Torquenstein er weer bij is!
En in wat voor auto? Niet de minste toch:
[afbeelding]
Ja inderdaad, alleen vond ik 2005 erg tegenvallen wat filmmateriaal betreft. Ant & Pete maken echt fantastische filmpjes. Geeft een goede indruk van de gehele sfeer, maar van 2005 staan er alleen nog maar wat trailers op de site.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind het altijd een super festijn. Genieten van de filmpjes enzo
Gelukkig voel ik me niet aangesproken en heb ik alles rechtstreeks van de Gumball-site gekopiëerdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef jochem8 het volgende:
Welke idioot heeft dat programma met z'n brakke Engels geschreven?
Vorig jaar was helemaal de shit bij Chateau d'Acoz. Dit jaar ga ik het net niet redden
hehe hopen dat hij niet weer gaat vliegeren met een viper!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat al wel bekend is, is dat Torquenstein er weer bij is!
En in wat voor auto? Niet de minste toch:
[afbeelding]
Ford GT. Sta je elke 5min bij het benzine stationquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat al wel bekend is, is dat Torquenstein er weer bij is!
En in wat voor auto? Niet de minste toch:
[afbeelding]
Nah het valt mee, maar ik was gewoon chaggie gisteren en dit hieronder zijn gewoon stomme fout:quote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me niet aangesproken en heb ik alles rechtstreeks van de Gumball-site gekopiëerd
Zie je zoveel fouten dan?
Ik zal hoe dan ook weer flink genieten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maandag 1 mei: Europa
After driving thru the night they'll be a breakfast checkpoint in Austria will be in Vienna between 6 - 10 AM at the Kursalon (centrally located with easy accessibility (U4 subway) in Vienna's beautiful inner-city park on Johannesgasse), after which cars drive to Budapest, arriving between Midday - 4PM at the "Chain Bridge." We want everyone in Hungary to come to see us arrive!
Of bijna allen dan...quote:Team 1:
Miguel Escamilla, Mexican, American
Mike Vallely, American
Rich Van Every, American
Anthony ‘Tony’ Hawk, American
2006 Jeep Cherokee STR8
Team 2:
Brandon ‘Bam’ Margera, American
Ryan Dunn, American
2004 Lamborghini Gallardo
Team 3:
JB Girling, British
Jared Prindle, American
Patrick Fischer, German
Ryan Zachary Young, American
2005 RangeRover Vogue 4.2 V8 Supercharged
Team 4:
Richard David Warren, British
Daniel Joyce, British
Matthew Pritchard, British
1991 Nissan 180sx
Team 5:
Carey Hart, American
Phil Shalala, American
Bo Bridges, American
2006 Mercedes S500
Team 6:
Harry Morton, American
Ali Fatourechi, American
Casey Tatham, American
2006 Mercedes S500
Team 7:
Maximillion Cooper, British
Karta Healy, American
2004 Ferrari 612
Team 8:
Martine McCutcheon, British
Julie Brangstrup, Danish
Caroline Chikezie, British
Lhotse Hawk, American
2003 Range Rover
Team 9:
Benedict Spence, British
Marc Yves Robb Monserat, British
Joel David Mischon, British
Robin Francis Schmidt, British
Callum Thomson, British
Daniel Lewis Gerard Medinger, British
Neil Michael Gordon, British
Alastair John Chalmers, British
Edward Leigh, British
Laura Sophie Ware, British
2005 Range Rover Vogue 4.2 Supercharged
Team 10:
Antony Adel, British
Luke Hyams, American
Jack Burnford, British
Lisa Bowles, British
2005 Range Rover Vogue 4.2 V8 Supercharged
Team 11:
David Andrew John McCulla, British
Emma Smyth, British
2005 Honda NSX
Team 12:
Justin Werb, British
Christopher Allen, British
2003 Mercedes SL 55 AMG
Team 13:
Mark Eley, British
Yorgo Tloupas, French
1973 Porsche 911 RS
Team 14:
Mik Rupert Kerchlango, Danish
Michael Alexander Dreyer, Danish
2005 Audi S4
Team 15:
Damian Williams, British
Richard Blackburn, British
Ezra Chapman, British
2004 Rolls Royce Phantom
Team 16:
Dave Carrington, British
Alan Carrington, British
Philip Wright, British
Sam Elshafey, British
1990 VW 21 Window Samba
Team 17:
Rupert Webb, British
James Clare, British
2004 Ferrari 612 scaglietti
Team 18:
Roger Hunt, British
Ben Aucott, British
1999 Ferrari F50
Team 19:
David Warnock, British
Lawrence Wosskow, British
2001 Porsche 996 Turbo 4
Team 20:
Gregory Cox, British
Jonathan White, British
2002 McLaren Mercedes SLR
Team 21:
Sachin Patel, British
Damien Hancox, British
2005 McLaren Mercedes SLR
Team 22:
Tom Woods, British
James Ketchell, British
2004 Lamborghini Gallardo
Team 23:
Piotr Mikolaj Wisniewski, Polish
Adam Witkiewicz, Polish
2005 Lamborghini Murcielago
Team 24:
Paul Jonathan Naden, British
Dean Philp, British
2003 Lamborghini Roadster
Team 25
Xanthos Paphitis, British
George Georgiou, British
1999 Lamborghini Diablo
Team 26:
Martin Jupp, British
Jason Cook, British
2001 Mitsubishi Lancer Evolution VII
Team 27:
Dessislav Popov, Bulgarian
Myles Summerfield, NZ/UK
2004 Lamborghini Murcielago
Team 28:
Graham Schultz, British
Rik Bryan, British
1992 Lamborghini LM002 American
Team 29
Christopher Mark Vines, British
Steven Mark Rothery, British
2004 Ultima GTR
Team 30:
Mustafa Tariq Mohammed, British
Mohammed Shahbaz Babar, Pakistani
David Ramsden, British
2005 Mercedes Benz CLS55 AMG
Team 31:
Gary Spicer, British
William Buckler, British
2004 Porsche Turbo S
Team 32:
Douglas Scott Handyside, British
Asif Qasim, British
1991 Lamborghini LM002
Team 33:
Cathryn Balcombe, British
Adrian Balcombe, British
2005 Aston Martin DB9
Team 34:
2004 Ferrari Enzo
Team 35:
Martin Edmondson, British
Alexander Hart, British
2005 Ferrari F430
Team 36:
Addison Cresswell, British
Raymond George Cowper, New Zealand
Warrick Roy Armsby-Ward, British
2000 Jaguar S-Type V6 SE Auto 4 Door Saloon
Team 37:
Anthony Hinchliffe, British
Ian Kevin Cleeton, British
Robert Brady, British
Gary Singleton, British
1996 Bentley Turbo RL
Team 38:
Michael Gordon Wilde, British
Roy Stewart Toms, New Zealand
2003 Audi RS6
Team 39:
Jesper Jensen, Danish
Thomas Gurskov, Danish
Michael Christensen, Danish
2004 Mercedes CLS55
Team 40:
Javier Gutierrez, Spanish
Walter Fischer, Austrian
2005 Porsche 997 Carrera 4S
Team 41:
Sean Lyndsay, British
Will Geddes, British
2003 Noble M12 GTO 3R
Team 42:
NOT RUNNING
Team 43:
NOT RUNNING
Team 44:
Michael Ross, British
Alexander Roy, American
2003 Bentley Continental GT
Team 45:
Stephan Ohneck, German
Uno Gomes Cerqueira, Portuguese
2005 Ferrari F430
Team 46:
Hans Anton Wolfgang von Breamer, British
Antoine Xavier Costantini, French
2005 Audi RS6
Team 47:
Benedek Poor, Hungarian
Földházi Flórián, Hungarian
2004 Bentley Continental GT Mansory
Team 48:
Eric Ward, American
Jerry Reynolds, American
2004 Ford GT
Team 49:
Janni Holmgreen, Danish
Christian Holmgreen,Danish
2005 Ferrari F430
Team 50:
Ainars Springis, Latvian
Janis Bazevics, Latvian
2005 BMW M6
Team 51:
Joakim Nilsson, Swedish
Lars Andersson, Swedish
2003 Lambourghini Murcielago
Team 52:
Gaetano Guy de Bedin, British
Claudio de Bedin, British
2003 Aston Martin V12 Vanquish
Team 53:
Fabian Gomez Sainz, Spanish
Jose Mestre lagarin, Spanish
2005 Ferrari 430
Team 54:
Pascal Wyss, Swiss
Erol Malaydin, Turkish
2003 Lamborghini Murcialago
Team 55:
2005 BMW M5
Team 56:
2006 Bentley GT Flying Spur
Team 57:
2004 Porsche Cayenne Gemballa
Team 58:
Reza Ghalamkarizadeh, German
Mark Adrian Cotton, British
2005 Porsche Turbo S
Team 59:
Paraag Lal, American
Victoria North, British
Mike Gendimenico, American
Justin Huntsman, American
2006 VW Sharan Tdi
Team 60:
Alan Sykes, British
Jonathan Hick, British
2006 Jaguar XK8 Convertible
Team 61:
Manish Patel, British
Michael Wright, British
2003 Porsche C4s
Team 62:
Stacey Gunshon, British
Mustafa Al-Hassani, British
2005 McLaren Mercedes SLR
Team 63:
Andrew Ptolomey, British
Sten Rune Kristiansen, Norwegian
2003 Porsche 996 Turbo
Team 64:
Francesco Fusillo, Canadian
Dino Marchioni, Canadian
2004 Dodge Viper
Team 65:
Alejandro Grimaldi, Venezuelan
Carlos Eduardo Salinas, Venezuelan
2001 Mercedes CL600
Team 66:
Steve Crow, New Zealand
David Blackmore, New Zealand
2003 Bentley Arnage T
1990 Lamborghini LM 002
1969 Mercedes 600 Pullman
Team 67:
Stephen Glavine, Canadian
Jeffrey Natland, Canadian
2005 Ferrari F430 Spider
Team 68:
Daniel Popkin, American
Michael Kornhauser, American
2006 Porsche Carrera 4 S
Team 69:
Matthew Hartman, American
Russ Weiner, American
Joe Francis, American
Jason May, American
1971 Plymouth Cuda
Team 70:
Michael Dezertzov, American
Henry Bloom, American
2005 Porsche Cayenne Turbo
Team 71:
Gil Dezer, American
Sebastian Tettamanti, American
2003 Porsche 911 Turbo
Team 72:
John Junkers, American
Jason Junkers, American
2003 Dodge Viper SRT-10
Team 73:
Mr. Smith, LaLa Land
Mrs. Smith, LaLa Land
2006 Lamborghini Murcielago
Team 74:
Gavin McConnon, Irish
Colin Dalton, Irish
2003 Ferrari 360 Spider
Team 75:
Stuart Singer, American
Christian Briggs, American
2002 Porsche GT2 RUF
Team 76:
Darren Katic, Canada
Matthew Hagen, American
2006 Chevrolet Corvette Z06
Team 77:
Alejandro Antonini, Venezuelan
Franklin Duran, Venezuelan
2004 Ferrari 360 Spider F1
Team 78:
Scott Nairne, American
Christopher DeLuna, American
Carl Lundstrom, American
2006 Bentley Continental Flying Spur
Team 79:
Deepak Jain, American
Dustin Worles, American
2000 Porsche 911 Carerra 4
Team 80:
James Siminoff, American
Thomas Knobel, Switzerland
2005 Noble M12
Team 81:
Steven Michels, American
Pete Henk, American
2006 Bentley Continental GT
Team 82:
John Burris, American
confidential confidential
Jon Davidman, American
2004 Ferrari 612 Scagletti
Team 83:
Michael Kelly, American
Michael Moreno, American
2005 McLaren Mercedes SLR
Team 84:
Harry Cheung, American
Paul Nguyen, American
2005 Aston Martin Vantage
Team 85:
Richard Weisman, American
Howard W. (Bill) Grace II, American
2003 Mercedes CL 55
Team 86:
Mark Charles Fipkie, Canadian
Corne Stigther, Dutch
Charles Edgar Fipkie, Canadian
2006 BMW M5
Team 87:
NOT RUNNING
Team 88:
Yasir Mufti, Saudi
Amro Kayal, Saudi
2005 Lamborghini Gallardo
Team 89:
Lester Roy Summerfield, NZ/British
Richard William Macdonald, NZ/British
1985 Ferrari F40
Team 90:
Steve Hutton, British
Mike Harris, British
2004 Ferrari 360 Stradale
Team 91:
Team 92:
Team 93:
Team 94:
EUROPEAN LEG:
Team 95:
Kevin Linfoot, British
JasonBrooks, British
2005 McLaren Mercedes SLR
Team 96:
Mathew Kelshaw, British
Nick MorleyBritish
2005 Porsche Carrera RUF Turbo
Team 97:
Anthony Howarth, British
Pete Fenton, British
2005 BMW d3 Evo
Team 98:
Matthew Bonthrone, British
Spencer Bourne, British
2005 Ferrari 430 Spider Convertible
Team 99:
Simon Hewetson, British
Oliver Morley, British
2005 Maclaren SLR
Team 100:
Mark Muss, British
Matthew Seamus Conlan, British
2001 Porsche Boxster 986 S
Team 101:
Mahmood Mazhar, British
Mason Jay Asgha, British
2005 Porsche C4s Cab
Team 102:
Nick Vandenbulcke, Belgian
Steven Spilliebeen, Belgian
1975 VW Camper
Team 103:
Johnny Staib, German
Christian Tusquets, Spanish
2002 Porsche 996 - twin turbo
Team 104:
Nigel Smith, British
Robert Kirkham, British
2002 Ferrari 360 f1 spyder
Team 105:
Graham Bolger, Irish
Paul Brown, Irish
2000 BMW 316i Se
Team 106:
Cris Cloots, Belgian
Gerry Goormans, Belgian
1997 Ferrari F355
Team 107:
Team 108:
Team 109:
Team 110:
Team 111:
Team 112:
Team 113:
Team 114:
Team 115:
US LEG
Team 116:
Nhora Correa
Isabel Christina Muriel, American
Paul Ellis, American
Michael Fux, Cuban
2005 Rolls Royce Phantom
Team 117:
John Moore Jones Rapp, American
Adair Graham, American
James Frederick Robson Loutit, American
Charlie Jackson
Walter Reid Kalmar, American
1960 Cheverolet Corvette
1997 Ferrari F355
Team 118:
Jon Motley, American
Joseph O’Sullivan, Irish
2006 Lamborghini Gallardo SE
Team 119:
Dwight Anderson, American
David Graber, American
2004 Porsche 911 Turbo Cabriolet
Team 120:
Dan Mermelstein, American
Rob Rohn, American
2000 Porsche 996
Team 121:
Jerome Fohet, French
Anne Claire Bouzin, French
2006 NISSAN 350Z
Team 122:
Jay Mikulski, American
Marc Dabaco, American
1998 Diablo Lamborgini
Team 123:
Frank Volk, American
Aw Volk, Thai
2004 Dodge Viper
Team 124:
James (Jim) Uhlmann, American
Rodolfo (Rudy) Brenalvirez, American
2006 Chevrolet Corvette Z06
Team 125:
William Wu, American
Cindi Truell, XS
MercedesSL 90 V12
Team 126:
Team 127:
Emile Stjernlof, Swedish
Erik Rosensvard, Swedish
2006 Ferrai F430
Team 128:
Team 129:
Richard Rawlings, American
Dennis Collins, American
1999 Ferrari 550 Maranello
Team 130:
Stephen Andrews, British
Jessica Kramer, American
2006 Noble M200
Team 131:
Michael P. Collins, Texan
2004 Chevrolet Corvette Z06 LeMans
De vrouwtjes mogen op schootquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:45 schreef jochem8 het volgende:
Waarom is team 9 zo groot? Die gaan echt niet allemaal in die Range Rover passen.
Heb het van de lijst van boven in dit topic, dus ja dan gaat het automatische mee, zal het ff wijzigequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:05 schreef j0rrit het volgende:
"Diablo Lamborgini, 1998" staat onder de 'D' ipv onder de 'L' van Lamborgini.
Maar het is een net lijstje hoor!
wel nee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:23 schreef ROG het volgende:
Als TomTom zijnde wil je niet met álle facetten van de Gumball gelinkt worden; ongelukken, auto's die verkeerd rijden, de pont missen, etc. Kán schadelijk zijn voor het imago.
Ik zou zo graag willenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:46 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik ga morgen naar brussel toe, om te kijken, komen er nog meer?
Dat was ik met een paar vrienden ook van plan!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:46 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik ga morgen naar brussel toe, om te kijken, komen er nog meer?
Dat wist jij alquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Team 66:
Steve Crow, New Zealand
David Blackmore, New Zealand
2003 Bentley Arnage T
1990 Lamborghini LM 002
1969 Mercedes 600 Pullman
Nieuw Zeeland doet mee!![]()
SUNDAY 30th April:quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat was ik met een paar vrienden ook van plan!
Even kijken hoe en waar etc.
Neeeeee, is daar het stoppunt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:02 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
SUNDAY 30th April:
This is the start day! Cars will park on "display" in Gumballs own "pit-lane" on Pall Mall (London W1, between Trafalgar Square and St. James Palace) between 3-4 PM, and the flag will drop between 4-6 PM, sending drivers en route to a Midnight checkpoint in Belgium via the Eurotunnel. "Attention all Belgian's" to come and cheer us at Chateau de Beloeil, home to the Princes de Ligne between 10PM - 1AM! (Address: Chateau de Beloeil, rue du Chateau, 11, Beloeil, Hainaut, just 40 miles from Brussels)
dus
Chateau de Beloeil
rue du Chateau 11
Beloeil, Hainaut
![]()
Tijd genoeg, maar ik woon in Málaga, Spanje.quote:
zal ik met je mee gaan danquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef Fugie het volgende:
mark![]()
nu wil ik helemaal naar brussel morgen![]()
Hoe ongeloofelijk vet!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8331772350766864745&q=gumball&pl=true
Dit is toch wel 1 van de mooiste stukjes van de gumball. Dit is wat de gumball moet zijn.
Vind deze anders ook wel erg vet!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8331772350766864745&q=gumball&pl=true
Dit is toch wel 1 van de mooiste stukjes van de gumball. Dit is wat de gumball moet zijn.
Ik maak wel wat foto's morgenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:47 schreef ook_gek het volgende:
ik moet uit scheveningen komen
gekke werk dus
Dit is toch wel een uiterst vette situatiequote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vind deze anders ook wel erg vet!!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4290699538413595495&q=BMW&pl=true
De "polizei" M5 die en escorte krijgt van de italiaanse politie
quote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vind deze anders ook wel erg vet!!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4290699538413595495&q=BMW&pl=true
De "polizei" M5 die en escorte krijgt van de italiaanse politie
Ik dus daarheenquote:Op zondag 30 april 2006 00:45 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Ik maak wel wat foto's morgenOpstaan om half 7
![]()
Dat is niet echt.. euh.. slim.quote:Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Ik dus daarheen![]()
Kijk ik blaadje, staat er 10PM
![]()
![]()
Kon ik weer terugrijden dus![]()
WAAAAT! Dat is het beste (/spannendste) GB filmpje wat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Vind deze anders ook wel erg vet!!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4290699538413595495&q=BMW&pl=true
De "polizei" M5 die en escorte krijgt van de italiaanse politie
enquote:Op zondag 30 april 2006 17:21 schreef menesis het volgende:
[..]
WAAAAT! Dat is het beste (/spannendste) GB filmpje wat ik ooit heb gezien
en ik heb er al best veel gezien
mwoh, beetje flauw hoor voor die wegwerkersquote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
en
http://video.google.com/videoplay?docid=-4838378409524032856&q=gumball+2005&pl=true
het grappigste![]()
Worden overgevlogen En lonman doet zo ver ik weet niet meer mee. Of mag niet meer mee doen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
En worden de auto's nou overgevlogen of heeft elk team al een andere auto klaarstaan op elk continent?
Okay vet, stelletje Antonov's ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Worden overgevlogen En lonman doet zo ver ik weet niet meer mee. Of mag niet meer mee doen.
Hij had maar 1 doel voor ogen. WINNEN WINNEN WINNEN.
Als je ziet hoe die heeft gereden is dat gekke werk.
Zelfde als die gasten in de Ferrari F50 en kimble![]()
er is ook een filmpje dat lonman met zijn porsche de F50 er uit trekt bij een stoplichtquote:Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay vet, stelletje Antonov's ofzo
Lonman rijd zeer bizar jaDie gasten in die Supra konden hem plankend amper bijhouden
De lulquote:He ouwe, jou als autogek moet ik natuurlijk even de groeten doen vanaf Gumball HQ London. Echt te veel auto's, geld en vrouwenMazzel!!
Heerlijke donut ookquote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7668787970983058940&q=gumball&pl=true
Zo lijp is lonman toch niet
Is dat Kimble niet die praat?quote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7668787970983058940&q=gumball&pl=true
Zo lijp is lonman toch niet
Die laatste Lambo, een racer of politiestunt?quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef MI55ILLE het volgende:
nog meer foto's van de start
http://www.couldthink.com(...)me=Gumball-3000-2006
lijkt wel een commerciele actie oid. zie veel stickers van Ministry of Sound..quote:Op zondag 30 april 2006 20:12 schreef ROG het volgende:
[..]
Die laatste Lambo, een racer of politiestunt?
Hey ook_gekquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
http://img128.imagevenue.(...)/34011_bamslambo.jpg
lambo van vivela bam. let op het zonnen dakje
http://forum.gumball-3000.com/viewtopic.php?p=5898
meer foto's
http://www.gumball-3000.c(...)-arriving-in-london/
film
http://www.gumball-3000.c(...)mball-garage-videos/
paar filmpjes
Van m5boards:quote:Op zondag 30 april 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
Lonman blijft natuurlijk ook de shit
Doet hij dit jaar mee?
quote:I'm not doing this years rally (too much work commitments and band from driving in most of the European countries and the US period!!. Something about speeding on the 2002 & 2003 Gumballs) but will at the pre-start parties and film.
I will definately be doing next years rally.....wherever it may be.
quote:Our BMW Diesel Power d3 was the first area that we looked at improving. In 2004 it performed without a glitch and we could not have asked for more. However as with everything in 'antandpete' world, why be content? the possibilities are endless! We started our own Research and Development program on the car as there is no company in the UK that was willing to take on our challenge with the devotion that we needed. So, we spent most of our time abroad in particularly Spain and Portugal researching what those crazy Europeans had been doing to their oil burners and it became quite clear that the 100bhp per litre mark was the goal
During this time, we also assessed the other areas of the car that we could improve on. First up was to retrofit the BMW DVD navigation system as the TomTom GPS nearly got launched on more than one occasion during 2004. It was a relatively simple process; remove the whole passenger side and boot interior trims, install the wiring loom, connect everything up and put it all back together again. It took us just over 5 hours to complete and after a trip to BMW to re-code the car, all was working. Next we installed the BMW Sport Brake Upgrade kit for the 330d to give us M3 spec stopping power
As you probably know, our V-max in 2004 was 154mph (254Kmh), so we set to work on how to increase this. Changing the rear diff ratio proved a bit of a pain as it was already very long at 2.47, so instead we opted to increase the rolling circumference of the tyres. To do this we purchased a set of genuine BMW M3 CSL alloy wheels and fitted oversized Michelin Pilot Sport tyres. This easy change allowed us to not only hit a higher top speed, but also reduced the un-spung weight at each corner due to the lighter wheels and brakes.
During all of this, Performance BMW Magazine got hold of what we where doing and where very keen to do a feature on our 'd3' with its intended magical 300bhp. Rightly, we where a little secretive of our plans, so we agreed to get back to Iain when we where in a more finalised state with the engine. From here, we really took off. In early 2005 we had all the information that we needed to start fettling with the heart of our project.
First off we commissioned a midlands company to build a massive front mounted intercooler to our agreed spec. Next we looked at the fuelling and found that the BMW control unit has a pre-determined limit built in that we could not exceed, so we where limited as to how far we could go. We carried on in our quest and next up we upgraded the Turbocharger, exhaust system, intake system, fuel injectors and a few other bits and pieces.
Once we had everything back, we started to re-build the engine with the new items and then finally started testing. With the new items installed and the same ECU map, the d3 ran as smooth as before, with no smoke at all and the same kind of power, so next up came the re-mapping. This was all done real time on a dyno and this is where the niggles started, as we progressed past its 2004 Gumball 250bhp mark we found that things where not acting right. As with all R&D, some changes work and some don't! its just sods law, that its always the last item you check that will be causing the problem. Anyway, issues resolved, on with the experiment. Our aim was a very smooth long lasting power curve that would not deliver a huge hit of power in one go, but kept building for as long as possible
After a considerable amount of time on the dyno, we broke the 300bhp mark, after some more tweaking, we settled on 304bhp and 720Nm of Torque! (standard E46 M3's have 365Nm and E39 M5's have 500Nm) It was time for the first test drive! all was looking good! Our first experience of the new d3 simply blew us away, it had the pulling power of a Scania, combined with the V8 sound of an SL55 in a 4 door family saloon car. Wow, did it fly. 1st gear was useless at full throttle and made the DSC light explode, 2nd gave acceleration I had never felt before and then it was time for 3rd and this is where the Diesel really shines, you see, Diesel's are all about Torque, not rpm's like petrol cars, so the higher the gear the more you get.
We ran the d3 in this form for over a month with no problems at all and where very surprised that the standard clutch held up for so long having already done 1 hard Gumball, so we decided from more of a damage limitation exercise to search for a upgraded item. This proved once again to be a foreign import job as no-one in the UK made an upgraded clutch for the 330d with this much torque.
We imported a custom clutch kit from the USA of all places as they had already designed a replacement kit for the standard car and where willing to build an application for our car. 3 weeks later we removed the gearbox and fitted the replacement. To our amazement, there were no hot spots, no blue colouration and no serious signs of wear. With the new clutch fitted by the end of April, we were ready for Gumball 2005! The only problem was getting used to its on/off tendencies; it was a royal pain in the ass! and the only part of the car that we had to live with not being as 'BMW' shall we say, as the rest of this awesome car.
On Wednesday 11th May 2005 we started our journey down to London for the starting parties. We travelled down with Paul and Dean who again drove their red 'H1 HFS' Ferrari 360 Spider number 26. We arrived at the Trafalgar Hilton on the Wednesday night and once again partied like it was 1999. The next day was the official signing on day where we met more of the other Gumballers and parked our by now very well known Diesel along side the Gulf Porsche GT3 of Nils and Nitro from GT3000.
Hm, uit dat verhaal maak ik alleen op dat ze flink veel tijd hebben gestoken in hun d3, maar verder niets over dat ze evt. een eigen tuning-bedrijf hebben. Ook op die site zie ik weinig staan wat daar op duidt.quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef jochem8 het volgende:
Nooit geweten trouwens dat Ant and Pete hun eigen tuningsbedrijf hadden (of begrijp ik dat nu helemaal verkeerd www.antandpete.co.uk)
Edit:
[..]
ben niet geweest. Ik heb het niet zo op de nach. Voeg me nou eens toe op msn eiquote:Op zondag 30 april 2006 22:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hey ook_gek
Alles goed?Leuke koninginnenach gehad?
Klopt klopt. Ik nam dat aan omdat geen enkel bedrijf uit de UK hen kon helpen daarmee. Ze zijn naar Spanje en Portugal gegaan voor onderdelen, en hebben die denk ik zelf gemonteerd. Volgens mij staat er ook op de site dat als je je auto getuned wil hebben dat je ze een mailtje moet sturen.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hm, uit dat verhaal maak ik alleen op dat ze flink veel tijd hebben gestoken in hun d3, maar verder niets over dat ze evt. een eigen tuning-bedrijf hebben. Ook op die site zie ik weinig staan wat daar op duidt.
Lekker gefluit!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Quannum het volgende:
http://www.bart.la/temp/Gumball3000-Belgium-1.wmv
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:02 schreef jackson het volgende:
Dikke TVP
Hoor net op de radio dat de eerst 15 rijbewijzen alweer zijn ingenomen
Wat een stakkers...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:25 schreef MI55ILLE het volgende:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=jouji
idd, lol, de lambo heeft zo'n 150pk meer dan dat SLK'tje, kan ruim 2000 toeren meer draaien, heeft 2 cilinders meer, en weegt nog 's minder ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Wat een stakkers...Helemaal trots dat ze een Lambo 'zoek' rijden met die SLK 55 AMG, terwijl die gewoon rustig cruist.
Zoals elk jaar hequote:Op maandag 1 mei 2006 09:49 schreef seto het volgende:
ook_gek is weer helemaal obsessed met Gumball
M5board.com bedoelt hij.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Voor de rest is M3board.com een perfecte sorce. Want daar zitten heel wat mensen die mee doen aan de gumball. En anders staan veel leden daar in contakt met gumballers![]()
Snelweg afgesloten net waar alle autos langs gaan en gumballers links, normaal verkeer rechts is vast niet toevalligquote:
Omg.. Dat die wout die GT-40 eigenaar nog gaat aanspreken ook...quote:Op maandag 1 mei 2006 19:46 schreef MI55ILLE het volgende:
http://www.tutelary.org/gb2006/2006london.wmv
Hahahhahaha!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:34 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Omg.. Dat die wout die GT-40 eigenaar nog gaat aanspreken ook...
ik heb hem gevonden, op deze foto kan je zien dat het een GT supercharged is http://viliondzas.fotopic.net/p28658781.htmlquote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef Richie_Rich het volgende:
holy shit, die Mustang
Iemand enig idee wat voor type dat is? Is geen Shelby volgens mij en het is natuurlijk meer dan een standaard 'GT'
Staat ook een klein "supercharged" stickertje op de motorkap
![]()
http://static.flickr.com/45/137729618_c29df0284f.jpg?v=0
http://static.flickr.com/44/137710439_eccde41a89.jpg?v=0
Van M5boardquote:Hey guys!
I'm currently in my hotel room with Mark Muss, Seamus Conlon, and Polizei Master Pilot Michael Ross, and we can all confirm, after talks with Gumball staff, Ant & Pete, and multiple witnesses, that Team Polizei was again dominant and merciless in arriving first.
However, we all agree that the Trophy for Gumball Virgin Aggression and fast driving goes to Team NSX... They've defeated many veterans in the last 24 hours.
Best,
Alex
En hier zijn nog wat oude filmpjes te vinden.quote:
quote:Unoffical results to the Channel Tunnel:
1st: Team Polizei
2nd: Team 15 (Camouflage RR Phantom)
3rd: Team 11 (Honda NSX)
Unofficial Results Checkpoint in Belgium ‘Chateau de Beloeil’
1st: Team Polizei
2nd: Team 11 (Honda NSX)
3rd: Unconfirmed silver Porsche Carerra
4th: Team 96 (Porsche RUF turbo)
5+6th: Antandpete
7th: Team 15 (Camouflage RR Phantom)
Unofficial Results Checkpoint Vienna:
1st: Team Polizei (Bentley Continental GT Polizei)
2nd: Team NSX (Honda NSX)
3rd: Pete (BMW 3-series D2)
Unofficial Results Checkpoint Budapest
1st: Team Polizei (Bentley Continental GT Polizei)
2nd: Team NSX (Honda NSX)
3rd: Pete (BMW 3-series D2)
Overall:
1st Alex Roy (1st four times)
2nd Team NSX (2nd three times)
3rd Pete (3rd two times)
Het is wel veilig om te zeggen dat je beter niet met een Viper aan de Gumball mee kunt doenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van M5board
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=72063
En daar ligt je viper in puin. De eerste crash
http://www.gumball-3000.c(...)arrested-in-germany/
Ja ja en sommige zitten al weer vast
Mensen ik vind wel dat er wel wat meer moeite gedaan mag worden om info te vinden. Dit is al vrij ouwe informatie en dat moet ik kennelijk om half 1 in de nacht nog hier posten
Kom kom wees effe wat vindingrijker
Dat waren die "samenvattingen" zeg maar toch, 6 afleveringen ofzo? Vond ik vorige keer echt niets aan, ging eigelijk alleen maar over de feestjes. Elke keer die schreeuwerige negerin in beeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de extreme tv uitzendingen...
Aight! Sjiek man, jeweet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:12 schreef t0n het volgende:
tvp niggahs.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:43 schreef DaMook het volgende:
Damn die gecrashde rollsZiet er niet leuk uit
.
http://antandpete.vault5.com/phpBB2/viewtopic.php?p=860#860
Jij bent natuurlijk wel specialistquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:32 schreef Fugie het volgende:
rechts in de vangrail, proberen eruit te trekken en vervolgens links erinzomaar gokje
Of een rondje langs de vangrail gemaakt
http://www.gumball-3000.c(...)izei-been-sabotaged/quote:02.05.06 09:28
Porsche, RS6 and a Rolls…
Clutch of RS6 got fucked. New support Rolls Royce Phantom crashed, very fucked here, no injuries.
Update: Team 15, the camouflage Rolls Royce Phantom just crasched into a barrier in the road and suffered severe damges, currently it is a fire in the engine bay. Chaos.
-Tango & Sten
De direct downloads:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:13 schreef MI55ILLE het volgende:
nog een paar filmpjes van de start in Londen en op de snelweg na vertrek
http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=155
Die TVR Sagaris is wel een beetje teleurstellend. Had op z'n minst een mooie burnout verwacht.quote:
echt zo een kut kinder stemmetjequote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die TVR Sagaris is wel een beetje teleurstellend. Had op z'n minst een mooie burnout verwacht.
Dat "Give it some" begint te irriteren.
dat is inderdaad de nieuwe XKquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
En heb ik het nou helemaal verkeerd of is dit de nieuwe Jaguar XK?
[afbeelding]
Siberische.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:45 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Aight! Sjiek man, jeweet.
Wazzi_Razzi's bron is hier te vinden.
Lees zojuist dat Team Polizei voor de Siberische grens zonder benzine is komen te zitten. Wellicht komen ze vandaag niet als eerste aan.
Is die niet los te downloaden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef menesis het volgende:
nog wat videomateriaal:
Gumball 3000 the movie (1:37:47, streaming gelukkig)
M5 vs RS4 on the Moscow ringroad (1:55 ,slalommen tussen de auto's, weer lekker ziek!)
jaweell; hij staat gewoon op de gumball site en op google video...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat eerste verhaal van Gumball 3000 - The Movie, dat is zó vet, heb ik echt 100x gekeken
Sowieso, die hele film is übertof
Alleen mag je volgens mij geen linkje naar die film plaatsen
WOW Dat is pas (lomp) rijdenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef menesis het volgende:
M5 vs RS4 on the Moscow ringroad (1:55 ,slalommen tussen de auto's, weer lekker ziek!)
ow hehequote:Op woensdag 3 mei 2006 15:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
WOW Dat is pas (lomp) rijden. Jammer dat het geen gumball filmpje is
.
Lijkt me echt zo gaaf om ook eens een keer te doen zoiets, helaas zijn hier in Nederland de snelwegen bijna nergens breed genoeg daarvoor (voor zoiets heb je minimaal 4 baans nodig).quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef menesis het volgende:
nog wat videomateriaal:
M5 vs RS4 on the Moscow ringroad (1:55 ,slalommen tussen de auto's, weer lekker ziek!)
Ongeveer zo alles rond Utrechtquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo gaaf om ook eens een keer te doen zoiets, helaas zijn hier in Nederland de snelwegen bijna nergens breed genoeg daarvoor (voor zoiets heb je minimaal 4 baans nodig).
Sinds wanneer kan je niet meer tellenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongeveer zo alles rond Utrecht
o.a. A12 nog een flink eind.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je niet meer tellenalleen de A2 is een gedeelte 4 baans, en dat alleen maar bij Nieuwegein, de A27 heeft een kort stuk wat 4 baans is, verder is alles 2 of 3 baans.
en dan nog, het verkeer is bij ons drukkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je niet meer tellenalleen de A2 is een gedeelte 4 baans, en dat alleen maar bij Nieuwegein, de A27 heeft een kort stuk wat 4 baans is, verder is alles 2 of 3 baans.
Jij kent de driving-skills van PeuRac niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:11 schreef Inorbit het volgende:
[..]
en dan nog, het verkeer is bij ons drukker
http://video.google.com/videoplay?docid=8048714380017885699quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |