dan ben ik bij voorkeur geen echt manquote:
So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vuurwerk is cool.
En de politie bekeurt je niet voor het te vroeg afsteken van vuurwerk, dit jaar zagen wij veel politieauto's toen wij een paar dagen van te voren het gingen afsteken, ze reden gewoon langs.
Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Fool het volgende:
[..]
So, jij bent ruig, mag ik een handtekening?
Vuurwerk zuigt! Zonde van je geld...![]()
jup is het ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach is bier drinken en roken dan niet zonde van je geld?![]()
is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef pilske01 het volgende:
[..]
misschien wel..misschien heb ik mijn roeping gemist idd.
maar misschien moet ik wel iemand worden die zulk soort mennekes als jou een aanpakt...jij spullen opblazen...ik jou ook nitraat in hand laten houden terwijl ik het aansteek...
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:03 schreef Backhander het volgende:
[..]
is het dan daarna niet de bedoeling dat ik het heel snel weggooi en 10 meter afstand neem?
of ligt dat aan mij?
weer iets geleerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Nitraat hoor je te plaatsen op de grond en niet te gooien.![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
bier: Je zuipt het op, kotst en pist het uit en hebt er vervolgens ook nog koppijn van. Zonde van het geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:45 schreef Zwaffel het volgende:
ik koop dit jaar overigens gee vuurwerk. Ik bedoel,zonde van het geldje schiet het in de lucht en weg is je geld
![]()
Ja dat is verder geen probleem. Alleen zal je maar een bepaald soort vuurwerk kunnen komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:00 schreef tonks het volgende:
Toevallig zit ik met oud en nieuw in de ardennen, mag ik dan gewoon vuurwerk in belgie halen?
Het betreft hier een 48 " shell. De grootste die ooit geschoten is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga trouwens voor betere geweld
klik hier en zie
Worden die containers dan niet preventief afgesloten of weggehaald dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:09 schreef Vhiper het volgende:
Ah, leuk! De tijd dat ik weer dagelijks 5x met de brandweer aan de telefoon hang, om ze de containerbrandjes voor m'n huis te laten blussen....![]()
Leuk, die lucht van verbrand afval in je huis![]()
Als je er vanuit gaat dat een 8" shell tussen de 50 en 65 eurie kost... Dan kan je zelf ook wel ongeveer uitrekening wat zoiets kan kosten...en dan zit je denk ik nog aan de lage kant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:08 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel zou zoiets kosten?
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verheug me nu alweer op de superwidowmakers
en die baby fluitpijltjes zijn ook lache om af te brekengaan ze alle kanten op
Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik verheug me nu alweer op de superwidowmakers
en die baby fluitpijltjes zijn ook lache om af te brekengaan ze alle kanten op
Nee gek dan is het zo snel opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Babypijltjes gewoon in een grote bos in een paaltje steken ofzo, en dan alle lontjes aan met een grondbloem.. Altijd lache..
Als je een beetje bekend bent met de vuurwerkforums die er zijn dan kan je zeker ook wel zien dat er zeer veel mensen zijn die in Belgie vuurwerk gaan halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:51 schreef Backhander het volgende:
toch zijn er best veel mensen in dit topic die zijn vuurwerk in belgie gaan halen ik ben er nog steeds neit uit of ik nou wel of niet vuurwerk ga kopen....
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.quote:
Die doet het niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:
[..]
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.
Maar DIT FILMPJE is ook wel mooi. Hier gaat het vooral om de watershells
Erg vet!quote:
Als je gelezen had had je gezien dat ik die pijltjes dus per heel-veel-tegelijk dinges.. Juist omdat 3 dagen lang met klein kutvuurwerk niks voor mij is..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kleuter die 3 dagen lang met een tas om z'n nek loopt om 1000 van die pijltjes en rotjes weg te knallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |