Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.quote:
Oer luciano z'n ban van 48 uur. Alleen blijft ie maar terugkomen met kloon accountsquote:
En denk je nu dat er echt iemand hier op jou zit te wachten??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
ik heb 48 uur ban , want ik werd gezegd op te tiefen , en toen heb ik iemand een paar doodsverwensingen toegewenst , en werd alleen ik gebanned , dat is er gebeurd . ik heb wat nieuwe namen aangemaakt , maar ik stop nu , lijkt me beter , kan ik ECHT afkoelen , want ik ben pisseddddddddd
Over iets wat hoop ik ook weer heel snel over gaat....quote:
Sorry maar mensen die een bevalling "goor" vinden (of welke woorden ze ook willen gebruiken) vind ik persoonlijk een beetje van het padje af. Maakt verder niet uit, iedereen heeft wel wat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...uiteraard...ik slaap toch ook niet meer in een grot en draai toch ook geen zelf geschoten hert zijn nek meer om omdat ik zo nodig moet rusten en eten ?
Ik ga lekker naar huis...zet in de winter mijn kachel aan...eet lekker een fris uitziend biefstukje wat de slager vakkundig van alle viezigheid heeft verschoond.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
ik heb 48 uur ban , want ik werd gezegd op te tiefen , en toen heb ik iemand een paar doodsverwensingen toegewenst , en werd alleen ik gebanned , dat is er gebeurd . ik heb wat nieuwe namen aangemaakt , maar ik stop nu , lijkt me beter , kan ik ECHT afkoelen , want ik ben pisseddddddddd
Haha, Jap, ik heb toch nergens gezegd dat het er fris en romantisch uitziet? Haha! Die ontroering, daar gaat het me juist om!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Jappie het volgende:
Scope...bespaar je de moeite...ik heb erbij gestaan...heb braaf alles gedaan wat er van me verlangt werd...kreeg ook een brok in mijn keel van ontroering....maar..en ik herhaal ...maar....NIET OMDAT HET ER ZO MOOI EN FRIS EN ROMANTISCH UITZIET ALLEMAAL!!!!
Inderdaad , je bevalling zo beheerst ondergaan is stoerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat zij zo beheerst, rustig en ingetogen die bevalling heeft gedaan. Ja, dat noem ik stoer.
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ík zou het haar niet na doen. Ik zou de hele wereld bij elkaar kwekken.
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat zij zo beheerst, rustig en ingetogen die bevalling heeft gedaan. Ja, dat noem ik stoer.
posten met een kloon is week extraquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef Jappie het volgende:
Hoe kunnen jullie dat toch je strot uit krijgen.....ik bedoel van dat mooi enzo.......het ziet er gewoon niet uit....bij geen enkele vrouw.....tis alles bij elkaar genomen een heel ranzig uitziend geheel.....
Het "idee" van een geboorte mag dan mooi zijn...maar dan wel het liefst in poezievorm of zo...
Ik vind haar stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houden
Dat was toch echt ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef Scope het volgende:
[..]
Iedereen z'n eigen mening idd, maar ga niet hier lopen roepen van Tanja moet dood etc, en weet ik veel wat voor scheldwoorden.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.
Bijzonder om te zien, nog nooit zoiets van dichtbij meegemaakt. Zelfs een beetje aangrijpend.
Maar nu mag ze weer optiefen naar Groningen.
Nee milagro, Riri zegt dat dat niet stoer is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderingswaardig stoer!
Gert, you took the words right out my mouth !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit kind niet "mooi", maar meestal zijn ze nóg lelijker. En aandoenlijk is het wel, vind ik.
Bijzonder om te zien, nog nooit zoiets van dichtbij meegemaakt. Zelfs een beetje aangrijpend.
Maar nu mag ze weer optiefen naar Groningen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Lief kindje, duidelijk een klein sista-tje
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderingswaardig stoer!
Ik was blij dat er nog 17 vrouwen lagen te bevallen de eerste keer, kon ik tenminste "rustig" een partij lopen gillenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Ja, dat zal ook wel, maar grappig is dan wanneer je er iets van zegt, je meteen iedereen over je heen krijgt, als een grote plens vruchtwater, hahaquote:
Nou vooruit dan, jíj bent pas stoer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef riri het volgende:
misschien tijd voor de meesten hier te gaan posten op het forum van de eo
wat een gezwijmel.....
Geloof me, als er een kind uit je komt kun je niets meer in bedwang houden...al zou je willen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is niet stoer,dat is kost wat kost alles in bedwang houden
Mwah, toch die potloodstreep in beeld, vond ik niet echt respectvolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond de montage ook wel erg uitgekiend en netjes, ook al vonden sommigen hier dit al extreem ranzig.
Pffft, ieder gaat op zijn eigen manier met pijn om, hoor, weinig met controle willen houden persé te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee milagro, Riri zegt dat dat niet stoer is.
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
laat ik mij eens positief uitlaten, da's weer eens wat anders
Ik vond Tanja 'cool' en BB heeft het geheel 'netjes' in beeld gebracht
Kijk nou eens éven met je hart, riri.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef riri het volgende:
Talpa heeft voor elkaar wat hun opzet was.....
haha,een en al gezwijmel en als Tanja en haar kindje straks weer in hun huisje zijn worden ze aan hun lot overgelaten.
Wat een hypocritie
Jij dacht bij jezelf , kom ik ga eens een avond zeiken op het bb forum???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef riri het volgende:
Talpa heeft voor elkaar wat hun opzet was.....
haha,een en al gezwijmel en als Tanja en haar kindje straks weer in hun huisje zijn worden ze aan hun lot overgelaten.
Wat een hypocritie
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
Dat betekent niet dat dames die wel gillen niet stoer zijn, maar daar doelde ik ook niet op.
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.quote:Het ging me niet om het gillen of niet gillen, maar het niet jammeren maar dóen, dát vind ik haske stoer.
preciesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Geloof me, als er een kind uit je komt kun je niets meer in bedwang houden...al zou je willen!
Nee, dit heeft Tanja heel mooi gedaan. Rustig en beheerst. Klasse!
dat ben ik ook volledig met je eens, maar daar was helaas niets aan te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Jij hebt gelijk, milagro!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Bikkel, hoor, die Tanja
Mag ik Tanja dan wel een irritant wijf vinden, dit deed ze toch echt bewonderenswaardig stoer!
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk nou eens éven met je hart, riri.
Daar ben ik het ook mee eens. Maar ja, Talpa moet het uitmelken, nietwaar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gewoon lezen en verder niks mee doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, milagro!
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
Ze hadden wel 1 minuutje de eerste reacties van de bewoners kunnen laten zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.
Stoer dus.
Waar zie jij al die vreselijke reacties danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
ben ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zie jij al die vreselijke reacties dan
Of zijn alle doodsverwensingen al ge-edit ofzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
Eeeh, nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Nog maar 144.000 seconden , en dan ben ik weer back in town .... ( hoop ik .... )
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef cpcpb het volgende:
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..
Ik dacht dat jij twee weken terug al uitgebreid had verkondigd dat BB stom was en je zou stoppen met kijken en posten hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
*Aansluit*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
Dat is de uitzending van morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens..
en dan in dat kwartier de reacties van de medebewoners enzo..
Dat miste ik wel een beetje..
HIer heb je natuurlijk gelijk in, maar ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Sgopje naar PUB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
klopt en dat is jammer..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is de uitzending van morgen.
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Als het goed is, komen er ook nominatiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, deze onzin hebben we ook weer gehad. Wegwezen nu met die dreutel en hop verder met BB
Ik vrees dat ze dit (letterlijk) uit gaan melken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Michelle-74 het volgende:
ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.
Heb wat posts verwijderd, ik was er even niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.
En voor zover ik weet is het nog steeds Sjonnies show. Klaar.
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the showquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....
Dat is wat anders. Ik vind het ook jammer dat het geen klassieke BB is. Maar dat heb ik ergens in augustus al eens gepost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.
Seven hours to go.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dan kunnen we nu nog 7 uur en 55 minuten vooruit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Rica het volgende:
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the show
Acht uur in totaal voor de (rest van de) duur van het programma.
Bron: SFGate
Dat is toch leuk voor een SBS6 bevallingsprogramma en niet voor BBquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik vind werkelijk, ook vanuit prof. oogpunt gezien, dat Tanja het prachtig gedaan heeft. Mijn complimenten.
En ik vind het een alleraardigst meisje. En ik vind pasgeboren baby's WEL mooi, vooral erg puur..........
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het juist wel leuk dat de bevalling zo uitgebreid in beeld gebracht werd, ik vond het zeker niet te lang duren.
Maar het was voor mij dan ook een feest der herkenning, haar bevalling leek zóveel op die van mij
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!
Ik vond de aanloop er naar toe ook mooi gedaan zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef MaLo het volgende:
Dat wisten we natuurlijk al een tijdje. Vanaf de Kick-Off was het al de "Grote Tanja Show". De bevalling hoorde er gewoon bij, ook dat wisten we vanaf het begin. Hoe vaak is er niet gezegd dat Tanja in het huis "moest" blijven tot de bevalling ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
1 uurtje? is dat nu zo erg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk. Punt is alleen of je daar nu voor naar BB moet kijken. Rondom 10 of een andere medisch programma leent zich beter voor een zwijmelpartij.
Mens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef riri het volgende:
Ik wist niet dat Big Brother ineens De Bevalling was gaan heten maar was er al bang voor.
Big Brother is Big Brother niet meer na deze serie.
Ik weet niet of je het door hebt, maar BB is al 50 dagen één lange aanloop naar deze worp van vandaag. Lief kindeke hoor, maar ze mag van mij wel meteen door naar huis. $jonnie wil natuurlijk nog ff internationaal scoren, maar wat boeit míj dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Eén bevalling in drie maanden Big Brother. En ineens is Big Brother Big Brother niet meer en kan het beter De Bevalling heten.
O god, nu je het zegt... had ik de krant ermee moeten laten openen denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb er ook geen wereldpremiere-stop-de-persen-gevoel bij.
Duidelijk dat je er niet veel van begrijptquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
Je zult zien dat dit vast ook erg van invloed is op de bewoners.
En we kijken toch allemaal zo graag naar hun (be)leven(issen). Nou, daar hoort dús ook deze bevalling bij.
Het ís al enorm ingekort. Als je het vergelijkt met gedreutel dat ooit ook uit en te na wordt uitgezonden....![]()
Als ik dat kind verder niet meer hoef te zien overleef ik het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
1 uurtje? is dat nu zo erg?
1 afleverinkje enkel Tanja, nou vreselijk, hoor
Nou, ik begrijp er werkelijk niets van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef riri het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er niet veel van begrijpt
BB mag zich in hun handen knijpen met Tanja. Ze mogen hier op Fok! nogal klagen over welke 'privileges' aan Tanja werden toegestaan (wat dan vervolgens Tanja's schuld wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mens!
Zit je daar nu nog over door te zeiken?
Anyway, een bevalling ís nogal wat hoor.
Er is gekozen voor een zwangere vrouw in BB, daar volgt dus logischerwijs ook een bevalling uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |