Ik denk een paar Antonov's (waarschijnlijk een paar An-124's, andere kisten zijn te klein of je hebt een hele vloot nodig) die kun je gelijkvloers inladen, anders moet je met liften gaan werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef boyv het volgende:
Iemand enig idee wat voor vliegtuigen er gebruikt worden? Lijkt mij nogal prijzig.
gibraltar gaat daar per boot.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
Die gebruiken ze ook bij de Dakar....
1 of 2 geloof ik.
Overigens bestaat de gehele vliegtuigen vloot van Parijs-Dakar uit 22 vliegtuigen. En ik weet niet hoe ze de straat van Gibraltar oversteken maar ik geloof dat de vliegtuigen voornamelijk voor transport van het kamp, backup en bevoorrading zijn.
een An-74 is anders niet al te groot.. kun je net 2 a 3 auto's in zetten en dan is ie vol en vliegt die afstanden in de OP niet non-stop.. dus die gaan ze niet gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef blieblie het volgende:
Ow... Grote Antonovs iig.
Al zijn natuurlijk bijna alle Antonovs niet klein.
leuk, maar de bakken die aan Gumball mee doen zijn meestal ietjes breder dan 307quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Hmm; 3 auto's naast elkaar; 2 rijen boven elkaar; hoe lang is dat vliegtuig?
Als er 20 achter elkaar passen ben je klaar![]()
een waarom niet? van wege het inschrijf geld? als je een porsche/ferrari kunt bekostigen kan dat er ook wel af toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef VanDread het volgende:
Ik vrees dat een hoop regulars niet mee gaan doen :|
Dat ze bij Boeings op platen gaan snap ik, probeer een te rijden over die laad vloerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het topic is vroeg dit jaar.
Waarschijnlijk zijn er een hoop die mee gaan doen aan de Ultimate Rally van de beruchte Kim(ble) Schmitz. Desalniettemin zijn er toch een hoop rijkelui die dolgraag mee zouden willen doen in hun plaats. Of allebei natuurlijk, geld zat
En over dat transport: ik werk bij KLM Cargo, en daar komen nog wel eens Gumball-categorie auto's langs. Nu weet ik niet hoe het bij de Gumball gaat, maar als ze klaargemaakt worden voor transport, dan worden ze op aparte platen gezet, die vervolgens het vliegtuig worden ingeschoven en vastgezet op rails. Die platen zijn net even wat kleiner dan een F430, dus zal zo rond de 4 meter zijn. Omdat een auto dan uitsteekt, kan je niet optimaal gebruik maken van de ruimte, omdat je natuurlijk geen Ferrari's in elkaar gaat schuiven
Maar dan hebben we het over Boeings, 'k weet niet hoe een Antonov in elkaar zit, en of die auto's gewoon naar binnen gereden worden en dan gezekerd. Dat is ook een optie natuurlijk en dan maak je optimaal gebruik van de ruimte.
Ik zit uiteraard weer aan Internet gekluisterd, die 8 dagen in mei!
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Vanavond om 23u (NL tijd) op Extreme Channel aflevering 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht trouwens dat die afleveringen van Extreme Channel rond deze tijd uitgezonden zouden worden?
Desnoods met je digicam foto's van je TV makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Kan ik je niet aan helpen, geen idee hoe dat te doen nl.
Vorig jaar zijn ze ook online gegaan, dit jaar vast ook welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Desnoods met je digicam foto's van je TV maken
maar via email mag je het vast wel zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie trouwens bij een paar bekende torrent-sites wel een aantal episodes staan, maar eens kijken of dat ook de goede zijn
Daar mogen we het hier trouwens niet over hebben...
Ik heb de 6 episodes van Extreme Channel over Gumball 2005 op XviDquote:Op maandag 7 november 2005 11:09 schreef Boink het volgende:
Iemand al wat episodes gesignaleerd? ( van dit jaar? )
Kun je mij contacteren @ MSN oid? Mail staat in me profielquote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik heb de 6 episodes van Extreme Channel over Gumball 2005 op XviD
Zijn misschien wel ergens te vinden op torrent sites ofzo, was er trouwens niet iemand met een server met auto filmpjes voor fok, daar wil ik ze best wel heen uppen
De Veyron doet meequote:News #65
Dear Gumballers,
With only 7 months to go until the 2006 Rally, preparations are going well. We have nearly filled the entire grid with cars ranging from Ferrari Enzos, Pagani Zondas, a Koenigsegg, the new Gumpert Apollo and Bugatti Veyron at one extreme to an old 1970's Australian Holden at the other - almost a complete fantasy James Bond tour, the most glamorous locations, private jets, 3 continents, palaces, incredible parties, amazing driving, F1 circuits and even finishing at the Playboy Mansion.
toch fijn dat je voor je moraalridder post dit topic speciaal een schop geeftquote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef MI55ILLE het volgende:
ik dacht dat links plaatsten naar torrent sites niet mocht op fok
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef MI55ILLE het volgende:
ik dacht dat links plaatsten naar torrent sites niet mocht op fok
welke held gaat er in die Veyron scheuren!?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Veyron doet mee
En de Stumpert ook, es kijken wat dat nou is... Return of the Koenigsegg, zou het weer met dezelfde gasten zijn als 2 jaar geleden, die er zo reteveel pech mee hadden?
Maximilian Cooper gaat trouwens z'n 550 Le Mans van dit jaar verkopen, dus als je nog wat hebt liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |