Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:40 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb vrdrmm 3 uur bij een vergadering gezeten en ben compleet gaar nu![]()
ik heb idd even op de toiletten mijn kop half onder de kraan gehoudenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt in dit soort gevallen is een (ijs)koude douche nemen (vergeet vooral je gezicht/hoofd niet).
mmmm spruitjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
juist !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mmmm spruitjes!
t lievelingskostje van mn dochter! spruitjes koken en daarna bakken met wat chamignonnetjes en wat spekkies!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik heb de bui van mijn zoontje even uitgebuit.
Hij was vanmiddag zogenaamd aan he t"sporten", hij heeft wel 2 peren, 2 mandarijntjes en een appel gegeten. Dit alles in het kader van dan wordt je heel gezond en heel sterk.... "als je gezonde dingen eet en ook sport".
Prima !
Dat werd dus een maaltijd met als basis 350 gram (schoon) spruitjes voor alleen ons tweetjes.
(de rest van de familie is weer eens foetsie)
Weet eigenlijk ook niet waarom ik ze eerst kook....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
juist !
en dat is de truc ook.. het bakken ! Dan verliezen ze de ergste bitterheid.
Ik kook ze trouwens helemaal niet.
Ik maak ze schoon, snij ze half door en bak ze.
Soms met champignons en heerlijk gekruide kip erdoor, andere keren weer anders.
Maar altijd bakken.
En zo weer de superlieverd aan het uithangenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En zo weer de superlieverd aan het uithangen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
im just feeeeeling gooooooood
En dan zit jij achter de computer!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:01 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe kan het ook anders ?
Eindelijk thuis ... en at ease (kids liggen erin)![]()
ja know the feeling.... zo veel hobbys zo weinig tijd.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ... heb eerst ff op me gitaar getokkeld, dan ff gegamed en nu nog een afsluiterke en dan ga ik bij 't vrouwke, die er vroeg in wou vandaag
Maar de muziek wil zo nie echt vlotten, kheb wel nieuw materiaal gekocht en al maar de vonk geraakt er niet in.
Vorig jaar heb ik zelfs nog es paar modelbouwstukken gemaakt ... en derna nog kleine tinnen soldaatjes van vroeger zitten herschilderen ...
Fotografie doe ik ook graag. Zo heb ik voor 'n vriend onlangs zijn WarHammer-leger gefotografeerd, waren zo'n 1500 foto's ... allemaal skeletten
Tekenen & schilderen heb ik ook alt graag gedaan maar dat komt er nu totaal niet meer van, net zoals een boek lezen
Dit zou ik dus allemaal moeten zien te klaren in dat 1,5u vrije tijd 's avonds![]()
Oeioei 5u21 ?quote:
Nee.... niet echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oeioei 5u21 ?
Da's geen uur om op te zitten toch ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef coz het volgende:
vanmiddag mijn neefje van 2,5 jaar nadat hij heel leuk met een trein bezig was
"ik heb ook een trein boven" , jup gta dus
nou daar had ie wel interresse in , dus ff laten zien.. eerste rondje reed ik ff zelf maar ging beetje hard
dus dan heb je nog dat probleem dat die spoorbomen niet snel genoeg dicht zijn ... tik dus prompt een keer tegen zo'n auto aan.. mijn moeder "dat zag hij gelukkig niet" ..
waarop mijn neefje dus vrolijk zegt "dat zag ik wel hoor oma" en mijn moeder het dus meteen gaat goedpraten "op de computer is niet alles echt"meesterlijk
Jij ook niet dus. OKay..... fijn om te weten dat alles een grote leugen is dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol @ coz.... wat is er wel echt op de computer dan?
bedoelde met games nokjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook niet dus. OKay..... fijn om te weten dat alles een grote leugen is dan.
Okay..... ik zat net mezelf een goed te bekijken en me af te vragen of ik wel echt was. Je bracht mijn hele vertrouwen in de wereld en wat echt is en wat niet aan het wankelen.quote:
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:49 schreef UncleScorp het volgende:
Hoezo ?
Is CounterStrike niet echt dan![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay..... ik zat net mezelf een goed te bekijken en me af te vragen of ik wel echt was. Je bracht mijn hele vertrouwen in de wereld en wat echt is en wat niet aan het wankelen.Dan zou ik op mijn zoon gaan lijken. Die opende daar laatst een topic over en kreeg allerlei adviezen over wat ie vooral niet moest roken en dat ie uit moest kijken voor sektes e.d.
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...
en IEDERE MORGEN is hij er weer! HIJ GAAT MAAR NIET DOOD
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... weet je hoe vaak ik mijn collega dood schiet of omver rij in battle field 2 ...
en IEDERE MORGEN is hij er weer! HIJ GAAT MAAR NIET DOOD
er zijn idd te veel crap monitorenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo
Ik weet het niet
Weet wel dat ik een nieuwe monitor heb nu, een 19 inch en dit keer geen tft. Deze kleuren zijn veel beterIk zie nu pas het verschil tussen het witte tekstvlak en gele tekstvlak hier op fok.
Deze monitor kan ook snelle spellen aan dus ik ben blij
Ik ga nu een spel spelen " The thing" daar moet je aliens kapot schieten met een team verkenners.
Ben blij met deze monitor. Die tft die was niet veel soeps.
En inderdaad marietje. Iedereen kan het gebeuren. Hoewel ik vaak denk van, mij gebeurt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |