wat wil je? biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Afzakkertje komt halen bij de vaste nachtkroegdieren hier.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef Dylan Dog het volgende:
lekker
Je zou moeten weten wat ik om deze tijd meestal drink.quote:
Klopt, zie FB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
Vaduz dr staat mij iets van bij dat k ergens tijdens t terug lezen een post van jou tegenkwam dat de server upgrade mislukt was, klopt dat?
aha, k zat al in MED te speuren, niet echt handig dat t daar nie staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, zie FB.
En dan met name dit topic: Is de serverupgrade een beetje gelukt?
Je bent niet de enige die daar commentaar over heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
aha, k zat al in MED te speuren, niet echt handig dat t daar nie staat
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar commentaar over heeft.
Maar hier wordt het vanaf zondag beterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:31 schreef DeTolk het volgende:
zit je weer in holland Sien?
het is hier ook bagger weer
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
tja, kan ik me iets bij voorstellen !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Kady Update:
......
Vrouwlief is weer thuis, wat op zich erg prettig is, maar anderzijds heel dubbel, vrouw thuis, buik leeg, geen baby
Er is maar 1 echte Wytske, 1 echte Wytskee!!!quote:
Hey Sienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen... pfff het lijkt hier wel herfst.. het regent zo hard hier dat ik niet eens lekker in de stad kan lopen.. dus vandaar dat ik maar een internet cafe heb opgezocht
Sja nog zeker 2-3 weken Rotterdam, maar ik houd rekening met meer, en ik zal blij zijn als ze uberhaupt in 2005 nog thuis komt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk idd, en dat gereis houden jullie dus ook nog wel een tijdje.
Kady hang in there![]()
Die was gisteren erg blij.quote:
SCH, kun je AZ even ontstoppen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
dit lijkt mij een goed moment om mij te gaan verstoppenquote:
ik help je wel ff zoeken !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Mogguh. Damn, ik zit helemaal verstopt
Een echte italiaanse charmeur dus...weet precies wanneer de vrouwtjes extra aandacht nodig hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef DIGGER het volgende:
Dus die houdt zich prima.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:22 schreef Cruoninga het volgende:
Indrukwekkend:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=10062
werksequote:
Heb betere dingen te doen dan bier drinken zaterdag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef SCH het volgende:
Cart_man, kom je zaterdag ook?
ben je nu al aan het lobby-en voor je opvolger als modquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar Bjoro.
Lobby-en?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je nu al aan het lobby-en voor je opvolger als mod
*ondertussen ff een bakkie toeschuift !
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lobby-en?
met een extra streepje om de leesbaarheid te vergroten !quote:lob·by·en (onov.ww.)
1 druk uitoefenen op de politieke besluitvorming
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
met een extra streepje om de leesbaarheid te vergroten !
Aan de ene kant vervelend, aan de andere kant: dan zijn jullie wel van een hoop onzekerheid af.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef DIGGER het volgende:
Kady update 2:
Definitief is het nog niet, cardioloog komt vanmiddag of morgen weer checken, maar Kady haar ademhaling is dusdanig dat de open ductus situatie zo geen maanden gaat/mag voortduren, aldus de behandelend verpleger van de HC.
De kans op het uit zichzelf alsnog sluiten is zeer klein, de ruis is namelijk zeer duidelijk, dus de opening is relatief groot.
Ergo, de verwachting is dat op een termijn van misschien 1, 2 weken er toch een thorax operatie dient te volgen om een clipje te zetten.
Denk dat we hierover binnen een paar dagen uiterlijk al wel uitsluitsel zullen hebben.
Klinkt allemaal eng, is ook vervelend, zo jong een operatie, litteken etc. maar dan zou daarna alles gewoon helemaal in orde moeten zijn en het is een niet al te ingewikkelde ingreep.
Ondertussen was ze qua gewicht de 2100 gram al genaderd: 2080 gram vanmorgen.
"Doe mij maar Bjoro", leek er anders wel opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.
Kan dat kind zijn hele leven alles gaan opzoeken voor iedereen !quote:Sofware-ontwerper noemt baby Google
STOCKHOLM - Een software-ontwerper uit Zweden heeft zijn zoontje naar de populaire internet-zoekmachine Google genoemd. De vader, afkomstig uit Libanon, wilde met de naam zijn enthousiasme voor de zoekmachine tot uitdrukking brengen.
Omdat iedereen dacht dat het een grap betrof, plaatste de trotse Elias Kai het geboortebewijs op internet. De naamgeving heeft ook voor de Libanees zelf gevolgen. Zijn vrienden noemen hem volgens Arabische traditie voortaan Abu Google, vader van Google.
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat die uitleg maar zitten hoor, maar ik had niet door dat ik aan het lobby-en was.
]quote:
Ik zie hem al z'n kind roepen als ie moet eten:quote:Kan dat kind zijn hele leven alles gaan opzoeken voor iedereen !
Hehe, flappie snappie hem eindelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".
Snappie?
Pffff spuit elf mode, trage fok, te lang wachten met invoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Je zei : "Doe mij maar Bjoro".
Snappie?
Ben ik toch altijd...ik heb toch nooit een echt uitgesproken meningquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Wat ben jij mild geworden zeg, is dat sinds maud
toch niet alleen maar vandaag, die heb ik toch altijdquote:of omdat je alleen maar lieve goede klanten hebt vandaag?
bottlenekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:04 schreef just me het volgende:
stront stront dikke stront
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen... pfff het lijkt hier wel herfst.. het regent zo hard hier dat ik niet eens lekker in de stad kan lopen.. dus vandaar dat ik maar een internet cafe heb opgezocht
Maak er maar woensdagochtend vanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]maandag weg en donderdag al op Fok!, Appelsientje kan t echt niet missen
het woord snelheid mag je ivm fok! niet meer gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Pff, wat een vreselijke lage snelheid.....
Rondje op kosten van Gomes.
quote:
Daarstraks was die idd traag, nu loopt die gewoon weer zoals het moet. Voor mij dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef golfer het volgende:
Fok!-en is nauwelijks te doen met deze trage snelheid.
ole ole voor de KNVBquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen dan maar eens een uitkaart halen aangezien Roda volgende week 3 uitmatchen speelt...
Hij heeft niets bijzonders gezegd..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
Nu is ie wel snel. Sandman, vertel even van Human.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |