Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Overigens is er post voor mij bij mijn ouders aangekomen, hoor ik net. Zal wel de video van tong zijn. Die ga ik maar eens halen. Tot later!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
Zaterdag Sparta uit, competitie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole voor de KNVB
met hun planning !
Mogguh Tong, je bent er op tijd uit voor het voetjebal en de live-uitzending van BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat begint Heerenveen op SBS ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en maandag gaan we huisje kijken
quote:
Okéquote:
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké
(Atlas er bij neemt. weet alleen dat het provincie Groningen is)
Da's bijna in Duitsland!quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).
Klaas Nunninga en Arie Haan kwamen ook van WVV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
WVV heeft in ieder geval 1 grote voetballer voortgebracht: Jan Mulder.
Ja, zeker. Anders hadden we ook geen bezichtiging geplandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Hopelijk gaat het door. Als het huis/buurt jullie teminste bevalt.
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Klaas Nuninga en Arie Haan kwamen ook van WVV.
saai hoor dat wit en zwart en die tekst kan echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe uitshirt van het Nederlands-elftal dat we bij het WK gaan zien ? Ik vind het erg mooi. Zoiets wordt het :
[afbeelding]
krijg je altijd met die plaatjes van imagehackquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Pascal![]()
Mooie tenues dat wel (even de url in een nieuw venster gecopy/pasted)
Ja, die melding zie ik inderdaad erg vaak voorbijkomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je altijd met die plaatjes van imagehack![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en maandag gaan we huisje kijken
www.photobucket.comquote:
Toen was ie nog jong en knap, onze tong.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ah leuk, ik heb tong op video gezien.
Hij is goed man!
Rondje op kosten van tong!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:09 schreef popolon het volgende:
www.photobucket.com
Even accountje maken, plaatjes uploaden (kan het makkelijker?) en gaan.
Werkt altijd.
Hier in Holland niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Wij doen dat hier in Holland gewoon bij www.album.nl
Ik denk dat ik maar heel blij moet zijn dat ik deze niet snap.quote:
dus toch nog kunnen koken ondanks het bezoek bij (lees van) je huisgenoot ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ook weer gegeten. Peultjes met nasi en wat stukkies kip erin
Ze waren ineens wegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
dus toch nog kunnen koken ondanks het bezoek bij (lees van) je huisgenoot ...
Ik ben ook net klaar.quote:
heb de R1 dvd hier liggen, ben er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef dndiek het volgende:
PH, heb jij de film 'Crash' gezien?
Is wel een aardige film, deze week in de sneak preview gezien...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb de R1 dvd hier liggen, ben er nog niet aan toegekomen
dat idee had ik al, cijfer op imdb is ook vrij hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is wel een aardige film, deze week in de sneak preview gezien...
Ik ben nog aan 't koken man.quote:
Grats!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Trusten.
* Ambrosius jarig is vandaag btw.
Netjes hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dacht ik al, jullie zaten zo netjes klaar.
ter verduidelijking, er is in nederland tegenwoordig een boerenkoolpaket te koop met alle dingen erbij en in die reclame zie je Evert van Benthem die t opgestuurd krijgt in Canada, vandaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef popolon het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor.
Ben een, al zeg ik hetzelf, vrij goede kok.
Suijk, zet de frituur maar aan, tong eet zo ook wel mee.
gefeliciteerd en.................quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
Trusten.
* Ambrosius jarig is vandaag btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |