abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31553710
heey,

ik zit al te sparen voor vuurwerk maar ik wil graag de prijzen weten van dit jaar dus weet iemand vuurwerk sites waar de folder nu al op staat?

www.vuurwerkfilmpjes.nl

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2005 09:42:29 ]
pi_31553743
19 Oktober !!!
Fingerspitzgefühl
pi_31553797
koop gewoon illegaal vuurwerk 8)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:44:54 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553823
Wat wil je hebben?

Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31553840
mag ik niet van mijn ouders

ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.

puik plan van mij hé?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:46:56 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31553861
Och jee, meneer zit al te sparen. Dat kan wat worden! Nou, nou!
pi_31553866

pi_31553869
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Wat wil je hebben?

Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:02 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31553882
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:

ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.

puik plan van mij hé?
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.

Puik plan, puik plan.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:16 #10
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553890
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:

[..]

vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
dingen in de fik zetten... daar zijn wel wat goedkopere oplossingen voor
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:57 #11
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553900
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.

Puik plan, puik plan.
dynamietvissen, uiterst efficient!
pi_31553903
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:40 schreef ForumGek het volgende:
19 Oktober !!!
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...

Om vervolgens in een fuik te rijden
Uhm...
pi_31553934
quote:

[..]

Uhm...
pi_31553958
jup, wij ook al vuurwerk vanuit belgenland
daar gewoon ook goedkoper
pi_31554009
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:

puik plan van mij hé?
hahaha, iedereen altijd zo lekker moelijk doen, inclusief politie volgens mij
Ik ben al meerdere jaren op rij, gewoon bij en door de stad maastricht, naar het eerste beste dorpje gefietst/gereden, daar vuurwerk gekocht, en gewoon weer terug gegaan. Dit was echt allemaal pas na kerstmis. (en voor de bijdehandjes, ook nog voor O&N)

Meerdere keren gewoon met de stokken van de lawine-pijlen gewoon ver boven mijn rugzak uitstekend. Echt geen enkel probleem.

Los van 't feit dat ik trouwens niet al in oktober bezig was ermee... get a life
En die viskist is echt een geniaal idee hoor. Jij zou stante pede professor moeten worden..
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_31554055
ik vond het wel een puik plan van die viskist
pi_31554123
ik zou zeggen kijk eens rond op de bekende vuurwerksites die onder de echt vuurwerkfreaks in nederland bekend zijn. Er staan dan wel geen folders op maar wel heel veel info over vuurwerk en veiligheid

www.vuurwerkpunt.com
www.freakpyromaiacs.com
www.pyroworld.nl
pi_31554203
quote:

[..]

Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...
Mensen zoals jij geven een slechte naam aan vuurwerk, waardoor je het voor een echte vuurwerkfreak onmogelijk maakt om zijn hobby uit te oefenen.
Er komen hierdoor steeds strengere en krommere regels.
Rotjes worden al bommem genoemd. Met lawine pijlen kun je aanspagen plegen volgens de media...
Dus al met al...heeel veel verhalen die opgeblazen worden door mensen die niet weten waarover ze spreken.
Zo dat moet ik ff kwijt...want ik word er ieder jaar schijt ziek van om te horen dat sommige mensen vuurwerk een slechte naam geven
Ik al freak die het hele jaar door bezig is met vuurwerk ( shows bezoeken, vuurwerkshows mee op bouwen etc) weet echt wel waar ik over praat. Ik loop al meedere jaren mee in dit wereldje
pi_31554241
Ik zeg al sinds mijn 15e dat ik geen of weinig geld uit ga geven aan vuurwerk Zes jaar later zal ik waarschijnlijk wel weer tientallen euro's naar de vuurwerkboer brengen... *zucht*

Als ik maar wel wat "leuk" vuurwerk uit het buitenland kan krijgen dit jaar. Vorig jaar met die saaie nederlandse sierpakketjes was het wel een beetje magertjes.Kijken hoelang het duurt voordat de anti-vuurwerk opa's dit topic weer komen verzieken. Het is één dag in het jaar oudjaar en nog zeuren...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:10:05 #20
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31554283
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
A.M.A.B
pi_31554335
quote:

[..]

Als je zo graag iets in de fik wil steken kan je beter een jerrycan benzine en een aansteker halen.
pi_31554337
vuurwerk is niet echt leuk meer.. je betaald zo honderd euro voor helemaal niks. 10 Jaar geleden was dat wel anders, het duurste grote pakket was toen 100 gulden en dan had je ook echt wat. Kon je zo een uur achter elkaar dingen afsteken.

Nu heb je al potten van 30 euro en dat schijnt iedereen normaal te vinden... ik koop het niet meer, echt zonde van het geld. Vorig jaar heb ik ook niet meer naar het vuurwerk gekeken. Je ziet toch elke keer hetzelfde en ik zit liever met vrienden te toosten dan buiten mijzelf te vervelen...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:13:41 #23
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31554348
Op Tilburg CS neem je de bus "De Lijn" naar Turnhout.
Daar koop je jezelf helemaal gek aan vuurwerk.
Je stapt weer in de bus nu met een hele volle rugzak.
Je stap op Tilburg CS weer uit.
De bus wordt niet gecontroleerd.

sim-pel.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_31554359
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:18:44 #25
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31554446
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Nog triester is jezelf iets aantrekken van wat andere mensen wel of niet triest vinden...

Maar om dat te begrijpen moet je dan wel ouder dan 17+ zijn......
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_31554466
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Dan val ik volgens jou onder de noemer: trieste mensen.

Nou ik kan je vertellen dat Vuurwerk niet alleen vuurwerk kijken en afsteken is...Daar komt meer bij kijken, geloof mij maar.
Vuurwerk ik is eigenlijk een scheikundig verschijnsel. Hoe komt vuurwerk aan zijn kleuren, hoe word vuurwerk gemaakt,etc...zo kan ik wel uren door gaan.
Sommige mensen onder ons ( en ik kan er veel van die "trieste mensen leeftijd" ) vinden het fasinerend hoe vuurwerk werkt en hoe het gemaakt word etc.
Ze reizen er heel europa voor af en sommige echt de hele wereld.)
Dus vuurwerk is niet alleen iets voor 31 dec...\
Ga maar eens in duitland kijken naar de Rhein in Flamme shows, In spanje naar Valencia (Fallas)..Dan zal je zien dat vuurwerk daar een geheel andere betekenis heeft. Ze maken er een show van voor speciale gelegenheden etc.
pi_31554522
Professioneel vuurwerk = mooi om te zien
Oud/Nieuw vuurwerk is ok (niet meer, niet minder), maar dan alleen als het gaat om siervuurwerk.
Al die opgeschoten knulletjes die denken dat chinese rollen, rotjes en strijkers grappig zijn en die dingen vernielen enzo, mogen voor mijn part dat in hun r**t steken en het dan aansteken. boem, weg. problem solved.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:22:48 #28
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_31554532
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:25:14 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31554591
Vuurwerk
Ik verlang alweer helemaal naar die gezellige feestdagen... altijd als het kouder wordt dan krijg ik die kriebel weer

Heb geen idee waar je nu al die lijsten kunt vinden, maar je hebt me wel in de feeststemming gebracht.
(Un)masking for the greater good.
pi_31554601
3 Dagen met een rugzak op straat lopen! Sentiment
pi_31554701
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Professioneel vuurwerk = mooi om te zien
Oud/Nieuw vuurwerk is ok (niet meer, niet minder), maar dan alleen als het gaat om siervuurwerk.
Al die opgeschoten knulletjes die denken dat chinese rollen, rotjes en strijkers grappig zijn en die dingen vernielen enzo, mogen voor mijn part dat in hun r**t steken en het dan aansteken. boem, weg. problem solved.
helemaal mee eens.
van mij mogen al die gastjes die zelf iets opblazen van mij allemaal gepakt worden. En dat ze zelf een nitraat of wat dan ook in hun hand geduwt krijgen....aansteken...en BOEEMMM wedden dat ze vuurwerk gaan waarderen en nooit niks meer opblazen...
Waar zijn de goeie tijden van vroeger gebleven...als je bij iemand ging inbreken en je nam iets mee. En je werd gepakt: handje eraf zodat je niks meer mee kon pakken.

En ik word al helemaal ziek als ik DIT lees
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:32:10 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_31554733
GC --> FEE

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:35:25 #33
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31554792
Vuurwerk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31554859
Mooi siervuurwerk is tof!
Dit jaar koop ik weer xplosion vuurwerk

http://www.cafferatavuurwerk.nl/Cafferata2/XP1.htm
pi_31554912
Ik ben ruim 16 +

En steek ook vuurwerk af

Gewoon om lekker een feestje te vieren lekker knallen maar ook mooie pijlen en fontijnen

Je leeft maar 1 keer dus als je kan feesten moet je dat zeker niet laten
pi_31555560
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef Dementor het volgende:
Mooi siervuurwerk is tof!
Dit jaar koop ik weer xplosion vuurwerk

http://www.cafferatavuurwerk.nl/Cafferata2/XP1.htm
he demontor...ik heb via de site een mail gestuurd naar cafferatavuurwerk@hetnet.nl.
Ik hoop dat je deze vraag voor mij kan beantwoorden
pi_31555644
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...
Mensen zoals jij geven een slechte naam aan vuurwerk, waardoor je het voor een echte vuurwerkfreak onmogelijk maakt om zijn hobby uit te oefenen.
Er komen hierdoor steeds strengere en krommere regels.
Rotjes worden al bommem genoemd. Met lawine pijlen kun je aanspagen plegen volgens de media...
Dus al met al...heeel veel verhalen die opgeblazen worden door mensen die niet weten waarover ze spreken.
Zo dat moet ik ff kwijt...want ik word er ieder jaar schijt ziek van om te horen dat sommige mensen vuurwerk een slechte naam geven
Ik al freak die het hele jaar door bezig is met vuurwerk ( shows bezoeken, vuurwerkshows mee op bouwen etc) weet echt wel waar ik over praat. Ik loop al meedere jaren mee in dit wereldje
jij moet lulpastoor worden
pi_31555709
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Backhander het volgende:

[..]

jij moet lulpastoor worden
misschien wel..misschien heb ik mijn roeping gemist idd.

maar misschien moet ik wel iemand worden die zulk soort mennekes als jou een aanpakt...jij spullen opblazen...ik jou ook nitraat in hand laten houden terwijl ik het aansteek...
pi_31555734
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:14 schreef pilske01 het volgende:

[..]

he demontor...ik heb via de site een mail gestuurd naar cafferatavuurwerk@hetnet.nl.
Ik hoop dat je deze vraag voor mij kan beantwoorden
Ik werk niet voor Cafferata vuurwerk hoor.
pi_31555831
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik werk niet voor Cafferata vuurwerk hoor.
ooh oke..nu zie ik het ook hehe ik dacht dat er stond. Ik VERKOOP dit jaar ook vuurwerk.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:22:51 #41
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31557850
ik weiger om ook maar één dubbeltje aan viirwerk uit geven...
Dat principe hanteer ik al jaren, en het bevalt me nog steeds prima. Ik koop liever een paar leuke DVD's voor de kids van dat geld...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:53:32 #42
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31558392
ik koop liever GEEN dvd's voor de kids.
Daar worden ze zo apathisch als de ziekte van.

Van dat niet uitgegeven dvd-geld kun je vuurwerk kopen.

Echte mannen steken vuurwerk af!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:58:29 #43
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_31558505
Ik heb m'n 4, 100.000 klappers al binnen

Beloof mezelf ieder jaar er geen geld aan uit te geven, maar doe het dan toch
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_31558571
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:22 schreef buzzer het volgende:
ik weiger om ook maar één dubbeltje aan viirwerk uit geven...
Dat principe hanteer ik al jaren, en het bevalt me nog steeds prima. Ik koop liever een paar leuke DVD's voor de kids van dat geld...
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:53 schreef DoctorB het volgende:

Van dat niet uitgegeven dvd-geld kun je vuurwerk kopen.

Je bent een rund, als je jezelf geen vuurwerk gunt.

Je bent geen vent als je niet voor vuurwerk bent...
pi_31558658
Vuurwerk is cool.

En de politie bekeurt je niet voor het te vroeg afsteken van vuurwerk, dit jaar zagen wij veel politieauto's toen wij een paar dagen van te voren het gingen afsteken, ze reden gewoon langs.
pi_31558678
vuurwerk is nep.
En geld kun je beter uitgeven aan drank.
pi_31558804
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
vuurwerk is nep.
En geld kun je beter uitgeven aan drank.
maar van drank kan je je ook KNALLENDE hoofdpijn krijgen...dus kan je ook zien als een soort vuurwerk
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:16:17 #48
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31558933
Als je van knal vuurwerk houdt is het zuid duitse gebruik van het handkanon misschien interessant.

Dat is een dikke stalen pijp, met een smalle schacht. Deze pijp kun je aan de onderkant openschroeven. Het onderste gedeelte bevat een trekpin met veer....
In de pijp gaan schrikpatronen waarmee de boer doorgaans vogels van zijn land verjaagt....

Als je dat vanuit de hand schiet... dan staat sjaak de 100000 klapper er mooi voor jan lul bij, want zijn vuurwerk is ineens gedegradeerd tot 100000 muggenscheetjes.

Vanwege de ultra korte loop (10 cm) knalt dat gigantisch en komt er ook nog een mooie mondingsvlam uit....

Op Atjeh gebruiken ze dit soort constructies overigens om gewone hagelpatronen of schroot af te schieten om elkaar over de kling te jagen.... het is dus vrij illegaal.
pi_31558992
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vuurwerk is cool.

En de politie bekeurt je niet voor het te vroeg afsteken van vuurwerk, dit jaar zagen wij veel politieauto's toen wij een paar dagen van te voren het gingen afsteken, ze reden gewoon langs.
vr'veen legaal carbid knallen

[ Bericht 2% gewijzigd door tijntjethf op 19-10-2005 14:21:13 (nee) ]
pi_31559024
hmmm vroeger haalde ik altijd wel een bult vuurwerk...
is wat minder sinds een paar jaar zonde om geld aan uit te geven... Mijn inziens krijg je in NL zeker geen waar voor je vuurwerkgeld...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:45:50 #51
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31559542
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:53 schreef DoctorB het volgende:

dan ben ik bij voorkeur geen echt man
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31559875
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vuurwerk is cool.

So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?

Vuurwerk zuigt! Zonde van je geld...
Uhm...
pi_31560184
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Fool het volgende:

[..]

So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?

Vuurwerk zuigt! Zonde van je geld...
Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?
pi_31561053
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?
jup is het ook
pi_31561800
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef pilske01 het volgende:

[..]

misschien wel..misschien heb ik mijn roeping gemist idd.

maar misschien moet ik wel iemand worden die zulk soort mennekes als jou een aanpakt...jij spullen opblazen...ik jou ook nitraat in hand laten houden terwijl ik het aansteek...
is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?
of ligt dat aan mij?
pi_31562470
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:03 schreef Backhander het volgende:

[..]

is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?
of ligt dat aan mij?
Ligt aan jou.
Nitraat hoor je te plaatsen op de grond en niet te gooien.
pi_31562648
alleen wat knal spul, nitraat,ubervlinder, lawinepijltjes, en een 100.000 matje altijd wel lachen voordat je de stad ingaat
namaste
pi_31562975
Wij luiden altijd het nieuwe jaar in met een goed stuk siervuurwerk.
Het is aan ieder voor zich hoe hij of zij invulling geeft aan oud en nieuw.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:19:45 #59
46998 Duder
strolling along
pi_31563097
Koop wat carbid, gooi het in een melkbus met wat water, stevig karton op de opening , even schudden, vuur aan de onderkant en knallen maar.
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_31563367
mooie dag om lekker bier te drinken
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:43:35 #61
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31563856
ik verheug me al op het vuurwerkfeest

het ieder jaar weer leuker

i love vuurwerk
Officieel eigenaar van #rp op tweakers.net/fok! IRC :)
pi_31564789
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ligt aan jou.
Nitraat hoor je te plaatsen op de grond en niet te gooien.
weer iets geleerd
  donderdag 20 oktober 2005 @ 06:59:21 #64
34663 SpeedyGJ
pi_31574066
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 07:02:00 #66
34663 SpeedyGJ
pi_31574069
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
Ja hoor lijkt mij wel
pi_31574467
Vuurwerk is zonde, kan je net zo goed een hoop bier halen
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:45:30 #68
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_31574580
ik koop dit jaar overigens gee vuurwerk. Ik bedoel,zonde van het geld je schiet het in de lucht en weg is je geld
pi_31574769
Oud en Nieuw = `bier
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_31574811
Ik kan bijna niet wachten, sex, drugs and rock en roll en niet te vergeten een hoop plezier en vuurwerk... Maar het duurt nog zo lang
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:00:18 #71
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31575592
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik koop dit jaar overigens gee vuurwerk. Ik bedoel,zonde van het geld je schiet het in de lucht en weg is je geld
bier: Je zuipt het op, kotst en pist het uit en hebt er vervolgens ook nog koppijn van. Zonde van het geld.
eten: je vreet het op, je kakt het uit en als pech hebt krijg je ook nog voedselvergiftiging. Een week ziek!. Zonde van het geld.
Leven: je wordt geboren, je hebt een hoop kut ervaringen en dan ga je dood. Zonde van het geld.

kortom: zonde van het geld is een kul argument!
pi_31575642
Als we mooi siervuurwerk hebben dan kan ik daar een jaar lang op terugkijken al dan niet langer
pi_31575680
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Ja dat is verder geen probleem. Alleen zal je maar een bepaald soort vuurwerk kunnen komen.
Je zal consumenten vuurwerk <250 gr kunnen halen en alles zonder KvK

Maar ook hier ziet leuk spul tussen als je de juiste winkels weet te vinden
pi_31575745
Ah, leuk! De tijd dat ik weer dagelijks 5x met de brandweer aan de telefoon hang, om ze de containerbrandjes voor m'n huis te laten blussen....

Leuk, die lucht van verbrand afval in je huis
pi_31575761
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 06:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga trouwens voor betere geweld
klik hier en zie
Het betreft hier een 48 " shell. De grootste die ooit geschoten is.
KLIK HIER VOOR MEER INFO

48 inch shell, we call this one "Yonshakudama (in japanese)", It have 120 centi meters across in diameter befor launch. weight 450 kirograms. After shoot, It arrive at 850 meter hight and bloom 800 meter across in diameter

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2005 10:11:17 ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:55:51 #76
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31577749
Dat is pas vuurwerk!
En ingegraven mortier met een diameter van meer dan een meter!
pi_31577855
dat is pas vuurwerk!!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2005 12:03:59 ]
pi_31577950
Hoeveel zou zoiets kosten?
pi_31578113
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:09 schreef Vhiper het volgende:
Ah, leuk! De tijd dat ik weer dagelijks 5x met de brandweer aan de telefoon hang, om ze de containerbrandjes voor m'n huis te laten blussen....

Leuk, die lucht van verbrand afval in je huis
Worden die containers dan niet preventief afgesloten of weggehaald dan?
pi_31578836
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:08 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel zou zoiets kosten?
Als je er vanuit gaat dat een 8" shell tussen de 50 en 65 eurie kost... Dan kan je zelf ook wel ongeveer uitrekening wat zoiets kan kosten...en dan zit je denk ik nog aan de lage kant.
Want dit is allemaal handwerk, dus kost geld
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:52:18 #81
82589 S-Two
barba macacu
pi_31581656
Heb er altijd wle redelijk wat geld aan uitgegeven, tot 3 jaar geleden ofso. Vind er nu niets meer aan... ik ga wel zuipen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31581742
Beetje slechte vergelijking vind ik, hoor het wel vaker. "Ik vind vuurwerk kopen zonde! ga wel naar de kroeg", okee geef hetzelfde geld uit in de kroeg.. je word de volgende ochtend wakker in je bed en je herinnert je nergens iets van. Van vuurwerk heb je tenminste plezier, en je word (als je het goed doet) niet met koppijn wakker.

Ik zelf geef ook maar 15 euro per jaar uit aan vuurwerk ofzo, maar toch.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:58:16 #83
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31582979
Ik verheug me nu alweer op de superwidowmakers

en die baby fluitpijltjes zijn ook lache om af te breken gaan ze alle kanten op
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31584719
Ik hoop dit jaar een paar mooie stukken siervuurwerk uit België te halen. Op het Nederlandse spul ben ik nu wel uitgekeken, heb er de afgelopen jaren te veel aan uit gegeven, en er te weinig voor terug gekregen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_31585243
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:

Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
pi_31585843
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?
pi_31587319
toch zijn er best veel mensen in dit topic die zijn vuurwerk in belgie gaan halen ik ben er nog steeds neit uit of ik nou wel of niet vuurwerk ga kopen....
pi_31587832
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:

donderdag 20 oktober 2005 @ 23:23:25 #90
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31592002
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nee gek dan is het zo snel op

Whehe gek vorig jaar he, ik flikker gewoon zoeen pijltjes overal neer, en een vriend van me had een zakje vol met strijkers en nog zoeen stuff recht erin zag je de helft afgaan ofzo. Was wel lolleromfg op zich
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31598370
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:51 schreef Backhander het volgende:
toch zijn er best veel mensen in dit topic die zijn vuurwerk in belgie gaan halen ik ben er nog steeds neit uit of ik nou wel of niet vuurwerk ga kopen....
Als je een beetje bekend bent met de vuurwerkforums die er zijn dan kan je zeker ook wel zien dat er zeer veel mensen zijn die in Belgie vuurwerk gaan halen.

Want voor het geld wat je in nederland uit geeft, heb je in Belgie veel en veel beter spul.

Wat in nederland in 1 potje zit, zit in een pot in Belgie in 1 buisje
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:26:24 #92
34663 SpeedyGJ
pi_31604641
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Check dit filmpje!
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.

Maar DIT FILMPJE is ook wel mooi. Hier gaat het vooral om de watershells
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:48:31 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31608462
karbit knallen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31608700
Nu al
pi_31610495
quote:
Check dit filmpje!
in een woord: PRACHTIG
pi_31613637
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:

[..]

zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.

Die doet het niet meer.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31613688
quote:
Check dit filmpje!
Erg vet! Dat soort vuurwerk vliegt bij Disney ook altijd de lucht in, met name die ringen.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:30:03 #99
97079 Jeff89
Conquer All
pi_31616379
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?
Als je gelezen had had je gezien dat ik die pijltjes dus per heel-veel-tegelijk dinges.. Juist omdat 3 dagen lang met klein kutvuurwerk niks voor mij is..
Ik steek altijd op oudejaarsdag zelf wat zooi af, maar nooit echt belachelijk veel.
pi_31617550
Jan
Beetje te vroeg hè..
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 06:54:16 #101
34663 SpeedyGJ
pi_31621486
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Backhander het volgende:

[..]

in een woord: PRACHTIG
Dat vond ik nou ook, gewoon geweldig dit, damn dit moet ik ook maar eens even hebben
Ik weet zeker dat ik heel wat aandacht krijg
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Erg vet! Dat soort vuurwerk vliegt bij Disney ook altijd de lucht in, met name die ringen.
tof man
Ik heb die vuurwerk nog niet in het echt mee gemaakt, maar zal vast wel een keer komen
pi_31621754
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:13 schreef ZigoSOS het volgende:
Jan
Beetje te vroeg hè..
ik heb nog niemand horen klagen
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:57:41 #103
34663 SpeedyGJ
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:04:02 #104
66153 Debselz
Heb ik dat....
pi_31622825
quote:

[..]

josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijn whoah...dan krijg jij zeker 3 cent zakgeld per week
als in....ik had op z'n minst verwacht dat je dan dure potten enzoow ging kopen...mjah das natuurlijk ook niet goed voor je status

en viskoffer met vuurwerk...ja daar trappen politie (die mensen bij de grens heten douane) niet in denk ik
Ghe
pi_31622854
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef Debselz het volgende:

[..]

josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijn whoah...dan krijg jij zeker 3 cent zakgeld per week
als in....ik had op z'n minst verwacht dat je dan dure potten enzoow ging kopen...mjah das natuurlijk ook niet goed voor je status

en viskoffer met vuurwerk...ja daar trappen politie (die mensen bij de grens heten douane) niet in denk ik
Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijven
pi_31622876
Ik heb nog zitten overwegen om vorig jaar even met het OV naar Baarle Nassau te gaan. Toch maar niet gegaan. Toen met een backpack en een losse tas met pijlen naar Amsterdam en Nieuw-Vennep geweest.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:07:41 #107
66153 Debselz
Heb ik dat....
pi_31622890
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef tonks het volgende:

[..]

Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijven
whehehe
true...
mjah
das niet de mentaliteit die je moet hebben als je een echte visser bent
Ghe
pi_31623069
Vuurwerk
pi_31624184
Jan hoe oud ben jij?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:01:31 #110
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_31625036
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Zodan!
Dat is nog eens groot vuurwerk, die eilandjes ervoor vallen in het niet...
Gewoonweg prachtig...

Japan

Voor mij wordt het weer standaard dit jaar, één pijlenpakket, een sierpakket, wat klein spul zoals een pakje romeinse kaarsen, wat tolletjes en een grote pot/cake om het af te sluiten.

Ik heb ook nog wat jumping jacks en sterretjes liggen van vorig jaar.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_31625063
12
pi_31625088
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:17 schreef Ayaxola het volgende:
Jan hoe oud ben jij?
2
pi_31625093
Ik heb nog heel veel vuurwerk van vorig jaar.. en ik had maar voor 10 euro haha
pi_31625186
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:03 schreef Backhander het volgende:

[..]

2
Ja precies, als jij al je zakgeld van je ouders opspaard heb je op Oudejaarsavond zeker net genoeg om een slof rotjes te kopen?
pi_31625211
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:03 schreef Backhander het volgende:

[..]

12
12 dus
pi_31625212
nee ik werk:D
20 euro voor een aut ote wassen
pi_31625241
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:09 schreef Backhander het volgende:
nee ik werk:D
20 euro voor een aut ote wassen
Waarom begin je dan nu al met sparen?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:52:13 #118
34663 SpeedyGJ
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:33:29 #119
34663 SpeedyGJ
pi_31627055
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze komen tot leven

klik

geweldig gedaan
Kansloos . maar wel leuk.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:00:31 #121
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31846936
Ik wel!

ik denk voor ongeveer ¤25 ofzo, vind ik wel genoeg
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_31846969
Ik denk een doosje strijkers te gaan halen....
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31846971
ik denk het niet, ik ga er heerlijk naar kijken met een fles wijn, of 2
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31846981
Neen, het kost bakken met geld en valt vrijwel altijd tegen. Gelukkig hebben mijn ouders buren die wel 300 euro per jaar uitgeven aan vuurwerk
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_31847012
Nee, ik verkoop het liever.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31847049
Paar nitraatjes en lawinepijlen misschien.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:05:27 #127
46998 Duder
strolling along
pi_31847099
Een melkbus met carbit op de buren richten.
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_31847110
Een paar euro
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:09:07 #129
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31847229
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk het niet, ik ga er heerlijk naar kijken met een fles wijn champagne, of 2
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31847281
Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af en bevalt me prima.

Ik kijk wel hoe anderen hun geld de lucht inschieten.
pi_31847300
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]
ook goed!
n een lekker muziekje op de achtergrond
pi_31847311
Ik kijk toe hoe anderen hun geld de lucht in schieten
pi_31847360
Sterrenflikkers rulen
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:45 #134
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_31847493
Alleen de weigeraars die ik op 1 januari vind
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:18:16 #135
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31847515
Paar euro maar, kijken is leuker
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:19:03 #136
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31847543
Ik wel, en ik weet al wat ik ga kopen

200 strijkers, 144 babyfluitpijltjes, 6 superwidowmakers

En das alles wat ik nodig heb voor een hele dag plezier misschien wat wondertollen of stuff das ook altijd lache om tegen te schoppen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31847578
ECHT WEL ! ! ! !
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:20:09 #138
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_31847591
Niet te veel, 25 euro ofzo. Bij ons in de buurt wordt altijd wel aardig geknald.
carbid enzo
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_31847801
Nee. En in 2006 ook niet.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_31847940
ja.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:38:13 #141
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_31848126
Nee. Sinds m'n 14e vind ik er geen flikker meer aan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_31848139
Nee.
pi_31848150
Als ik voor die tijd mijn diploma heb, koop ik al het vuurwerk wat er is! En anders niet.
pi_31848207
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Een paar euro misschien
Trots van het Noorden!
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:57:31 #145
88233 Steve
Still the best.
pi_31848788
Ik niet, nooit gedaan ook.

Ik kijk wel bij anderen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31848839
Nee, dat doen mensen dit jaar wel voor mij op Times Square.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:08:16 #147
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_31849176
Ach wat maakt geld nou uit met Oud en Nieuw? Ik leg vanaf ongeveer Augustus iedere maand wat tientjes apart voor vuurwerk. Het is maar één keer per jaar, dus waarom niet een beetje lol trappen?

Ik kijk in January altijd al uit naar Oud en Nieuw. Ik vind het een fantastisch feest. Dit jaar vier ik het weer met vrieden die altijd in September even op en neer naar België rijden. Het is ieder jaar een gigantisch feest!! Gezellig de hele avond feest vieren BUITEN, niet binnen. Vuurkorfje maken met wat kerstbomen, biertje erbij, vuurwerk afsteken. Gewoon dikke lol. En als je ziet wat mn maten dan allemaal klaar hebben staan; lawinepijlen, nitraten, strijkers.. noem de hele flikkerse boel maar op.

Nogmaals, vind het de leukste dag van het jaar. Lekker knallen. En als je ziet hoe rood de straat is de dag erna... dit jaar zat het in April nog tussen de groeven van de bestrating haha. Natuurlijk wel beetje opgeruimd, maar helemaal wegkrijgen lukt bijna niet.

Hoe dan ook, Oud en Nieuw is hartstikke leuk. En wat maakt het nou uit om een beetje geld ervoor uit te geven. De plannen zijn deze week al weer gemaakt, dus ik heb er weer zin in!
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_31849311
Nee ik denk van niet, ik dnek dat dat allemaal opgaat aan 'n feest dat we gaan geven
pi_31849386
Dit jaar niet meer misschien volgend jaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31849708
Ik vind dat ik op zich best veel uitgeef aan vuurwerk. Elk jaar zo'n 80/90 euro. Dit jaar gaat het denk ik wat meer worden omdat er een groot deel Belgisch vuurwerk bij komt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:58:29 #151
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31850934
Ik heb nog wat nitraten liggen van vorig jaar. Gewone en aangepaste
Tegen die tijd zie ik wel weer. Paar lawinepijlen ofzo, weinig bijzonders aangezien mn achterbuurman voor duizenden euro's de lucht in schiet hoef ik toch niet veel te halen
Maar toch niet helemaal.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:06:22 #152
34663 SpeedyGJ
pi_31851237
Ik ga wel vuurwerk afsteken
Om te beginnen: Nitraten - Vlinderbommen, daarnaast siervuurwerk, dit allemaal om 00:00 en later

Op oud jaars dag hebben ik en mijn vrienden vandaag even overlegt, dit jaar zijn we van plan om zo'n 30 rookbommen te maken en die over de heel dokkum te verspreiden, voor dat die rookbommen aangestoken worden gaan er eerst 20 lawinepijlen de lucht in, hierbij hebben we 20 mensen bij nodig, om die rookbommen af te steken hebben we nog 10 extra mensen nodig, maar dat gaan we zeker wel redden
Dit gebeurd om 12:00 uur! Natuurlijk wordt er ook bij gefilmt
pi_31851381
Ik ben al begonnen met mijn vuurwerk moet het toch opkrijgen he
pi_31851687
Ik steek geen vuurwerk meer af want ik ben tot een verhelderend inzicht gekomen:

V U U R W E R K I S G E E N W E R K !
pi_31852106
Ik helemaal uitkijken naar vuurwerk uit belgie halen, woon ik eindelijk in Maastricht, heb ik geen geld
Hopelijk heb ik nog een beetje geld over, zodat ik wat mooi sierwerk kan halen, anders wordt het naar de buren kijken
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:16:10 #156
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_31853598
Tja mijn geld is ook allemaal op, toch amar alvast eens wat geld bij elkaar schrapen voor de feestdagen:)
ff wachten nog
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 23:33:35 #157
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_31854136
Ik ben doodsbang voor vuurwerk.
Ik durf oudjaarsdag en nieuwjaarsdag niet naar buiten te gaan.
En tijdens de jaarwisseling ,of eigenlijk net daarna, blijf ik ook uit de buurt van het raam.
Ik hoorde van de week al de eerst knallen van rotjes.
De helse weken zijn voor mij al weer begonnen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_31854582
Ik kijk liever.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:53:05 #159
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31854720
ik geef het liever uit aan drank
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:55:07 #160
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31854787
Ik ben al 17 geweest.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:55:58 #161
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31854816
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben al 17 geweest.
geluykkig
It's Time To Shine
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:59:22 #162
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31854912
quote:
Ik ben al 17 geweest.
ja maar dan mag je geen sterke drank
AFC Ajax 4 ever
pi_31854950
quote:
Ik ben al 17 geweest.
Ook na je 17e mag je nog sterretjes (als in vuurwerk) aansteken.
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:02:25 #164
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31854994
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ook na je 17e mag je nog sterretjes (als in vuurwerk) aansteken.
moet je een PVC buis sterretjes stoppen geeft een mooi rook effect
AFC Ajax 4 ever
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:02:57 #165
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31855005
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:

[..]

geluykkig
En hoezo dat?
pi_31855037
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef JPM01 het volgende:

[..]

Daar heb ik eens een filmpje van gezien!
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:05:23 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31855071
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef cerror het volgende:

[..]

En hoezo dat?
17 jarige jongetjes
It's Time To Shine
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:06:11 #168
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31855084
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

17 jarige jongetjes
Helemaal gelijk in.
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:07:36 #169
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31855126
Click here to watch Oud-en-Nieuw-00463

Eentje van vorig jaar; ging niet helemaal goed met die lawinepijl Zat toch niet helemaal zo goed vast in de grond als dat we zelf dachten, maar uiteindelijk was er weinig schade (1 paaltje doormidden in de tuin).
Maar toch niet helemaal.
pi_31855880
Ik kocht altijd voor een euro of 60... maar zoals het er naar uitziet zal ik wel niks kopen dit jaar... Als je druk aan het afsteken bent zie je er toch maar weinig van En daarnaast zit ik wat krap bij kas
pi_31855896
Ja!
  dinsdag 1 november 2005 @ 00:39:26 #172
95801 skamzz
Therapy has taught me nothing
pi_31855919
Heeft al een vooraadje vuurwerk binnen
bringiton.nl
pi_31855934
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:39 schreef skamzz het volgende:
Boefje
  dinsdag 1 november 2005 @ 06:54:24 #174
34663 SpeedyGJ
pi_31857576
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:39 schreef skamzz het volgende:
Ik over kleine 2 weken
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:40:07 #175
133533 Supervisor20
Hey! Geen smoesjes he!
pi_31859224
Zeker weten, heeft ook nog 1s het geluk dat ik vlakbij de grens woon, dus dat wordt zoals ieder jaar lekker knallen
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:55:00 #176
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_31859561
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:05 schreef qu63 het volgende:

[..]

17 jarige jongetjes
!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_31859592
Zeker weten, geef mij maar vuurwerk, dan steek ik het wel af, maar ik ga er zelf totaal geen geld aan uitgeven.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:26:31 #178
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31860297
Geen vuurwerk dit jaar....geen geld voor (over)
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_31864299
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef Schonedal het volgende:
Ik steek geen vuurwerk meer af want ik ben tot een verhelderend inzicht gekomen:

V U U R W E R K I S G E E N W E R K !
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:08:12 #180
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31864524
Nee.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_31864577
Al jaren niet meer dus ook dit jaar niet......!
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:10:38 #182
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_31864593
carbit schieten
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_31864626
Nee, net zoals vorige jaren doe ik daar niet aan.
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:14:53 #184
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31864713
neu, denk ik niet
pi_31864910
Ik denk overigens dat ik over een jaar of 2 wel weer vuurwerk ga kopen.
Dan is mijn dochter wel oud genoeg dat ze het interessant gaat vinden en er niet meer van schrikt.
pi_31864939
Misschien, niet zoveel iig, ik ga lekker gezellig en warm binnen zitten met al me vrienden en familie
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:36:44 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31865302
Normaal gesproken houd ik me een beetje weg van vuurwerk. Vind het wel mooi overigens.

Vorig jaar ben ik met wat vuurpijlen in de weer gegaan. Dat vind ik dan nog wel leuk om te doen. Maar die knallers vind ik niet zo bijster interessant. Siervuurwerk, da's vind ik mooi
(Un)masking for the greater good.
pi_31868102
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:36 schreef Natalie het volgende:
Normaal gesproken houd ik me een beetje weg van vuurwerk. Vind het wel mooi overigens.

Vorig jaar ben ik met wat vuurpijlen in de weer gegaan. Dat vind ik dan nog wel leuk om te doen. Maar die knallers vind ik niet zo bijster interessant. Siervuurwerk, da's vind ik mooi
Ja, precies dat vind ik nu ook
pi_31868237
Elk jaar zo'n simpel 25 Euro pakketje. Gewoon omdat het best fun is om af te steken!
Ja lekker!
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:34:55 #190
132496 Andymilonakis
I'm fat and annoying
pi_31868412
nee.........

BIER & OLIEBOLLEN
when life hands me lemons, i make beef stew
pi_31870119
Misschien
pi_31870242
Natuurlijk.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31871111
Natuurlijk niet . Ik drink geen breezer ofzo
pi_31871164
Ik ga een paar flinke potten halen, zover is belgie niet
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:19:33 #195
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_31871222
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:16 schreef Markster het volgende:
Ik ga een paar flinke potten halen, zover is belgie niet
haha zo hoort het
pi_31871917
Nee, ik steek nooit vuurwerk af.
Ik sta altijd op grote afstand te kijken
en dan het liefst in de buurt van een muur waar ik achter kan schuilen als het te eng wordt.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:46:03 #197
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31871940
Ik ben de hele dag zoet met 25 euro aan vuurwerk
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:30:35 #198
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_31873054
nee

dat doe ik niet meer sinds mijn twaalfde ofzo
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_31873284
Natuurlijk. Ik steek elk jaar enkele honderden euro's in een klein stukje plezier, en ook voor mijn geliefde naasten. Tevens geef ik daardoor China en Taiwan een financieel zetje in de rug.
Vuurwerk.
pi_31873358
Ik niet. Ipv vuurwerk koop ik een voorraad drugs & alcohol .
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31873431
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Dat doe ik al sinds mijn twaalfde niet meer. Geldverspilling.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:44:53 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31873458
Denk het wel, mits het weer goed is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31873514
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef TC03 het volgende:
Denk het wel, mits het weer goed is.
Anders gewoon de volgende dag.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:54:22 #204
53267 TC03
pi_31873722
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:46 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Anders gewoon de volgende dag.
Nee dan is het niet tof.
pi_31876293
Dit jaar denk ik niks
Standaard knallen zijn btw toch wel wekelijks te horen @ Amsterdam ArenA
JOHNNY HEITINGA
pi_31876449
geen geld
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31877551
Koop zoals gewoonlijk helemaal niks. Heb er ook nooit veel aangevonden.
  Redactie Sport dinsdag 1 november 2005 @ 21:39:15 #208
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_31879453
Ja, ik heb nog 4 slof kanonslagen liggen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_31879454
Ja, weer voor honderden euro's vermoed ik
pi_31883518
Nee, nog nooit gedaan.

Mijn vader/broer daarentegen wel, jammer genoeg. Ik houd er niet van en mijn katten al helemaal niet.
pi_31883601
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, nog nooit gedaan.

Mijn vader/broer daarentegen wel, jammer genoeg. Ik houd er niet van en mijn katten al helemaal niet.
Fuck die katten. 2006 über alles.
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:43:15 #212
53267 TC03
pi_31884005
quote:
mijn katten al helemaal niet.
Mijn katten ook niet. Maar ik hou er ook niet van om in een haarbal te stappen 's ochtends vroegen.
pi_31886459
Nee, vorige jaren ook nooit gedaan.
pi_31888089
quote:
Nee, nog nooit gedaan.

Nou, dan zullen die katten het ook vast niet kopen.

pi_31891736
hier ook een leuk spelletje voor de echte vuurwerkfreaks onder ons. Klik op de link en dan word je doorgelinkt naar de site.
http://www.vuurwerkgevecht.nl/click.php?x=pilske

Zeer verslavend spelletje ;-)
pi_31892378
WAT EEN VRESELIJK SAAI KUT SPEL!

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2005 11:57:52 ]
pi_31892622
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef Backhander het volgende:
WAT EEN VRESELIJK SAAI KUT SPEL!
echt niet is kei lachen als je het een beetje door hebt
pi_31893465
het is precies hetzelfde als: www.kriminals.nl
pi_31902585
Volgende week donderdag krijg ik mijn cakes binnen 380 gram kruit samengestopt in een mooi stukje siervuurwerk. Ik houd niet van al die rotzooi, kinderen die heel de dag door de straat banjeren met al die fluitpijltjes. Als het donker wordt laat ik ze zien wat écht vuurwerk is, en om 24:00 uur steek ik het zwaarste spul af. Ik koop alleen zware potten, kost veel geld, maar dan heb je ook wat.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:51:03 #220
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_31902851
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:26:44 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31903819
Ik steek zeker af .

Heb al een voorraadje liggen .
  donderdag 3 november 2005 @ 10:01:37 #222
133952 sarkasper
en zijn arrogasme
pi_31920953
ik heb nog een doos ( 20st ) millenium nitraten van vorig jaar liggen, als iemand ze wil kopen ...

( met die dingen kan je vensterbanken opblazen )
[Second-Opinion] maar kijk ook op metalmeeting.nl
pi_31923630
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef sarkasper het volgende:
ik heb nog een doos ( 20st ) millenium nitraten van vorig jaar liggen, als iemand ze wil kopen ...

( met die dingen kan je vensterbanken opblazen )
ik geef je 4 euro ;-)
Alleen vanwege het feit dat ze dan uit handen zijn van iemand die vuurwerk ergens voor wil gebruiken zoals het niet bedoeld is..je blaast geen dingen op
  donderdag 3 november 2005 @ 12:01:36 #224
133952 sarkasper
en zijn arrogasme
pi_31923718
idd, die nitraten zijn te lomp om mee te spelen. ze zijn niet eens in belgie te koop...
[Second-Opinion] maar kijk ook op metalmeeting.nl
  donderdag 3 november 2005 @ 12:07:46 #225
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_31923876
heeft er iemand een paar doosjes pirat strijkers voor me?

s p a c e t i m e at h o m e . n l

Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 november 2005 @ 12:11:43 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31923989
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:38 schreef Backhander het volgende:
heey,

[afbeelding]

ik zit al te sparen voor vuurwerk maar ik wil graag de prijzen weten van dit jaar dus weet iemand vuurwerk sites waar de folder nu al op staat?

www.vuurwerkfilmpjes.nl
die filmpjes --> http://www.vuurwerkfilmpj(...)/thunderbomb1000.mpg

let op de koeien --> http://www.vuurwerkfilmpj(...)erk/gigavlinder1.mpg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_31924532
weet je hoe zielig voor die koeien dan ben je echt een kind van 11 als je dat doet....
pi_31933647
Dus is nu al te koop? Kom ik ook een keer gezellig langs
Anders weer bij het bedrijf van een klasgenoot. Vorug jaar ook gedaan, Eind november, en helemaal 0,0 problemen, dikke kofferbak vol!
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Fool het volgende:

[..]

Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...

Om vervolgens in een fuik te rijden
pi_31933700
Er mag niet gehandeld worden hier hè
  donderdag 3 november 2005 @ 23:37:59 #230
95801 skamzz
Therapy has taught me nothing
pi_31944935
Ik neem me soms voor om geen vuurwerk af te steken een bep. jaar. Maar toch begint als kerst is geweest, te kriebelen en kan ik het toch niet laten wat te kopen
bringiton.nl
pi_31947035
als me broertje zo gek is het nog te kopen, ben ik echt niet te beroerd om te helpen met afsteken
pi_31949195
Voorgaande jaren kocht ik verscheidene vuurwerkpakketten en vuurpijlen. Ze waren echter geen van alle echt indrukwekkend. Daarom ben ik dit jaar op zoek naar "echt" vuurwerk. Voor degene die willen weten wat ik bedoel, dit bedoel ik:

Weet iemand misschien waar ik dit soort vuurwerk (legaal!) kan krijgen? Want die viertal vonkeltjes in de lucht die een gewone vuurpijl levert, doet mij niet veel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:17:09 #233
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_31949225
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Let it snow, let it snow
pi_31949231
Ik heb wel bloembedden voor je Shreyas
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31957094
Je mag hier pas handelen als ik een doos gratis strijkers krijg
pi_31960813
Ik denk dat ik dit jaar wel weer een pakket haalt
pi_31963353
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit soort vuurwerk (legaal!) kan krijgen? Want die viertal vonkeltjes in de lucht die een gewone vuurpijl levert, doet mij niet veel
Dit meen je toch niet he?
pi_31963546
Ik ga altijd op zoek naar vuurwerk wat niet is afgegaan. Dat steek ik dan weer aan..
Stoer he????

ontopic :
Koop een sierpakketje en wat dikke knallers. En een kratje bier ongeveer 40 euro kwijt...
pi_31965743
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet he?
Verklaar je nader?
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 18:23:35 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31967287
Een beetje vuurwerk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 4 november 2005 @ 18:26:20 #241
34663 SpeedyGJ
pi_31967525
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.
pi_31968326
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.
Misschien was het plaatje niet goed uitgekozen, maar ik wil gewoon vuurwerk dat te zien is in de lucht. Bij ons in de buurt zie ik regelmatig vuurwerk dat dicht in de buurt komt bij wat ik wil.
Ik zoek gewoon een vuurpijl die dit effect teweeg brengt, alleen dan in verschillende kleuren.

vrijdag 4 november 2005 @ 19:04:02 #244
34663 SpeedyGJ
pi_31968388
Probeer zoiets maar legaat te kopen, meeste legale zooi stellen weinig voor
pi_31968511
Nee.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_31968680
Waarom zo'n drukte om een vuurpijl je steekt hem aan. Staat 5 seconden te kijken naar het lontje, die gaat erin. En pfuuuuu daar gaat die. En de klap op de vuurpijl de vuurpijl je ziet slechts enkele seconde wat kleuren.
En je hoort de buren OOOOOOOh.....Wat mooi. en weg 20 euro..
Vet stoer
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:34:34 #247
114693 GrownUp
Zelfbewust.
pi_31973065
je bent ZELF vet.
Wat je zegt, ben je ZELF
pi_31973954
neuh dit jaar niet meer.. kost alleen maar geld. de lol is er ook beetje van af, krijg je als je ouder wordt
pi_31974984
ik ga sterretjes afsteken het wordt traditie ieder jaar
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:37:44 #250
34663 SpeedyGJ
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:02:25 #251
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_31976091
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef WesHell het volgende:
Waarom zo'n drukte om een vuurpijl je steekt hem aan. Staat 5 seconden te kijken naar het lontje, die gaat erin. En pfuuuuu daar gaat die. En de klap op de vuurpijl de vuurpijl je ziet slechts enkele seconde wat kleuren.
En je hoort de buren OOOOOOOh.....Wat mooi. en weg 20 euro..
Vet stoer
Dat wel natuurlijk. Ben ik blij dat ik een achterbuurman heeft met geld teveel en een enorme voorliefde voor vuurwerk
Maar toch niet helemaal.
pi_31983781
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef JPM01 het volgende:

[..]

heb ik is en paar keer gedaan de eerste keer in een steegje aan gestoken één huis helemaal in rook bedekt en daat voor maar ¤ 0.50 á 1.00!

En mijn buren die hadden vorig jaar alleen maar illigaal spul en als klap op de vuurpijl een 500.000 klapper!!!! en Vlinders nitraten... een een paar huizen verderop die ken ik ook via mn tante en die steekt rond de ¤ 500 af ook allemaal uit belgie

[ Bericht 23% gewijzigd door yosander op 05-11-2005 09:42:47 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_31984871
Ik steek nooit vuurwerk af, veels te duur en te onzinnig. Het geld vliegt letterlijk de lucht in, nee ik koop niks dit jaar
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  zondag 6 november 2005 @ 19:20:15 #254
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_32033034
Veel te oud om vuurwerk aan te steken
  maandag 7 november 2005 @ 09:25:18 #255
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32048681
na jaren het niet hebben gedaan wilde ik eigenlijk dit jaar wel weer vuurwerk kopen, maar aangezien ik de 31e in de auto zit naar oostenrijk gaat het weer niet lukken. volgend jaar maar weer
pi_32051167
Nee dat doe ik nooit,
ik ben ook een beetje kwaad op de mensen die het nu al doen, want als ik moet paardrijden (springen) vanavond, dan gaan ze ook altijd vuurwerk afsteken en de paarden schrikken ervan..

Maar ja, ik vind het goed dat mensen het doen met nieuwjaar, het is toch om de boze geesten te verjagen, maar dan wel met nieuwjaar en niet al 3 maanden van te voren.

Zelf doe ik het niet omdat ik wel kijk naar anderen, ik vind het zonde van mijn geld.
pi_32053130
misschien koop ik dat jaar wel weer eens wat vuurwerk, voor ~5 euro ofzo dan, gewoon om het weer eens af te steken, heb het al 5 jaar niet meer aangeraakt
  maandag 7 november 2005 @ 12:31:50 #258
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32053209
Een stuk of 10 mooie vuurpijlen voor het dankbaarste publiek dat er bestaat
Jawohl Herr Kaloin!
pi_32060451
Ik ook niks, vind het geldverspilling..
Kijk wel naar het vuurwerk van Cpt.Chaos
pi_32060493
Mag je trouwens in dit topic vragen om adresjes in België? Ik bedoel, daar is toch niks illegaals aan?
pi_32095080
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
Ik wel!

ik denk voor ongeveer ¤25 ofzo, vind ik wel genoeg
Ik niet, pas begin volgend jaar
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:39:20 #262
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_32096369
Geen zin denk ik
pi_32096849
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef MaximumRush het volgende:
Mag je trouwens in dit topic vragen om adresjes in België? Ik bedoel, daar is toch niks illegaals aan?
Kijk is op www.arjanuitman.com.. de site over vuurwerk

Ik ga zelf ook wel wat zooi halen, beetje strijkers ofzo, wat lawinepijltjes, eurotje of 100, na 0.30 ga ik flink tanken
It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_32100842
Ik ga dit jaar voor de Mortier pijpen van 1 schot bij alpeco...
Nothing to see here, carry on
pi_32100904
Ik heb nog wat siervuurwerk over van vorig jaar (of was het nou toch dit jaar?) dus dat steek ik de 31e wel af, of zou het toch de 1e worden
Ach, misschien steek het wel eerder af, 1e kerstdag lijkt me wel wat...
pi_32102012
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:11 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga dit jaar voor de Mortier pijpen van 1 schot bij alpeco...
Heb je kvk?
pi_32103252
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Heb je kvk?
ja
jij niet zkr
pi_32103330
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

ja
jij niet zkr
nope . Achja, mortieren is nog wat te zwaar en link voor mij
pi_32106387
nou die dingen zijn niet echt zwaar...
je hebt al zo'n pijp voor 10euro ofso
pi_32106429
2 doosjes patronen denk ik, met zelf lontjes erop gemonteerd.

dan heb ik t wel weer gehad, en die zooi kost geen fuck

volgende week maar eens heenrijden
pi_32110100
deze link komt iets te vaak voor...

[ Bericht 83% gewijzigd door buzzer op 09-11-2005 13:16:35 ]
pi_32110252
Ik haal het altijd op Koningsdal.nl (utrecht), maar die zeggen dat de lijst er 10 november (morgen) op komt te staan.
Who knew?
  woensdag 9 november 2005 @ 12:52:20 #273
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_32114615
quote:
Nu geven ze zure melk.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:17:02 #274
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32115363
Backhander, je link svp niet meer plaatsen..
  woensdag 9 november 2005 @ 18:21:17 #275
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_32123317
Ik gooi al mijn vuurwerk wat ik nog heb van vorig jaar in een doos en neem dan afscheid van mijn <16 jaren. Dan ga ik maar eens het eerste volle >16 jaar legaal vieren
Tranquillo
pi_32129530
opzouten met vuurwerk
Midnight Accord | GReddy EVO 2 Exhaust System
  woensdag 9 november 2005 @ 23:04:03 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_32132760
misschien dat ik met m'n vrienden wat koop, maar ik denk dat we dat liever aan drank uitgeven
pi_32148082
Heb nog wat 3'' spanish mines geregeld inc. glasvezel mortier. Ook wat 380 gr. potjes
  donderdag 10 november 2005 @ 17:27:10 #279
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32153222

wij schieten alleen maar met carbid. en die rook word veroorzaakt door 1000 baby vuurpijltjes in een doos.
  zondag 13 november 2005 @ 18:13:08 #280
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_32237152
Elk jaar op oudejaarsdag weer oliebollen, bier en veel vuurwerk

Heb net vandaag alle supervlinders, nitraat, black bermuda's (de laatste omdat ze niet meer gemaakt worden en ze blijven leuk ) ,strijkers en nitraatmatten (500st.) binnen gekregen
Alleen nog ff wachten op lawinepijlen, wordt steeds lastiger om aan die dingen te komen
pi_32237459
Vanaf dit jaar geen vuurwerk meer, geld verspilling.
Dat geld kan je beter in drank steken
If Matrix was here, he'd laugh too
  zondag 13 november 2005 @ 19:05:14 #282
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32238441
quote:
Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef RenzoBrad het volgende:
Elk jaar op oudejaarsdag weer oliebollen, bier en veel vuurwerk

Heb net vandaag alle supervlinders, nitraat, black bermuda's (de laatste omdat ze niet meer gemaakt worden en ze blijven leuk ) ,strijkers en nitraatmatten (500st.) binnen gekregen
Alleen nog ff wachten op lawinepijlen, wordt steeds lastiger om aan die dingen te komen
zelf naar belgie rijden
pi_32240453
Ik ben vandaag wezen halen,ze hadden alleen geen nitraten en lawinepijlen .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 13 november 2005 @ 20:14:49 #284
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32240581
Super vlinders, nitraten en nog wat legaal vuurwerk (Shox etc). 2 maanden voor gespaard
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_32243101
de zgn 'lawinepijlen' bestaan niet meer. Alleen met een KvK bewijs kom je aan goede knalpijlen. Enige optie voor niet-KvK houders zijn de trueno rockets van Alpeco, best goed spul, alleen kunnen ze de echte knalpijlen niet evenaren. Heb zelf deze week met een vriend nog enkele blokjes gehaalt bij Alpeco, hier gaat het om professionele blokken die niet verkrijgbaar zijn voor particulieren, alleen als je een KvK bewijs kunt tonen icm. de benodigde btw papieren, kentekenbewijs van het vervoersmiddel etc.
pi_32243169
lawinepijlen zullen ze je ook volgende week/maand/whatever niet aan kunnen helpen. Ik weet niet waar je geweest bent, maar bij Alpeco hebben ze de trueno rockets. Goede pijlen met een luide knal en titaanburst. Aanrader!
pi_32243184
die kvk deden ze niet moeilijk over hoor,ze hadden het alleen even niet op voorraad,ik heb zelfs nog mortieren meegenomen vandaag .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_32243229
Een flinke mat vind ik nog wel leuk. Maar verder hoeft het van mij niet zo.
pi_32243761
ik heb bedacht dat ik behalve een aantal flesjes lekkere drank ook mijn statief mee ga nemen, om wat mooie vuurwerk foto's te gaan maken
  zondag 13 november 2005 @ 22:02:49 #290
34663 SpeedyGJ
pi_32243795
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb bedacht dat ik behalve een aantal flesjes lekkere drank ook mijn statief mee ga nemen, om wat mooie vuurwerk foto's te gaan maken
als je dit doet post dan wat oke
Fotografie
pi_32243804
Ik krijg morgen mijn eerste nitraten
pi_32243908
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

als je dit doet post dan wat oke
Fotografie
als de foto's lukken, off course
waar ik van plan ben oud en nieuw te vieren, heb ik een pracht uitzicht..
pi_32244054
Tuurlijk steek ik vuurwerk af maaruh wat het precies zal worden weten we nog niet... we hebben ook nog aardig wat van vorig jaar
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32251481
Deze had allang in FEE moeten staan, schopje vanuit GC
pi_32256681
Collectie tot nu toe..

Wat je hier op de foto's ziet:

Umarex Walther 9mm 109,00
5x 100 6mm (.22 long) platzpatronen 34,50
2x 50 9mm platzpatronen 17,50
1x 50 aba super ratter patronen 10,00
4x 100 aba knalpatronen 74,00
1x 50 aba pfiefpatronen 10,00
1x 100 weco corsair 10,00

Dit had ik al:

Röhm RG-600 6mm (.22 long) 66,50
1x busje wapen olie 2,60
1x 50 umarex ratter patronen 15,30

totaal... 349,40
pi_32278126
Al die knalpatronen vind ik geen vuurwerk. Nitraten, lawinepijlen, is geen vuurwerk. Dat zijn gewoon explosieven die gemaakt zijn voor heel andere doeleinden. Anders zou de H-Bom ook onder vuurwerk vallen.

Als je 13 bent geworden is vuurwerk toch al niet interessant meer, dan steek je hoogstens een pakketje af voor de sfeer in de buurt en ga je niet de hele dag kansloos rotjes afsteken en dingen opblazen
pi_32278201
Voor zo'n 100-150 euro aan potten (legaal maar wel afgevuld).
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:10:04 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32283934
Wat hebben pistolen in hemelsnaam met vuurwerk te maken???????
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:57:48 #299
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_32286960
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef E.T. het volgende:
Wat hebben pistolen in hemelsnaam met vuurwerk te maken???????
Om bijvoorbeeld knalpattronen af te schieten
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:41:39 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32288059
E.T. ik heb dat ook elke keer als ik die dingen zie, maar ze worden idd gebruikt voor bepaalde 'vuurwerk'patronen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32297451
Patronen vind ik geen vuurwerk, nitraten en lawinepijlen daarentegen wel.
pi_32299775
die weco strijkers zijn de beste groene strijker in de wereld...
haal ook eens de boller A van weco
pi_32327901
Die Weco's zijn goed ja. Er zijn ook neppe corsairs. Die knallen met wat geluk ietsje harder dan een rotje.

En voor Boller A heb je KVK nodig
pi_32328215
Zeker goed,

Knalpatronen zijn gewoon leuk, zeker als je een 6mm en een 9mm hebt om ze mee af te schieten.

Maar inderdaad, het is geen vuurwerk.
pi_32335837
Wel voorzichtig met vuurwerk he mensen, jullie hebben je vingers nog voor veel dingen nodig in dit leven
  donderdag 17 november 2005 @ 10:49:02 #306
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32337201
Ik geef mij geld daar niet voor uit
Het duurt altijd maar eventjes, en dan is het weer afgelopen !
Je steekt vuurwerk in de lucht en dan is het al voorbij Zonde van je geld
pi_32344731
Tja, je kan ook je geld steken in een vakantie van 2500 euro, die na twee weken al weer voorbij is. zonde van je geld hè

't is maar waar je prioriteiten liggen. En natuurlijk ook hoeveel je te besteden hebt...
  donderdag 17 november 2005 @ 15:19:29 #308
3185 Adelante
To let it go now
pi_32344779
M'n vriendin vindt het altijd onzin dat ik daar geld aan uitgeef, dus ook dit jaar zal het wel weer een pakketje worden van zo'n 50 - 70 euro
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 17 november 2005 @ 15:35:10 #309
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32345245
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Casparovvv het volgende:
Tja, je kan ook je geld steken in een vakantie van 2500 euro, die na twee weken al weer voorbij is. zonde van je geld hè

't is maar waar je prioriteiten liggen. En natuurlijk ook hoeveel je te besteden hebt...
Helaas kan ik dat niet op vakantie gaan
pi_32346177
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Umarex Walther 9mm 109,00
Is dat een echt vuurwapen?
pi_32356583
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:03 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is dat een echt vuurwapen?
Lijkt er veel op he, nee het is een alarm pistool net zoals die andere die erbij ligt.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:15:15 #312
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32359185
d'r knapt niks harder dan carbit. tenzij je echt met zware explosiefen begint te gooien
pi_32359879
Carbit vind ik trouwens ook geen vuurwerk.
pi_32364946
tuut84, carbid / t is idd hard Maar TI salutes klappen harder
pi_32367072
Elk jaar heb ik zoiets van ik haal niets, kan mijn geld beter gebruiken.
Maar dan op oudjaarsdag, heb ik toch weer zoiets van, ach wat maakt het uit.
Baby make your move !!!
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:51:20 #316
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32404371
Ik ga op oudjaarsavond diep in de nacht, tussen de lakens voor vuurwerk te zorgen.
pi_32404440
Sterretjes
Whatever I want.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:57:40 #318
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32404573
Ik heb wat vuurwerk bij Samir A ingekocht. Alleen niet voor oud en nieuw.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon =&gt; arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32405816
Ik ga dit jaar maar niet meer stunten met vlinders:

Gelukkig was het me eigen auto. En ja, ik ben me bewust van het feit dat er wel doden hadden kunnen vallen.
Maar dat was pas achteraf
pi_32405909
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga op oudjaarsavond diep in de nacht, tussen de lakens voor vuurwerk te zorgen.
je hebt geen vrienden zeker?

Manman, in bed liggen met oud en nieuw
pi_32405916
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga dit jaar maar niet meer stunten met vlinders:

[afbeelding]

[afbeelding]

Gelukkig was het me eigen auto. En ja, ik ben me bewust van het feit dat er wel doden hadden kunnen vallen.
Maar dat was pas achteraf
wtf! leg eens uit wat er gebeurde joh?
pi_32406263
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Tussen oud & nieuw zie ik mijn bed niet eens..
pi_32406280
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef Nuna het volgende:

[..]

Tussen oud & nieuw zie ik mijn bed niet eens..
Zoals t hoort
pi_32406353
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

wtf! leg eens uit wat er gebeurde joh?
Ik had 2 vlinder naast elkaar gelegt en stak ze af door middel van een half rotje (wel zo veilig he)
Maar toen ging er 1tje eerder af dan de ander. En door de knal vloog die ander naar de voorruit van me auto en plofte daar.

Hij had dus ook ergens anders heen kunnen vliegen (omstanders enzo )
pi_32406558
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Ik had 2 vlinder naast elkaar gelegt en stak ze af door middel van een half rotje (wel zo veilig he)
Maar toen ging er 1tje eerder af dan de ander. En door de knal vloog die ander naar de voorruit van me auto en plofte daar.

Hij had dus ook ergens anders heen kunnen vliegen (omstanders enzo )

Dus jij langs de autotaalglas: "meneer, kunt u dit sterretje nog repareren?"
pi_32406884
Ja, volgende dag stond de car glass voor me deur.

'Hoe is het gebeurt meneer'
'Euh, geen idee. Kwam weer van feest vieren en het zat erin'

pi_32407140
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 20:12 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ja, volgende dag stond de car glass voor me deur.

'Hoe is het gebeurt meneer'
'Euh, geen idee. Kwam weer van feest vieren en het zat erin'

zaterdag 19 november 2005 @ 23:31:17 #328
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32412998
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vier oud en nieuw bij mijn vriendin, samen met wat vrienden. Ik steek geen kruitvuurwerk af, maar tegen 5 of 6 uur neem ik mijn schatje mee naar boven om daar sexend het nieuwe jaar in luiden.. dat is mijn 'vuurwerk'.

Nooit geneukt met oud en nieuw zeker?
  zondag 20 november 2005 @ 11:02:31 #329
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_32420072
100+ babypijltjes in een cirkel leggen
When all else fails, you always have delusion.
  FOK!fotograaf zondag 20 november 2005 @ 11:04:50 #330
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32420097
Ik denk niet dat ik vuurwerk heb dit jaar
loop wel lekker buiten dan, gewoon kijken wat andere doen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 20 november 2005 @ 13:56:07 #331
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32423831
Ik ga niet eens naar buiten om 00:00, tis me veels te koud ik blijf liever binnen en kijk uit het raam ff.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 20 november 2005 @ 13:57:53 #332
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32423884
Dit is ons plan, naja we doen dit ieder jaar dus. Ik koop voor 25 ballen vuurwerk. Pijltjes strijkers, superwidowmakers etc etc. En jeh dan gaan we zo de hele tijd rondlopen en alles aflaten. En voor savonds hebben we niks maarja dat boeit me niet. Zo vet is dat altijd overdag aflaten
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 20 november 2005 @ 14:56:34 #333
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32425469
Je bent een rund als je met vuurwerk stund.
pau·per·to·pic = TVP
pi_32429926
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik vier oud en nieuw bij mijn vriendin, samen met wat vrienden. Ik steek geen kruitvuurwerk af, maar tegen 5 of 6 uur neem ik mijn schatje mee naar boven om daar sexend het nieuwe jaar in luiden.. dat is mijn 'vuurwerk'.

Nooit geneukt met oud en nieuw zeker?
Tegen 5 - 6 uur, das wat anders Ik dacht dat je om 12 uur ging krikken
  zondag 20 november 2005 @ 18:03:32 #335
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32430525
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is ons plan, naja we doen dit ieder jaar dus. Ik koop voor 25 ballen vuurwerk. Pijltjes strijkers, superwidowmakers etc etc. En jeh dan gaan we zo de hele tijd rondlopen en alles aflaten. En voor savonds hebben we niks maarja dat boeit me niet. Zo vet is dat altijd overdag aflaten
Deed ik vroeger ook vaker, maar toen was ik 16. Wij gingen altijd oorlogje spelen met vuurwerk Wonder dat er geen slachtoffers zijn gevallen.

Vuurwerk heb ik een afkeer van tegenwoordig. En het is duur. Ik koop liever een goede fles champagne van dat geld.
  zondag 20 november 2005 @ 18:05:22 #336
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32430575
Oorlogje spelen of een oud verlaten gebouw opzoeken met grote tuin om daar allemaal experimenten uit te halen.

Inderdaad waren we een rund, maar goed, je bent 16 en je denkt niet na wat je doet op dat moment.

Ik kan maar 3 keer editten per bericht Vandaar deze toevoeging. Het was dus niet alleen oorlogje spelen maar ook andere zaken erbij.
pi_32430617
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Deed ik vroeger ook vaker, maar toen was ik 16. Wij gingen altijd oorlogje spelen met vuurwerk Wonder dat er geen slachtoffers zijn gevallen.
Romeinse kaarsen.
  zondag 20 november 2005 @ 18:16:45 #338
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32430872
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Romeinse kaarsen.
Inderdaad

Die dingen zijn echt vet

Misschien dat ik daar een paar van wil halen, cool hoe die dingen van laag naar hoog springen. Maar dan wel van die grote Romeinse kaarsen. Niet van die kleine. Van die echte dus Met grote gekleurde vuurbollen
  zondag 20 november 2005 @ 18:49:31 #339
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_32431779
quote:
na mn 12e vond ik het alleen maar leuker
120 romeinse kaarsen met elkaar verbinden
3x 2,5" romeinse kaarsen
100 parachutjes met elkaar verbinden
Paar dikke vuurpijlen
Paar flinke fontijnen
Ratelbandje
Doos sterrenregen
Miss nog een flowerbed oid
En nog een pakketje met potjes ofzow.

En dan nog een zooi rotjes, vuurpijltjes, wondertollen en stuff, om overdag mee te kloten.

Mja zal wel rond de 300/400 euro liggen, aardig bedrag, maar ieder zn hobby hoor
tis maar 1x per jaar

500gr sterrenregen, stijgerpijp, betonstrijker
Ik had hier nog een filmpje van geupload, maar volgens mij doet ie het niet...

50mm spudgun, ga ik vullen met wasbenzine

Trouwens kan je nog mortieren krijgen dan? Vorig jaar bij alpeco zeiden ze dat ze die Thunderkings/Godsongs niet meer verkochten en ook niet de "enkele shooters" van +2"

"Je bent een rund als...."

[ Bericht 3% gewijzigd door MOD op 20-11-2005 20:06:27 ]
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_32431862
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef MOD het volgende:
[afbeelding]
Fantastisch die spudgun.
pi_32437744
Ik loop meestal over te geven met oud en nieuw :S
Maar denk erom: Voorzichtig he, het is beter als er zo min mogelijk door-vuurwerk-vingerloze mannen en vrouwen op deze wereld zijn. =)
xxx
pi_32437918
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef MOD het volgende:

[..]

120 romeinse kaarsen met elkaar verbinden
3x 2,5" romeinse kaarsen
100 parachutjes met elkaar verbinden
Paar dikke vuurpijlen
Paar flinke fontijnen
Ratelbandje
Doos sterrenregen
Miss nog een flowerbed oid
En nog een pakketje met potjes ofzow.

En dan nog een zooi rotjes, vuurpijltjes, wondertollen en stuff, om overdag mee te kloten.

Mja zal wel rond de 300/400 euro liggen, aardig bedrag, maar ieder zn hobby hoor
tis maar 1x per jaar

[afbeelding]
500gr sterrenregen, stijgerpijp, betonstrijker
Ik had hier nog een filmpje van geupload, maar volgens mij doet ie het niet...

[afbeelding]

Trouwens kan je nog mortieren krijgen dan? Vorig jaar bij alpeco zeiden ze dat ze die Thunderkings/Godsongs niet meer verkochten en ook niet de "enkele shooters" van +2"

"Je bent een rund als...."
dat zelfbouw/gestunt is bloedlink, ookal lijkt dat op het eerste gezicht niet zo. Bij Alpeco zijn dit jaar alleen nog 1,5'' godsongs te koop, voor losse shells van zwaarder kaliber moet je onder de toonbank zijn, sowieso nergens in België verkrijgbaar, ook niet met kvk. Overigens raad ik iedere non-professional af om shells te schieten, er zit echt verschrikkelijk veel kracht achter die dingen. Mocht je kvk hebben raad ik je aan wat goedkope blokjes te halen, wengen is een aanrader (¤90).
  zondag 20 november 2005 @ 22:26:35 #343
25878 MOD
pi_32438295
Grote shells kan je wel kopen maar dan moet je kunnen aantonen dat je professioneel schieter bent en er is een levertijd aan verbonden... Miss voor een leuk bedrag ook zonder, maar ik denk dat ze hun goede naam willen behouden.. Heb met mileniumwisseling nog 4" shells geschoten,was 14 toen ik ze kocht.
Mocht de regeling van toen wel...
Anyway, t feit dat ik tekeer ga met stijgerpijpen enzo ligt natuurlijk geheel bij mn eigen verantwoording.
Gelukkig heb ik een open veld tot mn beschikking
pi_32452692
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef MOD het volgende:
Grote shells kan je wel kopen maar dan moet je kunnen aantonen dat je professioneel schieter bent en er is een levertijd aan verbonden...
Je moet in dat geval sowieso bewijzen van welk bedrijf je komt, ga er maar van uit dat je met je kvk bewijsje niet zomaar even aan shells kunt komen...
quote:
Miss voor een leuk bedrag ook zonder, maar ik denk dat ze hun goede naam willen behouden..
Ongetwijfeld...
quote:
Heb met mileniumwisseling nog 4" shells geschoten,was 14 toen ik ze kocht.
Mocht de regeling van toen wel...
beginnen met 4'' is niet al te slim. Ben blij dat er niets gebeurd is...
quote:
Anyway, t feit dat ik tekeer ga met stijgerpijpen enzo ligt natuurlijk geheel bij mn eigen verantwoording.
Gelukkig heb ik een open veld tot mn beschikking
Denk eraan dat mocht er wat mis gaan de verzekering helemaal niets betaald, ook levensverzekering kan je vergeten. Wil je stijgerpijpen als mortier gebruiken? Erg onverantwoord, er zijn slechts enkele soorten alu die te gebruiken zijn, maar in de praktijk zijn die zo duur dat stijgerpijp daar niet van gemaakt is denk ik. In het geval van een mortarburst krijg je splintervorming bij alu en staal met lasnaad. Wil je toch staal (zonder lasnaad, met is uit den boze) gebruiken, graaf de mortier dan voor 2/3 in, en bedek het stuk dat boven de grond uitsteekt met zandzakken rondom, zodat splinters niet weg kunnen vliegen. Bij Alpeco zijn gewoon glasfiber mortieren te koop, ik raad je aan deze te halen. Overigens is het gebruikelijk de doorsnede van je shell in mm. als afstand te gebruiken, dus bij een 4'' shell neem je 100 meter afstand, liefst meer, niet minder. Vanaf die 100 meter zie je het effect ook veel beter.
Denk er aan dat het schieten van shells erg gevaarlijk is, zeker voor een niet-pro. Ik heb foto's gezien van ongelukken die ik hier niet neer durf te zetten, zo verschrikkelijk ziet het er uit.
  dinsdag 22 november 2005 @ 07:24:54 #345
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32472011
als je deze aan steekt. dan kun je er beter niet te dichtbij gaan staan.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:36:51 #346
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32479719
Daarbet ff wat strijkers gehaald
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_32479813
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:24 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] als je deze aan steekt. dan kun je er beter niet te dichtbij gaan staan.
Stoer hoor. Ben je niet een beetje te oud om je eigen bommetjes te maken? Als je dan toch een echte knal wilt koop dan uitjes(italiaanse bommen)
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:49:08 #348
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32480030
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Stoer hoor. Ben je niet een beetje te oud om je eigen bommetjes te maken? Als je dan toch een echte knal wilt koop dan uitjes(italiaanse bommen)
je mag je oren er wel even bij houden hoor. met de kerst maak ik er wel een paar klaar. tja wat moet je anders doen met kerst
pi_32480116
Ik ga zelf lekker achter een biertje zitten en de volgende dag lees ik met een grote glimlach op m'n gezicht dat er weer zo'n idioot is geweest die z'n hoofd is verloren door een zelf gemaakte vuurwerkbom.
pi_32480135
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:49 schreef tuut84 het volgende:

[..]

je mag je oren er wel even bij houden hoor. met de kerst maak ik er wel een paar klaar. tja wat moet je anders doen met kerst
Werken natuurlijk. Wat dach ie dan
pi_32503395
Afgelopen zaterdag naar België gereden en een beetje vuurwerk gekocht.

Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.

*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."

KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "HUH! WOW. WAT WAS DAT?"
pi_32505238
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:

Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.

*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."

KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.
pi_32530752
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.
Dus als ik het goed begrijp ben je sneu als je met 'alleen' maar strijkers rondloopt als 16 jarig mannetje?

Leuke buurt woon jij.
pi_32535639
Ik ga siervuurwerk halen
Verder nog een beetje illi.
Nitraten en lawinepijlen ofzo.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:50:21 #355
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32535736
Ik laat iedere dag een strijker af
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 24 november 2005 @ 20:48:12 #356
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_32547362
We zijn al aan het opwarmen Check dit maar. Compilatie filmpje van wat leuke bommetjes:

http://rapidshare.de/file(...)_in_dekkung.mpg.html

(onderaan op free klikken en even wachten)
Tot zover het nieuws
pi_32557888
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:

*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.

KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Hey kijk een debiel met een nitraatbom...
*gooit giga vlinder
JOHNNY HEITINGA
pi_32559927
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:

[..]

*gooit giga vlinder
Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.

Hey kijk een debiel met een giga vlinder...
*gooit een dynamietstaaf
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:52:46 #359
34663 SpeedyGJ
pi_32560517
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.

Hey kijk een debiel met een giga vlinder...
*gooit een dynamietstaaf
hey kijk een debiel met een dynamietstaaf....

*gooit een nuclairbom

vrijdag 25 november 2005 @ 11:05:01 #360
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_32560819
Bij ons is het altijd oud en nieuw:

http://rapidshare.de/file(...)_in_dekkung.mpg.html
Tot zover het nieuws
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:10:58 #361
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32564277
Vuurwerk is geld verspilling en hartstikke gevaarlijk.
pau·per·to·pic = TVP
pi_32564468
hmz ik doe net als voorgaande jaren zelf niet aan vuurwerk .... ik zie het nut er niet echt van in want iedereen uit de straat is al bezig met zijn kenkerzooi, het maakt herrie, en het kost ongelovelijk veel geld.

Ja het is wel leuk om naar te kijken en om het zelf te doen... maar ach ik hou graag al mn ledematen waar ze nu zitten
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:22:36 #363
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32564562
Nope, net als vorig jaar en het jaar ervoor.
Geen vuurwerk voor mij. Zonde van het geld.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32564675
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:

[..]

*gooit giga vlinder
Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..

*gooit een lawinepijl (zonder stok) vastgebonden aan een tegel

*ohja, en rent hard weg moehaha
pi_32564946
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:

[..]

Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..

*gooit een lawinepijl (zonder stok) vastgebonden aan een tegel

*ohja, en rent hard weg moehaha
Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelen
JOHNNY HEITINGA
pi_32564996
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelen
Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)

Held
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:52:06 #367
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32565422
Opscheppen over vuurwerk.

Ik bespaar jaarlijks ¤100 door niet mee te doen aan deze gekte.
pau·per·to·pic = TVP
pi_32565938
dit jaar maar voor 50 euri in belgie halen
heb behoorlijk wat dingen te vieren enzo met vuurwerk is dat wel zo leuk
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 25 november 2005 @ 18:58:35 #369
25878 MOD
pi_32574963
Ik ga nog ff een videocamera regelen ergens, kan ik nog leuke filmpjes maken van mn creaties
Mocht het misgaan heb ik altijd nog iets voor op ogrish ofzow
pi_32599605
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:37 schreef DrunkenMuncky het volgende:

[..]

Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)

Held
De echte corsairs nog wel, wat ben jij een held
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:48:36 #371
25878 MOD
pi_32601779
Morgen naar Belgie!
pi_32601872
hier geen vuurwerk, tenzij ik nog aan wat goed (lees: illegaal) vuurwerk kan komen
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:37:59 #373
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_32603065
Eigen brouwsel is gewoon letterlijk de bom...
Tot zover het nieuws
pi_32604579
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef L.Mo het volgende:
Eigen brouwsel is gewoon letterlijk de bom...
In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematen
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:38:53 #375
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_32604672
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematen
En daar doen we het tenslotte voor
Tot zover het nieuws
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:47:59 #376
25878 MOD
pi_32604935
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef L.Mo het volgende:

[..]

En daar doen we het tenslotte voor

*laboratorium in duikt*
pi_32636053
Carbid schieten is ook altijd leuk

Klik
Klik
Klik
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:00:03 #378
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_32676333
topic dood........................
doet meer dan wonderen!
pi_32676889
Ik hou het dit jaar maar bij een bescheiden siervuurwerk pakket.
pi_32678492
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:34:32 #381
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_32678776
Nee tuurlijk steek ik geen vuurwerk af. Vuurwerk is voor chinezen, losers en 14 jarige jongetjes met beugeltjes. Ik ben geen van drieën
lege ton
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:45:21 #382
25878 MOD
pi_32681692
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik deze bestellen?
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Knalvuurwerk/oceanbom.avi
deze kerel heeft vast nog wel wat voor je liggen.
mujahied2@hotmail.com
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:28:06 #383
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_32683062
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Werken natuurlijk. Wat dach ie dan
kheb t geld al binnen voor dit jaar. volgend jaar ga ik weer werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties