ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Wat wil je hebben?
Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:
mag ik niet van mijn ouders![]()
ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.
puik plan van mij hé?![]()
dingen in de fik zetten... daar zijn wel wat goedkopere oplossingen voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
dynamietvissen, uiterst efficient!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.
Puik plan, puik plan.
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
hahaha, iedereen altijd zo lekker moelijk doen, inclusief politie volgens mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:
mag ik niet van mijn ouders![]()
ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.
puik plan van mij hé?![]()
Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Als je zo graag iets in de fik wil steken kan je beter een jerrycan benzine en een aansteker halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + etenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
Nog triester is jezelf iets aantrekken van wat andere mensen wel of niet triest vinden...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
Dan val ik volgens jou onder de noemer: trieste mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Professioneel vuurwerk = mooi om te zien
Oud/Nieuw vuurwerk is ok (niet meer, niet minder), maar dan alleen als het gaat om siervuurwerk.
Al die opgeschoten knulletjes die denken dat chinese rollen, rotjes en strijkers grappig zijn en die dingen vernielen enzo, mogen voor mijn part dat in hun r**t steken en het dan aansteken. boem, weg. problem solved.
he demontor...ik heb via de site een mail gestuurd naar cafferatavuurwerk@hetnet.nl.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef Dementor het volgende:
Mooi siervuurwerk is tof!
Dit jaar koop ik weer xplosion vuurwerk
http://www.cafferatavuurwerk.nl/Cafferata2/XP1.htm
jij moet lulpastoor wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef pilske01 het volgende:
[..]
Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...
Mensen zoals jij geven een slechte naam aan vuurwerk, waardoor je het voor een echte vuurwerkfreak onmogelijk maakt om zijn hobby uit te oefenen.
Er komen hierdoor steeds strengere en krommere regels.
Rotjes worden al bommem genoemd. Met lawine pijlen kun je aanspagen plegen volgens de media...
Dus al met al...heeel veel verhalen die opgeblazen worden door mensen die niet weten waarover ze spreken.
Zo dat moet ik ff kwijt...want ik word er ieder jaar schijt ziek van om te horen dat sommige mensen vuurwerk een slechte naam geven![]()
Ik al freak die het hele jaar door bezig is met vuurwerk ( shows bezoeken, vuurwerkshows mee op bouwen etc) weet echt wel waar ik over praat. Ik loop al meedere jaren mee in dit wereldje
misschien wel..misschien heb ik mijn roeping gemist idd.quote:
Ik werk niet voor Cafferata vuurwerk hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:14 schreef pilske01 het volgende:
[..]
he demontor...ik heb via de site een mail gestuurd naar cafferatavuurwerk@hetnet.nl.
Ik hoop dat je deze vraag voor mij kan beantwoorden
ooh oke..nu zie ik het ook hehe ik dacht dat er stond. Ik VERKOOP dit jaar ook vuurwerk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werk niet voor Cafferata vuurwerk hoor.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:22 schreef buzzer het volgende:
ik weiger om ook maar één dubbeltje aan viirwerk uit geven...
Dat principe hanteer ik al jaren, en het bevalt me nog steeds prima. Ik koop liever een paar leuke DVD's voor de kids van dat geld...
Je bent een rund, als je jezelf geen vuurwerk gunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:53 schreef DoctorB het volgende:
Van dat niet uitgegeven dvd-geld kun je vuurwerk kopen.
Echte mannen steken vuurwerk af!
maar van drank kan je je ook KNALLENDE hoofdpijn krijgen...dus kan je ook zien als een soort vuurwerkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
vuurwerk is nep.
En geld kun je beter uitgeven aan drank.
vr'veenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vuurwerk is cool.
En de politie bekeurt je niet voor het te vroeg afsteken van vuurwerk, dit jaar zagen wij veel politieauto's toen wij een paar dagen van te voren het gingen afsteken, ze reden gewoon langs.
dan ben ik bij voorkeur geen echt manquote:
So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vuurwerk is cool.
En de politie bekeurt je niet voor het te vroeg afsteken van vuurwerk, dit jaar zagen wij veel politieauto's toen wij een paar dagen van te voren het gingen afsteken, ze reden gewoon langs.
Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Fool het volgende:
[..]
So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?
Vuurwerk zuigt! Zonde van je geld...![]()
jup is het ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?![]()
is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef pilske01 het volgende:
[..]
misschien wel..misschien heb ik mijn roeping gemist idd.
maar misschien moet ik wel iemand worden die zulk soort mennekes als jou een aanpakt...jij spullen opblazen...ik jou ook nitraat in hand laten houden terwijl ik het aansteek...
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:03 schreef Backhander het volgende:
[..]
is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?
of ligt dat aan mij?
weer iets geleerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Nitraat hoor je te plaatsen op de grond en niet te gooien.![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
bier: Je zuipt het op, kotst en pist het uit en hebt er vervolgens ook nog koppijn van. Zonde van het geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik koop dit jaar overigens gee vuurwerk. Ik bedoel,zonde van het geldje schiet het in de lucht en weg is je geld
![]()
Ja dat is verder geen probleem. Alleen zal je maar een bepaald soort vuurwerk kunnen komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
Het betreft hier een 48 " shell. De grootste die ooit geschoten is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga trouwens voor betere geweld
klik hier en zie
Worden die containers dan niet preventief afgesloten of weggehaald dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:09 schreef Vhiper het volgende:
Ah, leuk! De tijd dat ik weer dagelijks 5x met de brandweer aan de telefoon hang, om ze de containerbrandjes voor m'n huis te laten blussen....![]()
Leuk, die lucht van verbrand afval in je huis![]()
Als je er vanuit gaat dat een 8" shell tussen de 50 en 65 eurie kost... Dan kan je zelf ook wel ongeveer uitrekening wat zoiets kan kosten...en dan zit je denk ik nog aan de lage kant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:08 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel zou zoiets kosten?
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verheug me nu alweer op de superwidowmakers
en die baby fluitpijltjes zijn ook lache om af te brekengaan ze alle kanten op
Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verheug me nu alweer op de superwidowmakers
en die baby fluitpijltjes zijn ook lache om af te brekengaan ze alle kanten op
Nee gek dan is het zo snel opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
Als je een beetje bekend bent met de vuurwerkforums die er zijn dan kan je zeker ook wel zien dat er zeer veel mensen zijn die in Belgie vuurwerk gaan halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:51 schreef Backhander het volgende:
toch zijn er best veel mensen in dit topic die zijn vuurwerk in belgie gaan halen ik ben er nog steeds neit uit of ik nou wel of niet vuurwerk ga kopen....
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.quote:
Die doet het niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:
[..]
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.
Maar DIT FILMPJE is ook wel mooi. Hier gaat het vooral om de watershells
Erg vet!quote:
Als je gelezen had had je gezien dat ik die pijltjes dus per heel-veel-tegelijk dinges.. Juist omdat 3 dagen lang met klein kutvuurwerk niks voor mij is..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?
Dat vond ik nou ook, gewoon geweldig dit, damn dit moet ik ook maar eens even hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg vet!Dat soort vuurwerk vliegt bij Disney ook altijd de lucht in, met name die ringen.
josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijvenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef Debselz het volgende:
[..]
josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijnwhoah...dan krijg jij zeker 3 cent zakgeld per week
![]()
als in....ik had op z'n minst verwacht dat je dan dure potten enzoow ging kopen...mjah das natuurlijk ook niet goed voor je status
en viskoffer met vuurwerk...ja daar trappen politie (die mensen bij de grens heten douane) niet in denk ik![]()
whehehequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijven
Zodan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:
[..]
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.
Maar DIT FILMPJE is ook wel mooi. Hier gaat het vooral om de watershells
Ja precies, als jij al je zakgeld van je ouders opspaard heb je op Oudejaarsavond zeker net genoeg om een slof rotjes te kopen?quote:
Waarom begin je dan nu al met sparen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:09 schreef Backhander het volgende:
nee ik werk:D
20 euro voor een aut ote wassen![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze komen tot leven![]()
klikgeweldig gedaan
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk het niet, ik ga er heerlijk naar kijken met een fles wijn champagne, of 2
geluykkigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben al 17 geweest.
ja maar dan mag je geen sterke drankquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben al 17 geweest.
Ook na je 17e mag je nog sterretjes (als in vuurwerk) aansteken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben al 17 geweest.
moet je een PVC buis sterretjes stoppenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook na je 17e mag je nog sterretjes (als in vuurwerk) aansteken.![]()
En hoezo dat?quote:
Daar heb ik eens een filmpje van gezien!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet je een PVC buis sterretjes stoppengeeft een mooi rook effect
![]()
17 jarige jongetjesquote:
Helemaal gelijk in.quote:
Ik over kleine 2 wekenquote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef Schonedal het volgende:
Ik steek geen vuurwerk meer af want ik ben tot een verhelderend inzicht gekomen:
V U U R W E R K I S G E E N W E R K !
Ja, precies dat vind ik nu ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:36 schreef Natalie het volgende:
Normaal gesproken houd ik me een beetje weg van vuurwerk. Vind het wel mooi overigens.
Vorig jaar ben ik met wat vuurpijlen in de weer gegaan. Dat vind ik dan nog wel leuk om te doen. Maar die knallers vind ik niet zo bijster interessant. Siervuurwerk, da's vind ik mooi
haha zo hoort hetquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:16 schreef Markster het volgende:
Ik ga een paar flinke potten halen, zover is belgie niet
Dat doe ik al sinds mijn twaalfde niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik niet. Ipv vuurwerk koop ik een voorraad drugs & alcohol.
Anders gewoon de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef TC03 het volgende:
Denk het wel, mits het weer goed is.
Fuck die katten. 2006 über alles.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, nog nooit gedaan.
Mijn vader/broer daarentegen wel, jammer genoeg. Ik houd er niet van en mijn katten al helemaal niet.
Mijn katten ook niet. Maar ik hou er ook niet van om in een haarbal te stappen 's ochtends vroegen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
mijn katten al helemaal niet.
Nou, dan zullen die katten het ook vast niet kopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, nog nooit gedaan.
Mijn vader/broer daarentegen wel, jammer genoeg. Ik houd er niet van en mijn katten al helemaal niet.
echt niet is kei lachen als je het een beetje door hebtquote:Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef Backhander het volgende:
WAT EEN VRESELIJK SAAI KUT SPEL!
ik geef je 4 euro ;-)quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef sarkasper het volgende:
ik heb nog een doos ( 20st ) millenium nitraten van vorig jaar liggen, als iemand ze wil kopen ...
( met die dingen kan je vensterbanken opblazen )
die filmpjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:38 schreef Backhander het volgende:
heey,
[afbeelding]
ik zit al te sparen voor vuurwerk maar ik wil graag de prijzen weten van dit jaar dus weet iemand vuurwerk sites waar de folder nu al op staat?
www.vuurwerkfilmpjes.nl
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...
Om vervolgens in een fuik te rijden
Let it snow, let it snowquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik niet. Ipv vuurwerk koop ik een voorraad drugs & alcohol.
Dit meen je toch niet he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit soort vuurwerk (legaal!) kan krijgen? Want die viertal vonkeltjes in de lucht die een gewone vuurpijl levert, doet mij niet veel![]()
Verklaar je nader?quote:
Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.quote:
Misschien was het plaatje niet goed uitgekozen, maar ik wil gewoon vuurwerk dat te zien is in de lucht. Bij ons in de buurt zie ik regelmatig vuurwerk dat dicht in de buurt komt bij wat ik wil.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.
Dat wel natuurlijk. Ben ik blij dat ik een achterbuurman heeft met geld teveel en een enorme voorliefde voor vuurwerkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef WesHell het volgende:
Waarom zo'n drukte om een vuurpijl je steekt hem aan. Staat 5 seconden te kijken naar het lontje, die gaat erin. En pfuuuuu daar gaat die. En de klap op de vuurpijl de vuurpijl je ziet slechts enkele seconde wat kleuren.
En je hoort de buren OOOOOOOh.....Wat mooi. en weg 20 euro..
Vet stoer
heb ik is en paar keer gedaan de eerste keer in een steegje aan gestoken één huis helemaal in rook bedekt en daat voor maar ¤ 0.50 á 1.00!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet je een PVC buis sterretjes stoppengeeft een mooi rook effect
![]()
Ik niet, pas begin volgend jaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
Ik wel!
ik denk voor ongeveer ¤25 ofzo, vind ik wel genoeg
Kijk is op www.arjanuitman.com.. de site over vuurwerkquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef MaximumRush het volgende:
Mag je trouwens in dit topic vragen om adresjes in België? Ik bedoel, daar is toch niks illegaals aan?
Heb je kvk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:11 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga dit jaar voor de Mortier pijpen van 1 schot bij alpeco...
Nu geven ze zure melk.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
die filmpjes--> http://www.vuurwerkfilmpj(...)/thunderbomb1000.mpg
let op de koeien--> http://www.vuurwerkfilmpj(...)erk/gigavlinder1.mpg
zelf naar belgie rijdenquote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef RenzoBrad het volgende:
Elk jaar op oudejaarsdag weer oliebollen, bier en veel vuurwerk
![]()
Heb net vandaag alle supervlinders, nitraat, black bermuda's (de laatste omdat ze niet meer gemaakt worden en ze blijven leuk) ,strijkers en nitraatmatten (500st.) binnen gekregen
![]()
Alleen nog ff wachten op lawinepijlen, wordt steeds lastiger om aan die dingen te komen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb bedacht dat ik behalve een aantal flesjes lekkere drank ook mijn statief mee ga nemen, om wat mooie vuurwerk foto's te gaan maken
als de foto's lukken, off coursequote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als je dit doet post dan wat oke
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotografie![]()
![]()
Om bijvoorbeeld knalpattronen af te schietenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef E.T. het volgende:
Wat hebben pistolen in hemelsnaam met vuurwerk te maken???????
Helaas kan ik dat nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Casparovvv het volgende:
Tja, je kan ook je geld steken in een vakantie van 2500 euro, die na twee weken al weer voorbij is. zonde van je geld hè
't is maar waar je prioriteiten liggen. En natuurlijk ook hoeveel je te besteden hebt...
Is dat een echt vuurwapen?quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Umarex Walther 9mm 109,00
je hebt geen vrienden zeker?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga op oudjaarsavond diep in de nacht, tussen de lakens voor vuurwerk te zorgen.![]()
wtf! leg eens uit wat er gebeurde joh?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga dit jaar maar niet meer stunten met vlinders:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig was het me eigen auto. En ja, ik ben me bewust van het feit dat er wel doden hadden kunnen vallen.
Maar dat was pas achteraf![]()
Tussen oud & nieuw zie ik mijn bed niet eens..quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
je hebt geen vrienden zeker?
Manman, in bed liggen met oud en nieuw
Zoals t hoortquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tussen oud & nieuw zie ik mijn bed niet eens..
Ik had 2 vlinder naast elkaar gelegt en stak ze af door middel van een half rotje (wel zo veilig he)quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
wtf! leg eens uit wat er gebeurde joh?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:54 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik had 2 vlinder naast elkaar gelegt en stak ze af door middel van een half rotje (wel zo veilig he)
Maar toen ging er 1tje eerder af dan de ander. En door de knal vloog die ander naar de voorruit van me auto en plofte daar.
Hij had dus ook ergens anders heen kunnen vliegen (omstanders enzo)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:12 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ja, volgende dag stond de car glass voor me deur.
'Hoe is het gebeurt meneer'
'Euh, geen idee. Kwam weer van feest vieren en het zat erin'
![]()
Ik vier oud en nieuw bij mijn vriendin, samen met wat vrienden. Ik steek geen kruitvuurwerk af, maar tegen 5 of 6 uur neem ik mijn schatje mee naar boven om daar sexend het nieuwe jaar in luiden.. dat is mijn 'vuurwerk'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
je hebt geen vrienden zeker?
Manman, in bed liggen met oud en nieuw
Tegen 5 - 6 uur, das wat andersquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vier oud en nieuw bij mijn vriendin, samen met wat vrienden. Ik steek geen kruitvuurwerk af, maar tegen 5 of 6 uur neem ik mijn schatje mee naar boven om daar sexend het nieuwe jaar in luiden.. dat is mijn 'vuurwerk'.![]()
Nooit geneukt met oud en nieuw zeker?
Deed ik vroeger ook vaker, maar toen was ik 16. Wij gingen altijd oorlogje spelen met vuurwerkquote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
Dit is ons plan, naja we doen dit ieder jaar dus. Ik koop voor 25 ballen vuurwerk. Pijltjes strijkers, superwidowmakers etc etc. En jeh dan gaan we zo de hele tijd rondlopen en alles aflaten. En voor savonds hebben we niks maarja dat boeit me niet. Zo vet is dat altijd overdag aflaten
Romeinse kaarsen.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Deed ik vroeger ook vaker, maar toen was ik 16. Wij gingen altijd oorlogje spelen met vuurwerkWonder dat er geen slachtoffers zijn gevallen.
Inderdaadquote:
120 romeinse kaarsen met elkaar verbindenquote:na mn 12e vond ik het alleen maar leuker
quote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef MOD het volgende:
[afbeelding]
50mm spudgun, ga ik vullen met wasbenzine![]()
dat zelfbouw/gestunt is bloedlink, ookal lijkt dat op het eerste gezicht niet zo. Bij Alpeco zijn dit jaar alleen nog 1,5'' godsongs te koop, voor losse shells van zwaarder kaliber moet je onder de toonbank zijn, sowieso nergens in België verkrijgbaar, ook niet met kvk. Overigens raad ik iedere non-professional af om shells te schieten, er zit echt verschrikkelijk veel kracht achter die dingen. Mocht je kvk hebben raad ik je aan wat goedkope blokjes te halen, wengen is een aanrader (¤90).quote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef MOD het volgende:
[..]
120 romeinse kaarsen met elkaar verbinden
3x 2,5" romeinse kaarsen
100 parachutjes met elkaar verbinden
Paar dikke vuurpijlen
Paar flinke fontijnen
Ratelbandje
Doos sterrenregen
Miss nog een flowerbed oid
En nog een pakketje met potjes ofzow.
En dan nog een zooi rotjes, vuurpijltjes, wondertollen en stuff, om overdag mee te kloten.
Mja zal wel rond de 300/400 euro liggen, aardig bedrag, maar ieder zn hobby hoor
tis maar 1x per jaar
[afbeelding]
500gr sterrenregen, stijgerpijp, betonstrijker
Ik had hier nog een filmpje van geupload, maar volgens mij doet ie het niet...
[afbeelding]
50mm spudgun, ga ik vullen met wasbenzine![]()
Trouwens kan je nog mortieren krijgen dan? Vorig jaar bij alpeco zeiden ze dat ze die Thunderkings/Godsongs niet meer verkochten en ook niet de "enkele shooters" van +2"
"Je bent een rund als...."![]()
Je moet in dat geval sowieso bewijzen van welk bedrijf je komt, ga er maar van uit dat je met je kvk bewijsje niet zomaar even aan shells kunt komen...quote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef MOD het volgende:
Grote shells kan je wel kopen maar dan moet je kunnen aantonen dat je professioneel schieter bent en er is een levertijd aan verbonden...
Ongetwijfeld...quote:Miss voor een leuk bedrag ook zonder, maar ik denk dat ze hun goede naam willen behouden..
beginnen met 4'' is niet al te slim. Ben blij dat er niets gebeurd is...quote:Heb met mileniumwisseling nog 4" shells geschoten,was 14 toen ik ze kocht.
Mocht de regeling van toen wel...
Denk eraan dat mocht er wat mis gaan de verzekering helemaal niets betaald, ook levensverzekering kan je vergeten. Wil je stijgerpijpen als mortier gebruiken? Erg onverantwoord, er zijn slechts enkele soorten alu die te gebruiken zijn, maar in de praktijk zijn die zo duur dat stijgerpijp daar niet van gemaakt is denk ik. In het geval van een mortarburst krijg je splintervorming bij alu en staal met lasnaad. Wil je toch staal (zonder lasnaad, met is uit den boze) gebruiken, graaf de mortier dan voor 2/3 in, en bedek het stuk dat boven de grond uitsteekt met zandzakken rondom, zodat splinters niet weg kunnen vliegen. Bij Alpeco zijn gewoon glasfiber mortieren te koop, ik raad je aan deze te halen. Overigens is het gebruikelijk de doorsnede van je shell in mm. als afstand te gebruiken, dus bij een 4'' shell neem je 100 meter afstand, liefst meer, niet minder. Vanaf die 100 meter zie je het effect ook veel beter.quote:Anyway, t feit dat ik tekeer ga met stijgerpijpen enzo ligt natuurlijk geheel bij mn eigen verantwoording.
Gelukkig heb ik een open veld tot mn beschikking
Stoer hoor. Ben je niet een beetje te oud om je eigen bommetjes te maken? Als je dan toch een echte knal wilt koop dan uitjes(italiaanse bommen)quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:24 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] als je deze aan steekt. dan kun je er beter niet te dichtbij gaan staan.
je mag je oren er wel even bij houden hoor. met de kerst maak ik er wel een paar klaar. tja wat moet je anders doen met kerstquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Stoer hoor. Ben je niet een beetje te oud om je eigen bommetjes te maken? Als je dan toch een echte knal wilt koop dan uitjes(italiaanse bommen)
Werken natuurlijk. Wat dach ie danquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:49 schreef tuut84 het volgende:
[..]
je mag je oren er wel even bij houden hoor. met de kerst maak ik er wel een paar klaar. tja wat moet je anders doen met kerst
Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:
Afgelopen zaterdag naar België gereden en een beetje vuurwerk gekocht.
Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.
*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."
KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "HUH! WOW. WAT WAS DAT?"
Dus als ik het goed begrijp ben je sneu als je met 'alleen' maar strijkers rondloopt als 16 jarig mannetje?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:
Afgelopen zaterdag naar België gereden en een beetje vuurwerk gekocht.
Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.
*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."
KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "HUH! WOW. WAT WAS DAT?"
Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...
*gooit giga vlinder![]()
hey kijk een debiel met een dynamietstaaf....quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.
Hey kijk een debiel met een giga vlinder...
*gooit een dynamietstaaf
Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...
*gooit giga vlinder![]()
Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..
*gooit een lawinepijl (zonder stok) vastgebonden aan een tegel
*ohja, en rent hard weg moehaha![]()
Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelen![]()
De echte corsairs nog wel, wat ben jij een heldquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:37 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)
Held
In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef L.Mo het volgende:
Eigen brouwsel is gewoon letterlijk de bom...
En daar doen we het tenslotte voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematen![]()
deze kerel heeft vast nog wel wat voor je liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik deze bestellen?
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Knalvuurwerk/oceanbom.avi
kheb t geld al binnen voor dit jaar. volgend jaar ga ik weer werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Werken natuurlijk. Wat dach ie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |