Helaas welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:34 schreef golfer het volgende:
Het lijkt per dag wel trager te worden hier op Fok!
om aan te tonen dat de traagheid toch echt aan de forumsoftware ligtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is die serverupgrade van begin deze week dan goed voor geweest
Die is ook niet gelukt las ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is die serverupgrade van begin deze week dan goed voor geweest
Wanneer hoor je de uitslag, of heeft ze die meteen al verteld aan je?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Had een vreselijke bitch bij m'n herkeuring. Mijn nachtmerrie werd waarheid. Alle verhalen in de media kloppen. Je bent een nummer en in een half uurtje bepalen ze de rest van je leven.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Zoooo terug van de kapper
en mn 2e tentamen heb ik gehaald
Goed bezig, mijne zijn pas over 2 weken, gaan we het wel weer zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Zoooo terug van de kapper
en mn 2e tentamen heb ik gehaald
En dat zelf niet meer reagerenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:22 schreef Noca het volgende:
Haha tong
vraagtekens, komma's en punten
Wat moestie in Rotterdam danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Cristiano Ronaldo; opgepakt vanwege verkrachting
Is ie wezen stappen met Robin van P.?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Cristiano Ronaldo; opgepakt vanwege verkrachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |