Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:40 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb vrdrmm 3 uur bij een vergadering gezeten en ben compleet gaar nu![]()
ik heb idd even op de toiletten mijn kop half onder de kraan gehoudenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).
mmmm spruitjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
juist !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mmmm spruitjes!
t lievelingskostje van mn dochter! spruitjes koken en daarna bakken met wat chamignonnetjes en wat spekkies!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
Weet eigenlijk ook niet waarom ik ze eerst kook....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
juist !
en dat is de truc ook.. het bakken ! Dan verliezen ze de ergste bitterheid.
Ik kook ze trouwens helemaal niet.
Ik maak ze schoon, snij ze half door en bak ze.
Soms met champignons en heerlijk gekruide kip erdoor, andere keren weer anders.
Maar altijd bakken.
En zo weer de superlieverd aan het uithangenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo weer de superlieverd aan het uithangen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
im just feeeeeling gooooooood
En dan zit jij achter de computer!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe kan het ook anders ?
Eindelijk thuis ... en at ease (kids liggen erin)![]()
ja know the feeling.... zo veel hobbys zo weinig tijd.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ... heb eerst ff op me gitaar getokkeld, dan ff gegamed en nu nog een afsluiterke en dan ga ik bij 't vrouwke, die er vroeg in wou vandaag
Maar de muziek wil zo nie echt vlotten, kheb wel nieuw materiaal gekocht en al maar de vonk geraakt er niet in.
Vorig jaar heb ik zelfs nog es paar modelbouwstukken gemaakt ... en derna nog kleine tinnen soldaatjes van vroeger zitten herschilderen ...
Fotografie doe ik ook graag. Zo heb ik voor 'n vriend onlangs zijn WarHammer-leger gefotografeerd, waren zo'n 1500 foto's ... allemaal skeletten
Tekenen & schilderen heb ik ook alt graag gedaan maar dat komt er nu totaal niet meer van, net zoals een boek lezen
Dit zou ik dus allemaal moeten zien te klaren in dat 1,5u vrije tijd 's avonds![]()
Oeioei 5u21 ?quote:
Nee.... niet echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oeioei 5u21 ?
Da's geen uur om op te zitten toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |