quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vorige delen ?
01 Truth ouwehoer topic
20 Truth ouwehoer #20
21 TRU Ouwehoer (& soms serieus) 21
24 Truth ouwehoer (& soms serieus) #24
25 Truth ouwehoer (& soms serieus) #25
vanaf 21 wel geloof ik... anders krijg je zon gruwelijk lange lijst met bullshit.... en nu had ik nog ruimte voor een foto van gerrit!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gingen de vorige delen van deel 01 gelijk naar deel 20?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
*schaamt zich een beetje*
er zijn 2 mannen bangvoor mij...
één ervan is een balkonhekplaatsmeneer (zo'n havenmedewerkers type) en de voorzitter van de VVE
Het is best lullig om dit te horen.
Lang lang verhaal waar ik jullie niet mee zal vervelen.
VVE leek niet van plan te zijn nieuwe hekken te plaatsen.
Uiteindelijk plaatsen wij zelf hekken (al tijd geleden), dit grapje kostte ons een paar duizend euro. ( 2 hekken van ongeveer 8 meter lengte)
Nog geen paar weken later loop ik beneden over de stoep en zie tot mijn verschrikking dat een stel mannen míjn balkonhek aan het weghalen zijn.
Ik stond met zware boodschappentassen en kinderen beneden, machteloos.
Natuurlijk (toch ?) trok ik mijn mond behoorlijk open.
Zo snel als gaat naar boven om te redden wat er te redden valt (garantie, mijn hekken.. mijn geld, de veiligheid van mijn kindjes... ).
De man was idd behoorlijk rap weer vertrokken van mijn balkon, maar ik wilde nog even zijn naam/de firma naam en de naam van de opdrachtgever/contactpersoon op een papiertjes. Vanachter een stuk beton schreef hij alle gegeven even op.
Inmiddels is er na overleg met de VVE man toch het nieuwe hek geplaatst (redelijke dea/afspraak gemaakt), maar nu komt vanuit verschillende hoeken boven water dat de beste man van de VVE heel angstig was/is voor mij (na onze eerdere aanvaarding) en dat de balkonhekman gezegd had niet meer bij mij te durven werken.
Hij had letterlijk gedacht dat ik hem van het balkon af zou gooien.
Sterker nog, hij had na dit voorval tegen de VVE gezegd dat hij helemaal niet meer in deze straat wilde werken. Het heeft een schriftelijke bevestiging van mij en een telefoontje gekost om hem hier weer te krijgen en ik hoefde vooral niet thuis te blijven.. hij deed zijn werk vanaf de buitenkant.
ben ik echt zo'n monster ?
Ik heb serieus niemand bedreigd en met schuttingtaal/ziektes smijt ik ook al niet.
* Mirage voelt zich nu een beetje tsja.. raar
zie ook de wiki http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TRUScquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gingen de vorige delen van deel 01 gelijk naar deel 20?
nu niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zitten jullie op het werk nu ofzo?
Ik ook 1 keer wakker vannacht ... vrouwtje was klaarwakker geworden dus maakte ze het mannetje ook maar es wakker ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:22 schreef vamperotica het volgende:
Eindelijk een nachtje gehad waarbij ik maar 1 keer wakker ben geworden!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik ook 1 keer wakker vannacht ... vrouwtje was klaarwakker geworden dus maakte ze het mannetje ook maar es wakker ...![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
Gogogo Barra![]()
Hier is 't wel nog ff![]()
Zo om 1u30 gewekt worden heeft zijn gevolgen
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef Marietje_34 het volgende:
niks onder m'n dekbed! (helaas) Ik zit hier ook weer braaf achter mijn bureautie..
en goeiemorgen iedereen![]()
Klaag niet. Gewoon nagenieten. Geen prettiger moeheid dan dat soort moeheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
Gogogo Barra![]()
Hier is 't wel nog ff![]()
Zo om 1u30 gewekt worden heeft zijn gevolgen
Nee hoor. Ik niet. Heb het gewoon een beetje druk de afgelopen dagen. Ik blijk ook nog een leven buiten fok te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2
maar over het algemeen liggen de dames (mir nok en vamp) weer gewoon te maffen
Ook geen andere mensen op jouw afdeling?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef UncleScorp het volgende:
hmmm een secretaresse![]()
Ik werk op een loonsecretariaat ...![]()
zonder secretaresse![]()
Steek onder water ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Ook geen andere mensen op jouw afdeling?
huhquote:
ik ben van alles en nog watquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef Marietje_34 het volgende:
en jij en Barra?
Ik heb toch eerder al es iets laten vallen over personen op 't werkquote:
Na ja, je kunt natuurlijk ook OM mensen lachen als er MET hen niet te lachen valt. Overal is humor in te vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb toch eerder al es iets laten vallen over personen op 't werk
D8 dat je daar op doelde
Humor op 't werk ? Ja hoor, lachen met onze eigen miserie
leedvermaak is het beste vermaakquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Na ja, je kunt natuurlijk ook OM mensen lachen als er MET hen niet te lachen valt. Overal is humor in te vinden![]()
done!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
Jaaaaa
Wat zit er onder het ijs van Antarctica?
Spammen maar
Tssss......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2
maar over het algemeen liggen de dames (mir nok en vamp) weer gewoon te maffen
Bestaat nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee ze hebben gewoon een te heftig sexleven
Zei ik toch netquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Net wakker
Hoe gaat het hier? Nog spoken gezien of andere vreemde dingen?
quote:
*kiest ervoor om de hele arrogante "je bent nog niet met mij naar bed geweest" opmerking maar achterwege te laten*quote:
Op foto vastgelegd? Of op ander materiaal? Nog iets mee kunnen doen met die waarneming?quote:
ik ook... toen ik vanochtend wakker werd was ik net een spook.... deken helemaal over me hoofd heen.quote:
Da´s niet arrogant.... da´s gigantisch opscheppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*kiest ervoor om de hele arrogante "je bent nog niet met mij naar bed geweest" opmerking maar achterwege te laten*
hoest met het schilderwerk nok? al pics?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da´s niet arrogant.... da´s gigantisch opscheppen.![]()
Arrogant impliceert dat het ook ECHT zo zou zijn.
Nog geen pics. Het werk schiet wel aardig op. Gaat sneller dan het spannen van het doek.
but not the agequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
girl please i got the skillz and the tool
quote:
quote:
Dat is natuurlijk weer een voordeel dat ik moet laten vallenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef Mirage het volgende:
* Mirage aait Barra over zijn bol.... hij is lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef Mirage het volgende:
* Mirage aait Barra over zijn bol.... hij is lief![]()
![]()
oversext figuur, ik vind het nou eenmaal lekker om af en toe over me bolleke geaait te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Bij mij is de tijd van "over-het bolleke-aaien" al lang voorbij ...
Ze weet wel waar aaien tegenwoordig
Gezien de indruk die weleens wordt gewekt dat de inhoud van het bolleke onder sommige omstandigheden lijkt te verschuiven naar het door jou bedoelde plekje, kun je stellen dat ook dat best onder de noemer "bolleke aaien" mag vallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Moet ik hieruit opmaken dat zij wel weet waar te aaien, maar jij (nog) niet weet waar te likken ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Ai Barra, de man is nog warm van de afgelopen nacht. Da´s niet oversext. Da´s gewoon nagenieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oversext figuur, ik vind het nou eenmaal lekker om af en toe over me bolleke geaait te worden
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de indruk die weleens wordt gewekt dat de inhoud van het bolleke onder sommige omstandigheden lijkt te verschuiven naar het door jou bedoelde plekje, kun je stellen dat ook dat best onder de noemer "bolleke aaien" mag vallen.![]()
Je doelt vast op de hielquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat zij wel weet waar te aaien, maar jij (nog) niet weet waar te likken ?
je bent dus toch nog niet helemaal droog achter de oortjes....
ik ben ook nog warm van gisteravond maar ik vind het nou eenmaal lekker om over me bolletje geaait te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai Barra, de man is nog warm van de afgelopen nacht. Da´s niet oversext. Da´s gewoon nagenieten.
Maar ik denk niet dat DAT nou Mirages bedoeling wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kwam ik ook bij me op
quote:
zaten ze wel goed vast... anders heb je je tenen misschien pijn gedaan aan je eigen neuzen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Enyalius het volgende:
ben er vandaag achter gekomen dat stale neuzen in werkschoenen niet 100% beschermend zijn. ik zette een kar weg en gaf het een tikje tegen het wiel zodat het draaide en de kar niet weg kon rollen. het wieltje werkte niet mee, dus nog een tikje. aangezien ik met me gedachten al ergens anders was wat agressie opwekte begon ik me toch een partij tegen die kar te trappen. heel me dikke teen open. best vaag aangezien een stale neus behoorlijk wat bescherming hoort te geven :S
as we mor gelukkig zijn wurrequote:
hmm zou kunnen. maar ik kan strikken. en me schoenen zijn 1 maat te groot dus kom niet met tenen tegen de neus. vind het nog steeds vaag. bloed op de nagelriem is ook leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zaten ze wel goed vast... anders heb je je tenen misschien pijn gedaan aan je eigen neuzen.
ja je hebt het leven van iemand gered door die granaat scherf op te vangen met mijn teen.... en af en toe speelt hij nog op (en er dan zielig bij kijken)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hmm zou kunnen. maar ik kan strikken. en me schoenen zijn 1 maat te groot dus kom niet met tenen tegen de neus. vind het nog steeds vaag. bloed op de nagelriem is ook leukff een stoer verhaal erbij verzinnen en gaan patsen
"ja dat is nog van een granaat scherf uit irak. dat speelt nog af en toe op heh"
Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:40 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb vrdrmm 3 uur bij een vergadering gezeten en ben compleet gaar nu![]()
ik heb idd even op de toiletten mijn kop half onder de kraan gehoudenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).
mmmm spruitjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
juist !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mmmm spruitjes!
t lievelingskostje van mn dochter! spruitjes koken en daarna bakken met wat chamignonnetjes en wat spekkies!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
Weet eigenlijk ook niet waarom ik ze eerst kook....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
juist !
en dat is de truc ook.. het bakken ! Dan verliezen ze de ergste bitterheid.
Ik kook ze trouwens helemaal niet.
Ik maak ze schoon, snij ze half door en bak ze.
Soms met champignons en heerlijk gekruide kip erdoor, andere keren weer anders.
Maar altijd bakken.
En zo weer de superlieverd aan het uithangenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo weer de superlieverd aan het uithangen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
im just feeeeeling gooooooood
En dan zit jij achter de computer!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe kan het ook anders ?
Eindelijk thuis ... en at ease (kids liggen erin)![]()
ja know the feeling.... zo veel hobbys zo weinig tijd.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ... heb eerst ff op me gitaar getokkeld, dan ff gegamed en nu nog een afsluiterke en dan ga ik bij 't vrouwke, die er vroeg in wou vandaag
Maar de muziek wil zo nie echt vlotten, kheb wel nieuw materiaal gekocht en al maar de vonk geraakt er niet in.
Vorig jaar heb ik zelfs nog es paar modelbouwstukken gemaakt ... en derna nog kleine tinnen soldaatjes van vroeger zitten herschilderen ...
Fotografie doe ik ook graag. Zo heb ik voor 'n vriend onlangs zijn WarHammer-leger gefotografeerd, waren zo'n 1500 foto's ... allemaal skeletten
Tekenen & schilderen heb ik ook alt graag gedaan maar dat komt er nu totaal niet meer van, net zoals een boek lezen
Dit zou ik dus allemaal moeten zien te klaren in dat 1,5u vrije tijd 's avonds![]()
Oeioei 5u21 ?quote:
Nee.... niet echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oeioei 5u21 ?
Da's geen uur om op te zitten toch ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef coz het volgende:
vanmiddag mijn neefje van 2,5 jaar nadat hij heel leuk met een trein bezig was
"ik heb ook een trein boven" , jup gta dus
nou daar had ie wel interresse in , dus ff laten zien.. eerste rondje reed ik ff zelf maar ging beetje hard
dus dan heb je nog dat probleem dat die spoorbomen niet snel genoeg dicht zijn ... tik dus prompt een keer tegen zo'n auto aan.. mijn moeder "dat zag hij gelukkig niet" ..
waarop mijn neefje dus vrolijk zegt "dat zag ik wel hoor oma" en mijn moeder het dus meteen gaat goedpraten "op de computer is niet alles echt"meesterlijk
Jij ook niet dus. OKay..... fijn om te weten dat alles een grote leugen is dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol @ coz.... wat is er wel echt op de computer dan?
bedoelde met games nokjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook niet dus. OKay..... fijn om te weten dat alles een grote leugen is dan.
Okay..... ik zat net mezelf een goed te bekijken en me af te vragen of ik wel echt was. Je bracht mijn hele vertrouwen in de wereld en wat echt is en wat niet aan het wankelen.quote:
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:49 schreef UncleScorp het volgende:
Hoezo ?
Is CounterStrike niet echt dan![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay..... ik zat net mezelf een goed te bekijken en me af te vragen of ik wel echt was. Je bracht mijn hele vertrouwen in de wereld en wat echt is en wat niet aan het wankelen.Dan zou ik op mijn zoon gaan lijken. Die opende daar laatst een topic over en kreeg allerlei adviezen over wat ie vooral niet moest roken en dat ie uit moest kijken voor sektes e.d.
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...
en IEDERE MORGEN is hij er weer! HIJ GAAT MAAR NIET DOOD
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...
en IEDERE MORGEN is hij er weer! HIJ GAAT MAAR NIET DOOD
er zijn idd te veel crap monitorenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Ik weet het niet
Weet wel dat ik een nieuwe monitor heb nu, een 19 inch en dit keer geen tft. Deze kleuren zijn veel beterIk zie nu pas het verschil tussen het witte tekstvlak en gele tekstvlak hier op fok.
Deze monitor kan ook snelle spellen aan dus ik ben blij
Ik ga nu een spel spelen " The thing" daar moet je aliens kapot schieten met een team verkenners.
Ben blij met deze monitor. Die tft die was niet veel soeps.
En inderdaad marietje. Iedereen kan het gebeuren. Hoewel ik vaak denk van, mij gebeurt het niet
vanavond krijg ik hem hoop ik eindelijk!!!! FEAR!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:16 schreef Enyalius het volgende:
The Thing was inderdaad een goeie game. heb hem zowel voor PS2 en PC. niet echt ver in gekomen. kwamen andere games die ik wilde spelen.
heb je FEAR al geprobeerd? zitten ook stukjes met geesten en andere zooi in.
me 2 .... heb AOE3 ook al op me hardeschijf staan alleen nog geen tijd om hem te installere/spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
heb zoveel games te spelen dat ik niet meer kan kiezen. :S
Mijn UT is verdwenenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
Wat spelen jullie toch nieuwe gamesbah
Ik speel nog altijd Unreal tournament (de eerste dus javan 7 jaar geleden ofzo)
Daarnaast heel af en toe de steden op stelten zetten met GTA san andreas
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vond nog postal 2 op mijn pchihi
wat een evil spel is dat ook
net weer even wat taliban leden om zeep geholpen
en Mirage, een vrouw die UT leuk vind![]()
Je bent de eerste
Ik heb ook een vaste groep waar ik mee speel. De server is van een sniperclan maar er zit echt een vaste kliek van een aantal clanmembers en mensen zoals ik die gewoon meespelen. Erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]net als Quake 3 Arena hoor
Ik speelde meestal online met een vaste groep jongens. (voornamelijk mensen uit Apeldoorn)
Electroshocken, daarna benzine over hem heen gieten, paar handgranaten om hem of haar heen strooien en een molotovcoctail neergooien geeft ook een aardig effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
postal... trap iemand onderuit en pis hem dan in de bek
vond het niet zo boeiend. geef mij maar Painkiller.
heb ook een tijdje Delta Force gedaan en Call of Duty/Medal of honor. maar iedereen sniped dus is erg saai.
Full Spectrum Warrior was ook een goed spelkan niet wachten op zijn opvolger
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!quote:
Ik ben helaas mijn installatiecd ook kwijt maar de originele UT is volgens mij nog wel in de winkel te koop voor een paar euro (5 of 7 euro ofzo)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!
* Mirage kijkt beteuterd naar rainbow six covert ops, ghost recon en half life...
Geef mij mijn oude games maar terug !
op je beenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef Enyalius het volgende:
ff iets anders. ben van plan een tekening van mij te laten tattoeren op me lichaam.
[afbeelding]
weet alleen niet op welke plek. iemand suggesties?
zat te denken aan me rechter onderbeen ofzo...
Ha!! Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Enyalius het volgende:
niet echt mijn ding. kon ze niet goed genoeg pijnigen. had steeds anderen om me heen die in de weg liepenManhunt was ook wel leuk. je kon mensen op de meest gruwelijke manieren afslachten.
Blijkbaar sta je als sadistisch bekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
huh?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar sta je als sadistisch bekend
probeer battle field 2 ....je vind het leuk.,...i prommisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!
* Mirage kijkt beteuterd naar rainbow six covert ops, ghost recon en half life...
Geef mij mijn oude games maar terug !
ben ik ook als de mogelijkheid zich aanbied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar sta je als sadistisch bekend
is toch iid wel prettig jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Fijn dat je internet weer thuis hebt marietje_34Das altijd handig om te hebben.
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?quote:
baldadig ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?
Ik voel me baldadig![]()
Heb zin om wat te slopenFF afreageren op muziek, te lang gamen schijnt niet positief te werken hier
Maar wel leuk is het.
ik dacht dat mijn modem stuk was maar ik was afgesloten omdat ik te laat had betaald. Toen ik weer werd aangesloten moest ik me opnieuw registreren en toen kreeg ik continue dezelfde chello-pagina te zien..maar nu nie meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?
Ik voel me baldadig![]()
Heb zin om wat te slopenFF afreageren op muziek, te lang gamen schijnt niet positief te werken hier
Maar wel leuk is het.
was ie leuk? ik wil er ook naar toe met een vriendin en dochter..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
wij zijn vanochtend naar Sjakie en de Chocolade fabriek geweest
![]()
ow... dat ken ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn modem stuk was maar ik was afgesloten omdat ik te laat had betaald. Toen ik weer werd aangesloten moest ik me opnieuw registreren en toen kreeg ik continue dezelfde chello-pagina te zien..maar nu nie meer
ja, ik heb een beetje zitten klooien en gelukkig doet ie het weer. Het stomme was dat ik het niet eens door had van dat afsluiten, ik had nog gewoon tv en geen brief gehad ofzo. Ik dus bellen, nog lichtelijk verontwaardigd dat mijn nieuwe modem het niet meer deed en er een lichtje knipperde en of er iemand kon komen ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
ow... dat ken ik.
Alles wissen uit je history/adresbalk en zorgen dat geen adres vanzelf afgemaakt wordt.
Dus handmatig de eerste adressen intypen als je wilt surfen.
Daarna is het probleem "opgelost".
dubbelcheck je betalingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, ik heb een beetje zitten klooien en gelukkig doet ie het weer. Het stomme was dat ik het niet eens door had van dat afsluiten, ik had nog gewoon tv en geen brief gehad ofzo. Ik dus bellen, nog lichtelijk verontwaardigd dat mijn nieuwe modem het niet meer deed en er een lichtje knipperde en of er iemand kon komen ofzo.
'nee mevrouw, u bent afgesloten omdat u achter loopt met uw betalingen'
![]()
!! apart, die rekening van die vrouw uit vlaardingen op jouw rekening!! Is dit ook UPC?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
dubbelcheck je betalingen.
Ik heb afgelopen jaar een heleboel teveel betaald en tegenwoordig krijg ik de telefoonrekening van een vrouw uit vlaardingen bij op mijn rekening.
Als ik die niet betaal wordt ik afgesloten, als ik die wel betaal is het een langslepend drama om mijn geld terug te krijgen. want bij alles wat ze fout doen "maar zó staat het in de computer... dus is het zo".
Dit hebben ze zelfs geflikt toen ik een telefoon aangesloten zou krijgen.
Geen installateur gezien de betreffende dag, ik bellen.. beweert het mens aan de andere kant van de foon dat er die ochtend ene installateur is geweest en de telefoon werkend achter heeft gelaten.Geen kastje, geen foon.... niemand gezien.
"maar het is toch zo, want het staat op mijn scherm"![]()
Jup upcquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
!! apart, die rekening van die vrouw uit vlaardingen op jouw rekening!! Is dit ook UPC?
Ik zal idd mijn bankafschriften goed checken, want ik wist niet beter dan dat ik al alles betaald had.
Schrijf naar Kassa of Ook dat nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jup upc
De ochtend dat de installateur bij mij langs zou komen, hebben ze blijkbaar het kastje bij betreffende vrouw geïnstalleerd.
Want het nummer dat op míjn contract staat/stond..... heeft zij !
En de dame aan de andere kant kon zich niet indenken wat het probleem was.
op haar scherm stond dat er een telefoon geïnstalleerd is bij mij thuis en als ze het nummer behorende bij mijn adres/naam draait neemt er iemand op.
dat niet ìk degene was die opnam.. tjsa dat vatte ze ook niet, maar alles leek in orxde wat haar betreft![]()
![]()
Serieus, je weet op het laatst niet meer of je moet lachen of huilen en een kantoor waar je langs kan ìs er niet (volgens hun).
Ikzelf denk erover om flyers uit te delen voor de upc winkels.![]()
jah, met spandoeken en protestacties enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jup upc
De ochtend dat de installateur bij mij langs zou komen, hebben ze blijkbaar het kastje bij betreffende vrouw geïnstalleerd.
Want het nummer dat op míjn contract staat/stond..... heeft zij !
En de dame aan de andere kant kon zich niet indenken wat het probleem was.
op haar scherm stond dat er een telefoon geïnstalleerd is bij mij thuis en als ze het nummer behorende bij mijn adres/naam draait neemt er iemand op.
dat niet ìk degene was die opnam.. tjsa dat vatte ze ook niet, maar alles leek in orxde wat haar betreft![]()
![]()
Serieus, je weet op het laatst niet meer of je moet lachen of huilen en een kantoor waar je langs kan ìs er niet (volgens hun).
Ikzelf denk erover om flyers uit te delen voor de upc winkels.![]()
Omdat je niet dood wilt?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef RSH11 het volgende:
*probeert niet te lachen*
ROFLquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ik ken het, van die grijze haren. Ik trof laatst ook wat heeel lichtblonde haren aan- dacht ik. Graveyard blonde, ja![]()
Ik heb ze ook pas de laatste tijdquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:17 schreef Mirage het volgende:
Oversight heeft ze af en toe ook (ik trek ze er uit)
Hij heeft ze pas sinds wij onder één dak leven...![]()
Weg ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:57 schreef nokwanda het volgende:
Huh??? Heel feedback lijkt verdwenen. Ik miste iets in de lijst. Het klopte optisch niet. Blijkt feedback te zijn verdwenen. Staat ook niet bij de volle topics. Wat maf.
Ja, en nog steeds weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Weg ?
Even kijken... ik kán een verkeerd knopje aangetikt hebben![]()
misschien heb je vegetarische katten.... of is de muis freaking hugequote:Op zondag 23 oktober 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Lieve Mensen........
Ik heb een muis in mijn keuken. Maar ik woon ook met 4 katten. Hoe kan dat![]()
Ik zag het beestje net. Klein muisje. Dus het moet wel de eerste optie zijn. Misschien moet ik hier de dames poes en heer kat een paar dagen uithongerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien heb je vegetarische katten.... of is de muis freaking huge
dat lijken mij ook wel prettige werktijdenquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
heb een jaar lang van half 1 'smiddags tot 5-7 in de avond gewerkt. elke ochtend lekker voor mezelf. en regelmatig na middernacht een paar uurtjes lopen door het park van de natuur genieten. daarna een paar maanden tot nu toe 3 dagen in de week en de rest vrij om leuke dingen te doen/loi studie. erg lekker.
vandaag CV ingeleverd en ben benieuwd hoe dat gaat lopenme pa gaat het werk van iemand overnemen en ik ga dan het werk van me pa doen. lekker inkomen ook trouwens. kan ik eindelijk gaan rond kijken voor me eigen apartementje
straks nog wat rekeningen betalen
daarna geen idee. wellicht wat games doen ofzo
als ik zin heb misschien nog een uurtje mediteren tussen door
heb gisteren alle films al gezien. Earthsea is een leuke fantasy mini serie op 2dvd's.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Ect.... ik ben gestoord. Nu echt.
Ik vertelde gister al dat ik een muis in mijn keuken heb.
Vandaag zag ik hem weer wegschieten. Een prachtig klein grijs/bruin flitsje.
Ik besloot dat een klein muisje dat zo dapper is om in een huis met 4 katten te gaan wonen het wel verdiend om te worden onderhuoden.
Ik legde een klein stukje kaas op een bordje. 5 minuten later oorde ik geritsel. En ja oor... et was weg. Blijkbaar heb ik nu ook een muis als medebewoner. Die wil vast niet meer weg.
Mijn katten oren zijn gepiep, kijken om en ploffen gewoon weer in slaap. George piept gewoon terug, de rare kat.![]()
ben nu nog geen maand fulltime bezig , maar met wisselend roosterquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
Doen !
Het is een gans ander leven ... ik heb nu de woensdagmiddag (voor de kids) en de vrijdagmiddag vrij (voor de vrouw) ... zou ik dus eigenlijk nog een dagje voor mezelf moeten hebben
Goe bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:47 schreef coz het volgende:
ben nu nog geen maand fulltime bezig , maar met wisselend rooster
zit nu er al over te denken om minder te werken![]()
Ik zou het minder wreed vinden als je hem met een hamer op zijn koppie zou slaan....quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
ik zou hem buiten gezet hebben. of gevangen en als huisdier in een kooi. afhankelijk van me bui
en die katten moeten heropgevoed worden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou het minder wreed vinden als je hem met een hamer op zijn koppie zou slaan....
Ik heb een muizenbordje staan. ij weet de weg ernaar toe. eb er gister een kattebrokje op gelegd. Vond ie niks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou het minder wreed vinden als je hem met een hamer op zijn koppie zou slaan....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Raar ergens. Mijn katten ouden wel van kaas.
De eerste muis in ons huis...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:26 schreef Marietje_34 het volgende:
MuizenIk weet dat het niet hygienisch is om ze in huis te hebben en dat ze overal plasjes achterlaten enzo maar ik vind ze zo schattig. Moest lachen dat je 'm hebt gevoerd, ik ben ook zo'n muts.
Toen ik net op kamers ging had ik daar ook een muisje, ik voerde hem borrelnootjesEn als ik dan heel stil bleef zitten zat ie gewoon midden in de huiskamer met dat borrelnootje in zijn 'handjes' te knagen daar. Gelukkig heeft ie zich niet verder voortgeplant, het is bij die ene gebleven.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef Mirage het volgende:
Ik bedenk mij tegenwoordig wel 2 keer voordat ik roep "aaah wat schattig !! "
ja, zo erg als het bij jou werd is het bij mij nooit geweest gelukkig. En natuurlijk, als ik klein grut had rondkruipen dan zou ik ook maatregelen nemen, logisch dat je de gezondheid van je kindjes niet op het spel zet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
De eerste muis in ons huis...
's avonds als ik hem hoorde deed ik een lampje aan en zat ik rechtop in mijn bed.
"aaaah kijk nou ! Kijk nou Oversight, wordt nou eens wakker en kijk eens hoe lief![]()
Hij is echt schattig"
De week erna "grrr, wat een lawáaái......"
De week daarna "complete speeltuin gebouwd, met olijfolie flessen etc... in een poging het diertje (inmiddels diertjeS) te vangen op een diervriendelijke manier.
De week daarna ergerde ik mij kapot aan het lawaai, de aangevreten pakken voedsel en de muizenkeutels. (niet zozeer voor mijzelf, maar voor de twee hummeltjes)
Blijkbaar had onze hond er ook genoeg van, want die heeft er een heleboel gevangen.
Gif ? Aten ze niet.
Maar weg zijn ze inmiddels wel.
Ik bedenk mij tegenwoordig wel 2 keer voordat ik roep "aaah wat schattig !! "
Goeie vraag, een dezer dagen als het goed is.. want ik haat het om op te staan in de nachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:31 schreef Enyalius het volgende:
weet iemand trouwens wanneer de klok weer achteruit/vooruit gaat?
Catzillaquote:
Als ik een kater was.......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:19 schreef Marietje_34 het volgende:
mooie gelegenheid om mijn meisies even te spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
heb je der nog niet geleerd om zelf die blikjes open te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja wat zijn ze knap heDe onderste is Bea, die zit vaak zo heel mooi als een egyptisch kattenbeeldje, die maakt me vaak wakker 's ochtends, gaat ze onder m'n neus snuffelen en kopjes geven
dat ze het dan tijd vindt voor eten zou er iets mee te maken kunnen hebben
Herrinert mij aan een situatie van afgelopen nacht, Whiskey (mn favo kat) lag naast mij te knorren midden in de nacht, en steeds te draaien. Gewoon omdat hij zich verveelde en aandacht wilde denk ik zo midden in de nacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja wat zijn ze knap heDe onderste is Bea, die zit vaak zo heel mooi als een egyptisch kattenbeeldje, die maakt me vaak wakker 's ochtends, gaat ze onder m'n neus snuffelen en kopjes geven
dat ze het dan tijd vindt voor eten zou er iets mee te maken kunnen hebben
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herrinert mij aan een situatie van afgelopen nacht, Whiskey (mn favo kat) lag naast mij te knorren midden in de nacht, en steeds te draaien. Gewoon omdat hij zich verveelde en aandacht wilde denk ik zo midden in de nacht.
Ik zette hem van het bed.. en deed mn ogen weer dicht. Een minuut later voelde ik wat koude wind en ik doe mijn ogen weer open.. staat er een gigantisch kattenhoofd met zn neus tegen die van mij te kijken!
Euh ja dan sta je wel ff vies te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....![]()
![]()
![]()
ja zoiets... alleen dan van een stuiptrekkent konijn op je borstkas....tommie de poes vond me gewoon liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ja dan sta je wel ff vies te kijkenBeetje godfather 1 waar dat paardenhoofd in bed ligt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....![]()
![]()
![]()
moggequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:11 schreef RSH11 het volgende:
goedemorgen
(sorry voor de spem, maar moet wel even socializen natuurljik)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef nokwanda het volgende:
We hadden ooit een reus van een kat. Max. Keizer Maximillianus Catticus. De meest arrogante kat die ik ooit gezien heb. At niet maar vrat. Bij mij en bij de buuf. Overdag was ie meestal bij aar en ´s nachts bij mij.
Hij is ooit in de ochtend bij de andere buuf in bed gekropen toen haar echtgenoot opstond om naar de plee te gaan. Buuf denkt dat manlief naast haar ligt, doet ogen open.... MAAAAXXXXX, GET OUT!!!![]()
![]()
Die had de gewoonte om je wakker te kijken. Brrrrr.
EW is ook wel eens wakker geworden tussen de veertjes. Kwam waarschijnlijk door Max.
Max was zo arrogant om te denken dat al het verkeer wel voor em zou stoppen. Dat deed het meestal ook. Alleen een keer niet. Dat was Max. Ligt nu in de achtertuin.
En vanwaar deze plotselinge motivatie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
Voor mij is deze motivering eerder een uitzondering geworden ...
Geen idee jong ... laatste stuiptrekking mss ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
En vanwaar deze plotselinge motivatie?
Wauw !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:31 schreef UncleScorp het volgende:
Groot Nieuws !!!
* UncleScorp ijverig @ work![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |