Dat vond ik nou ook, gewoon geweldig dit, damn dit moet ik ook maar eens even hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg vet!Dat soort vuurwerk vliegt bij Disney ook altijd de lucht in, met name die ringen.
josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijvenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:04 schreef Debselz het volgende:
[..]
josef...als je NU al aan het sparen bent voor een paar dingen die niet te duur zijnwhoah...dan krijg jij zeker 3 cent zakgeld per week
![]()
als in....ik had op z'n minst verwacht dat je dan dure potten enzoow ging kopen...mjah das natuurlijk ook niet goed voor je status
en viskoffer met vuurwerk...ja daar trappen politie (die mensen bij de grens heten douane) niet in denk ik![]()
whehehequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou gooi maar wat knalvuurwerk in de sloot, komen de visjes vanzelf naar boven drijven
Zodan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:36 schreef pilske01 het volgende:
[..]
zeker een mooi filmpje om te zien. Mooi om te zien hoe die shells op (bijna) hetzelfde punt tot ontploffing komen. Tevens ook lekkere finale.
Maar DIT FILMPJE is ook wel mooi. Hier gaat het vooral om de watershells
Ja precies, als jij al je zakgeld van je ouders opspaard heb je op Oudejaarsavond zeker net genoeg om een slof rotjes te kopen?quote:
Waarom begin je dan nu al met sparen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:09 schreef Backhander het volgende:
nee ik werk:D
20 euro voor een aut ote wassen![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze komen tot leven![]()
klikgeweldig gedaan
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk het niet, ik ga er heerlijk naar kijken met een fles wijn champagne, of 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |