vanavond krijg ik hem hoop ik eindelijk!!!! FEAR!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:16 schreef Enyalius het volgende:
The Thing was inderdaad een goeie game. heb hem zowel voor PS2 en PC. niet echt ver in gekomen. kwamen andere games die ik wilde spelen.
heb je FEAR al geprobeerd? zitten ook stukjes met geesten en andere zooi in.
me 2 .... heb AOE3 ook al op me hardeschijf staan alleen nog geen tijd om hem te installere/spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
heb zoveel games te spelen dat ik niet meer kan kiezen. :S
Mijn UT is verdwenenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
Wat spelen jullie toch nieuwe gamesbah
Ik speel nog altijd Unreal tournament (de eerste dus javan 7 jaar geleden ofzo)
Daarnaast heel af en toe de steden op stelten zetten met GTA san andreas
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vond nog postal 2 op mijn pchihi
wat een evil spel is dat ook
net weer even wat taliban leden om zeep geholpen
en Mirage, een vrouw die UT leuk vind![]()
Je bent de eerste
Ik heb ook een vaste groep waar ik mee speel. De server is van een sniperclan maar er zit echt een vaste kliek van een aantal clanmembers en mensen zoals ik die gewoon meespelen. Erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]net als Quake 3 Arena hoor
Ik speelde meestal online met een vaste groep jongens. (voornamelijk mensen uit Apeldoorn)
Electroshocken, daarna benzine over hem heen gieten, paar handgranaten om hem of haar heen strooien en een molotovcoctail neergooien geeft ook een aardig effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
postal... trap iemand onderuit en pis hem dan in de bek
vond het niet zo boeiend. geef mij maar Painkiller.
heb ook een tijdje Delta Force gedaan en Call of Duty/Medal of honor. maar iedereen sniped dus is erg saai.
Full Spectrum Warrior was ook een goed spelkan niet wachten op zijn opvolger
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!quote:
Ik ben helaas mijn installatiecd ook kwijt maar de originele UT is volgens mij nog wel in de winkel te koop voor een paar euro (5 of 7 euro ofzo)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!
* Mirage kijkt beteuterd naar rainbow six covert ops, ghost recon en half life...
Geef mij mijn oude games maar terug !
op je beenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef Enyalius het volgende:
ff iets anders. ben van plan een tekening van mij te laten tattoeren op me lichaam.
[afbeelding]
weet alleen niet op welke plek. iemand suggesties?
zat te denken aan me rechter onderbeen ofzo...
Ha!! Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Enyalius het volgende:
niet echt mijn ding. kon ze niet goed genoeg pijnigen. had steeds anderen om me heen die in de weg liepenManhunt was ook wel leuk. je kon mensen op de meest gruwelijke manieren afslachten.
Blijkbaar sta je als sadistisch bekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
huh?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar sta je als sadistisch bekend
probeer battle field 2 ....je vind het leuk.,...i prommisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!
* Mirage kijkt beteuterd naar rainbow six covert ops, ghost recon en half life...
Geef mij mijn oude games maar terug !
ben ik ook als de mogelijkheid zich aanbied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar sta je als sadistisch bekend
is toch iid wel prettig jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Fijn dat je internet weer thuis hebt marietje_34Das altijd handig om te hebben.
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?quote:
baldadig ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?
Ik voel me baldadig![]()
Heb zin om wat te slopenFF afreageren op muziek, te lang gamen schijnt niet positief te werken hier
Maar wel leuk is het.
ik dacht dat mijn modem stuk was maar ik was afgesloten omdat ik te laat had betaald. Toen ik weer werd aangesloten moest ik me opnieuw registreren en toen kreeg ik continue dezelfde chello-pagina te zien..maar nu nie meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom had je eerst dan geen internet? Andere provider genomen of modem kapot of iets anders?
Ik voel me baldadig![]()
Heb zin om wat te slopenFF afreageren op muziek, te lang gamen schijnt niet positief te werken hier
Maar wel leuk is het.
was ie leuk? ik wil er ook naar toe met een vriendin en dochter..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
wij zijn vanochtend naar Sjakie en de Chocolade fabriek geweest
![]()
ow... dat ken ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn modem stuk was maar ik was afgesloten omdat ik te laat had betaald. Toen ik weer werd aangesloten moest ik me opnieuw registreren en toen kreeg ik continue dezelfde chello-pagina te zien..maar nu nie meer
ja, ik heb een beetje zitten klooien en gelukkig doet ie het weer. Het stomme was dat ik het niet eens door had van dat afsluiten, ik had nog gewoon tv en geen brief gehad ofzo. Ik dus bellen, nog lichtelijk verontwaardigd dat mijn nieuwe modem het niet meer deed en er een lichtje knipperde en of er iemand kon komen ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
ow... dat ken ik.
Alles wissen uit je history/adresbalk en zorgen dat geen adres vanzelf afgemaakt wordt.
Dus handmatig de eerste adressen intypen als je wilt surfen.
Daarna is het probleem "opgelost".
dubbelcheck je betalingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, ik heb een beetje zitten klooien en gelukkig doet ie het weer. Het stomme was dat ik het niet eens door had van dat afsluiten, ik had nog gewoon tv en geen brief gehad ofzo. Ik dus bellen, nog lichtelijk verontwaardigd dat mijn nieuwe modem het niet meer deed en er een lichtje knipperde en of er iemand kon komen ofzo.
'nee mevrouw, u bent afgesloten omdat u achter loopt met uw betalingen'
![]()
!! apart, die rekening van die vrouw uit vlaardingen op jouw rekening!! Is dit ook UPC?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
dubbelcheck je betalingen.
Ik heb afgelopen jaar een heleboel teveel betaald en tegenwoordig krijg ik de telefoonrekening van een vrouw uit vlaardingen bij op mijn rekening.
Als ik die niet betaal wordt ik afgesloten, als ik die wel betaal is het een langslepend drama om mijn geld terug te krijgen. want bij alles wat ze fout doen "maar zó staat het in de computer... dus is het zo".
Dit hebben ze zelfs geflikt toen ik een telefoon aangesloten zou krijgen.
Geen installateur gezien de betreffende dag, ik bellen.. beweert het mens aan de andere kant van de foon dat er die ochtend ene installateur is geweest en de telefoon werkend achter heeft gelaten.Geen kastje, geen foon.... niemand gezien.
"maar het is toch zo, want het staat op mijn scherm"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |