Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Overigens is er post voor mij bij mijn ouders aangekomen, hoor ik net. Zal wel de video van tong zijn. Die ga ik maar eens halen. Tot later!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Met enige vertraging omdat onze poes Xena vorige week de gewatteerde enveloppe voor de video zo nodig 'dood' moest maken en geheel verscheurd had.
Zaterdag Sparta uit, competitie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole voor de KNVB
met hun planning !
Mogguh Tong, je bent er op tijd uit voor het voetjebal en de live-uitzending van BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat begint Heerenveen op SBS ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en maandag gaan we huisje kijken
quote:
Okéquote:
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké
(Atlas er bij neemt. weet alleen dat het provincie Groningen is)
Da's bijna in Duitsland!quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis wat meer naar het oosten, Groningen ligt meer in het westen van de provincie. Maar tis wel een stad(je).
Klaas Nunninga en Arie Haan kwamen ook van WVV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
WVV heeft in ieder geval 1 grote voetballer voortgebracht: Jan Mulder.
Ja, zeker. Anders hadden we ook geen bezichtiging geplandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Hopelijk gaat het door. Als het huis/buurt jullie teminste bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |