Maar hier wordt het vanaf zondag beterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:31 schreef DeTolk het volgende:
zit je weer in holland Sien?
het is hier ook bagger weer
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
tja, kan ik me iets bij voorstellen !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Kady Update:
......
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
Er is maar 1 echte Wytske, 1 echte Wytskee!!!quote:
Hey Sienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen... pfff het lijkt hier wel herfst.. het regent zo hard hier dat ik niet eens lekker in de stad kan lopen.. dus vandaar dat ik maar een internet cafe heb opgezocht
Sja nog zeker 2-3 weken Rotterdam, maar ik houd rekening met meer, en ik zal blij zijn als ze uberhaupt in 2005 nog thuis komt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.
Kady hang in there![]()
Die was gisteren erg blij.quote:
SCH, kun je AZ even ontstoppen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
dit lijkt mij een goed moment om mij te gaan verstoppenquote:
ik help je wel ff zoeken !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
Een echte italiaanse charmeur dus...weet precies wanneer de vrouwtjes extra aandacht nodig hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef DIGGER het volgende:
Dus die houdt zich prima.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:22 schreef Cruoninga het volgende:
Indrukwekkend:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=10062
werksequote:
Heb betere dingen te doen dan bier drinken zaterdag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
Cart_man, kom je zaterdag ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |