Da's wel een probleem ja, deze vrouwen hebben geen begrenzing zoals ze dat in het dagelijks leven natuurlijk wel gewoon hebbenquote:
Hm. Je hebt gewoon een foutje gemaakt, kijk maar naar de originele zinsnede. Je kan wel nog steeds hoogleraar worden natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:19 schreef Floripas het volgende:
Inderdaad.
Ik voel me vandaag querulent.
Maar ik ben geen beroepsquerulant.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel een probleem ja, deze vrouwen hebben geen begrenzing zoals ze dat in het dagelijks leven natuurlijk wel gewoon hebben
Goed, dat doe ik wel een keer een avond als ik het niet zo druk heb als nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar is dat geen idee Floripas? Jij in een confrontatie met iemand als Sjun, dat is toch het echte werk nietwaar?
Wel eens hier gezien:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Yep, die komt overigens wel vaker voor. Zal wel even zoeken.
Want?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Floripas het volgende:
Oh, weg met dat ding.
Daar ben ik echt zat van.
Even heel strikt genomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef du_ke het volgende:
@GL waar zijn die 200 miljoen van jou op gebasseerd. Ik maak me er namelijk sterk voor dat daar ook de afschrijvingen bij inzitten en dat het daarom zonder exploitatie nog een stuk duurder uit zal pakken.
Ik zat iets boven de M, maar dit komt uit Amerika, en daar zit het centrum van het spectrum ergens anders ( en wordt door andere factoren bepaald).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik zit precies daar waar de e van moderate staat.
Ik had deze al gepost voordat ik het commentaar zag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hm. Je hebt gewoon een foutje gemaakt, kijk maar naar de originele zinsnede. Je kan wel nog steeds hoogleraar worden natuurlijk
Nou, wat dacht je van donderdag vanaf 21.00 uur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:24 schreef Floripas het volgende:
Goed, dat doe ik wel een keer een avond als ik het niet zo druk heb als nu.
Prik maar een datum, dan mag je live meekijken.
jajajaja, pars pro toto..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had deze al gepost voordat ik het commentaar zag.
Ik ben een taalkundige. Ik zou dat toch wel weten.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jajajaja, pars pro toto..
dat dat dat wat vervangt enzo
Precies bij de E, wat ik al zei.quote:CENTRISTS espouse a "middle ground" regarding government
control of the economy and personal behavior. Depending on
the issue, they sometimes favor government intervention
and sometimes support individual freedom of choice.
Centrists pride themselves on keeping an open mind,
tend to oppose "political extremes," and emphasize what
they describe as "practical" solutions to problems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |