ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Wat wil je hebben?
Er zijn wel wat online shops, b.v. deze:
http://www.prolinevuurwerk.nl/winkel/
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:
mag ik niet van mijn ouders![]()
ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.
puik plan van mij hé?![]()
dingen in de fik zetten... daar zijn wel wat goedkopere oplossingen voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik wil knalvuurwerk zoals rotjes en romeinse kaarsen..'
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
dynamietvissen, uiterst efficient!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja enorm puik plan. Die agenten zullen natuurlijk denken dat jij in plaats van een hengel gewoon strijkers en lawinepijlen uitgooit om op die manier de vissen te doden en naar de oppervlakte te halen.
Puik plan, puik plan.
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
vuurwerk waarmee ik overdag mee rondloop van dat vuurwerk waarmee je prullenbakken enz. in de fik kan zetten maar het meot niet te duur zijn
hahaha, iedereen altijd zo lekker moelijk doen, inclusief politie volgens mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Backhander het volgende:
mag ik niet van mijn ouders![]()
ik ga overwegen om mijn viskist helemaal leeg te halen en dan mijn visspullen in mijn viskarretje zetten naar belgië fietsen (ik woon 2 km van belgië dus is niet zo ver) vuurwerk halen vuurwerk in mijn viskist doen en dan weer naar huis fietsen en als ik word aangehuoden dan zeg ik gewoon: ja agent ik was ff vissen.
puik plan van mij hé?![]()
Hier heb ik dus een hekel aan. Mensen die met vuurwerk dingen opblazen of wat dan ook. gebruik vuurwerk zoals je het hoort te gebruiken...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Als je zo graag iets in de fik wil steken kan je beter een jerrycan benzine en een aansteker halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + etenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Oud en Nieuw = Zuipen
Vuurwerk = Triest
Nog triester is jezelf iets aantrekken van wat andere mensen wel of niet triest vinden...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Idd. Oud en Nieuw is zuipen + eten
Vuurwerk is triest bij mensen 16+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |