Ik krijg trouwens bij allemaal behalve de eerste 'Download limit exceeded;quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef EViL_TWiN het volgende:
Hey kikoooooo,
Die afleveringen zijn echt meesterlijk zou je die andere 2 episodes ook ff online kunnen zetten, ik ben je dan voor eeuwig dankbaar![]()
GUMBALL 3000 Roeleerd !!!
Kijk ff naar de datum van dit topic johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef EViL_TWiN het volgende:
Hey kikoooooo,
Die afleveringen zijn echt meesterlijk zou je die andere 2 episodes ook ff online kunnen zetten, ik ben je dan voor eeuwig dankbaar![]()
GUMBALL 3000 Roeleerd !!!
Hmz, dus je hebt ze niet meer ???quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk ff naar de datum van dit topic joh
Hmz jammer dat je ze niet meer hebt. Die afleveringen op google.video zijn niet van Exteme TV heeft iemand anders ze. Het zijn releases van GOTHIC...quote:
Heel graag maar in principe hoef ik alleen EPS 05 en 06 rest heb ik dus al uit vorige post weten te halen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:45 schreef Boink het volgende:
Ik heb alle eps van extreme tv
Dus als er nog belangstellenden zijn upload ik ze wel op google video
Zijn er nog mensen die dit jaar gaan de zondagavond op maandag?
Ik geloof niet dat ze in brussel komen als checkpoint.. En als ze zouden komen van Zondag --> Maandag...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Fugie het volgende:
wanneer zullen ze in brussel zijn ? Lijkt me leuk om eens te gaan kijken
ze gaan weer naar dat kasteel van vorig jaar (was vorig jaar tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:06 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze in brussel komen als checkpoint.. En als ze zouden komen van Zondag --> Maandag...
veyronquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef ook_gek het volgende:
Lonman zou dit jaar weer mee doen met iets speciaals. Daarom heeft hij afgelopen jaar laten schieten. Dit heeft hij zelf te kennen gegeven op M5boards.com
Zijn porsche is namelijk verkocht......
Hij was toen al bezich met een zonda![]()
Ik wil niet weten wat die mogol daar mee gaat doen. Als hij even gek doet als in zijn porsche kan het nog eens erg erg leuk worden
Er is al semi-officieel bevestigd dat er een Veyron mee gaat rijden...quote:
Dan mag je dus simpelweg niet meedoen. De bedoeling is dat ze zo debiel & exotisch mogelijke auto's bij elkaar brengen. DAN moet je als deelnemer ook nog een paar 10K neerleggen om mee te doen EN hopen dat je mee mag doen (ze willen bijv. niet te veel ferrari's en porsches want dat is in de Gummball niet meer exotisch).quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:21 schreef Baan1980 het volgende:
Heelleuk dat exotische spul natuurlijk maar het zal niet veel helpen vergelijken met 'gewone' ooto`s. Neem bijvoorbeeld een BMW 330xd. Heeft een top van 240 (hoog genoeg voor de openbare weg, heeft mega veel ruimte (vergelijken met een Ferrari, Pagina of iets anders), veel zuinige en denk ook iets veilige.
Benzinetank vergroten naar 250 liter, dubbele besturing zodat je niet hoeft te stoppen voor een wissel. Iemand nog een leuk idee voor een overwinningsooto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |