Het zegt alleen wat als je een heel uitgesproken rechtlijnige mening hebt, anders sowieso niets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mjah, wat zegt het?
[afbeelding]
Mwoa, het is tenminste geen vlees noch visquote:
Zal ik jou eens inbinden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef Sickie het volgende:
Een inbindende Floripas. Wat een leuk schouwspel.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa, het is tenminste geen vlees noch vis![]()
Ja vooruitgang gaat hand in hand met vervuiling. Of verkies je een nomaden bestaan zonder luxe? Wil je de industriële revolutie terugdraaien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef du_ke het volgende:
Waarom je brengt schade toe aan anderen (hun huis of hun gezondheid, dat laatste lijkt me eigenlijk nog erger en is moeilijker achteraf te vergoeden).
Ach als jij het een dieptepunt noemt schaar ik hem in het rijtje hoogtepunten.quote:Nou als dit je manier van discussieren is dan wens ik je er veel plezier mee want het is helaas een van de dieptepunten in je oeuvre.
Het hangt maar net van de test af. Er zijn testen met eenzelfde soort spectrum waarbij ik veel meer in het centrum zit. De enige constante is dat ik wel in het vrije hoekje zit van dat schema.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het zegt alleen wat als je een heel uitgesproken rechtlijnige mening hebt, anders sowieso niets.
Ik weet niet waar ik de bron heb over die 200 miljoen, het was in ieder geval verliesgevend wat ik me herinner. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden. of beter, recente cijfers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard is cash-flow heel iets anders. Dat is ook waarom ik verwacht dat er geen negatieve cash-flow van 200 miljoen per jaar zal zijn. Dat bedrag kan wel maar dat lijken mij de afschrijvingen minus de de door de vervoerders voor de exploitatie betaalde bedragen.
Als de cashflows negatief zijn heb je de keuze tussen een gigantische verliesneming door te stoppen, of doorgaan en een nog gigantischer verlies te lijden. Keuze tussen twee kwaden. Een kolossale kapitaalvernietiging of een gigantische kapitaalvernietiging, wat heb je liever.quote:Maar het fijne weet ik er niet van. Ermee kappen lijkt me in elk geval de grootst mogelijke kapitaalvernietiging.
Graag. Transparant velletje aan de voorkant en een blije rooie aan de achterkant. Zwart ringbandje graag.quote:
Als je het echt meent, dan zet je het natuurlijk in je sig ...quote:
Mijn huidige is belangrijker man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als je het echt meent, dan zet je het natuurlijk in je sig ...
Aaahhhh... wat liefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef Floripas het volgende:
Ah.
De eerste keer dat ik een Mao-aanbidster wordt genoemd.
't Moest er een keertje van komen, niet?
Ik heb een 2e hands computer en mocht deze zijn versleten dan zal ik hem ter recycling aanbieden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja vooruitgang gaat hand in hand met vervuiling. Of verkies je een nomaden bestaan zonder luxe? Wil je de industriële revolutie terugdraaien?[/]qMet vooruitgang opzich is niets mis. Maar als dat gepaard gaat met schade aan de aarde en haar bewoners moeten we wel oppassen lijkt me...
[q]Waarom heb je überhaupt een computer, weet je wat ze met oude computers doen?
[..]
Fijn voor je.quote:Ach als jij het een dieptepunt noemt schaar ik hem in het rijtje hoogtepunten.
De UNAbomber toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Staatsgevaarlijke gek ExtraWaskracht.
[afbeelding]
Het is gelukkig door een behoorlijk insignificante persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef Floripas het volgende:
Ah.
De eerste keer dat ik een Mao-aanbidster wordt genoemd.
't Moest er een keertje van komen, niet?
ACCORDING TO YOUR ANSWERS,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo, jullie weten niks. Laten we D66 stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |