Daar sluit ik me bij aan, maar ik vrees het ergste. Het zal niet makkelijk zijn om die generaties lange allerbelabberste opvoedingsspiraal in de familie van Tanja te doorbreken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img308.imageshack.us/img308/74/tanja235mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welkom op de wereld kleine
Dat je maar verstandiger zult worden dan je pappa en mamma.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Echt ongelooflijk hoe sommige hier reageren, totaal respectloos...vergeet niet dat iedereen geboren is...
niet in zo een zielig bb huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Echt ongelooflijk hoe sommige hier reageren, totaal respectloos...vergeet niet dat iedereen geboren is...
zodra de bewoners haar nominerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we nu ook op Joscelyn stemmen als favoriet??
Met een beetje mazzel mag ze over een paar weken een lintje op komen halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:28 schreef J-net het volgende:
[..]
ben ik het mee eens. Het is een topprestatie van haar.
Man als dat alles isquote:
Leuk he? En als er weer eens een topic over de verloedering van Fok! is komen ze allemaal de hypocriet uithangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:27 schreef Djoj het volgende:
Gewoon cam aanzetten met timer op 8 uur. Daarna gaat ie vanzelf uit. Kom je niet over de 8 uur heen en heb je geen cameraman nodig in die kamer. Die baby gaat voorlopig toch nergens heenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef de.diesel het volgende:
zitten ze van de arbeidsinspectie nu met een stopwatch?? om die 8 uur te controleren!!!
kun je wel zien dat het van een bewegelijke zwarte isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef noekje het volgende:
the moonwalk! to cute!
haha jij bent zeker een man..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zeker weer vrouwen die zichzelf een veer in hun reet steken......
Je lul in zo'n wijf steken, dat is een topprestatie.......![]()
Dat is normaal johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Verloskundige: Kijk eens even of je wilt lopen...
Is dat mens gestoord ofzo? Gut gut gut niveau is wel bedroevend laag!
quote:
Is het ook confronterend om dit te zien als transseksueel zijnde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Daar zullen ze op de Antillen blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef riri het volgende:
't heeft de neus van Tanja
Waar heb je die onzin nou weer vandaan ?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef noekje het volgende:
Dat is het oefenen van de reflexen, dat hoort nu eenmaal bij de agpar.
Nou he wel 6 uur .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
Wat duuurde het lang!
algemene ontwikkeling misschien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
[..]
Waar heb je die onzin nou weer vandaan ?!
En dat zou vreemd zijn??? Iedere pasgeboren kind heeft loop en opstap reflexen hoor. Tenminste als alles goed is wel. Die worden dus getest voor de APGAR-test.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Is geen onzin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
Tja grappig is dat hè. Ik heb best wel een aantal bevallingen gezien en een paar zelf gedaan. Die kleine pasgeboren kindertjes onderzoek ik dagelijks... maar toch, hoe vaak je het ook ziet, dit blijft gewoon mooi. En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Bep het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat was dat mooi zeg , Tanja heeft het bijzonder mooi en rustig gedaan , jee wat is dat toch mooi om te zien
Bij mijn twee bevallingen geleerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
[..]
ze moeten altijd een beetje uitdeuken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef BB-King het volgende:
Ik vond het een beetje op een gesmolten E.T. lijken maar dat trekt vast wel bij...![]()
Heb jij de laatste seconden van de uitzending dan soms niet gezien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef riri het volgende:
't heeft de neus van Tanja
Ik vond Joscelyn helemaal niet heel erg verkreukeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ze moeten altijd een beetje uitdeuken..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb jij de laatste seconden van de uitzending dan soms niet gezien?
Kind heeft alles behalve een Europees neusje hoor, echt van de vader.
Ik vind niks stoer aan hun opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Tja grappig is dat hè. Ik heb best wel een aantal bevallingen gezien en een paar zelf gedaan. Die kleine pasgeboren kindertjes onderzoek ik dagelijks... maar toch, hoe vaak je het ook ziet, dit blijft gewoon mooi. En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.
Ja en is dit hun eigen kindje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef Scope het volgende:
En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.
Waarschijnlijk omdat we het zelf hebben meegemaakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef Jappie het volgende:
Hoe kunnen jullie dat toch je strot uit krijgen.....ik bedoel van dat mooi enzo.......het ziet er gewoon niet uit....bij geen enkele vrouw.....tis alles bij elkaar genomen een heel ranzig uitziend geheel.....
Het "idee" van een geboorte mag dan mooi zijn...maar dan wel het liefst in poezievorm of zo...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef Jappie het volgende:
...tis alles bij elkaar genomen een heel ranzig uitziend geheel.....
Scope...bespaar je de moeite...ik heb erbij gestaan...heb braaf alles gedaan wat er van me verlangt werd...kreeg ook een brok in mijn keel van ontroering....maar..en ik herhaal ...maar....NIET OMDAT HET ER ZO MOOI EN FRIS EN ROMANTISCH UITZIET ALLEMAAL!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Tja grappig is dat hè. Ik heb best wel een aantal bevallingen gezien en een paar zelf gedaan. Die kleine pasgeboren kindertjes onderzoek ik dagelijks... maar toch, hoe vaak je het ook ziet, dit blijft gewoon mooi. En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.
en jij weet niet wat een Agpar is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Ze heeft echt heel erg d'r best gedaan, om geen geluid te maken, omdat ze het zo erg vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef Moonah het volgende:
Ik ben ook geen Tanja-fan, maar wat vind ik haar nu een stoer wijf!![]()
Echt fan-tas-tisch!
Die meid gaf (bijna) geen kik!
Nee. Vooral dom en puberaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik vind niks stoer aan hun opmerkingen![]()
Idem hiero. Bij mij stroomde er menig traantje zojuist.quote:En ik vind bevallingen inderdaad erg mooi om te zien , die emoties en moeite om zo'n klein wurmpje geboren te laten worden , en dan zie je zo'n volmaakt wezentje ,ja ik schiet er ook elke keer vol van![]()
Jij bent kansloos!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Nog maar 144.000 seconden , en dan ben ik weer back in town .... ( hoop ik .... )
En ik heb nog 17 andere email adressen ter beschikking hoor , maar ik zal het hier maar bij laten .
Ik ben alleen benieuwd waarom alleen ik ben gebanned , en niet andere welke MIJ dood verwensten / mij hel gunden / wilden dat ik optiefte / wilde dat ik dood kon vallen . Ik heb HEN nog niet gebanned zien worden ..... terwijl ik alleen maar reageerde ..... maar ja , life is hard / life sucks
![]()
![]()
![]()
En dat ze geen kik geeft is stoer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef Moonah het volgende:
Ik ben ook geen Tanja-fan, maar wat vind ik haar nu een stoer wijf!![]()
Echt fan-tas-tisch!
Die meid gaf (bijna) geen kik!
Waar gaat dit nou weer overquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Nog maar 144.000 seconden , en dan ben ik weer back in town .... ( hoop ik .... )
En ik heb nog 17 andere email adressen ter beschikking hoor , maar ik zal het hier maar bij laten .
Ik ben alleen benieuwd waarom alleen ik ben gebanned , en niet andere welke MIJ dood verwensten / mij hel gunden / wilden dat ik optiefte / wilde dat ik dood kon vallen . Ik heb HEN nog niet gebanned zien worden ..... terwijl ik alleen maar reageerde ..... maar ja , life is hard / life sucks
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
Is geen onzin.
Reflexen worden altijd op die manier getest bij net geboren baby's.
Het is inderdaad een (beetje omslachtige) manier om de reflexen van baby's te testen ja, maar het is niet een wezenlijk onderdeel van de Apgarscore. Deze score geef je 1, 5 en 10 minuten na de geboorte, en je let op kleur, ademhaling, hartslag, tonus en reactiviteit. Voor elk onderdeel kan de baby 2 punten krijgen, dus je kan max 10 punten krijgen. Dit is puur een snelle inschatting van hoe het kind het op dat moment doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef noekje het volgende:
Bij mijn twee bevallingen geleerd.
Kan je nu niet optiefen , zijn we gelijk van je afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens ! En nu gewoon lekker met d'r babietje naar huis volgende week donderdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben/was ook geen Tanja fan maar ze heeft het goed gedaan hoor, ook al is het misschien een 'droom'bevalling. Tuurlijk, het had erger gekund, maar ze heeft het heel netjes gedaan
Nou dat was dan toch leuk van die verloskundige.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:41 schreef Scope het volgende:
Dit lopen is leuk om te zien voor ouders, maar niet per se noodzakelijk zoals nu gedaan.
Duh...uiteraard...ik slaap toch ook niet meer in een grot en draai toch ook geen zelf geschoten hert zijn nek meer om omdat ik zo nodig moet rusten en eten ?quote:
ja ha ha..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Scope...bespaar je de moeite...ik heb erbij gestaan...heb braaf alles gedaan wat er van me verlangt werd...kreeg ook een brok in mijn keel van ontroering....maar..en ik herhaal ...maar....NIET OMDAT HET ER ZO MOOI EN FRIS EN ROMANTISCH UITZIET ALLEMAAL!!!!
![]()
Iedereen z'n eigen mening idd, maar ga niet hier lopen roepen van Tanja moet dood etc, en weet ik veel wat voor scheldwoorden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef -Delta- het volgende:
Ja en is dit hun eigen kindje?
Nee.
Nog niet eens kindje van een vage bekende in de familie, gewoon een onbekende die je via de tv ziet.Overdrijf niet zo man, sommige mensen hebben er gewoon niks mee, kun je gewoon respecteren, terwijl je het zelf wel mooi vindt.
Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.quote:
Oer luciano z'n ban van 48 uur. Alleen blijft ie maar terugkomen met kloon accountsquote:
En denk je nu dat er echt iemand hier op jou zit te wachten??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
ik heb 48 uur ban , want ik werd gezegd op te tiefen , en toen heb ik iemand een paar doodsverwensingen toegewenst , en werd alleen ik gebanned , dat is er gebeurd . ik heb wat nieuwe namen aangemaakt , maar ik stop nu , lijkt me beter , kan ik ECHT afkoelen , want ik ben pisseddddddddd
Over iets wat hoop ik ook weer heel snel over gaat....quote:
Sorry maar mensen die een bevalling "goor" vinden (of welke woorden ze ook willen gebruiken) vind ik persoonlijk een beetje van het padje af. Maakt verder niet uit, iedereen heeft wel wat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...uiteraard...ik slaap toch ook niet meer in een grot en draai toch ook geen zelf geschoten hert zijn nek meer om omdat ik zo nodig moet rusten en eten ?
Ik ga lekker naar huis...zet in de winter mijn kachel aan...eet lekker een fris uitziend biefstukje wat de slager vakkundig van alle viezigheid heeft verschoond.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
ik heb 48 uur ban , want ik werd gezegd op te tiefen , en toen heb ik iemand een paar doodsverwensingen toegewenst , en werd alleen ik gebanned , dat is er gebeurd . ik heb wat nieuwe namen aangemaakt , maar ik stop nu , lijkt me beter , kan ik ECHT afkoelen , want ik ben pisseddddddddd
Haha, Jap, ik heb toch nergens gezegd dat het er fris en romantisch uitziet? Haha! Die ontroering, daar gaat het me juist om!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Jappie het volgende:
Scope...bespaar je de moeite...ik heb erbij gestaan...heb braaf alles gedaan wat er van me verlangt werd...kreeg ook een brok in mijn keel van ontroering....maar..en ik herhaal ...maar....NIET OMDAT HET ER ZO MOOI EN FRIS EN ROMANTISCH UITZIET ALLEMAAL!!!!
Inderdaad , je bevalling zo beheerst ondergaan is stoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat zij zo beheerst, rustig en ingetogen die bevalling heeft gedaan. Ja, dat noem ik stoer.
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat zij zo beheerst, rustig en ingetogen die bevalling heeft gedaan. Ja, dat noem ik stoer.
posten met een kloon is week extraquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef Jappie het volgende:
Hoe kunnen jullie dat toch je strot uit krijgen.....ik bedoel van dat mooi enzo.......het ziet er gewoon niet uit....bij geen enkele vrouw.....tis alles bij elkaar genomen een heel ranzig uitziend geheel.....
Het "idee" van een geboorte mag dan mooi zijn...maar dan wel het liefst in poezievorm of zo...
Ik vind haar stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houden
Dat was toch echt ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef Scope het volgende:
[..]
Iedereen z'n eigen mening idd, maar ga niet hier lopen roepen van Tanja moet dood etc, en weet ik veel wat voor scheldwoorden.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.
Bijzonder om te zien, nog nooit zoiets van dichtbij meegemaakt. Zelfs een beetje aangrijpend.
Maar nu mag ze weer optiefen naar Groningen.
Nee milagro, Riri zegt dat dat niet stoer is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderingswaardig stoer!
Gert, you took the words right out my mouth !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.
Bijzonder om te zien, nog nooit zoiets van dichtbij meegemaakt. Zelfs een beetje aangrijpend.
Maar nu mag ze weer optiefen naar Groningen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Lief kindje, duidelijk een klein sista-tje
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderingswaardig stoer!
Ik was blij dat er nog 17 vrouwen lagen te bevallen de eerste keer, kon ik tenminste "rustig" een partij lopen gillenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Ja, dat zal ook wel, maar grappig is dan wanneer je er iets van zegt, je meteen iedereen over je heen krijgt, als een grote plens vruchtwater, hahaquote:
Nou vooruit dan, jíj bent pas stoer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef riri het volgende:
misschien tijd voor de meesten hier te gaan posten op het forum van de eo
wat een gezwijmel.....
Geloof me, als er een kind uit je komt kun je niets meer in bedwang houden...al zou je willen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houden
Mwah, toch die potloodstreep in beeld, vond ik niet echt respectvolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond de montage ook wel erg uitgekiend en netjes, ook al vonden sommigen hier dit al extreem ranzig.
Pffft, ieder gaat op zijn eigen manier met pijn om, hoor, weinig met controle willen houden persé te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee milagro, Riri zegt dat dat niet stoer is.
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
laat ik mij eens positief uitlaten, da's weer eens wat anders
Ik vond Tanja 'cool' en BB heeft het geheel 'netjes' in beeld gebracht
Kijk nou eens éven met je hart, riri.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef riri het volgende:
Talpa heeft voor elkaar wat hun opzet was.....
haha,een en al gezwijmel en als Tanja en haar kindje straks weer in hun huisje zijn worden ze aan hun lot overgelaten.
Wat een hypocritie
Jij dacht bij jezelf , kom ik ga eens een avond zeiken op het bb forum???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef riri het volgende:
Talpa heeft voor elkaar wat hun opzet was.....
haha,een en al gezwijmel en als Tanja en haar kindje straks weer in hun huisje zijn worden ze aan hun lot overgelaten.
Wat een hypocritie
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
Dat betekent niet dat dames die wel gillen niet stoer zijn, maar daar doelde ik ook niet op.
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.quote:Het ging me niet om het gillen of niet gillen, maar het niet jammeren maar dóen, dát vind ik haske stoer.
preciesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Geloof me, als er een kind uit je komt kun je niets meer in bedwang houden...al zou je willen!
Nee, dit heeft Tanja heel mooi gedaan. Rustig en beheerst. Klasse!
dat ben ik ook volledig met je eens, maar daar was helaas niets aan te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Jij hebt gelijk, milagro!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderenswaardig stoer!
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk nou eens éven met je hart, riri.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar ja, Talpa moet het uitmelken, nietwaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gewoon lezen en verder niks mee doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, milagro!
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
Ze hadden wel 1 minuutje de eerste reacties van de bewoners kunnen laten zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.
Stoer dus.
Waar zie jij al die vreselijke reacties danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
ben ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zie jij al die vreselijke reacties dan
Of zijn alle doodsverwensingen al ge-edit ofzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
Eeeh, nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef cpcpb het volgende:
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..
Ik dacht dat jij twee weken terug al uitgebreid had verkondigd dat BB stom was en je zou stoppen met kijken en posten hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
*Aansluit*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
Dat is de uitzending van morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens..
en dan in dat kwartier de reacties van de medebewoners enzo..
Dat miste ik wel een beetje..
HIer heb je natuurlijk gelijk in, maar ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Sgopje naar PUB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
klopt en dat is jammer..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is de uitzending van morgen.
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Als het goed is, komen er ook nominatiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, deze onzin hebben we ook weer gehad. Wegwezen nu met die dreutel en hop verder met BB
Ik vrees dat ze dit (letterlijk) uit gaan melken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Michelle-74 het volgende:
ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.
Heb wat posts verwijderd, ik was er even niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.
En voor zover ik weet is het nog steeds Sjonnies show. Klaar.
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the showquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....
Dat is wat anders. Ik vind het ook jammer dat het geen klassieke BB is. Maar dat heb ik ergens in augustus al eens gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.
Seven hours to go.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dan kunnen we nu nog 7 uur en 55 minuten vooruit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dat is toch leuk voor een SBS6 bevallingsprogramma en niet voor BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind werkelijk, ook vanuit prof. oogpunt gezien, dat Tanja het prachtig gedaan heeft. Mijn complimenten.
En ik vind het een alleraardigst meisje. En ik vind pasgeboren baby's WEL mooi, vooral erg puur..........
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!
Ik vond de aanloop er naar toe ook mooi gedaan zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Dat wisten we natuurlijk al een tijdje. Vanaf de Kick-Off was het al de "Grote Tanja Show". De bevalling hoorde er gewoon bij, ook dat wisten we vanaf het begin. Hoe vaak is er niet gezegd dat Tanja in het huis "moest" blijven tot de bevalling ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
1 uurtje? is dat nu zo erg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.
Mens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
Ik weet niet of je het door hebt, maar BB is al 50 dagen één lange aanloop naar deze worp van vandaag. Lief kindeke hoor, maar ze mag van mij wel meteen door naar huis. $jonnie wil natuurlijk nog ff internationaal scoren, maar wat boeit míj dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
O god, nu je het zegt... had ik de krant ermee moeten laten openen denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er ook geen wereldpremiere-stop-de-persen-gevoel bij.
Duidelijk dat je er niet veel van begrijptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
Je zult zien dat dit vast ook erg van invloed is op de bewoners.
En we kijken toch allemaal zo graag naar hun (be)leven(issen). Nou, daar hoort dús ook deze bevalling bij.
Het ís al enorm ingekort. Als je het vergelijkt met gedreutel dat ooit ook uit en te na wordt uitgezonden....![]()
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Nou, ik begrijp er werkelijk niets van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef riri het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er niet veel van begrijpt
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. Ze mogen hier op Fok! nogal klagen over welke 'privileges' aan Tanja werden toegestaan (wat dan vervolgens Tanja's schuld wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
"O wat is het klein. Nu wil ik een sigaret."quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh en ik heb wel een traantje gelaten..maar dat heb ik altijd bij programma's als de bevalling. Ik vond het heel interessant om de bezorgheid van Tanja te zien.
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
Gut oh gut.
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
En ja, ik vond Tanja óók een bikkel en nee, ik doe het haar niet na.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"O wat is het klein. Nu wil ik een sigaret."![]()
$jonnie zal inderdaad blij zijn, maar laat dat nou net de láátste zijn over wie ik me zorgen maakte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Rica het volgende:
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. [...]
De bevalling is ook nog eens de beste die ze van tevoren konden wensen.
En je denkt echt, dat dit de laatste was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
[..]
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Kijk je niet, het hoeft niet namelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.
Maar het hele concept van het begin af aan 'bevalt' me al niet. Verlosdozen erbij, mama erbij, straks Gordon nog erbij om het kindeke te dopen. $jonnie is overal toe in staat.
Hoe kom je nou bij die 7 bevallingen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
7 bevallingen?![]()
Het gaat er om dat het programma verkankerd is door die kut De Mol met zijn centen.
Vier maanden klagen vind je zinvoller?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
$jonnie zal inderdaad blij zijn, maar laat dat nou net de láátste zijn over wie ik me zorgen maakte.
En dat had je niet van te voren kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je denkt echt, dat dit de laatste was?![]()
Vanaf nu tot haar vertrek is het Tanja baby, baby, Tanja, baby, baby en baby en Tanja.
Oh ja en af en toe een glimp van andere bewoners.
Sorry maar als ik de bevalling en babyverhalen en moederstraantjes wilde zien, keek ik wel wat anders. Ik kijk BB met meerdere bewoners, niet 1.![]()
En dit is niet nu ff, dit is gewoon zo lang als zij er nog blijft, jippie, wat zit ik daar op te wachten zeg.Elke dag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk je niet, het hoeft niet namelijk
Het leven is zo heerlijk simpel, soms
Of nee, kijk juist wel, legaal roddelen, affikken en je groen en geel ergeren is juist waar BB om draait.
Het leven is alweer zo heerlijk, soms![]()
Danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanaf nu tot haar vertrek is het Tanja baby, baby, Tanja, baby, baby en baby en Tanja.
Sorry maar als ik de bevalling en babyverhalen en moederstraantjes wilde zien, keek ik wel wat anders. Ik kijk BB met meerdere bewoners, niet 1.![]()
En dit is niet nu ff, dit is gewoon zo lang als zij er nog blijft, jippie, wat zit ik daar op te wachten zeg.Elke dag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmoniequote:
Ik ben zó geen huismoedertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmonie![]()
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
Of nee, kijk juist wel, legaal roddelen, affikken en je groen en geel ergeren is juist waar BB om draait.
Het leven is alweer zo heerlijk, soms![]()
Er wordt nog niet half zoveel gejuicht als jij hier aan het zeiken bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Misschien is het beter een aparte Big Brother te maken met alleen maar zwangere vrouwen erin,lijkt me wel zo eerlijk tegenover de medebewoners.
Komen degenen die hier uit hun dak gaan van een geboorte ook aan hun trekken.
Kijken of ze na de zoveelste bevalling in BBhuis dan nog zo enthiousiast zijn en helemaal lyrisch worden....is dan gauw over dat geoooh en geaaah....
Ja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Moonah het volgende:
Ik vond het trouwens wel weer typisch tanja hoe dat met die naam ging...
Moeder: Heb je al een naam?
Tanja: Heb je dat nog niet gelezen dan?
Moeder: Ja Joscelyn Savanna.
T: Ja Savanna. S-a-f-a-n-n-a
M: Nee, S-a-v-a-n-n-a
T: Oh? Zonder H?![]()
Maar dan toch wel stiekum een wannabe-mama?quote:
Màg ze? Ze had net een kind naar buiten geperst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En toen die moeder ging spellen zag je Tanja een beetje moeilijk kijken bij die V. Zo van: o was dat nou de lange of de korte F?
![]()
Als die sites die ik gezien heb waar ze het hadden over de uitspraak over de BB baby, hadden het erover dat de baby hooguit 8 dagen in beeld mag worden gebracht en hooguit 2 uur per dag. Daarna gaan de camera's uit de babykamer onherroepelijk weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Gert het volgende:
Maar we hebben dus nog 7,5 uur te gaan.
Een kwartier per doordeweekse uitzending, maakt dat de baby nog 6 weken de helft van de tijd in beeld kan zijn, en dan nog zitten ze niet over de limiet.![]()
Het is stiekem en zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dan toch wel stiekum een wannabe-mama?
Dat is toch eigenlijk wel het meest hinderlijke...die drang om te blijven kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.
Ja, da's wel een reden om het hele alfabet te vergeten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Màg ze? Ze had net een kind naar buiten geperst.
Dûh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Het is stiekem...
We kunnen moeilijk allemaal zo intelligent zijn als jij en Duderinnetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, da's wel een reden om het hele alfabet te vergeten.
Ja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig alle huismoedertjes vinden het nu wel allemaal erg leuk, heerlijk die harmonie![]()
Ja dat snappen we ook bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk allemaal zo intelligent zijn als jij en Duderinnetje.
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Samen een traantje wegpinken![]()
Ik bedoel, bikkel of niet, voor een bevalling kies je zelf en je doet het voor jezelf. Is iemand die een facelift laat doen en bont en blauw ziet ook een bikkel? Dat rare gedoe zodra het om een baby gaat. Wie een gezin wil moet maar op de scheuren zitten hoor. anders gewoon lekker niet doen![]()
Gelukkig snijdt jouw reactie dan weer hout!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Het hóeft niet, schat
Voor de rest boeit het me uiteraard geen reet wat julljie vinden
Maar ga vooral door, gooi het eruit, heerlijk!![]()
Hoe is het met je koeien en je kippen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat een kutredenering, zeg. Je bent goed op dreef vanavond. Je perst er flink wat onzin uit.
Hè, de meiden hier zaten net zo lekker op de kast, kom jij weer met zo'n nuchtere postquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob is de laatste dagen wel aardig tegen Lieske. Als ze morgen Rob niet gaat nomineren, wie zal dan de klos zijn? Chantal?
Wablief?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef riri het volgende:
[..]
Hie is het met je koeien en je kippen?
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef Lienekien het volgende:
Verkankerd, toe maar meer. Je zou haast denken dat er iets waardevols is verkwanseld dat je je van dergelijke krachttaal meent te moeten bedienen.![]()
Ja sorry.. was ook verkeerde topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè, de meiden hier zaten net zo lekker op de kast, kom jij weer met zo'n nuchtere post![]()
![]()
"Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt."quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.
Het spijt me je te moeten teleurstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kind heeft alles behalve een Europees neusje hoor, echt van de vader.
Dat is ook al verkankerd, al die fucking VMBO-ers op fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Erg offtopic, maar dit is me te schijnheilig. Jij was het laatst volgens mij die mij nota bene kanker toéwenste. Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt. Dus niet ineens zo fijngevoelig doen nu.
Het woord opkankeren is niet zo beschaafd, maar van een hele andere orde dan iemand "krijg de kanker, lul" toevoegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Alleen omdat ik het woord "opkankeren" had gebruikt."![]()
Is Gert VMBO'er?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is ook al verkankerd, al die fucking VMBO-ers op fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het woord opkankeren is niet zo beschaafd, maar van een hele andere orde dan iemand "krijg de kanker, lul" toevoegen.
Maar geeft niet als je dat verschil niet aanvoelt hoor, ik zit er verder niet mee. Alleen niet zo schijnheilig doen meer, aub.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf ik kijken, net als iedereen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Zullen we weer vriendjes worden allemaal?
Heeft iemand misschien nog een leuke Jocelyn Joscelyn foto om onze hartjes te laten smelten?
Ik dacht al trouwens dat je j-o-y-c-e-l y n schreef ipv joscelyn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Moonah het volgende:
Ik vond het trouwens wel weer typisch tanja hoe dat met die naam ging...
Moeder: Heb je al een naam?
Tanja: Heb je dat nog niet gelezen dan?
Moeder: Ja Joscelyn Savanna.
T: Ja Savanna. S-a-f-a-n-n-a
M: Nee, S-a-v-a-n-n-a
T: Oh? Zonder H?![]()
het blijft een lelijke naam. noem haar dan op z'n minst Janneke ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:03 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik dacht al trouwens dat je j-o-y-c-e-l y n schreef ipv joscelyn..
OK, dan neem ik dat 'kanker' terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En toen antwoordde jij fijngevoelig met 'kankerhoer'.
Ja, nou snap ik er niks meer van. Was jij nou van de zwijmelende huismoedertjes of de azijnpissende cynici (de riri's, zeg maar)?quote:
Het is iig een heerlijk makkelijke spellingquote:
Geen van beide.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou snap ik er niks meer van. Was jij nou van de zwijmelende huismoedertjes of de azijnpissende cynici (de riri's, zeg maar)?![]()
Sympathiek van je.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
En nee dit is niet BB (zoals het jaren geleden bedacht is) maar ja, er werd nu eenmaal een zwangere in het Huis gezet dus kon iedereen dit verwachten, toch?
![]()
uuuuh, die ontsluitingsweeën doen zo verdomd veel zeer, dat je echt geen tijd, zin, fut hebt voor emoties, hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zelfs tijdens de bevalling toonde Tanja weer nauwelijks emoties..
Alleen aan het einde dan, met die schreeuw. Blijft een apart mens hoor, die moeder was trots omdat haar dochter zo rustig was. Ja, wees er maar trots op![]()
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
emoties zijn voor als de klus geklaard is, en die emoties zag ik bij Tanja toen ook
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.
Dat mensen lopen te zeiken dat ze rookte voor de bevalling, kan ik nog enigszins inkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies: "Ik wil nu een sigaret", heftige emotionele uitspraak was dat.
Tanja zou toch stoppen na de geboorte omdat het filter in haar placenta (of whatever) dan niet meer werkt en de baby nicotine via de melk binnen zou krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef PC eend het volgende:
Dat mensen lopen te zeiken dat ze rookte voor de bevalling, kan ik nog enigszins inkomen.
Maar ga je nu ook al zeiken dat ze blijft roken na de bevalling
Als de baby de woonkamer zou betreden, zou daar niet meer gerookt mogen worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zou toch stoppen na de geboorte omdat het filter in haar placenta (of whatever) dan niet meer werkt en de baby nicotine via de melk binnen zou krijgen
Roken en borstvoeding geven vind jij wel normaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:14 schreef PC eend het volgende:
Maar ga je nu ook al zeiken dat ze blijft roken na de bevalling
Hekel aan rokers in het algemeen?
Wie z'n baby is het nou?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Als de baby de woonkamer zou betreden, zou daar niet meer gerookt mogen worden.
Is dat al gebeurd?
Ik heb gezien hoe klein de baby was, maar dat zijn baby's in het algemeen wel geloof ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roken en borstvoeding geven vind jij wel normaal?
Heb je niet gezien hoe klein die baby al niet is...
Dat wijf heeft gewoon geen discipline.
Roken is niks mis mee, wel 9 maanden doorroken terwijl je zwanger bent en daarna stug verder gaan terwijl je borstvoeding geeft
Ja ze krijgt wel veel voor elkaar hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie z'n baby is het nou?
Iedereen moet van alles opofferen, maar Tanja zelf niet hoorprachtig hoe ze het weer voor elkaar krijgt. Moeder van niks..
Mooiquote:En ja iedereen rookt al buiten, dus dat is als het goed is al geregeld.
Als ze eerlijk zou vertellen hoeveel ze rookt zou dit moeten opgaan... maar ze paft bijna een pakje per dag weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe klein de baby was, maar dat zijn baby's in het algemeen wel geloof ik.
Pas als je een heel zware roker ben word en geadviseerd te stoppen met borstvoeding omdat de nadelen kunnen opwegen tegen de voordelen, ik neem aan dat ze advies hierin krijgt van de deskundigen
Euhm zouden de deskundigen niet meekijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als ze eerlijk zou vertellen hoeveel ze rookt zou dit moeten opgaan... maar ze paft bijna een pakje per dag weg.
In plaats van de 6 sigaretten die ze vaak heeft genoemd.
Eenschquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
Ik had de vroege uitzending niet gezien en heb net de herhaling gezien.
Ik weet dat er behoorlijk wat mensen cynisch zijn op het forum, maar werkelijk waar er is helemaal nix mis met de weergave van de bevalling. SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".
En zoals een groot aantal mensen inmiddels voor mij, heb ik bewondering voor de manier waarop Tanja de bevalling gedaan heeft (ondanks dat ik haar dus ook een onuitstaanbaar nest vond en ze van mij morgen al vrijwillig naar huis mag, lekker kramen in Groningen).
Niet halsstarrig en niet hypocrietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
Ik weet dat er behoorlijk wat mensen cynisch zijn op het forum, maar werkelijk waar er is helemaal nix mis met de weergave van de bevalling. SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".
En zoals een groot aantal mensen inmiddels voor mij, heb ik bewondering voor de manier waarop Tanja de bevalling gedaan heeft (ondanks dat ik haar dus ook een onuitstaanbaar nest vond en ze van mij morgen al vrijwillig naar huis mag, lekker kramen in Groningen).
BB is verworden tot een NCRV versie van De Bevalling.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
SBS6 brengt dingen ranziger met "De Bevalling".
Precies!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
je wilt dat de mensen om je heen je met rust laten, je denkt 'lul maar raak, maar ik heb gvd pijn en heb effe geen zin in je adviezen, tief lekker op maarwaag het niet dat ook werkelijk te doen'
de beste manier om die weeën op te vangen is door je te concentreren, nergens aan te denken behalve dan aan jezelf, emoties zijn voor als de klus geklaard is, en die emoties zag ik bij Tanja toen ook
Hopelijk word die datingshow wat heftigerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
BB is verworden tot een NCRV versie van De Bevalling.![]()
Hulde!![]()
Geweldig!![]()
Weer een potje "Herken de Homo". Gaat Chantal weer uit d'r plaatje als blijkt dat er tegen haar gelogen isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk word die datingshow wat heftiger
Tanja inmiddels een beetje kennende denk ik dat ze geeist heeft dat het zo in beeld gebracht werd dus zonder bloed of ook maar iets van onder de gordel in beeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
Sorry hoor maar dat is nooit op televisie..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tanja inmiddels een beetje kennende denk ik dat ze geeist heeft dat het zo in beeld gebracht werd dus zonder bloed of ook maar iets van onder de gordel in beeld.
Ik vraag me af of als er een ander zwanger persoon had mee gedaan die daar helemaal geen probleem van had gemaakt BB het dan niet anders in beeld had gebracht.
Nooit op televisie?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is nooit op televisie..
Het is gewoon heel mooi en discreet gefilmd. Zoals het hoort..
En jij hebt behoefte om in Tanja d'r kijkdoos te kijken terwijl haar kindje geboren wordtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tanja inmiddels een beetje kennende denk ik dat ze geeist heeft dat het zo in beeld gebracht werd dus zonder bloed of ook maar iets van onder de gordel in beeld.
Ik vraag me af of als er een ander zwanger persoon had mee gedaan die daar helemaal geen probleem van had gemaakt BB het dan niet anders in beeld had gebracht.
De meningen zijn erg verdeeld, dus...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:52 schreef Sassefras het volgende:
Ik heb de uitzending opgenomen, ik zat bij ajax-fc thun. Is het de moeite waard om te kijken? (sorry ben lui, geen zin om heeel dit slowchat topic na te lezen.
Heb ik gezegd dat ik behoefte heb om haar kijkdoos te zien dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En jij hebt behoefte om in Tanja d'r kijkdoos te kijken terwijl haar kindje geboren wordt
Ik word trouwens echt kotsmisselijk van de grove verwensingen die sommigen op dit forum jegens Tanja en haar kindje uiten, het is toch buitengewoon abnormaal om een pasgeboren kindje een ernstige ziekte toe te wensen??? Ook ik vond het niet normaal dat ze doorrookte tijdens haar zwangerschap, maar ik vind de reacties van sommigen hier nog 10x a-socialer!
Vond het gaaf om te zien hoe sterk ze was tijdens de bevalling, vooral dat doorbreien tijdens de weeën.
dan heb je zeker niet vaak naar de Bevalling gekeken?'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is nooit op televisie..
Het is gewoon heel mooi en discreet gefilmd. Zoals het hoort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |