abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31553710
heey,

ik zit al te sparen voor vuurwerk maar ik wil graag de prijzen weten van dit jaar dus weet iemand vuurwerk sites waar de folder nu al op staat?

www.vuurwerkfilmpjes.nl

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2005 09:42:29 ]
pi_31553743
19 Oktober !!!
Fingerspitzgefühl
pi_31553797
koop gewoon illegaal vuurwerk 8)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:44:54 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553823
Wat wil je hebben?

Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31553840
mag ik niet van mijn ouders

ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.

puik plan van mij hé?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:46:56 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31553861
Och jee, meneer zit al te sparen. Dat kan wat worden! Nou, nou!
pi_31553866

pi_31553869
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Wat wil je hebben?

Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:02 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31553882
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:

ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.

puik plan van mij hé?
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.

Puik plan, puik plan.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:16 #10
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553890
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:

[..]

vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
dingen in de fik zetten... daar zijn wel wat goedkopere oplossingen voor
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:48:57 #11
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31553900
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.

Puik plan, puik plan.
dynamietvissen, uiterst efficient!
pi_31553903
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:40 schreef ForumGek het volgende:
19 Oktober !!!
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...

Om vervolgens in een fuik te rijden
Uhm...
pi_31553934
quote:

[..]

Uhm...
pi_31553958
jup, wij ook al vuurwerk vanuit belgenland
daar gewoon ook goedkoper
pi_31554009
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:

puik plan van mij hé?
hahaha, iedereen altijd zo lekker moelijk doen, inclusief politie volgens mij
Ik ben al meerdere jaren op rij, gewoon bij en door de stad maastricht, naar het eerste beste dorpje gefietst/gereden, daar vuurwerk gekocht, en gewoon weer terug gegaan. Dit was echt allemaal pas na kerstmis. (en voor de bijdehandjes, ook nog voor O&N)

Meerdere keren gewoon met de stokken van de lawine-pijlen gewoon ver boven mijn rugzak uitstekend. Echt geen enkel probleem.

Los van 't feit dat ik trouwens niet al in oktober bezig was ermee... get a life
En die viskist is echt een geniaal idee hoor. Jij zou stante pede professor moeten worden..
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_31554055
ik vond het wel een puik plan van die viskist
pi_31554123
ik zou zeggen kijk eens rond op de bekende vuurwerksites die onder de echt vuurwerkfreaks in nederland bekend zijn. Er staan dan wel geen folders op maar wel heel veel info over vuurwerk en veiligheid

www.vuurwerkpunt.com
www.freakpyromaiacs.com
www.pyroworld.nl
pi_31554203
quote:

[..]

Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...
Mensen zoals jij geven een slechte naam aan vuurwerk, waardoor je het voor een echte vuurwerkfreak onmogelijk maakt om zijn hobby uit te oefenen.
Er komen hierdoor steeds strengere en krommere regels.
Rotjes worden al bommem genoemd. Met lawine pijlen kun je aanspagen plegen volgens de media...
Dus al met al...heeel veel verhalen die opgeblazen worden door mensen die niet weten waarover ze spreken.
Zo dat moet ik ff kwijt...want ik word er ieder jaar schijt ziek van om te horen dat sommige mensen vuurwerk een slechte naam geven
Ik al freak die het hele jaar door bezig is met vuurwerk ( shows bezoeken, vuurwerkshows mee op bouwen etc) weet echt wel waar ik over praat. Ik loop al meedere jaren mee in dit wereldje
pi_31554241
Ik zeg al sinds mijn 15e dat ik geen of weinig geld uit ga geven aan vuurwerk Zes jaar later zal ik waarschijnlijk wel weer tientallen euro's naar de vuurwerkboer brengen... *zucht*

Als ik maar wel wat "leuk" vuurwerk uit het buitenland kan krijgen dit jaar. Vorig jaar met die saaie nederlandse sierpakketjes was het wel een beetje magertjes.Kijken hoelang het duurt voordat de anti-vuurwerk opa's dit topic weer komen verzieken. Het is één dag in het jaar oudjaar en nog zeuren...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:10:05 #20
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31554283
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
A.M.A.B
pi_31554335
quote:

[..]

Als je zo graag iets in de fik wil steken kan je beter een jerrycan benzine en een aansteker halen.
pi_31554337
vuurwerk is niet echt leuk meer.. je betaald zo honderd euro voor helemaal niks. 10 Jaar geleden was dat wel anders, het duurste grote pakket was toen 100 gulden en dan had je ook echt wat. Kon je zo een uur achter elkaar dingen afsteken.

Nu heb je al potten van 30 euro en dat schijnt iedereen normaal te vinden... ik koop het niet meer, echt zonde van het geld. Vorig jaar heb ik ook niet meer naar het vuurwerk gekeken. Je ziet toch elke keer hetzelfde en ik zit liever met vrienden te toosten dan buiten mijzelf te vervelen...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:13:41 #23
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31554348
Op Tilburg CS neem je de bus "De Lijn" naar Turnhout.
Daar koop je jezelf helemaal gek aan vuurwerk.
Je stapt weer in de bus nu met een hele volle rugzak.
Je stap op Tilburg CS weer uit.
De bus wordt niet gecontroleerd.

sim-pel.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_31554359
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:18:44 #25
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31554446
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
Nog triester is jezelf iets aantrekken van wat andere mensen wel of niet triest vinden...

Maar om dat te begrijpen moet je dan wel ouder dan 17+ zijn......
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')