Helaas welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:34 schreef golfer het volgende:
Het lijkt per dag wel trager te worden hier op Fok!
om aan te tonen dat de traagheid toch echt aan de forumsoftware ligtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is die serverupgrade van begin deze week dan goed voor geweest
Die is ook niet gelukt las ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is die serverupgrade van begin deze week dan goed voor geweest
Wanneer hoor je de uitslag, of heeft ze die meteen al verteld aan je?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Had een vreselijke bitch bij m'n herkeuring. Mijn nachtmerrie werd waarheid. Alle verhalen in de media kloppen. Je bent een nummer en in een half uurtje bepalen ze de rest van je leven.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Zoooo terug van de kapper
en mn 2e tentamen heb ik gehaald
Goed bezig, mijne zijn pas over 2 weken, gaan we het wel weer zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Zoooo terug van de kapper
en mn 2e tentamen heb ik gehaald
En dat zelf niet meer reagerenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef Noca het volgende:
Haha tong
vraagtekens, komma's en punten
Wat moestie in Rotterdam danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Cristiano Ronaldo; opgepakt vanwege verkrachting
Is ie wezen stappen met Robin van P.?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Cristiano Ronaldo; opgepakt vanwege verkrachting
Hij zit nu met zo'n heerlijk jankhoofd in de celquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Naaien ze Cristiano er nu ook al bij.![]()
Maar maar maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij zit nu met zo'n heerlijk jankhoofd in de cel![]()
quote:ZUTPHEN - Tegen een 50-jarige tandarts uit Gaanderen is woensdagmiddag voor de rechtbank in Zutphen een werkstraf van 240 uur, een voorwaardelijke celstraf van zes maanden en een boete van 15.000 euro gekist. De man zou in 1999 zelf een vinger hebben geamputeerd. Omdat hij daardoor zijn beroep niet meer kon uitoefenen, diende hij voor in totaal 5,5 miljoen euro claims in bij zeven verschillende verzekeringsmaatschappijen. De tandarts trok die claims in toen de maatschappijen er achterkwamen dat het niet om een ongeluk ging. De rechtbank doet over 2 weken uitspraak
herft is de voorbode van de winterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Tong
HerfstHet weer gezellig in huis maken is leuk, maar koud, nat en winderig op de fiets niet
Ja, ga hem ook nog eens even verwennen met jouw kinky spelletjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt tong ff stevig beet, scheurt zijn kleren van zijn lijf, giet een fles ZA over hem leeg en likt hem helemaal vrolijk![]()
Zonde van de ZA. Maar doe eens onder het randje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt tong ff stevig beet, scheurt zijn kleren van zijn lijf, giet een fles ZA over hem leeg en likt hem helemaal vrolijk![]()
Ik vond het eigenlijk niet eens erg om naar te kijken, ondanks de 0-0. Het laatste kwartier was toch best spannend.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe mij maar een kop koffie. Dat heb je na die 'wedstrijd' van AC Milan - PSV wel nodig
om 20.00 AZ wat anders, Heereveen is immers op SMS6, maar dat wist je als echte fan natuurlijk alquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:54 schreef SCH het volgende:
Wat is eigenlijk het uitzendschema morgen bij de NOS?
speciaal voor jou dan http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_nieuws&nid=260quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
Nee, wist ik niet rubber - soms gaan de wezenlijkste dingen compleet langs me heen en weet ik wel dat er een Big Brother baby is geboren maar niet dat de kampioen van het noorden in het hart van Nederland komt
tijd voor een sterke borrel dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Againzender het volgende:
yeah, zuipen
ik kan maar beter naar bed gaan eigenlijk, volgens mij ben ik ziek aan het worden
Je moest je schamen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
k stond vanochtend dus 69e misschien heb k vandaag Shmoopy ingehaald
68. (68) shmoopy 39961 ( + 8 )
69. (69) rubbereend 39947 ( + 89 )
70. (70) MUUS 39253
nog een aantal prominente VBLers voor me, Golfer, MM, Tong, Dr,Daggla, SCH, CMT
heb ik al geprobeerd, maar ik krijg steeds meer spierpijn. ik ga dus maar naar bedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd voor een sterke borrel dus
waarvoor?quote:
blijf uit mn droomquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius gaat dromen over Wytske![]()
.
Met zoveel posts, dat is niet iets om trots op te zijn.quote:
gefeliciteerd met de overwinning, beetje moe nu?quote:
tenminste één ranglijst waarop k stijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Met zoveel posts, dat is niet iets om trots op te zijn.
Valt eerlijk gezegd wel mee alhoewel ik onderweg hebben liggen pittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de overwinning, beetje moe nu?
dan kan er een baco inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt eerlijk gezegd wel mee alhoewel ik onderweg hebben liggen pitten
quote:
we zaten al op je te wachtenquote:
wat wil je? biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Afzakkertje komt halen bij de vaste nachtkroegdieren hier.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Dylan Dog het volgende:
lekker
Je zou moeten weten wat ik om deze tijd meestal drink.quote:
Klopt, zie FB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
Vaduz dr staat mij iets van bij dat k ergens tijdens t terug lezen een post van jou tegenkwam dat de server upgrade mislukt was, klopt dat?
aha, k zat al in MED te speuren, niet echt handig dat t daar nie staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, zie FB.
En dan met name dit topic: Is de serverupgrade een beetje gelukt?
Je bent niet de enige die daar commentaar over heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
aha, k zat al in MED te speuren, niet echt handig dat t daar nie staat
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar commentaar over heeft.
Maar hier wordt het vanaf zondag beterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:31 schreef DeTolk het volgende:
zit je weer in holland Sien?
het is hier ook bagger weer
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
tja, kan ik me iets bij voorstellen !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Kady Update:
......
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
Er is maar 1 echte Wytske, 1 echte Wytskee!!!quote:
Hey Sienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen... pfff het lijkt hier wel herfst.. het regent zo hard hier dat ik niet eens lekker in de stad kan lopen.. dus vandaar dat ik maar een internet cafe heb opgezocht
Sja nog zeker 2-3 weken Rotterdam, maar ik houd rekening met meer, en ik zal blij zijn als ze uberhaupt in 2005 nog thuis komt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.
Kady hang in there![]()
Die was gisteren erg blij.quote:
SCH, kun je AZ even ontstoppen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
dit lijkt mij een goed moment om mij te gaan verstoppenquote:
ik help je wel ff zoeken !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
Een echte italiaanse charmeur dus...weet precies wanneer de vrouwtjes extra aandacht nodig hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef DIGGER het volgende:
Dus die houdt zich prima.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:22 schreef Cruoninga het volgende:
Indrukwekkend:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=10062
werksequote:
Heb betere dingen te doen dan bier drinken zaterdag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
Cart_man, kom je zaterdag ook?
ben je nu al aan het lobby-en voor je opvolger als modquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar Bjoro.
Lobby-en?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je nu al aan het lobby-en voor je opvolger als mod
*ondertussen ff een bakkie toeschuift !
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lobby-en?
met een extra streepje om de leesbaarheid te vergroten !quote:lob·by·en (onov.ww.)
1 druk uitoefenen op de politieke besluitvorming
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
met een extra streepje om de leesbaarheid te vergroten !
Aan de ene kant vervelend, aan de andere kant: dan zijn jullie wel van een hoop onzekerheid af.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef DIGGER het volgende:
Kady update 2:
Definitief is het nog niet, cardioloog komt vanmiddag of morgen weer checken, maar Kady haar ademhaling is dusdanig dat de open ductus situatie zo geen maanden gaat/mag voortduren, aldus de behandelend verpleger van de HC.
De kans op het uit zichzelf alsnog sluiten is zeer klein, de ruis is namelijk zeer duidelijk, dus de opening is relatief groot.
Ergo, de verwachting is dat op een termijn van misschien 1, 2 weken er toch een thorax operatie dient te volgen om een clipje te zetten.
Denk dat we hierover binnen een paar dagen uiterlijk al wel uitsluitsel zullen hebben.
Klinkt allemaal eng, is ook vervelend, zo jong een operatie, litteken etc. maar dan zou daarna alles gewoon helemaal in orde moeten zijn en het is een niet al te ingewikkelde ingreep.
Ondertussen was ze qua gewicht de 2100 gram al genaderd: 2080 gram vanmorgen.
"Doe mij maar Bjoro", leek er anders wel opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.
Kan dat kind zijn hele leven alles gaan opzoeken voor iedereen !quote:Sofware-ontwerper noemt baby Google
STOCKHOLM - Een software-ontwerper uit Zweden heeft zijn zoontje naar de populaire internet-zoekmachine Google genoemd. De vader, afkomstig uit Libanon, wilde met de naam zijn enthousiasme voor de zoekmachine tot uitdrukking brengen.
Omdat iedereen dacht dat het een grap betrof, plaatste de trotse Elias Kai het geboortebewijs op internet. De naamgeving heeft ook voor de Libanees zelf gevolgen. Zijn vrienden noemen hem volgens Arabische traditie voortaan Abu Google, vader van Google.
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.
]quote:
Ik zie hem al z'n kind roepen als ie moet eten:quote:Kan dat kind zijn hele leven alles gaan opzoeken voor iedereen !
Hehe, flappie snappie hem eindelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".
Snappie?
Pffff spuit elf mode, trage fok, te lang wachten met invoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".
Snappie?
Ben ik toch altijd...ik heb toch nooit een echt uitgesproken meningquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Wat ben jij mild geworden zeg, is dat sinds maud
toch niet alleen maar vandaag, die heb ik toch altijdquote:of omdat je alleen maar lieve goede klanten hebt vandaag?
bottlenekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:04 schreef just me het volgende:
stront stront dikke stront
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen... pfff het lijkt hier wel herfst.. het regent zo hard hier dat ik niet eens lekker in de stad kan lopen.. dus vandaar dat ik maar een internet cafe heb opgezocht
Maak er maar woensdagochtend vanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]maandag weg en donderdag al op Fok!, Appelsientje kan t echt niet missen
het woord snelheid mag je ivm fok! niet meer gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Pff, wat een vreselijke lage snelheid.....
Rondje op kosten van Gomes.
quote:
Daarstraks was die idd traag, nu loopt die gewoon weer zoals het moet. Voor mij dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef golfer het volgende:
Fok!-en is nauwelijks te doen met deze trage snelheid.
ole ole voor de KNVBquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen dan maar eens een uitkaart halen aangezien Roda volgende week 3 uitmatchen speelt...
Hij heeft niets bijzonders gezegd..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
Nu is ie wel snel. Sandman, vertel even van Human.
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Overigens is er post voor mij bij mijn ouders aangekomen, hoor ik net. Zal wel de video van tong zijn. Die ga ik maar eens halen. Tot later!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
Zaterdag Sparta uit, competitie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole voor de KNVB
met hun planning !
Mogguh Tong, je bent er op tijd uit voor het voetjebal en de live-uitzending van BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat begint Heerenveen op SBS ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en maandag gaan we huisje kijken
quote:
Okéquote:
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké
(Atlas er bij neemt. weet alleen dat het provincie Groningen is)
Da's bijna in Duitsland!quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).
Klaas Nunninga en Arie Haan kwamen ook van WVV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
WVV heeft in ieder geval 1 grote voetballer voortgebracht: Jan Mulder.
Ja, zeker. Anders hadden we ook geen bezichtiging geplandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Hopelijk gaat het door. Als het huis/buurt jullie teminste bevalt.
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Klaas Nuninga en Arie Haan kwamen ook van WVV.
saai hoor dat wit en zwart en die tekst kan echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe uitshirt van het Nederlands-elftal dat we bij het WK gaan zien ? Ik vind het erg mooi. Zoiets wordt het :
[afbeelding]
krijg je altijd met die plaatjes van imagehackquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Pascal![]()
Mooie tenues dat wel (even de url in een nieuw venster gecopy/pasted)
Ja, die melding zie ik inderdaad erg vaak voorbijkomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je altijd met die plaatjes van imagehack![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en maandag gaan we huisje kijken
www.photobucket.comquote:
Toen was ie nog jong en knap, onze tong.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk, ik heb tong op video gezien.
Hij is goed man!
Rondje op kosten van tong!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:09 schreef popolon het volgende:
www.photobucket.com
Even accountje maken, plaatjes uploaden (kan het makkelijker?) en gaan.
Werkt altijd.
Hier in Holland niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Wij doen dat hier in Holland gewoon bij www.album.nl
Ik denk dat ik maar heel blij moet zijn dat ik deze niet snap.quote:
dus toch nog kunnen koken ondanks het bezoek bij (lees van) je huisgenoot ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ook weer gegeten. Peultjes met nasi en wat stukkies kip erin
Ze waren ineens wegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
dus toch nog kunnen koken ondanks het bezoek bij (lees van) je huisgenoot ...
Ik ben ook net klaar.quote:
heb de R1 dvd hier liggen, ben er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef dndiek het volgende:
PH, heb jij de film 'Crash' gezien?
Is wel een aardige film, deze week in de sneak preview gezien...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de R1 dvd hier liggen, ben er nog niet aan toegekomen
dat idee had ik al, cijfer op imdb is ook vrij hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is wel een aardige film, deze week in de sneak preview gezien...
Ik ben nog aan 't koken man.quote:
Grats!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Trusten.
* Ambrosius jarig is vandaag btw.
Netjes hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dacht ik al, jullie zaten zo netjes klaar.
ter verduidelijking, er is in nederland tegenwoordig een boerenkoolpaket te koop met alle dingen erbij en in die reclame zie je Evert van Benthem die t opgestuurd krijgt in Canada, vandaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef popolon het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor.
Ben een, al zeg ik hetzelf, vrij goede kok.
Suijk, zet de frituur maar aan, tong eet zo ook wel mee.
gefeliciteerd en.................quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Trusten.
* Ambrosius jarig is vandaag btw.
Voedselpaketten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ter verduidelijking, er is in nederland tegenwoordig een boerenkoolpaket te koop met alle dingen erbij en in die reclame zie je Evert van Benthem die t opgestuurd krijgt in Canada, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |